quote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef creno het volgende:
ik kan er niets aan doen, maar elke keer als ik voetbal kijk, zit ik gefascineerd naar het gebungel in de broekjes te kijken.
Van een ander forum waar ik op zit.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar haal je dat nou weer vandaan dan?
Zullen de dames wel verteld hebben tijdens hun verhoorquote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kep het half half gevolgd.. maar als ik het goed begrepen heb, worden de meisjes niet vervolgd als ze niet door Bavaria waren ingehuurd...
hoe is dat dan naar buiten gekomen dat ze door Bavaria waren gestuurd?
ik kijk meer naar de gezichten en lichamenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef creno het volgende:
ik kan er niets aan doen, maar elke keer als ik voetbal kijk, zit ik gefascineerd naar het gebungel in de broekjes te kijken.
die heb ik al bekeken tijdens het volksliedquote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kijk meer naar de gezichten en lichamen
ja, moest wel wat verzinnen. Food for thought, you know... Ik wil dat mensen nadenken and shit.. o, wacht...op FOK! zeker.. in het onzin topic.. sorry, my bad..quote:
ookquote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kijk meer naar de gezichten en lichamen
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef creno het volgende:
[..]
die heb ik al bekeken tijdens het volkslied
dat soort ongein doen wij niet aan hierquote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, moest wel wat verzinnen. Food for thought, you know... Ik wil dat mensen nadenken and shit.. o, wacht...op FOK! zeker.. in het onzin topic.. sorry, my bad..
ik weet het..quote:
die krijg ik meestal niet meequote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef creno het volgende:
[..]
die heb ik al bekeken tijdens het volkslied
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat soort ongein doen wij niet aan hier
Alsof je daar tegen zou protesterenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
ik ga nu zeker bijna iedereen over mij heen krijgen
Vaak zie je met 100 meter sprint o.i.d. dat ze gefilmd worden vanaf hun middel naar boven.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef creno het volgende:
en de lichamen zie je soms na de wedstrijd, dus tijdens let ik op andere dingen
iets van de Chaka Khan collectie?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wij hebben het gewoon over leuke mannen en welk repertoire de band moet gaan zingen
Ik vind z'n lijf in de onderste foto nog steeds erg lekker, maar wat een plofkopquote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef creno het volgende:
Channing Tatum is aan het aftakelen:
before:
[ afbeelding ]
after:
[ afbeelding ]
ik zou er zo onder schuivenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind z'n lijf in de onderste foto nog steeds erg lekker, maar wat een plofkop
huh?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:28 schreef Xiance het volgende:
* Xiance kruipt lekker in mike's armen en bekijkt het topic
waar tegen? elaborate...quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iets van dona summers of andere foute discoliedjes om mee te beginnen
Die onderste foto is zeker tussen twee films in.. Alhoewel ie er nog lekker uitziet op die onderste...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef creno het volgende:
Channing Tatum is aan het aftakelen:
before:
[ afbeelding ]
after:
[ afbeelding ]
lijkt op een liedje uit een haargel reclamequote:Op maandag 21 juni 2010 22:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Deze 'mannen'? maar vind het nummer echt geweldig!!!
quote:
he likes the nose candy...heb ik gehoord.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind z'n lijf in de onderste foto nog steeds erg lekker, maar wat een plofkop
Neu, maar als het je wordt aangeboden...quote:
Krijg je daar een dikke kop van dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he likes the nose candy...heb ik gehoord.
quote:
tuurlijk, if you buy me a drink, i totally will fuck youquote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, maar als het je wordt aangeboden...
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Krijg je daar een dikke kop van dan?
teveel gewerkt, popje?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
jah.. doe me es vast houden! k ben moe!
meneer de expertquote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
alleen als je regelmatig gebruikt etc.. enfin, ik kan helemaal losgaan hierop, but i won't ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |