LOL + LOL = HIHIquote:
OLIEBOL en BLOESLOSquote:
En stevigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:25 schreef mikoxx het volgende:
Whaha, wát een idee voor kaftpapier McLaura, hip!![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat is gewoon een rare muzieknoot zo'n paragraaf.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:33 schreef Ticootje het volgende:
2 van die kringeltjes onder elkaar toch?
Grote schriften zijn wel makkelijk voor bepaalde vakken ja, voor wiskunde had ik altijd grote met vierkantjes. In de eerste had ik ook braaf een map, want voor sommige vakken moest je daar alle uitgedeelde paperassen in stoppen. Na een paar weken heb ik die er uit gemikt en stopte ik alles gewoon aan de binnenkant in de kaft, werkte ook prima.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar je mag niet altijd schriften voor alles hebben.
Weer zoiets raars..
Net als dat je voor sommige vakken speciaal grote schriften nodig had ipv kleintjes.
En bij wiskunde grote vierkantjes schrift ipv kleine vierkantjes want dat mag ook niet.
Schriten zijn altijd makkelijker.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:34 schreef duguid het volgende:
[..]
Grote schriften zijn wel makkelijk voor bepaalde vakken ja, voor wiskunde had ik altijd grote met vierkantjes. In de eerste had ik ook braaf een map, want voor sommige vakken moest je daar alle uitgedeelde paperassen in stoppen. Na een paar weken heb ik die er uit gemikt en stopte ik alles gewoon aan de binnenkant in de kaft, werkte ook prima.
Of uitscheuren als er iets mislukt, of als je 'een briefje' wilt schrijvenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Schriten zijn altijd makkelijker.
Je kunt je blaadjes er eventueel inplakken ofzo.
Maar sommige scholen doen 'r moeilijk erover.
Zoals waar ik op heb gezeten.
Ongesteld...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Briefjes schrijven was hip, net als niet meedoen aan gym.
Op mijn rapport stond gewoon een leeg vakje bij L.O.
Kranten van de chinees deden het ook altijd goed als kaftpapierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef McLaura het volgende:
Als kaftpapier had ik altijd abri-posters. Je kon die destijds bij de gemeente halen
Wassen in chloor en/of batik verf wil dit oplossen en werd ook nog gedoogd (waarschijnlijk omdat ik de 1e was). Nee kan ik echt niets aan doen dat ie zo vaal is.quote:En dan die verplichte gymkleding
Dan was je alto...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:16 schreef moussy het volgende:
Ik had geen schooltas, ik had een....
[ afbeelding ]
was hip man!
psies!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:27 schreef Ticootje het volgende:
Nee, in de 4e moest je een grafische hebben.. a 120 euro.. Belachelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |