Nee, inmiddels in de bus. Een of ander genie heeft onlangs mobiel internet uitgevonden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef GekkeBoel het volgende:
HOAX ... nu al thuis om dit stoere verhaal op FOK te plaatsen? ......
Nog steeds een HOAX ... te lui om de schade van deze aanval vast te stellen, maar wel tijd om via mobiele internet een redelijk lange OP te typen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:56 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nee, inmiddels in de bus. Een of ander genie heeft onlangs mobiel internet uitgevonden.
Wat doe jij te haten op de slettebel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:58 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Nog steeds een HOAX ... te lui om de schade van deze aanval vast te stellen, maar wel tijd om via mobiele internet een redelijk lange OP te typen?
Ben niet aan het haten, stel slechts wantoestanden op FOK! aan de kaak.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat doe jij te haten op de slettebel.
Begin met jezelf, van wie ben jij nu een kloontje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:00 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Ben niet aan het haten, stel slechts wantoestanden op FOK! aan de kaak.
Je had beter niet meer kunnen reageren m'n jongen, deze dis faalt een beetje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:58 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Nog steeds een HOAX ... te lui om de schade van deze aanval vast te stellen, maar wel tijd om via mobiele internet een redelijk lange OP te typen?
Nee, met deze reactie faal jij net iets harder.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Je had beter niet meer kunnen reageren m'n jongen, deze dis faalt een beetje.
Hier stopt ik met lezenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:53 schreef Saaaaab het volgende:
Brave borsten van FOK!.
Ik liep vanochtend naar de bushalte. Ik ben namelijk vrouw, met als logisch gevolg dat ik gezakt ben voor mijn rijexamen. Onderweg kwam ik een vrouw tegen, op wiens kapsel ik niet dieper in zal gaan. Ze had 2 grote honden bij zich. Aangezien ik een slet ben groet ik de meeste mensen die ik op weg naar de bushalte tegenkom. Zo ook deze vrouw. De honden groette ik niet, aangezien ik en hekel heb aan honden.
Dat had ik maar beter wel kunnen doen. Een van de honden kwam op mij af en beet mij verdorie knoeperdkneiterknetterhard in mijn bovenbeen. De vrouw flipte van woede en begon vloekend op de hond in te slaan met de losse riem die ze bij zich had (TERECHTE KLAP, einszwei!!1!22). Toen vroeg ze aan mij of het wel ging. Ik perste een geforceerde grijns op mijn gelaat en maakte een epische grap over dat er niks aan de hand was aangezien ik nog leefde. Ik groette nogmaals en nam de (pijnlijke!1!!) benen. Maar nu, minuten later, doet het nog steeds pijn. Ik wil weten hoe het eruit ziet. Toch hou ik mijn broek maar aan aangezien ik bij de bushalte sta.
Klacht: Bloeddorstige honden
Klacht 2: Bijna verscheurd bovenbeen
Klacht 3: Niet kunnen kijken hoe je bovenbeen er aan toe is
Klacht 4: Bijnagaatjes in mijn broek
Wat deze wijze man zegt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:08 schreef Dinthe het volgende:
Anders luister je gewoon even GekkeBoel, want zoals Saab zegt zet jij jezelf nogal voor schut.
Ik denk dat ik maar topic #1034 ga openen over dit soort posts.quote:
Lekker gekke en sponytane urser. Daar zijn er veel te weinig van.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:09 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind GekkeBoel wel een stoere jongeman, eigenlijk.
Dit dus, TS. In de OP suggereren dat je een slet bent, maar wel preuts doen. Dit is al een duidelijke indicatie dat de OP slechts een HOAX is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
Je zegt dat je een slet bent. Waarom dan niet je broek uittrekken? Bushalte, of picknicktafel, kan overal.
Geinig ... mijn psychiater noemt me ook spontaan en gek .... nou ja vooral het 2equote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:12 schreef Rectum het volgende:
[..]
Lekker gekke en sponytane urser. Daar zijn er veel te weinig van.
Hijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:14 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Dit dus, TS. In de OP suggereren dat je een slet bent, maar wel preuts doen. Dit is al een duidelijke indicatie dat de OP slechts een HOAX is.
En daarbij is TS ook schattig om 1 van zijn klonen in te schakelen om te doen alsof hij ook daadwerkelijk wordt gesteund door iemand .... TS faalt
Ben jij even lekker sponytaan, lekker mal, lekker tegendraads.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:15 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Geinig ... mijn psychiater noemt me ook spontaan en gek .... nou ja vooral het 2e
Saaab is een vrouw. En sarcasme, leer het kennen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:14 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Dit dus, TS. In de OP suggereren dat je een slet bent, maar wel preuts doen. Dit is al een duidelijke indicatie dat de OP slechts een HOAX is.
En daarbij is TS ook schattig om 1 van zijn klonen in te schakelen om te doen alsof hij ook daadwerkelijk wordt gesteund door iemand .... TS faalt
Ja, nee, ja, nee, door hem is mijn topic van pure ernst een GekkeBoel geworden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:09 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind GekkeBoel wel een stoere jongeman, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:17 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, nee, door hem is mijn topic van pure ernst een GekkeBoel geworden.
Dit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Saaab is een vrouw. En sarcasme, leer het kennen.
Ja bloed je nou heftig uit die open tetanuswonden van je, of niet? Dat is namelijk nogal bepalend voor die pure ernst van je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:17 schreef Saaaaab het volgende:
Zo heb je tenminste nog iets om te lachen terwijl de schurft/lepra/bof/weetikveelwat toeslaat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:17 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Zodra ik op mijn plaats van bestemming ben zal ik op de wc even voor je kijken hoe puur mijn ernst is, beer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja bloed je nou heftig uit die open tetanuswonden van je, of niet? Dat is namelijk nogal bepalend voor die pure ernst van je.
Ik hoop natuurlijk niet voor je dat je bevallige dijtjes alteveel gehavend zijn hè, laat dat duidelijk zijn. Maar er dienen wel foto's te verschijnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:20 schreef Saaaaab het volgende:
Zodra ik op mijn plaats van bestemming ben zal ik op de wc even voor je kijken hoe puur mijn ernst is, beer.
Wie de bats ben jij wosiewo, om ons te beschuldigen, stoethaspel?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:20 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Schattig .... maar dus wel een kloon
beeld- of videomateriaal jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk niet voor je dat je bevallige dijtjes alteveel gehavend zijn hè, laat dat duidelijk zijn. Maar er dienen wel foto's te verschijnen.
Serieus reageren op de één of de andere vandaag geregistreerde trollaccountquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:20 schreef Dinthe het volgende:
Nee hoor, ik ben geen kloon. Laat de kloon-check maar op me los.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:23 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Wie de bats ben jij wosiewo, om ons te beschuldigen, stoethaspel?
Sopsopsop *turftquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:26 schreef John-Locke het volgende:
Saab-geilerts-topic.
Hopen dat het leed zich zo dicht mogelijk bij de schaamstreek voltrokken heeft.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hopen dat het leed zich zo dicht mogelijk bij de schaamstreek voltrokken heeft.![]()
Daarbij zegt de postgeschiedenis van Dinthe al genoeg. Het aantal post sinds registratie is gewoonweg te laag voor zo'n periode ... wat al een redelijke indicatie is dat het een kloon betreft en alleen in nood wordt aangewend. Opvallend is dan ook dat Dinthe vandaag significant meer post dan voor het account van Dinthe gebruikelijk is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Serieus reageren op de één of de andere vandaag geregistreerde trollaccount
Ik had het over jou.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:29 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Daarbij zegt de postgeschiedenis van Dinthe al genoeg. Het aantal post sinds registratie is gewoonweg te laag voor zo'n periode ... wat al een redelijke indicatie is dat het een kloon betreft en alleen in nood wordt aangewend. Opvallend is dan ook dat Dinthe vandaag significant meer post dan voor het account van Dinthe gebruikelijk is.
Oké.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:31 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar gebruikte jouw opmerking slechts om over Dinthe te beginnen.
Hier stopt ik met lezenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:11 schreef Dinthe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar topic #1034 ga openen over dit soort posts.
Edit: Ik ben wel een beetje een moraalridder in dit topic geloof ik![]()
Hou maar op, TR is al gedaan, het spel is uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:37 schreef Dinthe het volgende:
Ja, nu nog mooier.
Als je mijn postgeschiedenis een beetje kent dan weet je best dat ik geen kloon van Saab kan zijn.
Oh, en Penisbaard; In tegenstelling tot menig user, probeer ik af en toe nog wel eens serieus te zijn.
hier stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:40 schreef Dinthe het volgende:
Dan ga je nog bedrogen uitkomen, Pieter-utd.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:47 schreef Saaaaab het volgende:
Heren. Ik wil het niet hebben in mijn topic. Ik wil liefde. Alleen maar liefde in dit topic. Pure, zoete, lieve liefde.
Post dan pics van je liefdevolle verwonding!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:47 schreef Saaaaab het volgende:
Heren. Ik wil het niet hebben in mijn topic. Ik wil liefde. Alleen maar liefde in dit topic. Pure, zoete, lieve liefde.
Mensen die foto's willen zien van verwondingenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:48 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Post dan pics van je liefdevolle verwonding!
Ik heb trauma's van dat onderwerp waar een gast geen nagel meer op zijn grote teen had en dat onderwerp waar iemand gans zijn hand onder de blaren had zitten, meer pics van verwondingen kan ik echt niet aan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Mensen die foto's willen zien van verwondingen_!
Pics van tetten?
eensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb trauma's van dat onderwerp waar een gast geen nagel meer op zijn grote teen had en dat onderwerp waar iemand gans zijn hand onder de blaren had zitten, meer pics van verwondingen kan ik echt niet aan.
Moet je zien, die blik die zijn dorst naar bloed weerspiegelt. Die kaken die het vlees van het bovenbeen van elke onschuldige slet in het rond kunnen laten vliegen. De haat in die ogen.quote:
Gister ook nog the next tubgirlquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb trauma's van dat onderwerp waar een gast geen nagel meer op zijn grote teen had en dat onderwerp waar iemand gans zijn hand onder de blaren had zitten, meer pics van verwondingen kan ik echt niet aan.
Neen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb ik niet naar gezocht, is het de moeite waard?
Het is niet helemaal mijn ding, maar kon het wel waarderenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb ik niet naar gezocht, is het de moeite waard?
De lemming hiervan moet nog komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:06 schreef wijsneus het volgende:
ok - waar is dit de lemming van?
Nu durf ik niet te kijken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:08 schreef Pieter-utd het volgende:
Zie je persoonlijke berichten venster!
Hoe is het nou met de gapende verwondingen, Sabe.quote:
die gaat gewoon in je arm:Pquote:
Nou, nou?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:20 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Zodra ik op mijn plaats van bestemming ben zal ik op de wc even voor je kijken hoe puur mijn ernst is, beer.
Het lijkt net een mannenfoto met de broek naar beneden en een tepel zichtbaar.quote:
Wel verdraaid, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:26 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Het lijkt net een mannenfoto met de broek naar beneden en een tepel zichtbaar.
wat jij allemaal niet doet met je hondquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Fissen het volgende:
Ik open mijn mond en zuig zijn eikel naar binnen. Dit lijkt hem te kalmeren. Ik heb dit nog nooit gedaan dus ik hoop maar dat hij het goed genoeg vindt gaan. Ik pijp zijn eikel en speel met zijn ballen. ‘Verder’ zegt hij, ten teken dat ik zijn pik verder in min mond moet stoppen. Ik neem zijn pik steeds verder in mijn mond en pijp hem nu met lange halen. ‘Hmm.. Ja, zo gaat het goed jochie, als je zo doorgaat laat ik je gezicht misschien wel ongeschonden..’ Ik heb het gevoel voor mijn leven te pijpen en ga harder en harder te keer met zijn pik.. In en uit, in en uit, in en uit. Ik heb het gevoel aslof ik moet kotsen zo ver propt hij zijn pik in mijn keel.. in en uit en in en uit.. hij pakt mijn hoofd weer met 2 handen vast en drukt mijn hoofd helemaal naar beneden.zijn pik zit nu letterlijk in mijn keel en ik voel dat ik moet kokken..hoestend komt het naar boven en terwijl ik lig te kokken, komt hij in mijn mond klaar.. Mijn kots vermengs zich met zijn zaad dat in warme golven mijn mond in spuit. Hij komt harder klaar dan ik ooit heb gezien, zelfs niet op films. Zijn zaad loopt uit mijn mondhoeken en hij lacht me uit.
‘Zo, mannetje, dat had je niet verwacht he? Is het je eerste keer of zo, of ben je stiekem getrouwd? Weet wel, ik heb nu je kenteken. Ik werk bij de RDW en achterhaal morgen wie je bent en waar je woont. Ik denk dat ik je later nog wel eens wil gebruiken als ik een tijdje droog heb gestaan.’
Ik probeer de kots en het zaad nog aan zijn broek af e vegen maar hij stapt snel uit en laat mij met de rommel achter.
Ik schaam me kapot en voel me tegelijkertijd extreem geil..Mijn pik is weer hard geworden in mijn broek en tegen mijn wil in ga ik er toch mee spelen. “zal ik je even helpen?’ Klinkt het naast me door de nog openstaande deur...
"Het is Dinthe want dat is een kloon van jou en die heeft het gedaan!!!?!!!"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:23 schreef Saaaaab het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe de heer GekkeBoel dan deze wond op mijn been verklaart.
Die werd bij mij toch vrij hard in m'n been geramd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |