Ja, dat soort dingen. Bedankt!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:59 schreef Prixie het volgende:
[..]
zoiets ?
Chumbawamba - Tubthumping
Joan Jett & the Blackhearts - I Love Rock N Roll
Queen-We Will Rock You
Pink Floyd - Another Brick in the Wall
http://www.radio538.nl/web/show/id=1367914/contentid=116029quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:01 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Thnx! Alleen staat mijn nummer er niet in, die was rond 22:00 en hij gaat niet zover..Mjeh..
Ik zag dat 2e verzoek over het hoofd, dat zal het geweest zijn. Duidelijk nu.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:15 schreef kvd het volgende:
[..]
E dit was gewoon 3 keer binnen 25 uur, waarvan 2 keer binnen 2 uur....vond het wel een beetje veel...maar ja....wie ben ik?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:19 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/web/show/id=1367914/contentid=116029
http://www.radio538.nl/web/show/id=1236355/contentid=115613
Kiss-I wanna rock & roll all nightquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:05 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen. Bedankt!
[ afbeelding ]
Hier moet je gewoon een apart topic voor openen, daar is het hier niet voor bedoeld.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:05 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen. Bedankt!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:25 schreef Djahani het volgende:
Ik zoek een nummer,
het is een DJ.
Geile wijven in z'n clip.
In het nummer hoor je steeds zo'n man zegge : eeeeeeeeh oh!
het is best een oud nummer ( paar jaar terug ).
kut! Hoe heet die nou.
Ik weet dat het slecht uitgelegd is. Maar meer weet ik zelf ook niet
Genre ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef Peevi het volgende:
Hallo!
Ik zoek een nummer uit een reclame die te zien is op MTV. Het enigste stukje tekst dat ik ongeveer kan verstaan is iets van ''looking at the window'' en de reclame gaat over iets modellen en je ziet modellen over een catwalk lopen.
Iemand een idee?
Gokje ,ken de reclame nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef Peevi het volgende:
Hallo!
Ik zoek een nummer uit een reclame die te zien is op MTV. Het enigste stukje tekst dat ik ongeveer kan verstaan is iets van ''looking at the window'' en de reclame gaat over iets modellen en je ziet modellen over een catwalk lopen.
Iemand een idee?
Gok :quote:Op zondag 4 juli 2010 12:28 schreef bulbjes het volgende:
Ik zoek een nummer wat je nu heel vaak hoort op radio 538. Tis een instrumentaal dance nummer, en volgens mij van een jonge opkomende DJ die nu al samen met Tiesto optrad/ dingen deed of zo (meende ik te hebben horen zeggen op 538). T was iets met 'happiness' of zo geloof ik.
volgens mij deze?:quote:Op zondag 4 juli 2010 17:50 schreef mstr het volgende:
Nederlandstalig nummer, gezonden door een vrouw en met de tekst (ongeveer):
Na de eerste keer, wil ik jou meer en meer...
Wie o wie?
Dat is wel heel erg weinig info.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:12 schreef fotostarter het volgende:
Godverkut.
Op de radio al enkele keren een nummer gehoord.
Kon hem niet meer thuisbrengen bij thuiskomst.
Zet ik net de TV aan, hoor ik een sample onder de free record shop reclame.
Gaat om een vrouw, en meer weet ik niet. Ja dat er een lekker tempo in het nummer zit.
Who knows?
Hoor hem nu net weer, maar tv staat nogal zachtquote:Op zondag 4 juli 2010 19:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg weinig info.
- Als je hem toch al een aantal keren hebt gehoord zul je toch wel iets van zinnetjes/woordjes kunnen noemen uit het refrein ?
- Genre ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |