lay off the wine honeyquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, Assen...das waar. Ik ken iemand in Veenhuizen. das Noorden..
Nog welquote:
Macy Gray... she's big as a horse, maar heeft een fucked up baby voice..quote:
Sipke, Bauke, Willem, Hendrik, Pieter, Harm, Jan, Wiebert, Take of welke noordelijke naam?quote:
quote:
dronk het ook weleens, maar na een fles krijg je toch een soort filmlaagje op je tong..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:27 schreef Steve het volgende:
Ugh, snap niet wat mensen lekker vinden aan Bailey's.
allemaal nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Sipke, Bauke, Willem, Hendrik, Pieter, Harm, Jan, Wiebert, Take of welke noordelijke naam?
hoe lang nog? hoeveelste jaar ben je?quote:
maar eerder zat je aan de wijn toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zit aan de cola
Nee, ik ken een Egge daar. really...
iemand van vroeger..hij heeft nu een vriendin...lang verhaal..
Hoeveelste jaar qua studie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe lang nog? hoeveelste jaar ben je?
o, heb ik dat al eens verteld dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Kasthomo's onder elkaar? ( whehe, ik zei 'onder' )
quote:
quote:
ja, een doorslobbertje...maar goed...kga straks uiteten..kan dan niet kachel in het restaurant komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar eerder zat je aan de wijn toch?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat hoef je niet eens te vertellen![]()
![]()
so you sayquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, een doorslobbertje...maar goed...kga straks uiteten..kan dan niet kachel in het restaurant komen.ben geen Bonnie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |