Oeps vergetenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik verwacht toch minstens eenof een
achter die post...
Niet alsnog flauw gaan doe he??quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deze [ afbeelding ]
En nu ga ik echt pitten.
Ik wilde eigenlijk een bepaalde vlag posten, maar volgens mij krijg je dan een ban aan je broekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deze [ afbeelding ]
En nu ga ik echt pitten.
Niet doen....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een bepaalde vlag posten, maar volgens mij krijg je dan een ban aan je broek
Rechtsstaat, hervorming sociaal economisch systeem, retoriek. (Over Rechts)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Km heffing, immigratie, veiligheid, kerncentrales, milieu belastingen, subsidies, zijn jullie voor het gemak vergeten?
Truste! Ga ook zo, en zal vast heerlijk dromenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:23 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik ook. Truste iedereen.
Ik wens jullie zachte domen over jullie gewenste coalitie.
PVV-aanhangers moeten nou eenmaal hard worden aangepaktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet doen....
Was vanavond net zo'n heerlijk topic met vaart en weig.geen getroll en gebash
Met rood op de achter grond en met zo'n zwart draaiend kruis in het midden met van die horizontale haken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een bepaalde vlag posten, maar volgens mij krijg je dan een ban aan je broek
Hij slaapt (volgens eigen zeggen)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:24 schreef JoaC het volgende:
[..]
Rechtsstaat, hervorming sociaal economisch systeem, retoriek. (Over Rechts)
PvdA / CDA (Nationaal Kabinet)
Dit zijn grotere obstakels dan jouw lijstje
Moet niet, is een keuze.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PVV-aanhangers moeten nou eenmaal hard worden aangepakt
Wacht dan ff tot ik pitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PVV-aanhangers moeten nou eenmaal hard worden aangepakt
Ik weet niet of jij doorgaans rookt, maar draaien doet dat kruis nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met rood op de achter grond en met zo'n zwart draaiend kruis in het midden met van die horizontale haken?
Ik ga zo ook pitten, morgen werken enzoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wacht dan ff tot ik pitAl hou ik meer van het soort topic zoals het vanvond was!!!!
Als een kruis draait moet hij weer terug in de broek.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met rood op de achter grond en met zo'n zwart draaiend kruis in het midden met van die horizontale haken?
Ah het gaat om een kruis dus. Maar dat kruis wat jij en ik voor ogen hebben dat lijkt toch tikkie draaierig, en het heeft toch horizontale haken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij doorgaans rookt, maar draaien doet dat kruis niet
Na 1 dag? Zou wel fijn zijn wellicht, maar ik geef ze graag even wat tijd...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
Morgen komt er waarschijnlijk toch wel meer duidelijkheid als de gesprekken over paarsplus positief of negatief verlopen zijn. Ik vind dat ze nu wel duidelijkheid mogen scheppen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah het gaat om een kruis dus. Maar dat kruis wat jij en ik voor ogen hebben dat lijkt toch tikkie draaierig, en het heeft toch horizontale haken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:27 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als een kruis draait moet hij weer terug in de broek.
Vandaag hebben ze gesproken als het uberhaubt wat kon worden, voorlopig lijkt het niet negatief dus wmb kunnen ze morgen wat meer inzage geven over de voortgang.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Na 1 dag? Zou wel fijn zijn wellicht, maar ik geef ze graag even wat tijd...
Je bent in de war met een helikopte, vrees ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah het gaat om een kruis dus. Maar dat kruis wat jij en ik voor ogen hebben dat lijkt toch tikkie draaierig, en het heeft toch horizontale haken?
Maar we hebben het over het ''swastika'kruis neem ik aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent in de war met een helikopte, vrees ik.
En jij koopt woensdag HP/De Tijd om Wildersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vandaag hebben ze gesproken als het uberhaubt wat kon worden, voorlopig lijkt het niet negatief dus wmb kunnen ze morgen wat meer inzage geven over de voortgang.
Hopelijk positief dan.. (al wens jij dat niet denk ik)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vandaag hebben ze gesproken als het uberhaubt wat kon worden, voorlopig lijkt het niet negatief dus wmb kunnen ze morgen wat meer inzage geven over de voortgang.
Huilie, vrouw zeker?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmm, smeken werkt dus niet... Balen!
Je wilt te snel, je hebt het wel over de Nederlandse politiek hoor, je mag blij zijn als er deze week wat duidelijkheid komtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
Morgen komt er waarschijnlijk toch wel meer duidelijkheid als de gesprekken over paarsplus positief of negatief verlopen zijn. Ik vind dat ze nu wel duidelijkheid mogen scheppen.
Zo heet de techniek inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent in de war met een helikopte, vrees ik.
Ik dacht dat Rutte om 1 juli klaar wilde zijn, maar ze kunnen toch wel iets zeggen over het verloop van het gesprek en de verdere procedure die doorlopen wordt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wilt te snel, je hebt het wel over de Nederlandse politiek hoor, je mag blij zijn als er deze week wat duidelijkheid komt
Omdat ik niet meedoe aan een wedstrijdje wederzijds verpissen/aanzet tot bashen?quote:
Uiteraard ligt mijn hartje toch ietswats rechtsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hopelijk positief dan.. (al wens jij dat niet denk ik)
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
En jij koopt woensdag HP/De Tijd om Wilders
Dacht ik al jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uiteraard ligt mijn hartje toch ietswats rechts
Was ook niet negatief bedoeld, bedoel het juist heel goed. Kudo's zegmaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ik niet meedoe aan een wedstrijdje wederzijds verpissen/aanzet tot bashen?
Gelukkig maar dan..
Iedereen zijn mening zeg ik maarquote:
Een wat-voor-kruis?!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar we hebben het over het ''swastika'kruis neem ik aan
Och, Koos is ook een beetje.........vrouw.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ik niet meedoe aan een wedstrijdje wederzijds verpissen/aanzet tot bashen?
Gelukkig maar dan..
Hahahaha, nou dank je wel dan maarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was ook niet negatief bedoeld, bedoel het juist heel goed. Kudo's zegmaar
Tik maar in op google, swastikaquote:
En jij een kerel zeker? Je stemt immers rechts, een beetje vrouw stemt links.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, Koos is ook een beetje.........vrouw.
Hij wil wel meer maar is gebonden aan de politieke realiteit die niet zo eenvoudig is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht dat Rutte om 1 juli klaar wilde zijn,
Dat kunnen ze vast wel maar of ze daar veel zin in hebbenquote:maar ze kunnen toch wel iets zeggen over het verloop van het gesprek en de verdere procedure die doorlopen wordt.
Alleen vind ik het soms wel jammer dat sommige mensen pertinent iets niet willen. Paars is niet mijn voorkeur, maar als het democratisch is en het volk wil dat dan heb ik er in principe vrede mee. Maar dat moet men dan ook hebben als het over rechts gaat : pvv vvd cda (sgp)quote:
Moet jij morgen niet naar school?quote:
Geen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen VKZ-slowchat?
Is er wel maar loopt niet echt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen VKZ-slowchat?
Wtf doe jij chagrijnig, ja 9 uur hoef ik pas aanwezig te zijn, daarbij hoef ik geen eens te komen (mbo). Volgend jaar vavoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |