O ja, nou je het zegt. Dat heb ik wel eens gelezen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:04 schreef 08gnoT. het volgende:
HP/De Tijd mol niet eens gegoogled door PVV
Precies, ik zou op zijn minst een belastingverlaging er voor terug willen hebben die de HRA iig gedeeltelijk compenseert (en inzetten op volledige compensatie).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat jij hier nu wat toeschietelijker bent dan Rutte. Cohen tekent hier volgens mij zo voor
Maar hoe gaat men over die fundamentele dingen overeenkomen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, joh.. Maar hij reageerde op het "voorstel"van eriksd eerder vanavond..
Inderdaad, hij kreeg al geen verse lijst rond voor 2 gemeenten. Laat staan voor 12 provincies en de eerste kamer...quote:Op maandag 21 juni 2010 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tot nu toe recycled hij mensen uit het EP en de gemeenteraad, maar dat kan ook niet eeuwig doorgaan
Staat niks op beide sitesquote:
Ik weet vooral wat ik HOOP.. En ik vrees dat jij dat niet hoopt...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe zie jij de kansen?
Ik
cda vvd pvda 35 %
cda pvv vvd 30%
paars plus 20 %
15% anders.
9:30 uur hoorde ik bij Nova geloof ik..quote:
Dan ga ik wrs veel bij te lezen hebben als ik morgenmiddag op Fok komquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
9:30 uur hoorde ik bij Nova geloof ik..
Rol de vlag alvast maar uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan ga ik wrs veel bij te lezen hebben als ik morgenmiddag op Fok komAl zal er in de loop van de dag niet heel veel bekend worden..
Ik zie het 's-avonds pas.. Maar als er ook maar IETS gebeurd zal er hier wel wat te lezen zijn jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan ga ik wrs veel bij te lezen hebben als ik morgenmiddag op Fok komAl zal er in de loop van de dag niet heel veel bekend worden..
Je post is totaal niet relevant ten opzichte van die van mij. Maar wat je nu roept zijn dingen waar de partijen makkelijk uit kunnen komen. Dat gaat geen problemen van formaat opleveren. Denk hierbij aan het verschil tussen het doel en de middelen om tot dat doel te komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Km heffing, immigratie, veiligheid, kerncentrales, milieu belastingen, subsidies, zijn jullie voor het gemak vergeten?
Dat is in deze fase wel een bijzondere keuze. Klapt hij op de verkeerde manier uit de school dan kan hij een tweede kans deze periode wel vergetenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:05 schreef JoaC het volgende:
Wilders heeft meegewerkt aan een artikel die deze week in de HP/de Tijd komt, over onderhandelingen.
Mooi. Dat betekent rond een uurtje of 10 weer binnenlopende politici op beeld om te analyseren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
9:30 uur hoorde ik bij Nova geloof ik..
Dit keer de Nederlandse en als Wilders wint mag je de Israelische vlag uitrollen.quote:
Ik verwacht toch minstens eenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit keer de Nederlandse en als Wilders wint mag je de Israelische vlag uitrollen.
Truste, had ook al moeten tukkenquote:
Dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |