ja, we hebben sinds een jaar weer kontakt..hij wilt weer afspreken and shit. Ik zie hem als een goede vriend. maar ik weet niet wat zijn motiviations zijn. dat gaat nog leuk worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lang verhaal en vriendin zegt al genoeg ja
ohja zo'n soort figuurquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, we hebben sinds een jaar weer kontakt..hij wilt weer afspreken and shit. Ik zie hem als een goede vriend. maar ik weet niet wat zijn motiviations zijn. dat gaat nog leuk worden.
Tuurlijk, ik speel het spelletje wel mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
you know im just messing with you
ja, zo'n één.quote:
jawelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik speel het spelletje wel mee.![]()
Moet je niet naar school morgen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar goed, gooi er een fles wijn in en dan vervagen de grenzen..
nog zo laat? on a school night?quote:
tis nog vroeg hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog zo laat? on a school night?![]()
![]()
hoeveelste jaar ben je ook alweer?
quote:
maar die is single, die van jou heeft een vriendinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hee, ik ben single...en ik claim niets...en ik ken hem veeeeeel langer dan dat ik haar ken.
you're a fine one to talk met je rendez vous naar Amsterdam...
geen commentaarquote:wanneer ga je weer voor a booty call?
o, dan heb je nog 3 jaar te gaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis nog vroeg hoor![]()
ben bijna klaar met het eerste jaar
loopt wel wat leuks rond maar neequote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, dan heb je nog 3 jaar te gaan.
geen romance op school?
geen commentaar?! of te wel... tis allang over... don't bullshit the bullshitter...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar die is single, die van jou heeft een vriendin
[..]
geen commentaar
neehoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geen commentaar?! of te wel... tis allang over... don't bullshit the bullshitter...![]()
als egge van jouw leeftijd is is ie toch veelste oudquote:dat wordt weer zoeken via gayromeo.. als je maar van Egge afblijft.![]()
nee, xit je maar te flessen...
waarom niet? iedereen weet het toch op school van je? je kan niet eeuwig op Nuno blijven wachten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
loopt wel wat leuks rond maar nee
Don't shit where you eatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom niet? iedereen weet het toch op school van je? je kan niet eeuwig op Nuno blijven wachten.![]()
![]()
just kiddin'
Je moet wel consequent blijven. DIe tennisser waar je op geilt is ook van onze leeftijd...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]
als egge van jouw leeftijd is is ie toch veelste oud
nando is 26 geen 40quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je moet wel consequent blijven. DIe tennisser waar je op geilt is ook van onze leeftijd...
kiddin'
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Don't shit where you eaten hijs vast geen homo
40??quote:
tina turner is ook van jouw leeftijdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je moet wel consequent blijven. DIe tennisser waar je op geilt is ook van onze leeftijd...
kiddin'
ik geloof niet in sprookjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja das kut.
Maar ik ken de verhalen hier uit de gym. dat ze (hetero's) gezamenlijk douchen en dan komt het een van het ander...
sorry 39 danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
40??![]()
btw 26?? dan ziet ie er wel erg oud uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |