Dat is wel wat aan de late kant ja, is er niets te vinden als je googelt? Of anders de aanstaande mentor even mailen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:26 schreef Ekfar het volgende:
Mijn dochter begint na de zomervakantie aan het voortgezet onderwijs. Nu hebben ze onlangs een kennismakingsdag gehad en had daarna wel een lijst verwacht met wat ze nog allemaal nodig heeft. Maar nee... school vertelde dat ze deze lijst krijgt 2 weken voor het begin van school! Ik moet zeggen dat ik dat best laat vindt. Overal liggen al schoolspullen in de winkel en tja... ik snap dat je schriften, klappers, agenda's enz enz nodig hebt maar in welke mate en hoe en wat? Is het normaal dat je dit pas zo laat krijgt?
jaaah van dat dikke bruine papier.quote:
In de eerste klas moest en zou de perse dat dure hebben, met allemaal figuurtjes..quote:
+ binnen schoenen, altijd zonder zwarte zolen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:40 schreef huuphuup het volgende:
En als ze geen school-gymkleding hebben dan heeft ze ook gymkleding nodig.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In de eerste klas moest en zou de perse dat dure hebben, met allemaal figuurtjes..
Hoe verder je was hoe saaier het papier, dat kon je dan tenminste vol laten kalken door je vriendinnen.
Ja man, in de eerste had ik kaftpapier van de looney tunes.. Ik was zo stoer!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha geweldig![]()
idd van die schoenen ja. en bedenk ook even of ze buiten of binnen gymen. Wij werden altijd begin Maart naar buiten geschopt en pas met de herfstvakantie werd er weer binnen gegymd. Op zich prima maar als je de eerste twee uur gym hebt is het niet altijd even warm
en die tekenkistjes moesten wij via school kopen, met inhoud, maar dat zal wel per school verschillen lijkt me
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:43 schreef Ekfar het volgende:Mijn puberdochter moet nog veel leren. Ik heb net gebeld naar school en ze krijgen die lijst al in de 1e week van de zomervakantie. Tijd zat dus!
Bedankt voor de reacties hoor!
Boeken kaftenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
in dat geval verwachten we een uitgebreid fotoverslag van de aankopen![]()
en geniet van het boeken kaften
ik van de backstreet boysquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja man, in de eerste had ik kaftpapier van de looney tunes.. Ik was zo stoer!
En sowieso een rugtas.. Die boeken zijn flink zwaar en zeker in de eerste neem je nog alles mee. Dat meot je niet op 1 schouder tillen, dan krijg je echt last van je rug..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:51 schreef Ekfar het volgende:
Ja, eastpak komt hier ook. Ze zag al leuke tassen van Bjorn Borg maar dat schijnt flut-kwaliteit te zijn...
Ja, met zo'n aapje eraan!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:53 schreef Keshet het volgende:
In de eerste moest ik echt zo'n 'ouderwetsche' leren schooltas.
Gelukkig kon ik na de kerstvakantie doorstromen naar een andere school waar je wel een eigen tas mocht kiezen.![]()
Kipling tassen waren toen helemaal hip trouwens.
Ooh erg.. die heb ik ook nog gehad (ja verplichtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:53 schreef Keshet het volgende:
In de eerste moest ik echt zo'n 'ouderwetsche' leren schooltas.
Oh jij was van de backstreet boys... Ik was van de spice girls... En dan ook rood haar willen enzo.. (en niet mogen van mn ouders)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik van de backstreet boys
en een agenda en schriften.
kaften deed mijn vader, was volgens mijn moeder werk voor vaders want die van haar deed t ook (dat ie dood was toen ze 14 was vergeten we voor t gemak maar even)
eigenlijk wordt min. vader voor alles misbruikt...
oh ja en eastpak is geweldig. die van mij is nog steeds heel na 10jaar ofzo. alleen verkleurd
had je ook van die schoenen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh jij was van de backstreet boys... Ik was van de spice girls... En dan ook rood haar willen enzo.. (en niet mogen van mn ouders)
Precies en zeker geen Kipling.quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
had je ook van die schoenen?
ik heb geen flauw idee meer wat voor kaftpapier ik had. Weet wel nog dat ik in de 1e of de 2e een mr bean agenda haden een nijntje agenda heb ik ook nog gehad
Die had ik ook in de brugklas.quote:
quote:
omg die bosatlas. die gebruik je dan ook maarliefst 1x.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:13 schreef SacreCoeur het volgende:
'k Moest ook altijd woordenboeken kopen van een nieuw exemplaar net als de bosatlas, daar zou ik mee wachten tot je het lijstje krijg. Daar staat precies op welke druk je moet hebben. Maar als ze speciale agenda's/schriften/kaftpapier wilt dan moet je dat wel nu halen.. ik zou bij de V&D kijken.
Inderdaad... Maar oh wee als je m niet had.. Duur kutding!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:18 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
omg die bosatlas. die gebruik je dan ook maarliefst 1x.
Wat moeten die boekwinkels in mijn dorp gelachen hebben.
reinste geldklopperij.
Bij wij waren ze zelfs nog allemaal nieuw..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:18 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
omg die bosatlas. die gebruik je dan ook maarliefst 1x.
Wat moeten die boekwinkels in mijn dorp gelachen hebben.
reinste geldklopperij.
Klopt.... en Eastpak is behalve degelijk ook nog hip! Vooral als je met zwarte stift de E in een L verandertquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:51 schreef Ekfar het volgende:
Ja, eastpak komt hier ook. Ze zag al leuke tassen van Bjorn Borg maar dat schijnt flut-kwaliteit te zijn...
Wij hadden zo'n Casio ding.. nooit gebruikt voor iets speciaals.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |