quote:666
Meer nog dan het getal 13 boezemt dit vreselijke getal angst in. Als wij aan 13 denken dan denken wij aan gevaar en ongeluk. Maar het getal 666 staat voor de Satan de duivel zelf en al zijn werken !
6+6+6= 18 1+8= 9 dit getal staat voor Mars, de planeet van oorlog en strijd. 6 is ook het getal van occultisme en het verbond met de duivel Satan.
Het jaar 666 vc 0, 666, 1333, 1999 zijn jaren waarin de duivel afdaalt met vele demonen om de jaren erna terreur te zaaien onder de bevolking van de aarde. In de jaren na 666 vc werd Babylon verwoest.
Tel alle getallen van een roulettetafel bij elkaar op.
De uitkomst is 666.........
Het is dan ook niet vreemd dat gokken verboden is voor hindoes. De verschrikkelijke oorlog beschreven in de Mahabharata is begonnen met een onschuldig potje dobbelen.
Aan de binnenkant van de meiter van de paus staat een woord, tel de waarde bij elkaar op en het getal is 666. Meer dan enig andere religie heeft de Katholieke kerk de afgelopen 2000 jaar dood en verderf gezaaid in de gehele wereld. De Katolieke kerk bezit enorme hoeveelheden geld en rijkdommen waarmee zij grote gedeelten van de wereld controleren en manipuleren. Zij hebben vele aandelen in onder andere pharmaceutische- en wapenfabrieken. De katholieken bezitten aandelen in vele banken. Zoek op het internet naar het schandaal van Banco Ambrosius. Een van de recente pauzen is vermoord door de roden (kardinalen) voorspeld door de Ierse bisschop st Malachias en Nostradamu . De toenamlige paus had het op een akkoordje gegooid met Hitler en zijn duivelse kompaan Mussulini. En ook Franco had weinig weerstand van de paus en zijn kerk.
Onnodig om te vertellen dat de paus nooit de vervanger van Jezus of Petrus kan zijn !
In de numerologie staat de letter W voor 6.
Dus www staat voor 666.
Astrologen en zieners waarschuwen met klem voor internet, computers en vooral alle databanken. In het boek Openbaringen staat beschreven dat hij die dit getal niet heeft niet kan kopen of kan verkopen. Wij worden vrijwel volledig gecontroleerd door het systeem. Het systeem dat door de bijbel "het beest" wordt genoemd. BEAST is de afkorting van de computer die aan alle artikelen en personen een barcode toekent. Deze computer staat in Brussel. In de zeer nabije toekomst worden wij gecontroleerd door computers die databanken raadplegen. Wij zullen geen cash-geld bezitten. Het systeem zal altijd weten waar wij zijn en wat wij doen. Van privacy zal er geen sprake zijn. Het systeem zal een dictatuur uitoefenen veel erger dan die van de nazi"s of van communisten in het voormalige Sovjet-unie.........
De laatste Antichrist zal het getal van het beest hebben 666. "Zij die kennis hebben berekene het getal, want het is een getal van de mens", zo schrijft het boek Openbaringen. De bijbel vervolgt: De Duivel Gog van Magog zal een koning uit het noorden zijn die anders dan de andere 2 antichristen vele aanhangers zal hebben. Hij zal een aanval lanceren op een land bestaande uit vele dorpen.........
Zoals de bijbel verteld is het een mens met de drie numerologische getallen 666. Ik kan een tipje van de sluier lichten: het is niet Osama bin Laden of Sadam Hoessein...........
Wel, je weet nu iets van numerologie, zoek uit wie de aarde in diepe ellende zal storten door angst en terreur , tweedracht en verraad te zaaien............om daarna grote gedeelten van de aarde te controleren. Door angst te zaaien onder de wereldbevolking.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je bent die mooie plaat van Iron Maiden vergeten bij je youtube-linkjes....
+1quote:
Dan hebben jullie vast een gezamelijke band joh, da's bovennatuurlijk toch...quote:
Ach ja, lijkt me niet zo'n zware last als met een moslim naam rond te moeten zeulen. Wie het laatst lacht...quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef bramhim250 het volgende:
Je kan niet anders verwachten van thegostrider.
Zowaar het beest dat uit de zee opstond kreeg een menselijke gedaante... Hoe gaat de evolutieleer? De mens als hoogste wezen, uit de zee en inmiddels op de aarde.quote:Daniël 8 Ik nam acht op de hoornen, en ziet, een andere kleine hoorn kwam op tussen dezelve, en drie uit de vorige hoornen werden uitgerukt voor denzelven; en ziet, in dienzelven hoorn waren ogen als mensenogen, en een mond, grote dingen sprekende.
Ik raad je aan wat vaker die mooie grote Enter-knop in te drukken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef theghostrider het volgende:
Ok per abuis in een ander topic geplaatst. alhoewel zo vreemd was het nou ook weer niet'..
Ok weer ontopic,
IIG alsnog:
Wat ik dus voorbij hoorde komen was over de 2 beesten. 1 uit de zee en 1 uit de aarde. Daniel 7.
Beest uit de zee... is niet zo moeilijk. Het beest = nu nog steeds andere benaming voor dier.
De evolutieleer 'leert' dat het begonnen is in de zee. 7 Hoofden, 10 horens, Mond van een leeuw poten van beer etc.
Wat leert de evolutietheorie.. van uit het ene 'beest' is het andere ontstaan. Een beetje van uh dit en een beetje van uh datte.
[..]
Zowaar het beest dat uit de zee opstond kreeg een menselijke gedaante... Hoe gaat de evolutieleer? De mens als hoogste wezen, uit de zee en inmiddels op de aarde.
Sja wie de leer van deze anti-christ theorie volgt heeft zowieso Jesus al verworpen. Het volgende stadium is het verbreiden van deze leer die er op zou duiden dat God met een kans van meer dan 90% niet KAN bestaan.
Ok het beest uit de zee... beesten blijven altijd beesten dus wie die leer volgt heeft zichzelf zowieso al het stempel beest of dier gegevenMaar dat is mijn idee erover, ga maar schreeuwen als het je niet aanstaat of doe weet ik wat als je dit niet aanstaat.
Anti-christ betekent kort gezegd de 'vervanger'. Jezus Christus wordt aan de kant gebonjoured, precies zoals satan het graag ziet... Hij wordt vervangen door: Evolutieleer, Boedhisme, Hindoisme, ISLAM (is me inmiddels zeer duidelijk geworden.. ze verwerpen Jezus.. hij zou nooit pijn gekend of gehad hebben etc.. verwerping dus en dat kan je nooit goedpraten. Die metreya idioot hoort ook tot de anti groep, en de kern van het new age valt er ook onder.. De katholieke kerk met hun pausen kardinalen bischoppen en pastoor systeem. Ringetje kussen... te triest voor woorden als je dat ooit pikken kan... jah op die manier dient de RKK de satan, valse profeten die het verhaal versnijden en wel het bestaan van Jezus (niet je zus btw) wel 'openbaren' maar dan op manieren die niets met het hele idee van Christus te maken hebben... ze eren priesters en die priesters geilen erop als 'hoger' gezien te worden en genieten van de ontwetenheid van sommige zielen.. Maarja wat me ook opvalt is dat ALS men een religie de rug toe keert ook gelijk maar het geloof aan de kant heeft geknikkerd. Dat is van het ene uiterste naar het andere gaan. "Dit' kan niet kloppen, dus klopt er helemaal nergens iets van... Vreemd iets blijf ik het vinden. Alhoewel.. die desbetreffende mensen, die jaren een religie aanhingen waren het waarschijnlijk die met hun mond hun geloof kenbaar maakten maar 'in het hart' nooit echt ergens in geloofd hebben. Jarenlang mondje dicht en toeluisteren wat den priester te vertellen had... ja dat bedoel ik met ja en amen zeggen... want er wordt wat af ge aam end. Verder beetje zingen, want dat schijnt te horen.. nooit over gehoord dat de mensen moesten zingen, maarja..Ze doen het maar wel steeds, tot in den treure."geweldig instrument ook daarbij, het alom bekende verschrikkelijkegalische geluid wat er uit zo'n kreng lomt... en daarbij nog verjes opzingen ook nog... en gaan ze weer gezamelijk BIDDEN... als het maar gebeurt onder leiding of lijding van een mens, aangesteld als 'hogere' in klassieke gewaden, alle kleurpatronen om hun rangen te bevestigen..
En dan hoor ik dat er personen het meer dan 20 jaar hebben uitgehouden en dan pats boem uit de kast komen; 'ik ben atheist' . Altijd gezegd hebbende dat Jezus de verlosser is en dan erachterkomt dat het hele katholieke systeem niet deugt, en zegt: Omdat zij waar ik zolang naar geluisterd hebt het fout hebben... is er helemaal niets meer waar. Of er zijn erbij die worden eerst nog ff agnost (wel degenlijk geloof in een God... maar dan BINNENIN 'jezelf' en die ontdekken. zoeits iig)
Wel willen geloven maar dan ook maar day jezelf GOD bent... hoezo ego aan de kant gooien??? En nadat ze erachterkwamen dat zij god niet kunnen zijn de hoop maar helemaal opgeven...als er binnen jullie geen godheid is (of niet xerxes??) dan kan er nergens een god zijn... lekkere conclusie
Ok leg het verschil ook maar even uit dan, dan heeft je reaktie misschien ook nog enig zin dan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:44 schreef Trollface. het volgende:
Dan ben ik maar satan, ik geloof toch niet.
Oh, en een agnosticist is heel wat anders.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:46 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ok leg het verschil ook maar even uit dan, dan heeft je reaktie misschien ook nog enig zin dan.
En hoef ik de W W W niet uit te pluizen naar welke woorden je precies bedoeld die de kenmerken ervan bevestigen..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Agnosticismequote:Het agnosticisme is een filosofische positie die geen bevestigende of ontkennende uitspraken doet over het bestaan van bovennatuurlijke verschijnselen. Veel agnosten benadrukken de onmogelijkheid om religieuze ideeën over vermeende bovennatuurlijke verschijnselen met een traditionele wetenschappelijke aanpak te bewijzen.
Waarom? Zijn je ogen geprogrammeerd voor korte zinnetjes? Moet ik perse schrijven zoals jullie in nederlandse les geleerd is? Wat een larrie. Over luiheid gesproken, het leest niet meer zo automatisch weg dus moet ik het veranderen? Die is goed... getuigd maar weer eens dat sommige mensen wel heel erg lui geworden zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik raad je aan wat vaker die mooie grote Enter-knop in te drukken.
Gast.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:05 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Waarom? Zijn je ogen geprogrammeerd voor korte zinnetjes? Moet ik perse schrijven zoals jullie in nederlandse les geleerd is? Wat een larrie. Over luiheid gesproken, het leest niet meer zo automatisch weg dus moet ik het veranderen? Die is goed... getuigd maar weer eens dat sommige mensen wel heel erg lui geworden zijn.
Hehe, wat ik eigenlijk moet doen is gewoon 3 a 4 synomiemen voor een heel begrip copy pasten, ja scheelt weer typen he.. wordt je ook zo moe van he typen...
Synoniempje noemen en dan net doen alsof het van mezelf is? Kan wel eens makkelijk zijn.. maar het te pas en onpas doen is gewoon copy pasten van begrippen in deftige korte zinnetjes die zo makkelijk robotisch weglezen...je staat er niet eens bij stil wat je leest, het leest zo makkelijk weg al die synoniemerij uit de latijnse pruttelpot.
Ik pas er voor copy-paster te zijn, ik vertel het gewoon hoe het in me opkomt en ga het daarna niet in allerlij bochten wringen om een hoogbegaafd technisch wonder te lijken... Die moeite bespaar ik mij want je wordt er alleen een machine van... lettertjes grammaticaal zo ordenen zdat het technisch gezien een ge-evolueerde taal is..daar heb je die evolutie weer.. Zelf binnenin het flutlandje nederland wordt er niet overal 'nederlands' gesproken. Verre van dat!! De dialecten zijn ontstaan en kloppen grammaticaal geen reet van. Plaatselijke uitdrukkingen en termen... als je ABN wilt schrijven (BESCHAAFD?? er wordt nog steeds aan gefrunnikt, hoe kon het dan al beschaafd zijn als het aangepast dient te worden? Een landelijke taal verzinnen die geen 'n ollander werkelijk spreekt... ja in een bepaalde STREEK wordt zo gesproken...
Lees de bijbel en zie hoe taal verbasterd is.. Alleen als je niet als robot leest kan je de bijbel snappen. Snap dat dan toch eens mensen!!
Hoezo whats next? ik heb toch allerlij groeperingen opgenoemd die ANTI zijn!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:48 schreef Gaspedaal het volgende:
Tsja, dat komt ervan als je rationeel denken loslaat en in allerlei idiote verhalen gelooft. Eerst de evolutietheorie, nu dit...what's next?
Zoals ik al zei, als men te LUI is geworden het te lezen, sja wat kan ik er verder nog aan toevoegen dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gast.. Het gaat er meer om dat jij duidelijk een mening hebt over iets waar je erg mee zit, en dan komt het me zo voor dat je dat graag op andere mensen wilt overbrengen.
In een internetforum is geschreven taal nogal essentieel. Wil je je mening het beste presenteren, dan doe je dit op een manier waarop het zo makkelijk mogelijk is om te lezen. Omdat je niet wil dat je met je grammaticafouten of gebrek aan entertoetsen mensen afleidt, en al helemaal niet dat ze halverwege de tekst afhaken.
Ik moest echt moeite doen om je post in één keer in zijn geheel te lezen.
Alsof jij mijn echte naam weet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:37 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ach ja, lijkt me niet zo'n zware last als met een moslim naam rond te moeten zeulen. Wie het laatst lacht...
Ik zou iets minder drugs gebruiken als ik jou was.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:52 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als men te LUI is geworden het te lezen, sja wat kan ik er verder nog aan toevoegen dan?
Het komt zo in me op en zo schrijf ik het ook op.
Punten en komma's bestaan eigenlijk niet... zijn ook alweer bedacht, tussenpozes inlassen, zodat men weer verder kan denken, verder denken, zo moet het lijken althans. Het is al tot vervelends toe voorbereid, en, oh ja, als je het woordje 'en'gebruikt, dien je, geen, komma, te gebruiken zo is er een regel in de NL taal.. hmm is dat de reden voor "en ehhh en ehhh en ehh" ,.. dienen komma's zo uitgesproken te worden? Ach ja, wat zal het ook.
|Het is een voorgekauwd iets waarin ze rustpunten inlassen om zogenaamd te laten zien dat er 'adem gehaald wordt en gedacht kan worden' want iemand die veel lijkt te denken lijkt een wijs iemand.
Man wat een onzin Gebruik gewoon een hoofdletter zie je het verschil van het aanvangen van een zin ook wel. Maar het automatischme is er ook bij mij enigzins ingeslopen Gewoon een hoofletter Waarom die punten Ach ja ik draaf door over hetzelfde... kan ook gebeuren wanneer je spontaan dingen opschrijft zonder eerst te controleren of het woordje wel op de juiste plaats in de zin staat Leest zo makkelijk he al die punten... ja... rustpuntje...
De KloetN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |