Ik open mijn mond en zuig zijn eikel naar binnen. Dit lijkt hem te kalmeren. Ik heb dit nog nooit gedaan dus ik hoop maar dat hij het goed genoeg vindt gaan. Ik pijp zijn eikel en speel met zijn ballen. ‘Verder’ zegt hij, ten teken dat ik zijn pik verder in min mond moet stoppen. Ik neem zijn pik steeds verder in mijn mond en pijp hem nu met lange halen. ‘Hmm.. Ja, zo gaat het goed jochie, als je zo doorgaat laat ik je gezicht misschien wel ongeschonden..’ Ik heb het gevoel voor mijn leven te pijpen en ga harder en harder te keer met zijn pik.. In en uit, in en uit, in en uit. Ik heb het gevoel aslof ik moet kotsen zo ver propt hij zijn pik in mijn keel.. in en uit en in en uit.. hij pakt mijn hoofd weer met 2 handen vast en drukt mijn hoofd helemaal naar beneden.zijn pik zit nu letterlijk in mijn keel en ik voel dat ik moet kokken..hoestend komt het naar boven en terwijl ik lig te kokken, komt hij in mijn mond klaar.. Mijn kots vermengs zich met zijn zaad dat in warme golven mijn mond in spuit. Hij komt harder klaar dan ik ooit heb gezien, zelfs niet op films. Zijn zaad loopt uit mijn mondhoeken en hij lacht me uit.
‘Zo, mannetje, dat had je niet verwacht he? Is het je eerste keer of zo, of ben je stiekem getrouwd? Weet wel, ik heb nu je kenteken. Ik werk bij de RDW en achterhaal morgen wie je bent en waar je woont. Ik denk dat ik je later nog wel eens wil gebruiken als ik een tijdje droog heb gestaan.’
Ik probeer de kots en het zaad nog aan zijn broek af e vegen maar hij stapt snel uit en laat mij met de rommel achter.
Ik schaam me kapot en voel me tegelijkertijd extreem geil..Mijn pik is weer hard geworden in mijn broek en tegen mijn wil in ga ik er toch mee spelen. “zal ik je even helpen?’ Klinkt het naast me door de nog openstaande deur...