quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is er wel maar loopt niet echt.
Voor de verkiezingen was het peilingentopic dat zo'n beetje maar die zijn nu ook niet al te relevant meer. Dan maar de onderhandelingstopics
Het zou je toch wel sieren als je zo nu en dan dat badinerende toontje eraf haalt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:38 schreef KoosVogels het volgende:
Nee phmsmstyle, ben niet sacherijnig, gewoon flauw
Oh vrede heb ik er in principe ook wel mee. Echter ik zal dan wel hopen dat het kabinet snel ten onder gaat omdat ik oprecht denk dat extreem-rechts en extreem-grefo niets in ons kabinet te zoeken hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alleen vind ik het soms wel jammer dat sommige mensen pertinent iets niet willen. Paars is niet mijn voorkeur, maar als het democratisch is en het volk wil dat dan heb ik er in principe vrede mee. Maar dat moet men dan ook hebben als het over rechts gaat : pvv vvd cda (sgp)
Bovenstaande opmerking was verre van badinerend. Althans, niet zo bedoeld. Wellicht dat jij dat anders ervaart.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou je toch wel sieren als je zo nu en dan dat badinerende toontje eraf haalt.
Maar daarom heb je het democratische proces wel te respecteren, als dit is wat het volk wilquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh vrede heb ik er in principe ook wel mee. Echter ik zal dan wel hopen dat het kabinet snel ten onder gaat omdat ik oprecht denk dat extreem-rechts en extreem-grefo niets in ons kabinet te zoeken hebben.
Het land besturen is een serieuze zaak, daar passen dergelijke doldwaze lieden niet in naar mijn idee.
Tja dat lok je ook wel een beetje uit natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou je toch wel sieren als je zo nu en dan dat badinerende toontje eraf haalt.
Ik bedoelde het toch wat meer in algeme zin.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bovenstaande opmerking was verre van badinerend. Althans, niet zo bedoeld. Wellicht dat jij dat anders ervaart.
Me 2quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Aan phpmystyle:
Iedereen moet zich neerleggen bij feiten. Zolang die er niet zijn mag je het er best over hebben..
Maar liever zonder al dat heen en weer gebash en persoonlijke aanvallen..
Niet dat ik me daar nooit toe laat "verleiden", maar de manier van vanavond heeft mijn voorkeur..
Ik zal proberen je te ontzien. Maar dan geen malle PVV-opmerkingen meer maken, goed? Anders vraag je er natuurlijk omquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoelde het toch wat meer in algeme zin.
Dat doe ik ook gewoon, was bepaald niet van plan een staatsgreep te gaan plegenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar daarom heb je het democratische proces wel te respecteren, als dit is wat het volk wil
Zie je wel, we kunnen het best ergens over eens zijnquote:
Wat zijn malle opmerkingen? Ik vind windmolens mal, maar daarom laat ik je wel in je waarde. Jij vindt het mal dat ik vind dat er geen Minaretten mogen in Nederland. Maar daarom moet jij mij daarin ook respecteren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal proberen je te ontzien. Maar dan geen malle PVV-opmerkingen meer maken, goed? Anders vraag je er natuurlijk om
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie je wel, we kunnen het best ergens over eens zijn![]()
Je maakt er ook echt een serieuze discussie van/. Dat was niet de bedoeling, ik ga maar naar bed.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zijn malle opmerkingen? Ik vind windmolens mal, maar daarom laat ik je wel in je waarde. Jij vindt het mal dat ik vind dat er geen Minaretten mogen in Nederland. Maar daarom moet jij mij daarin ook respecteren.
Doe eens een woice, dan kunnen we het wetenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:43 schreef Boldface het volgende:
De grefo's hebben trouwens een site in het leven geroepen www.geenpaarsplus.nl
Het faillissement van de Christen-politiek had niet mooier in beeld gebracht kunnen worden.
Waarom ik weet dat de CU hier achter zit? De argumenten zijn dezelfde die Rouvoet eerder Pechtold al voor de voeten wierp: doorgeslagen gelijkheidsdenken, etc.
Het is prachtig. Op Twitter zitten ze ook. En daar beweren ze doodleuk dat een Paars kabinet niet voor economisch herstel kan zorgen. Lagen zeker in 1994 onder een steen ofzo...
[Querying whois.domain-registry.nl]quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe eens een woice, dan kunnen we het weten
Paars was/waren één van de betere kabinetten van de afgelopen "jaren" (al hebben zij ook genoeg dingen gedaan waar ik het pertinent mee oneens ben). Helaas hebben heel veel mensen hier dit vaak niet bewust meegemaakt en ligt de oneliner van Fortuyn ("De puinhopen van 8 jaar Paars) bij hen dus minder diep in het geheugen begravenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:43 schreef Boldface het volgende:
De grefo's hebben trouwens een site in het leven geroepen www.geenpaarsplus.nl
Het faillissement van de Christen-politiek had niet mooier in beeld gebracht kunnen worden.
Waarom ik weet dat de CU hier achter zit? De argumenten zijn dezelfde die Rouvoet eerder Pechtold al voor de voeten wierp: doorgeslagen gelijkheidsdenken, etc.
Het is prachtig. Op Twitter zitten ze ook. En daar beweren ze doodleuk dat een Paars kabinet niet voor economisch herstel kan zorgen. Lagen zeker in 1994 onder een steen ofzo...
Daarom pleit ik er ook voor om naar de doelen te kijken en daarmee voorbij te gaan aan de bekende stokpaardjes. Kijk naar de woningmarkt en hoe je die wilt hervormen en maak daar maatregelen voor zonder vooraf naar middelen als de HRA of liberalisatie van de huurmarkt te kijken. Het is even een omslag in het denken maar dat is noodzakelijk wanneer je een kabinet wilt dat serieus gaat hervormen..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Op zich respecteer ik paars ook wel, maar ik ben gewoon bang dat er zo weinig van terecht komt. De standpunten liggen zo ver uit elkaar dat, als ze gaan praten, het in het midden uitkomt en dan gebeurt er zo weinig.
Was dat echt zo? Volgens mij lagen de partijen toen echt een stuk verder uit elkaar. Ze kwamen rechtstreeks uit de sterk gepolariseerde jaren '80. Nu is het verschil tussen VVD en PvdA voornamelijk hoe men wil gaan bezuinigen, niet of men wil gaan bezuinigen. Dan is de eerste klapper naar elkaar toe al gemaakt.quote:Het originele paars werkte dan nog wel, omdat dat iets minder verdeeld was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |