Lekker gekke en sponytane urser. Daar zijn er veel te weinig van.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:09 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind GekkeBoel wel een stoere jongeman, eigenlijk.
Dit dus, TS. In de OP suggereren dat je een slet bent, maar wel preuts doen. Dit is al een duidelijke indicatie dat de OP slechts een HOAX is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
Je zegt dat je een slet bent. Waarom dan niet je broek uittrekken? Bushalte, of picknicktafel, kan overal.
Geinig ... mijn psychiater noemt me ook spontaan en gek .... nou ja vooral het 2equote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:12 schreef Rectum het volgende:
[..]
Lekker gekke en sponytane urser. Daar zijn er veel te weinig van.
Hijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:14 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Dit dus, TS. In de OP suggereren dat je een slet bent, maar wel preuts doen. Dit is al een duidelijke indicatie dat de OP slechts een HOAX is.
En daarbij is TS ook schattig om 1 van zijn klonen in te schakelen om te doen alsof hij ook daadwerkelijk wordt gesteund door iemand .... TS faalt
Ben jij even lekker sponytaan, lekker mal, lekker tegendraads.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:15 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Geinig ... mijn psychiater noemt me ook spontaan en gek .... nou ja vooral het 2e
Saaab is een vrouw. En sarcasme, leer het kennen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:14 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Dit dus, TS. In de OP suggereren dat je een slet bent, maar wel preuts doen. Dit is al een duidelijke indicatie dat de OP slechts een HOAX is.
En daarbij is TS ook schattig om 1 van zijn klonen in te schakelen om te doen alsof hij ook daadwerkelijk wordt gesteund door iemand .... TS faalt
Ja, nee, ja, nee, door hem is mijn topic van pure ernst een GekkeBoel geworden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:09 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind GekkeBoel wel een stoere jongeman, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:17 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, nee, door hem is mijn topic van pure ernst een GekkeBoel geworden.
Dit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Saaab is een vrouw. En sarcasme, leer het kennen.
Ja bloed je nou heftig uit die open tetanuswonden van je, of niet? Dat is namelijk nogal bepalend voor die pure ernst van je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:17 schreef Saaaaab het volgende:
Zo heb je tenminste nog iets om te lachen terwijl de schurft/lepra/bof/weetikveelwat toeslaat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:17 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Zodra ik op mijn plaats van bestemming ben zal ik op de wc even voor je kijken hoe puur mijn ernst is, beer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja bloed je nou heftig uit die open tetanuswonden van je, of niet? Dat is namelijk nogal bepalend voor die pure ernst van je.
Ik hoop natuurlijk niet voor je dat je bevallige dijtjes alteveel gehavend zijn hè, laat dat duidelijk zijn. Maar er dienen wel foto's te verschijnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:20 schreef Saaaaab het volgende:
Zodra ik op mijn plaats van bestemming ben zal ik op de wc even voor je kijken hoe puur mijn ernst is, beer.
Wie de bats ben jij wosiewo, om ons te beschuldigen, stoethaspel?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:20 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Schattig .... maar dus wel een kloon
beeld- of videomateriaal jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk niet voor je dat je bevallige dijtjes alteveel gehavend zijn hè, laat dat duidelijk zijn. Maar er dienen wel foto's te verschijnen.
Serieus reageren op de één of de andere vandaag geregistreerde trollaccountquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:20 schreef Dinthe het volgende:
Nee hoor, ik ben geen kloon. Laat de kloon-check maar op me los.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:23 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Wie de bats ben jij wosiewo, om ons te beschuldigen, stoethaspel?
Sopsopsop *turftquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:26 schreef John-Locke het volgende:
Saab-geilerts-topic.
Hopen dat het leed zich zo dicht mogelijk bij de schaamstreek voltrokken heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |