Waag een gokje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:27 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Welke moslim hier heeft de islam later ontdekt dan?
Ontdekt misschien oké. Maar je bid niet 5 x per dag etc. toch? Dat zei je ook een keer volgens mij.quote:
Nee, ik ben er ook van afgevallen, maar ga niet doen of je de levens van alle moslims hier kent terwijl je net een paar maanden hier post.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:48 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Ontdekt misschien oké. Maar je bid niet 5 x per dag etc. toch? Dat zei je ook een keer volgens mij.
Uit de reacties van moslims die geloven is dat best makkelijk te concluderen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik ben er ook van afgevallen, maar ga niet doen of je de levens van alle moslims hier kent terwijl je net een paar maanden hier post.
Een aantal hier heeft niets van thuis meegekregen en heeft de Islam later ontdekt tot grote irritatie van huis. Dat maakt ze misschien niet minder blind voor rationeel argumentatie, maar doen alsof je weet hoe en waarom ze moslim zijn is niets meer dan jouw conjunctureel gegis.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:53 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Uit de reacties van moslims die geloven is dat best makkelijk te concluderen.
Blabla. De moslims die hier steeds topics openen (zoals deze) zijn overduidelijk in een moslim-omgeving opgevoed dan kun je zelfs al uit hun schrijfvaardigheid concluderen. De moslims die het later geworden zijn mogen er misschien wel tussen zitten, maar reageren doen ze niet vaak of nooit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een aantal hier heeft niets van thuis meegekregen en heeft de Islam later ontdekt tot grote irritatie van huis. Dat maakt ze misschien niet minder blind voor rationeel argumentatie, maar doen alsof je weet hoe en waarom ze moslim zijn is niets meer dan jouw conjunctureel gegis.
Niet vaak reageren is wat anders dan dat jij weet hoe ze tot de Islam zijn gekomen. Aan de hand van jouw reacties zou ik ook vrij gemakkelijk kunnen concluderen dat jij nooit een moslim bent geweest aan de hand van jouw gebrek aan kennis in de Islam en constant rond vragen hoe het dan wel zit, maar dat is niets meer dan mijn gegissen over hoe jij je opstelt. Bij jou komt het dan ook over alsof jij van huis af aan altijd anti-Islam bent opgevoed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:03 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Blabla. De moslims die hier steeds topics openen (zoals deze) zijn overduidelijk in een moslim-omgeving opgevoed dan kun je zelfs al uit hun schrijfvaardigheid concluderen. De moslims die het later geworden zijn mogen er misschien wel tussen zitten, maar reageren doen ze niet vaak of nooit.
Omdat de Bijbel komt van voor zijn tijd :p ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als de Islam de ware godsdienst is, waarom kan ik Mohammed dan niet in de Bijbel vinden?
Deze voorspellingen zijn ook al uitgekomen! Nou ja, onder Moslims dan, maar ik neem aan dat die ook bedoeld worden?quote:The disappearance of knowledge and the appearance of ignorance (Bukhari, Muslim, Ibn Majah, & Ahmad)
Books/writing will be widespread and knowledge will be low (Ahmad)
Over het algemeen gaat het over moslims ja, tenzij anders aangegeven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:08 schreef SebasM het volgende:
The disappearance of knowledge and the appearance of ignorance (Bukhari, Muslim, Ibn Majah, & Ahmad)
Books/writing will be widespread and knowledge will be low (Ahmad)
Deze voorspellingen zijn ook al uitgekomen! Nou ja, onder Moslims dan, maar ik neem aan dat die ook bedoeld worden?
Klopt ja. Ben nu overtuigd atheďst. Het was vrij simpel; ik wilde bewijs. En er was nooit echt bewijs. Kom daarnaast ook uit een boerendorp en heb sowieso nooit echt moslim-vrienden gehad en de basisschool waar ik op zat daar zaten ook amper moslims op. Ook werd er in groep 6 al van alles over de evolutie-theorie verteld wat voor mij veel logischer was. Op mijn veertiende dacht ik dat de islam misschien wel kon kloppen, maar tegelijkertijd dacht ik hetzelfde over het christendom en jodendom. Op mijn 17e was ik agnost en toen mijn oom daarachter kwam zei hij dat hij medelijden met me had dat ik geen echte moslim was. Oftewel dat ik zo misschien in de hel zou komen en tot de dag van vandaag wil hij niet meer met me praten. Toen vond ik dat het genoeg was en heb ik pas echt boeken gelezen van atheďsten (als Richard Dawkins) en vind ik dat het meest logische.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:58 schreef gekkewiebel het volgende:
@Bramhim
Kan het kloppen dat ik ergens gelezen heb dat jij ooit moslim was (grootgebracht als evt...) en er later vanaf bent gestapt? Zo ja, met welke redenen ben je van je geloof afgestapt? En ben je nu atheďst, Christen, Jood, Hindoe of iets anders? (Of is er een topic over?)
Ach ja die profeten met hun glazen bol hadden dat toch wel gezien! Does niet zo raar!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:06 schreef tsijben het volgende:
[..]
Omdat de Bijbel komt van voor zijn tijd :p ?
Dus het verdwijnen van kennis en wetenschap is iets goeds volgens de Islam?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het over moslims ja, tenzij anders aangegeven.
Mja. En op mij kom je over als een niet-afvallige.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet vaak reageren is wat anders dan dat jij weet hoe ze tot de Islam zijn gekomen. Aan de hand van jouw reacties zou ik ook vrij gemakkelijk kunnen concluderen dat jij nooit een moslim bent geweest aan de hand van jouw gebrek aan kennis in de Islam en constant rond vragen hoe het dan wel zit, maar dat is niets meer dan mijn gegissen over hoe jij je opstelt. Bij jou komt het dan ook over alsof jij van huis af aan altijd anti-Islam bent opgevoed.
Natuurlijk is er geen bewijs, daarom heet het ook geloof.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:10 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Klopt ja. Ben nu overtuigd atheďst. Het was vrij simpel; ik wilde bewijs.
Volgens mij geeft Mohammed er geen waardeoordeel als 'goed of slecht' aan. Hierbij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:15 schreef SebasM het volgende:
[..]
Dus het verdwijnen van kennis en wetenschap is iets goeds volgens de Islam?
Zal wel moeten denk ik, aangezien volgens de wetenschap een Godsdienst niet kan bestaan. Maar om dan alle wetenschap en kennis maar in de ban te doen?
Gaat Allah dan eindelijk zelf zn onderdanen straffen in plaats van mensen die dat uit zijn naam doen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij geeft Mohammed er geen waardeoordeel als 'goed of slecht' aan. Hierbij.
Het is een teken in de Islam van het eind der tijden. Dat dag des oordeels nadert.
Mooi, ik wil ook niet als typisch afvallige overkomen. Noch is het mijn insteek om me voor te doen als moslim of afvallige. In tegenstelling tot iemand die niets van de Islam weet, behalve wat Engelse citaten en dan zegt afvallig te zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:15 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Mja. En op mij kom je over als een niet-afvallige.
Laat me niet lachen man.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:19 schreef SebasM het volgende:
[..]
Gaat Allah dan eindelijk zelf zn onderdanen straffen in plaats van mensen die dat uit zijn naam doen?
Zou tijd worden ook. Allah komt op mij nu wel een beetje over als een luie flikker namelijk
Kijk dit is dus wel grappig, want ik ben wel degelijk een afvallige. En studeer geen theologie, dus weet niet ALLES tot in de details. Wil je beweren dat iedere moslim werkelijk alles over de islam weet? Sterker nog veel intelligente mensen die als moslim opgevoed zijn stappen juist af. Hieruit kan je wellicht concluderen dat moslims die gehersenspoeld zijn (heb het over de massa's) vanaf hun kindertijd juist alles niet tot in de details weten, want dan is de islam niet meer zo logisch. Als het vergelijkt met evolutie wat veel logischer is. Veel moslims (inclusief mijn vader) erkennen de evolutie niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooi, ik wil ook niet als typisch afvallige overkomen. Noch is het mijn insteek om me voor te doen als moslim of afvallige. In tegenstelling tot iemand die niets van de Islam weet, behalve wat Engelse citaten en dan zegt afvallig te zijn.
Iedereen die afvalt van zijn geloof weet op grond waarvan ze afvallen. Met name als je het hebt over termen als 'geloofwaardig' als 'logisch'.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:22 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Kijk dit is dus wel grappig, want ik ben wel degelijk een afvallige. En studeer geen theologie, dus weet niet ALLES tot in de details. Wil je beweren dat iedere moslim werkelijk alles over de islam weet? Sterker nog veel intelligente mensen die als moslim opgevoed zijn stappen juist af. Hieruit kan je wellicht concluderen dat moslims die hersenspoeling zijn (heb het over de massa's) vanaf hun kindertijd juist alles niet tot in de details weten, want dat is de islam niet meer zo logisch.
Precies. En ik ben een afvallige, omdat de Koran vol staat met fouten en tegenstrijdigheden. En ik weet zeker dat de kans dat ik niet meer zou geloven als ik in mijn vaderland was opgevoed veel kleiner tot nihil was. Aangezien je daar vooral educatie krijgt die overeenstemt met de islam.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iedereen die afvalt van zijn geloof weet op grond waarvan ze afvallen. Met name als je het hebt over termen als 'geloofwaardig' als 'logisch'.
Iaw: Geen idee waar je het over hebt wanneer je spreekt over fouten en tegenstrijdigheden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Precies. En ik ben een afvallige, omdat de Koran vol staat met fouten en tegenstrijdigheden. En ik weet zeker dat de kans dat ik niet meer zou geloven als ik in mijn vaderland was opgevoed veel kleiner tot nihil was. Aangezien je daar vooral educatie krijgt die overeenstemt met de islam.
Ach, veel mensen kunnen reciteren, maar ik vraag mij af of ze het wel kunnen lezen. En dan nog niet eens gesproken over de Soenna en de daar achterliggende Hadith. Volgens mij is het een vrij gecompliceerde godsdienst en ik twijfel dan sowieso of een gelovige dat ook inziet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Precies. En ik ben een afvallige, omdat de Koran vol staat met fouten en tegenstrijdigheden. En ik weet zeker dat de kans dat ik niet meer zou geloven als ik in mijn vaderland was opgevoed veel kleiner tot nihil was. Aangezien je daar vooral educatie krijgt die overeenstemt met de islam.
Het gaat heus niet kloppen als je het blijft herhalenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iaw: Geen idee waar je het over hebt wanneer je spreekt over fouten en tegenstrijdigheden.
Vrijwel alles wat je heb aangekaart is makkelijk te weerleggen als je de hadith er bij pakt en zelfs dat weet je niet hoe en wat, als ik aan de hand van jouw reacties dan zou moeten speculeren, ben je nooit moslim geweest.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:33 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Het gaan heus niet kloppen als je het blijft herhalen.
quote:Waarom ben jij van de islam afgevallen dan?
In tegenstelling tot velen in Nederland heb ik wel een theologische opvoeding gehad en ja, de zogenaamde tegenstrijdigheden in de Koran is in islamitisch literatuur behandeld.quote:Waarom heb je überhaupt de islam later als geloof gekozen? Als je beweert dat je die fouten en tegenstrijdigheden met de hadith weer kan weerleggen beweer je dus dat er helemaal geen fouten in staan?
Vind je het erg als ik je niet zo serieus neem als "afvallige" toen je met het vers kan aanzetten dat "de zon in de modderpoel ondergaat" volgens de Koran. Bloedserieus nogquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:22 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Kijk dit is dus wel grappig, want ik ben wel degelijk een afvallige. En studeer geen theologie, dus weet niet ALLES tot in de details. Wil je beweren dat iedere moslim werkelijk alles over de islam weet? Sterker nog veel intelligente mensen die als moslim opgevoed zijn stappen juist af. Hieruit kan je wellicht concluderen dat moslims die gehersenspoeld zijn (heb het over de massa's) vanaf hun kindertijd juist alles niet tot in de details weten, want dan is de islam niet meer zo logisch. Als het vergelijkt met evolutie wat veel logischer is. Veel moslims (inclusief mijn vader) erkennen de evolutie niet.
Daarmee zou het niveau wel omhoog gaan ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:37 schreef Ringo het volgende:
Wat een griezelig, onbetekenend heenenweergeoudehoer is dit toch.. Kan een mod mijn posts uit dit topic verwijderen?
![]()
Je kunt het ook uit je MyAT verwijderen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:37 schreef Ringo het volgende:
Wat een griezelig, onbetekenend heenenweergeoudehoer is dit toch.. Kan een mod mijn posts uit dit topic verwijderen?
Is dat niet precies wat bramhim heeft gedaan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:40 schreef Aloulou het volgende:
Lastig, nu moet je helemaal als individu met je eigen rede en het zoeken naar bewijs een afweging maken wat je eigen positie is (ipv je vader, buurman of duizenden andere Moslims volgen).
De islam ontkent sowieso de evolutie van de mens. Daar heb ik het dan ook over. Er staat duidelijk in de Koran dat Adam de eerste mens was en hij van klei gemaakt was enzovoort. Dus alle fossielen van primaten die gevonden zijn hebben volgens de islam geen connectie (als voorouders) van de mens. Heb het hierover: http://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_human_evolutionquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:40 schreef Aloulou het volgende:
Je hebt het over evolutie, who cares dat veel Moslims dat niet accepteren. Je gaat toch in het verdiepen van een geloof naar de bronnen, niet de aanhangers (in eerste instantie). De gemiddelde Moslim op straat weet helemaal niet wat evolutie inhoudt en heeft maar een idee ervan door media/vrienden. Je vader accepteert het niet, waarschijnlijk ligt het probleem met macro. Mini accepteren vrijwel alle Moslims (laten we de bronnen en itnerpretatie ervan erbuiten).
Tegenover je vader kan je makkelijk een Alim (geleerde) zetten uit de vorige eeuw uit Libie die al constateerde dat evolutie niet tegenstrijdig met Islam is als je maar God als Schepper erachter ziet en als constate Schepper. Mohammed Ghali die lesgeeft op Uni v Leiden en tevens studeerde aan Azhar heeft hier uitgebreid over gesproken en dit standpunt (wel accepteren van evolutie) besproken. En ja er zijn duizenden geleerden die wel evolutie verwerpen als on-Islamitisch. Lastig, nu moet je helemaal als individu met je eigen rede en het zoeken naar bewijs een afweging maken wat je eigen positie is (ipv je vader, buurman of duizenden andere Moslims volgen).
je kan het bijbel/koran/ heilig boek naar keuze verhaal altijd opvatten als allegorie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:25 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
De islam ontkent sowieso de evolutie van de mens. Daar heb ik het dan ook over. Er staat duidelijk in de Koran dat Adam de eerste mens was en hij van klei gemaakt was enzovoort. Dus alle fossielen van primaten die gevonden zijn hebben volgens de islam geen connectie (als voorouders) van de mens. Heb het hierover: http://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_human_evolution
De Koran erkent dat de mens in verschillende stadia is geschapen, letterlijk. Daarnaast valt erin te lezen dat er een tijd/periode is geweest dat de mens "onnoemenswaardig was", letterlijk. Vervolgens is er te lezen dat zowel Adam als Eva de "stamouders" van de huidige mens zijn. Dat proces wordt beschreven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:25 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
De islam ontkent sowieso de evolutie van de mens. Daar heb ik het dan ook over. Er staat duidelijk in de Koran dat Adam de eerste mens was en hij van klei gemaakt was enzovoort. Dus alle fossielen van primaten die gevonden zijn hebben volgens de islam geen connectie (als voorouders) van de mens. Heb het hierover: http://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_human_evolution
De clue zit in het woordje 'natuurlijke'quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef Aloulou het volgende:
Zoals een geleerde zei: het vraagstuk zit eerder in hoe men "natuurlijke selectie" begrijpt, als God's hand erachter of "een natuurkracht" waar God niet aan te pas komt.
Sja als je familie al zo reageert dan kan ik het me best voorstellen idd. Die oom van jou is gewoon een zielig portret. Denkt dat hij wel in de hemel komt natuurlijk, en dan nrtje 7 natuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:10 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Klopt ja. Ben nu overtuigd atheďst. Het was vrij simpel; ik wilde bewijs. En er was nooit echt bewijs. Kom daarnaast ook uit een boerendorp en heb sowieso nooit echt moslim-vrienden gehad en de basisschool waar ik op zat daar zaten ook amper moslims op. Ook werd er in groep 6 al van alles over de evolutie-theorie verteld wat voor mij veel logischer was. Op mijn veertiende dacht ik dat de islam misschien wel kon kloppen, maar tegelijkertijd dacht ik hetzelfde over het christendom en jodendom. Op mijn 17e was ik agnost en toen mijn oom daarachter kwam zei hij dat hij medelijden met me had dat ik geen echte moslim was. Oftewel dat ik zo misschien in de hel zou komen en tot de dag van vandaag wil hij niet meer met me praten. Toen vond ik dat het genoeg was en heb ik pas echt boeken gelezen van atheďsten (als Richard Dawkins) en vind ik dat het meest logische.
Alsof je zit te wachten op 45 stuntelaars die bij de eerste keer seks na vijf seconden klaar zijn. Verder ben je na 45 * 5 = 225 seconden al door je maagden heen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef Tsha het volgende:
Ik wil geen moslim worden, omdat ik geen 45 maagden krijg, en de mannen schijnbaar wel. Dat vind ik discriminatie...
Misschien is het fenomeen godsdienst wel een rem op de evolutie van de mens?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:25 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
De islam ontkent sowieso de evolutie van de mens.
Wat een goede vraag/opmerking. Vrouwen krijgen zeker ook wat ze verdienen:quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef Tsha het volgende:
Ik wil geen moslim worden, omdat ik geen 45 maagden krijg, en de mannen schijnbaar wel. Dat vind ik discriminatie...
Misschien hoort het juist bij de evolutie van de mens. Als zingeving voor het meest geëvolueerde verstand onder alle organismen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien is het fenomeen godsdienst wel een rem op de evolutie van de mens?
Ja maar of dat nou vrouwen zijn staat er niet in.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:47 schreef gekkewiebel het volgende:
72 maagden in het hiernamaals... Wel een hele goedkope manier van zieltjes winnen
anders waren het wel de 72 knapenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:49 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Ja maar of dat nou vrouwen zijn staat er niet in.
en aangezien de profeet getrouwd was met een 9 jarig meisje (Aisha) kunnen het ook wel 72 kinderen zijnquote:
Hoe ziek is dat...quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:03 schreef Dunwich het volgende:
[..]
en aangezien de profeet getrouwd was met een 9 jarig meisje (Aisha) kunnen het ook wel 72 kinderen zijn
Zowaar het beest dat uit de zee opstond kreeg een menselijke gedaante... Hoe gaat de evolutieleer? De mens als hoogste wezen, uit de zee en inmiddels op de aarde.quote:Daniël 8 Ik nam acht op de hoornen, en ziet, een andere kleine hoorn kwam op tussen dezelve, en drie uit de vorige hoornen werden uitgerukt voor denzelven; en ziet, in dienzelven hoorn waren ogen als mensenogen, en een mond, grote dingen sprekende.
Wat wil je nou zeggen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:42 schreef theghostrider het volgende:
Wat ik dus voorbij hoorde komen was over de 2 beesten. 1 uit de zee en 1 uit de aarde. Daniel 7.
Beest uit de zee... is niet zo moeilijk. Het beest = nu nog steeds andere benaming voor dier.
De evolutieleer 'leert' dat het begonnen is in de zee. 7 Hoofden, 10 horens, Mond van een leeuw poten van beer etc.
Wat leert de evolutietheorie.. van uit het ene 'beest' is het andere ontstaan. Een beetje van uh dit en een beetje van uh datte.
[..]
Zowaar het beest dat uit de zee opstond kreeg een menselijke gedaante... Hoe gaat de evolutieleer? De mens als hoogste wezen, uit de zee en inmiddels op de aarde.
Sja wie de leer van deze anti-christ theorie volgt heeft zowieso Jesus al verworpen. Het volgende stadium is het verbreiden van deze leer die er op zou duiden dat God met een kans van meer dan 90% niet KAN bestaan.
Ok het beest uit de zee... beesten blijven altijd beesten dus wie die leer volgt heeft zichzelf zowieso al het stempel beest of dier gegevenMaar dat is mijn idee erover, ga maar schreeuwen als het je niet aanstaat of doe weet ik wat als je dit niet aanstaat.
Anti-christ betekent kort gezegd de 'vervanger'. Jezus Christus wordt aan de kant gebonjoured, precies zoals satan het graag ziet... Hij wordt vervangen door: Evolutieleer, Boedhisme, Hindoisme, ISLAM (is me inmiddels zeer duidelijk geworden.. ze verwerpen Jezus.. hij zou nooit pijn gekend of gehad hebben etc.. verwerping dus en dat kan je nooit goedpraten. Die metreya idioot hoort ook tot de anti groep, en de kern van het new age valt er ook onder.. etc etc
Dat snap je dus niet? Staat ook in de bijbel... dat de volgers van de duivel het niet kunnen bevatten. Ik moest echt hard lachen toen ik je reaktie zag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Dat snap je dus niet? Staat ook in de bijbel... dat de volgers van de duivel het niet kunnen bevatten. Ik moest echt hard lachen toen ik je reaktie zag.
En wat wil jij nu eigenlijk zeggen met wat wil je nou zeggen?
Ik HAD al wat gezegd. En noem het aub geen uitlokking deze reaktie want dat was de post in de quote
En ik ben ook al eens patjepeeer genoemd geloof ikRoep maar raak ze raken me toch niet waar je denkt dat je me raakt
Oftewel: praat geen poep!
Je bent echt een meester in het ophangen van ongestructureerde verhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je post nog eens doorlezen na je edit, misschien valt het kwartje dan.
Inmiddels NOG een keer ge-editquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Je bent echt een meester in het ophangen van ongestructureerde verhalen
Ik zal je post nog eens doorlezen na je edit, misschien valt het kwartje dan.
Whahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Inmiddels NOG een keer ge-edit
human beings can make mistakesquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Inmiddels NOG een keer ge-edit
Natuurlijk wel. Deze vraagt komt door je onwetendheid over koran, Arabisch en Soenna/hadith.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:49 schreef bramhim250 het volgende:
[..]
Ja maar of dat nou vrouwen zijn staat er niet in.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:47 schreef gekkewiebel het volgende:
72 maagden in het hiernamaals... Wel een hele goedkope manier van zieltjes winnen
Dan kan je toch eens wel vriendelijk vertellen wat de hoogste beloning is voor een moslim?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:58 schreef Optimistic1 het volgende:
[..]
Dat is niet de hoogste beloning wat een moslim kan krijgen. Er wordt door westerlingen juist op dit puntje geconcentreerd en aandacht besteed waardoor men de indruk krijgt dat het alleen om deze beloning gaat.
Echter, als je een kleine moeite doet en navraagt welke andere beloningen er zijn dan zie je dat dit niet alles is en helemaal niet de belangrijkste beloning is.
Ik bedoelde niet dat hij vriendelijk moet zijn tegen mij en dat vragen. Maar dat hij gewoon als hij iets niet (zeker) weet dat hij dat ff vraagt aan iemand die het wel weet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dan kan je toch eens wel vriendelijk vertellen wat de hoogste beloning is voor een moslim?
In een andere overlevering:quote:The Prophet said:
”When those deserving of Paradise would enter Paradise, the Blessed and the Exalted would ask: Do you wish Me to give you anything more? They would say: Hast Thou not brightened our faces? Hast Thou not made us enter Paradise and saved us from Fire? He (the narrator) said: He (Allah) would lift the veil, and of things given to them nothing would be dearer to them than the sight of their Lord, the Mighty and the Glorious. He then recited the verse: {For those who do good is the best reward and even more} “ [Sahih Muslim]
Er zijn nog meer bewijzen ook uit de Koran die dit ondersteunen.quote:Jarir said: The Messenger of Allah –Sallallahu alayhi wa sallam- came out to us on the night of the full moon and said: ”On the day of rising you will see your Lord as you see this (moon). You will not be harmed by seeing Him.“ [Sahih Bukhari]
Citaat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:56 schreef Optimistic1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Deze vraagt komt door je onwetendheid over koran, Arabisch en Soenna/hadith.
Of een witte rook-achtige kat (stelde ik me voor toen ik 4 wasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:48 schreef pisnicht het volgende:
Wie zegt dat god (daar refereer je naar vermoed ik) een man met een baard is? Misschien is het wel een heel lekker wijf of de broer van jabba the hut of gewoon een soort blob.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |