quote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef creno het volgende:
ik kan er niets aan doen, maar elke keer als ik voetbal kijk, zit ik gefascineerd naar het gebungel in de broekjes te kijken.
Van een ander forum waar ik op zit.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar haal je dat nou weer vandaan dan?
Zullen de dames wel verteld hebben tijdens hun verhoorquote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kep het half half gevolgd.. maar als ik het goed begrepen heb, worden de meisjes niet vervolgd als ze niet door Bavaria waren ingehuurd...
hoe is dat dan naar buiten gekomen dat ze door Bavaria waren gestuurd?
ik kijk meer naar de gezichten en lichamenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef creno het volgende:
ik kan er niets aan doen, maar elke keer als ik voetbal kijk, zit ik gefascineerd naar het gebungel in de broekjes te kijken.
die heb ik al bekeken tijdens het volksliedquote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kijk meer naar de gezichten en lichamen
ja, moest wel wat verzinnen. Food for thought, you know... Ik wil dat mensen nadenken and shit.. o, wacht...op FOK! zeker.. in het onzin topic.. sorry, my bad..quote:
ookquote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kijk meer naar de gezichten en lichamen
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef creno het volgende:
[..]
die heb ik al bekeken tijdens het volkslied
dat soort ongein doen wij niet aan hierquote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, moest wel wat verzinnen. Food for thought, you know... Ik wil dat mensen nadenken and shit.. o, wacht...op FOK! zeker.. in het onzin topic.. sorry, my bad..
ik weet het..quote:
die krijg ik meestal niet meequote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef creno het volgende:
[..]
die heb ik al bekeken tijdens het volkslied
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat soort ongein doen wij niet aan hier
Alsof je daar tegen zou protesterenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
ik ga nu zeker bijna iedereen over mij heen krijgen
Vaak zie je met 100 meter sprint o.i.d. dat ze gefilmd worden vanaf hun middel naar boven.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef creno het volgende:
en de lichamen zie je soms na de wedstrijd, dus tijdens let ik op andere dingen
iets van de Chaka Khan collectie?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wij hebben het gewoon over leuke mannen en welk repertoire de band moet gaan zingen
Ik vind z'n lijf in de onderste foto nog steeds erg lekker, maar wat een plofkopquote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef creno het volgende:
Channing Tatum is aan het aftakelen:
before:
[ afbeelding ]
after:
[ afbeelding ]
ik zou er zo onder schuivenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind z'n lijf in de onderste foto nog steeds erg lekker, maar wat een plofkop
huh?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:28 schreef Xiance het volgende:
* Xiance kruipt lekker in mike's armen en bekijkt het topic
waar tegen? elaborate...quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iets van dona summers of andere foute discoliedjes om mee te beginnen
Die onderste foto is zeker tussen twee films in.. Alhoewel ie er nog lekker uitziet op die onderste...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef creno het volgende:
Channing Tatum is aan het aftakelen:
before:
[ afbeelding ]
after:
[ afbeelding ]
lijkt op een liedje uit een haargel reclamequote:Op maandag 21 juni 2010 22:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Deze 'mannen'? maar vind het nummer echt geweldig!!!
quote:
he likes the nose candy...heb ik gehoord.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind z'n lijf in de onderste foto nog steeds erg lekker, maar wat een plofkop
Neu, maar als het je wordt aangeboden...quote:
Krijg je daar een dikke kop van dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he likes the nose candy...heb ik gehoord.
quote:
tuurlijk, if you buy me a drink, i totally will fuck youquote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, maar als het je wordt aangeboden...
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Krijg je daar een dikke kop van dan?
teveel gewerkt, popje?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
jah.. doe me es vast houden! k ben moe!
meneer de expertquote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
alleen als je regelmatig gebruikt etc.. enfin, ik kan helemaal losgaan hierop, but i won't ..
Dat is in het breedste zin van het woord. Het gaat om valse hoop waar mensen aan hangen. Een soort ease of mind.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:41 schreef DeZoektocht het volgende:
even inhaken op de OP, dat is maar wat je onder religie verstaat.
echt niet.quote:
iets van divine dusquote:Op maandag 21 juni 2010 22:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iets van dona summers of andere foute discoliedjes om mee te beginnen
ook niet met Jasper?quote:
Noem eens een definitie waar dit niet op slaat dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:41 schreef DeZoektocht het volgende:
even inhaken op de OP, dat is maar wat je onder religie verstaat.
you think you're a man, you're only a boy...quote:
like you never powdered your nosequote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet.![]()
![]()
maar ik zie het veel om me heen. Vooral managers and shit.
alleen als een pick-me-up.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
like you never powdered your nose![]()
slaap ze en beterschapquote:
Hopelijk slaap je een beetje redelijk en word je morgen beter wakkerquote:
quote:
Jah valse hoop is per definitie onzin natuurlijkquote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat is in het breedste zin van het woord. Het gaat om valse hoop waar mensen aan hangen. Een soort ease of mind.
Dus omdat weinig mensen doorrelativeren, is het niet irrationeel om dat soort gevoelens toe te schrijven aan een ziel/god/whatever?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
dat zijn geen wetenschappelijke zaken, tuurlijk kunnen we het hebben over stofjes dit en dat maar er zijn maar weinig mensen die het zover doorrelativeren lijkt me.
Heb jij nu ookal verhoging?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef Xiance het volgende:
mike zeg!!
nee, geen sex met jasper, en ook geen sex via gayromeo..
maar jij kwam toch over 2 weken weer?![]()
Ik zal je een voorbeeld geven:quote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus omdat weinig mensen doorrelativeren, is het niet irrationeel om dat soort gevoelens toe te schrijven aan een ziel/god/whatever?
Of kan ik je nu echt helemaal niet volgen?
Tuurlijk, voor velen biedt religie soelaas. Maar tis valse hoop. Vaak als erge dingen gebeuren met religieuze mensen dan zeg ik: where's your God now? (Tis natuurlijk hard, maar goed) Ben ook van de wetenschap.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Jah valse hoop is per definitie onzin natuurlijk![]()
Maar iedereen heeft zo zn idee over hoe de wereld in elkaar steekt, en dat is in mijn optiek allemaal religie want geen wetenschap.
Sowieso is religie die wetenschap ontkent, onjuist IMO.
Maar Atheisten kennen toch ook liefde woede vriendschap enz enz?
dat zijn geen wetenschappelijke zaken, tuurlijk kunnen we het hebben over stofjes dit en dat maar er zijn maar weinig mensen die het zover doorrelativeren lijkt me.
wat leuk !quote:Op maandag 21 juni 2010 22:36 schreef Xiance het volgende:
IK GA HOMO'S GENEZEN DOOR LULOPLEGGING!!
mijn jurk:
[ afbeelding ]
Spanje - Honduras 2-0.quote:
dat heet evenwicht. Niet religie. Er kan geen fout bestaan als er geen goed is. Religie is vanuit de mens zelf.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:02 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ik zal je een voorbeeld geven:
'men' is kwaad op joran van der sloot omdat hij iemand vermoord heeft.
Dit impliceert al dat er zoiets bestaat als goed en fout, dit is niet wetenschappelijk want goed of fout is niet vanuit de wetenschap te verklaren.
Daar begint voor mij dus al religie.
quote:
ik ben verliefd!!quote:
Hoezo is dat niet wetenschappelijk te verklaren? De mens is een sociaal dier en in een groep zijn regels nodig om de soort te laten overleven. Goed en fout is een direct gevolg van evolutie.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:02 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ik zal je een voorbeeld geven:
'men' is kwaad op joran van der sloot omdat hij iemand vermoord heeft.
Dit impliceert al dat er zoiets bestaat als goed en fout, dit is niet wetenschappelijk want goed of fout is niet vanuit de wetenschap te verklaren.
Daar begint voor mij dus al religie.
nee, niet ontgelden. Leuk toch voor die gozer?quote:
slaap zequote:
IK vind dit een arrogante houding.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor velen biedt religie soelaas. Maar tis valse hoop. Vaak als erge dingen gebeuren met religieuze mensen dan zeg ik: where's your God now? (Tis natuurlijk hard, maar goed) Ben ook van de wetenschap.
Het leven is wat jij erin ziet en van maakt. God heeft daar niets mee te maken.
De troost is niet vals, het is de hoop die mensen hebben. De hoop dat God alles goed zal maken. En die hoop is vals want de enige die iets van je leven kunt maken, ben je zelf.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
en wat is is er dan meer vals om troost te zoeken bij je geloof en medegelovigen of bij je familie/vrienden?
Aflevering van gister al gezien?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
YES!
HBO has renewed its hit show True Blood for a fourth season!
Een heerlijke serie![]()
Ben jij gelovig?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
IK vind dit een arrogante houding.
Jij gelooft ook namelijk, jij gelooft in dat wat jij in het leven ziet.
Als jouw partner zou komen te overlijden is het dan niet menselijk om troost te zoeken?
en wat is is er dan meer vals om troost te zoeken bij je geloof en medegelovigen of bij je familie/vrienden?
Tuurlijk zijn er een hoop misstanden in de kerk en zijn er mensen die in dingen geloven die gewoon bewezen niet waar zijn. maarjah in de TT wordt er gesproken over religie in zijn geheel.
Overigens kan ik me de afkeer van homo's voor religie wel een beetje invoelen, maar maak niet de fouten die sommige religieuze mensen ook maken.
Neee, ik loop achter..quote:
De hoop dat er ergens een mannetje op de wolken zit bij wie je een verlanglijstje in kunt dienen is vals ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
De troost is niet vals, het is de hoop die mensen hebben. De hoop dat God alles goed zal maken. En die hoop is vals want de enige die iets van je leven kunt maken, ben je zelf.
Religie heeft bestaansrecht omdat het mensen sterker maakt, maar dat neemt niet weg dat het irrationeel is.
Hij is echt leukquote:Op maandag 21 juni 2010 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Neee, ik loop achter..Thank God for TIVO..
Ging het maar zo makkelijk!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:24 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
De hoop dat er ergens een mannetje op de wolken zit bij wie je een verlanglijstje in kunt dienen is vals ja.
De hoop dat het leven een doel/zin heeft is niet vals lijkt me.
In evolutie zou je bijvoorbeeld een doel kunnen veronderstellen.
Je springt wel van hot naar her om je punt te maken, he? Van troost zomaar ineens naar de zin van het leven...quote:Op maandag 21 juni 2010 23:24 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
De hoop dat er ergens een mannetje op de wolken zit bij wie je een verlanglijstje in kunt dienen is vals ja.
De hoop dat het leven een doel/zin heeft is niet vals lijkt me.
In evolutie zou je bijvoorbeeld een doel kunnen veronderstellen.
dat zei Madonna ook einde van de Confession Tour.quote:
Ik zie mezelf graag als een christen die volwassen aan het worden isquote:
haha dont we allquote:Nee, effe serieus. Tuurlijk geloof ik, in mijzelf. kansen moet je creeeren, komt je niet aanwaaien.
Tuurlijk zoek ik troost als er iets met mijn partner gebeurt, maar zoek het niet in religie. dat vind ik hypocriet. Voor velen is dit wel een uitkomst. Ik zeg niet dat ik de wijsheid in pacht heb. De TT is hoe ik er over nadenk. Voor anderen is dat anders. Ik wil niet zeggen dat ik gelijk heb. (maar ik denk het wel)
Ik denk dat je het juist omschrijft mensen schuilen achter religie om iets goed te praten.quote:Ik heb het zeker over religie in het algemeen. Zoals mensen die moorden uit religie. Erachter schuilen.
Ik geloof niet in een god die niet van iedereen houd.quote:Nee, ik ken veel homo's die religieus zijn. Die het moeiliijk hebben omdat zij zijn zoals zij zijn, maar worden uitgkotst door de kerk. God houdt toch van iedereen?
Moet nog een paar Vampire Diaries kijken en dan begin ik met True Blood. Dat wordt veel inhalen.quote:
ja, ik ben al volwassen. Heb heel veel meegemaakt.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:31 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ik zie mezelf graag als een christen die volwassen aan het worden is![]()
[..]
haha dont we all
[..]
Ik denk dat je het juist omschrijft mensen schuilen achter religie om iets goed te praten.
Ga maar eens kijken naar die oorlogendie dan door 'religie' ontstaan zouden zijn.
vaak zijn deze gewoon begonnen om geld en macht.
[..]
Ik geloof niet in een god die niet van iedereen houd.
Sommige mensen geloven wel dat homo's fout zijn, ik kan me niet in hen verplaatsen.
Het enige punt wat ik probeer te maken is dat er IMO dingen bestaan die niet wetenschappelijk te verklaren zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je springt wel van hot naar her om je punt te maken, he? Van troost zomaar ineens naar de zin van het leven...
Ja, als je niet kan verkroppen dat het leven misschien GEEN doel heeft en daarom maar wat verzint, ga vooral je gang. Sommige mensen hebben dat gewoon nodig, dat is genetisch bepaald, kunnen zij ook niks aan doen.
quote:
Dat is een kwestie van tijd. Er zijn genoeg dingen die vroeger aan God toegeschreven werden maar nu door de wetenschap verklaard zijn. Je kunt niet zeggen dat omdat ze NU geen verklaring hebben, ze dat ook nooit zullen krijgen en dat het DUS God moet zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:37 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Het enige punt wat ik probeer te maken is dat er IMO dingen bestaan die niet wetenschappelijk te verklaren zijn.
Ik probeer mijn eigen mening te vormen over dingen, sommige meningen van mij zijn niet vrij van religie.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik ben al volwassen. Heb heel veel meegemaakt.
Zie je wel, zoveel verschillen we niet van mening.![]()
Laat jij je leven bepalen door religie?
Im offendendquote:
Ok, prettige avond verder dan.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:45 schreef Peter het volgende:
Dit lijkt me inderdaad niet het topic om over religie te praten, tenzij het gekoppeld is aan homoseksualiteit en je mensen ook in een discussie daarover in hun waarde laat. FOK! heeft een speciaal forum over levensbeschouwing: Filosofie & Levensbeschouwing
daar leen ik me niet voor.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:45 schreef Peter het volgende:
Maar een beetje rellen is nooit weg hier overigens
Ach, hier krijg je tenminste al die standaard F&L figuren die steeds hun eigen doctrine herhalen zodat elke discussie hetzelfde is.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:45 schreef Peter het volgende:
Dit lijkt me inderdaad niet het topic om over religie te praten, tenzij het gekoppeld is aan homoseksualiteit en je mensen ook in een discussie daarover in hun waarde laat. FOK! heeft een speciaal forum over levensbeschouwing: Filosofie & Levensbeschouwing
je bent nog een teenager?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:42 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ik probeer mijn eigen mening te vormen over dingen, sommige meningen van mij zijn niet vrij van religie.
Ik besef mij dat ik beinvloed wordt door mensen en gebruiken om mij heen maar probeer hier doorheen te prikken.
sexquote:Op maandag 21 juni 2010 23:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Het leven heeft geen zin, nut of doel. De natuur doet maar wat.
tuurlijk ben je welkom hier. Als je maar leuk meedoet.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:43 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Im offendend![]()
Nee maar serieus als ik hier niet welkom ben in dit topic zeg het dan maar hoor.
wil niemand ongevraagd mijn menig opdringen
Chaos!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Het leven heeft geen zin, nut of doel. De natuur doet maar wat.
Nee, maar een discussie opgang te starten is toch leuk? Dat kan in alle topics. Of moet het hier luchtig zijn?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:45 schreef Peter het volgende:
je moet je niet zo makkelijk weg laten jagen. We're all bitches...quote:
Ow wat een welkomquote:
Doe eens lief, hij kwam gewoon op de TT afquote:Op maandag 21 juni 2010 23:47 schreef Peter het volgende:
Waar is die voet tussen de deur? Je geeft wel makkelijk op zeg
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Daar zijn we weer.
* Insert foute grapquote:Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef Peter het volgende:
Kruisvaarders waren toch wel wat hardnekkiger.
Je kwam zeker op de TT af...quote:
Neuh. Die discussie wordt onderhand oudquote:
*LOL* Uh ja, dat liep wat uit!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar ben jij wel niet boodschappen wezen doen?![]()
houd mij er buiten jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
We hebben hem weggejaagd. Komt zeker door Peter.![]()
oh, is die hier vaak gevoerd? of bedoel je in het algemeen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Die discussie wordt onderhand oud
je heet helemaal niet zo, bitchquote:
Oooh, weten we nu eindelijk je echte voornaam?quote:
nee, hij komt uit het oosten dus hij zal wel Jan, Klaas of Egge heten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oooh, weten we nu eindelijk je echte voornaam?
gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, hij komt uit het oosten dus hij zal wel Jan, Klaas of Egge heten.
Damnquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, hij komt uit het oosten dus hij zal wel Jan, Klaas of Egge heten.
o god ja, Assen...das waar. Ik ken iemand in Veenhuizen. das Noorden..quote:
Mr. IKEAquote:
in spijkerbroek?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef Peter het volgende:
Kruisvaarders waren toch wel wat hardnekkiger.
lay off the wine honeyquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, Assen...das waar. Ik ken iemand in Veenhuizen. das Noorden..
Nog welquote:
Macy Gray... she's big as a horse, maar heeft een fucked up baby voice..quote:
Sipke, Bauke, Willem, Hendrik, Pieter, Harm, Jan, Wiebert, Take of welke noordelijke naam?quote:
quote:
dronk het ook weleens, maar na een fles krijg je toch een soort filmlaagje op je tong..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:27 schreef Steve het volgende:
Ugh, snap niet wat mensen lekker vinden aan Bailey's.
allemaal nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Sipke, Bauke, Willem, Hendrik, Pieter, Harm, Jan, Wiebert, Take of welke noordelijke naam?
hoe lang nog? hoeveelste jaar ben je?quote:
maar eerder zat je aan de wijn toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zit aan de cola
Nee, ik ken een Egge daar. really...
iemand van vroeger..hij heeft nu een vriendin...lang verhaal..
Hoeveelste jaar qua studie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe lang nog? hoeveelste jaar ben je?
o, heb ik dat al eens verteld dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Kasthomo's onder elkaar? ( whehe, ik zei 'onder' )
quote:
quote:
ja, een doorslobbertje...maar goed...kga straks uiteten..kan dan niet kachel in het restaurant komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar eerder zat je aan de wijn toch?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat hoef je niet eens te vertellen![]()
![]()
so you sayquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, een doorslobbertje...maar goed...kga straks uiteten..kan dan niet kachel in het restaurant komen.ben geen Bonnie...
hallooooo, ik ben geen HIPS..quote:
ja, we hebben sinds een jaar weer kontakt..hij wilt weer afspreken and shit. Ik zie hem als een goede vriend. maar ik weet niet wat zijn motiviations zijn. dat gaat nog leuk worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lang verhaal en vriendin zegt al genoeg ja
ohja zo'n soort figuurquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, we hebben sinds een jaar weer kontakt..hij wilt weer afspreken and shit. Ik zie hem als een goede vriend. maar ik weet niet wat zijn motiviations zijn. dat gaat nog leuk worden.
Tuurlijk, ik speel het spelletje wel mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
you know im just messing with you
ja, zo'n één.quote:
jawelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik speel het spelletje wel mee.![]()
Moet je niet naar school morgen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar goed, gooi er een fles wijn in en dan vervagen de grenzen..
nog zo laat? on a school night?quote:
tis nog vroeg hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog zo laat? on a school night?![]()
![]()
hoeveelste jaar ben je ook alweer?
quote:
maar die is single, die van jou heeft een vriendinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hee, ik ben single...en ik claim niets...en ik ken hem veeeeeel langer dan dat ik haar ken.
you're a fine one to talk met je rendez vous naar Amsterdam...
geen commentaarquote:wanneer ga je weer voor a booty call?
o, dan heb je nog 3 jaar te gaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis nog vroeg hoor![]()
ben bijna klaar met het eerste jaar
loopt wel wat leuks rond maar neequote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, dan heb je nog 3 jaar te gaan.
geen romance op school?
geen commentaar?! of te wel... tis allang over... don't bullshit the bullshitter...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar die is single, die van jou heeft een vriendin
[..]
geen commentaar
neehoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geen commentaar?! of te wel... tis allang over... don't bullshit the bullshitter...![]()
als egge van jouw leeftijd is is ie toch veelste oudquote:dat wordt weer zoeken via gayromeo.. als je maar van Egge afblijft.![]()
nee, xit je maar te flessen...
waarom niet? iedereen weet het toch op school van je? je kan niet eeuwig op Nuno blijven wachten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
loopt wel wat leuks rond maar nee
Don't shit where you eatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom niet? iedereen weet het toch op school van je? je kan niet eeuwig op Nuno blijven wachten.![]()
![]()
just kiddin'
Je moet wel consequent blijven. DIe tennisser waar je op geilt is ook van onze leeftijd...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]
als egge van jouw leeftijd is is ie toch veelste oud
nando is 26 geen 40quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je moet wel consequent blijven. DIe tennisser waar je op geilt is ook van onze leeftijd...
kiddin'
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Don't shit where you eaten hijs vast geen homo
40??quote:
tina turner is ook van jouw leeftijdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je moet wel consequent blijven. DIe tennisser waar je op geilt is ook van onze leeftijd...
kiddin'
ik geloof niet in sprookjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja das kut.
Maar ik ken de verhalen hier uit de gym. dat ze (hetero's) gezamenlijk douchen en dan komt het een van het ander...
sorry 39 danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
40??![]()
btw 26?? dan ziet ie er wel erg oud uit..
die is in her early hundreds.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tina turner is ook van jouw leeftijd
herinner me later eraan om de links door te sturen..quote:
eentje, Ricardo. de rest niet.quote:
de meeste mensen mochten willen dat ze op die leeftijd er zo goed als haar uitzienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tina turner is ook van jouw leeftijd
bij jou zal het vast wel gebeuren in de gym maar dat gaat bij mij dus niet op. ik ben gewoon realistischquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
herinner me later eraan om de links door te sturen..
jij hebt alleen maar slaapkamersex ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bij jou zal het vast wel gebeuren in de gym maar dat gaat bij mij dus niet op. ik ben gewoon realistisch
mieke ant the sissies on tourquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zit ie opgescheept met een zooitje queens
ben ik nu saai?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt alleen maar slaapkamersex ?
Fajitas.quote:
Een teken dat je te normaal laat gaat werkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:17 schreef Bartjebart het volgende:Het was om half 6 vanochtend al compleet licht en zo buiten...
(wat natuurlijk best logisch is, maar ik nog nooit gezien heb zo 's ochtends vroeg...)
waarom had jij toen al je ogen geopend ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:17 schreef Bartjebart het volgende:Het was om half 6 vanochtend al compleet licht en zo buiten...
(wat natuurlijk best logisch is, maar ik nog nooit gezien heb zo 's ochtends vroeg...)
Ja ik had nog net een half uurtjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:19 schreef Bartjebart het volgende:
Ang3l heb je nog naakt in de tuin gedanst vannacht?
whahahahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een teken dat je te normaal laat gaat werken
ah superquote:
Heer-Lijk!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ah super
Fijn gedanst?
(wat heeft het voor nut eigenlijk?)
ga je de boom al optuigen ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heer-Lijk!
En dan nu op naar de duisternis! Want de dagen worden weer korter!
en hoe is het nu met de patient ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:53 schreef TheVulture het volgende:
En toen was ik wakker
gammelquote:
Schiet gvd eens op met beter worden!quote:
Ik doe mijn bestquote:
euhm...quote:
*LOL* Grappigquote:
Ik was al misselijk hequote:
Wie is dat? Of vraag ik nu iets heel doms?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Je kan je toch niet voorstellen dat ik hier dan steeds langs had moeten zitten? In pak of galajurk?
[ afbeelding ]
Rehctop zitten en pootjes geven!
Vlaamse adel, ex Mister Belgium kandidaat en medevoorzitter van Union Belgique... ofwel een oude date van mequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie is dat? Of vraag ik nu iets heel doms?
Ik vind hem qua type ook niet bij jou passenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vlaamse adel, ex Mister Belgium kandidaat en medevoorzitter van Union Belgique... ofwel een oude date van meKwam net z'n foto tegen. Krijg nog wel eens uitnodigingen voor van die galaballen en Amitee Fraternitee Hoeplakee weet ik veel feesten en borrels. Maar ik durfde nooit mee
![]()
Da's toch niet mijn wereld?!
Ja stijf was ie welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem qua type ook niet bij jou passen
Veel te stijf!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja stijf was ie wel
En dan uit eten.... deur voor me openhouden, stoel aanschuiven, alles betalen *LOL* Ik voelde me helemaal niet op m'n gemak. Al was ie wel lief hoor. Maar heel statig en deftig en zo. Behalve in bed dan
Dus kwam net die foto tegen en dacht "O jaaaa! M'n Prins! Hoe zou het daar mee zijn?" *LOL*
Nee in dat interview... wordt vanavond uitgezonden... maar om nou echt elke reclameonderbreking die zin te horenquote:
iPhone says:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:43 schreef Great.Expectations het volgende:
"Hittegolf, er komt een hittegolf aan, het wordt kei-warm!"
Nou, ik zie het niet hoor, als ik op http://www.accuweather.co(...)HOVEN/forecast2.aspx kijk.
Veel warmer hoeft het voor mij ook niet... dit is ideaalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
iPhone says:
Eindhoven
di 23
wo 26
do 26
vri 23
zat 23
zon 24
Niet echt hittegolf nee. Wel lekker warm!
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:19 schreef Stroekie het volgende:
Hoe zou het met Deceit in Utrecht vergaan zijn ?
quote:[....]
And if you cry out
I'm gonna push it some, mo-o-ore
en waar jij weer met je koffertje mag rondhuppelen ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:39 schreef Peter het volgende:
Parkpop, das toch dat feest wat hier voor de deur gegeven wordt?
Geen idee waar jij wonnt, maar dit is in die lelijke nep-stad in ieder geval. Zondag.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:39 schreef Peter het volgende:
Parkpop, das toch dat feest wat hier voor de deur gegeven wordt?
Geen koffer en geen huppelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en waar jij weer met je koffertje mag rondhuppelen ?
Randje zuiderparkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee waar jij wonnt, maar dit is in die lelijke nep-stad in ieder geval. Zondag.
maar wel een herkenbaar hesje van VR haaglanden ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen koffer en geen huppel
[..]
Randje zuiderpark
Gewoon een Rode Kruis uniformquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel een herkenbaar hesje van VR haaglanden ?
Hierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben er 1x geweest, 6 jaar geleden of zo.
Was dat niet in de buurt van Den Haag HS station?
vanuit Eindhoven gezien ligt HS inderdaad 1 halte eerder dan CSquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Ja HS is dus dichterbij dan CS.
Is dat een beetje te lopen?
Neem de tramquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Ja HS is dus dichterbij dan CS.
Is dat een beetje te lopen?
Uhm. Ja. Maar daar ging het niet echt omquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanuit Eindhoven gezien ligt HS inderdaad 1 halte eerder dan CS
Ik ga met de trein. Vandaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Neem de tram, of parkeer hier voor de deur en loop 600m.
Lopens is bijna 4 km ( link )
met chrystal meth euh clear ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben mezelf in een michelinpoppetje aan het drinken
Ik hoop maar dat ik er veel van moet plassen... meer kun je er blijkbaar niet aan doenquote:
Nee gewoon water nuquote:
quote:
je lichaam houdt vocht vast he, daar raak je opgeblazen van... totdat je het weer uitplastquote:
da's toch alleen bij zwangere vrouwen het geval ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je lichaam houdt vocht vast he, daar raak je opgeblazen van... totdat je het weer uitplast
"Ik ben eigelijk 'n heul slank vrouwke, maar ik besta veur 80% ut vocht!"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je lichaam houdt vocht vast he, daar raak je opgeblazen van... totdat je het weer uitplast
Ik vind dat er vies chemisch en aspartaamsmakend uitzienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ik drink nog amper iets anders
oh vandaar!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja gewoon wat meer zeiken is de oplossingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh vandaar!!
Ik moet gewoon vaker plassen
staat die fabriek van Vitamin water wellicht in Tjernobyl in plaats van in Bunnik bij Vrumona ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat er vies chemisch en aspartaamsmakend uitzien. Nooit gehad dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |