LOL + LOL = HIHIquote:
OLIEBOL en BLOESLOSquote:
En stevigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:25 schreef mikoxx het volgende:
Whaha, wát een idee voor kaftpapier McLaura, hip!![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat is gewoon een rare muzieknoot zo'n paragraaf.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:33 schreef Ticootje het volgende:
2 van die kringeltjes onder elkaar toch?
Grote schriften zijn wel makkelijk voor bepaalde vakken ja, voor wiskunde had ik altijd grote met vierkantjes. In de eerste had ik ook braaf een map, want voor sommige vakken moest je daar alle uitgedeelde paperassen in stoppen. Na een paar weken heb ik die er uit gemikt en stopte ik alles gewoon aan de binnenkant in de kaft, werkte ook prima.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar je mag niet altijd schriften voor alles hebben.
Weer zoiets raars..
Net als dat je voor sommige vakken speciaal grote schriften nodig had ipv kleintjes.
En bij wiskunde grote vierkantjes schrift ipv kleine vierkantjes want dat mag ook niet.
Schriten zijn altijd makkelijker.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:34 schreef duguid het volgende:
[..]
Grote schriften zijn wel makkelijk voor bepaalde vakken ja, voor wiskunde had ik altijd grote met vierkantjes. In de eerste had ik ook braaf een map, want voor sommige vakken moest je daar alle uitgedeelde paperassen in stoppen. Na een paar weken heb ik die er uit gemikt en stopte ik alles gewoon aan de binnenkant in de kaft, werkte ook prima.
Of uitscheuren als er iets mislukt, of als je 'een briefje' wilt schrijvenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Schriten zijn altijd makkelijker.
Je kunt je blaadjes er eventueel inplakken ofzo.
Maar sommige scholen doen 'r moeilijk erover.
Zoals waar ik op heb gezeten.
Ongesteld...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Briefjes schrijven was hip, net als niet meedoen aan gym.
Op mijn rapport stond gewoon een leeg vakje bij L.O.
Kranten van de chinees deden het ook altijd goed als kaftpapierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef McLaura het volgende:
Als kaftpapier had ik altijd abri-posters. Je kon die destijds bij de gemeente halen
Wassen in chloor en/of batik verf wil dit oplossen en werd ook nog gedoogd (waarschijnlijk omdat ik de 1e was). Nee kan ik echt niets aan doen dat ie zo vaal is.quote:En dan die verplichte gymkleding
Dan was je alto...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:16 schreef moussy het volgende:
Ik had geen schooltas, ik had een....
[ afbeelding ]
was hip man!
psies!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:27 schreef Ticootje het volgende:
Nee, in de 4e moest je een grafische hebben.. a 120 euro.. Belachelijk!
Dan had je zo'n kneus in de klas die dat had zitten invoeren en dan ramde ik gewoon een kabeltje erin en kopieerde die shit gewoon..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
psies!
maar daar kon je dan wel weer Mario op spelen en space invaders.
En je hele boek in het geheugen intikkenvind het nog steeds flauw dat ik geen rekenmachine mocht bij mn examen latijn
dan is van voor mijn tijd... Ik ben nog maar een jonkie he.. Zie spice girls....quote:
Bij de spice girls periode zat ik nog op de basisschool.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dan is van voor mijn tijd... Ik ben nog maar een jonkie he.. Zie spice girls....
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Bij de spice girls periode zat ik nog op de basisschool.
ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan had je zo'n kneus in de klas die dat had zitten invoeren en dan ramde ik gewoon een kabeltje erin en kopieerde die shit gewoon..
ja nou... ik mocht niet, ik moestquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik mocht een TI 30 en dawast.en die heb ik nog steeds en net vandeweek hebben de batterijen het begeven. na 22 jaar trouwe dienst
Ja heel het wiskundeboek is erop ingericht.. Belachelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nou... ik mocht niet, ik moesttot groot verdriet van de portemonnee van mn moeder.
Die grafische rekenmachine's zijn verplicht voor de bovenbouw van havo en vwo.
ja ja, die móesten wij. maar beslist niet zwaarder/meer fancy dan die. Men moest nog wel hoofdrekenen en zulks (ik ben van toen er geen bulten waren maar kuilen hèquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nou... ik mocht niet, ik moesttot groot verdriet van de portemonnee van mn moeder.
Die grafische rekenmachine's zijn verplicht voor de bovenbouw van havo en vwo.
ja mavo is absoluut beter voor je portemonneequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja ja, die móesten wij. maar beslist niet zwaarder/meer fancy dan die. Men moest nog wel hoofdrekenen en zulks (ik ben van toen er geen bulten waren maar kuilen hè)
Goed dat je het zegt, we kunnen m nu nog in een goedkopere stroom doen natuurlijk.(<- kind dus)
Das wel met meer dingen zo... Zelfde als met microsoft office...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is dat voor rare koppelverkoop eik?? Wij moesten dus de TI 30.
Geef haar een pen, potlood, passer, linaal in een Etui.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:26 schreef Ekfar het volgende:
Mijn dochter begint na de zomervakantie aan het voortgezet onderwijs. Nu hebben ze onlangs een kennismakingsdag gehad en had daarna wel een lijst verwacht met wat ze nog allemaal nodig heeft. Maar nee... school vertelde dat ze deze lijst krijgt 2 weken voor het begin van school! Ik moet zeggen dat ik dat best laat vindt. Overal liggen al schoolspullen in de winkel en tja... ik snap dat je schriften, klappers, agenda's enz enz nodig hebt maar in welke mate en hoe en wat? Is het normaal dat je dit pas zo laat krijgt?
ja stom is dat hè.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is dat voor rare koppelverkoop eik?? Wij moesten dus de TI 30.
Dat deed je heus niet in de brugklas! In de 3 of 4 ok... Dan nam je gewoon nooit je boeken mee want dat was stoer. Maar in de brugklas nam je gewoon braaf alle boeken mee voor alle vakken van die dag, en misschien nog wel wat extra zodat je in de pauze je huiswerk kon maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:45 schreef ThePianoMan het volgende:
Helemaal niks.. het wordt ZOOOOO overschat.
Aan het begin had ik nog wel een etui, maar op een gegeven moment was het alleen maar een lege tas mee met boterhammen erin. Pennen ging je lenen van elkaar, maar dat kon niet omdat anderen maar één pen -gevonden weliswaar- hadden.
Dat is zó 2008, ze moeten zeker een eigen netbook hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:34 schreef _Michiel_ het volgende:
Als ik de dochter van TS was zou ik TS gewoon wijsmaken dat je in de brugklas tegenwoordig een laptop nodig hebt.
En niet willen werken zeker?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is zó 2008, ze moeten zeker een eigen netbook hebben.
Onze dochter is er ook voor aan 't sparen (en voor een digicam, paardrijles, nieuwe gsm, G-star Raw trui). Probleem alleen is dat ze haar maandelijkse saldo al zo rond de 20e opheeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |