abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:25:20 #1
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83260620
Er zijn vele interpretaties naar dit nummer.
quote:
666

Meer nog dan het getal 13 boezemt dit vreselijke getal angst in. Als wij aan 13 denken dan denken wij aan gevaar en ongeluk. Maar het getal 666 staat voor de Satan de duivel zelf en al zijn werken !

6+6+6= 18 1+8= 9 dit getal staat voor Mars, de planeet van oorlog en strijd. 6 is ook het getal van occultisme en het verbond met de duivel Satan.

Het jaar 666 vc 0, 666, 1333, 1999 zijn jaren waarin de duivel afdaalt met vele demonen om de jaren erna terreur te zaaien onder de bevolking van de aarde. In de jaren na 666 vc werd Babylon verwoest.

Tel alle getallen van een roulettetafel bij elkaar op.
De uitkomst is 666.........
Het is dan ook niet vreemd dat gokken verboden is voor hindoes. De verschrikkelijke oorlog beschreven in de Mahabharata is begonnen met een onschuldig potje dobbelen.

Aan de binnenkant van de meiter van de paus staat een woord, tel de waarde bij elkaar op en het getal is 666. Meer dan enig andere religie heeft de Katholieke kerk de afgelopen 2000 jaar dood en verderf gezaaid in de gehele wereld. De Katolieke kerk bezit enorme hoeveelheden geld en rijkdommen waarmee zij grote gedeelten van de wereld controleren en manipuleren. Zij hebben vele aandelen in onder andere pharmaceutische- en wapenfabrieken. De katholieken bezitten aandelen in vele banken. Zoek op het internet naar het schandaal van Banco Ambrosius. Een van de recente pauzen is vermoord door de roden (kardinalen) voorspeld door de Ierse bisschop st Malachias en Nostradamu . De toenamlige paus had het op een akkoordje gegooid met Hitler en zijn duivelse kompaan Mussulini. En ook Franco had weinig weerstand van de paus en zijn kerk.
Onnodig om te vertellen dat de paus nooit de vervanger van Jezus of Petrus kan zijn !

In de numerologie staat de letter W voor 6.
Dus www staat voor 666.
Astrologen en zieners waarschuwen met klem voor internet, computers en vooral alle databanken. In het boek Openbaringen staat beschreven dat hij die dit getal niet heeft niet kan kopen of kan verkopen. Wij worden vrijwel volledig gecontroleerd door het systeem. Het systeem dat door de bijbel "het beest" wordt genoemd. BEAST is de afkorting van de computer die aan alle artikelen en personen een barcode toekent. Deze computer staat in Brussel. In de zeer nabije toekomst worden wij gecontroleerd door computers die databanken raadplegen. Wij zullen geen cash-geld bezitten. Het systeem zal altijd weten waar wij zijn en wat wij doen. Van privacy zal er geen sprake zijn. Het systeem zal een dictatuur uitoefenen veel erger dan die van de nazi"s of van communisten in het voormalige Sovjet-unie.........

De laatste Antichrist zal het getal van het beest hebben 666. "Zij die kennis hebben berekene het getal, want het is een getal van de mens", zo schrijft het boek Openbaringen. De bijbel vervolgt: De Duivel Gog van Magog zal een koning uit het noorden zijn die anders dan de andere 2 antichristen vele aanhangers zal hebben. Hij zal een aanval lanceren op een land bestaande uit vele dorpen.........
Zoals de bijbel verteld is het een mens met de drie numerologische getallen 666. Ik kan een tipje van de sluier lichten: het is niet Osama bin Laden of Sadam Hoessein...........
Wel, je weet nu iets van numerologie, zoek uit wie de aarde in diepe ellende zal storten door angst en terreur , tweedracht en verraad te zaaien............om daarna grote gedeelten van de aarde te controleren. Door angst te zaaien onder de wereldbevolking.

Een kleine greep uit het aanbod van de youtube collectie:

stuk of wat int nederlands

en gaat nog veel verder door...

Enz enz...

Misschien heb jij nog een andere kijk op dit nummer? Schroom je niet en write it down here..

PS: Atheistische klanken hebben weinig nut in dit topic Ik bedoel maar, als je het over dawkins wilt hebben zijn daar specifieke topics voor Maar kijken en luisteren staat vrij en omdat het een forum is posten ook
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:35:36 #2
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_83261059
Wat een ongelofelijke onzin.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_83261123
ik vind de quote aan het begin wel enorm het proberen te plaatsen van de getallen (wat was die film ook alweer, 24?, 23 ? )

zo kun je de 9 omdraaien

999 = 9+9+9 = 27 : 2+7 = 9. etc.

maar imo is het puur zoeken naar een overeenkomst wat past bij het doel van de persoon die de quote heeft gemaakt.
ook wat heeft de 666 nu te maken dat hindoe's niet mogen gokken ?. ze geloven niet in een duivel zoals benoemd in de bijbel.
pi_83261752
Je kan niet anders verwachten van thegostrider.
pi_83261860
Je bent die mooie plaat van Iron Maiden vergeten bij je youtube-linkjes....
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_83261883
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik dacht hetzelfde.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:57:10 #7
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_83261993
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:54 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik dacht hetzelfde.
+1
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  donderdag 24 juni 2010 @ 23:35:58 #8
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83266525
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:57 schreef DeBassist het volgende:

[..]

+1
Dan hebben jullie vast een gezamelijke band joh, da's bovennatuurlijk toch...
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  donderdag 24 juni 2010 @ 23:37:43 #9
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83266590
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef bramhim250 het volgende:
Je kan niet anders verwachten van thegostrider.
Ach ja, lijkt me niet zo'n zware last als met een moslim naam rond te moeten zeulen. Wie het laatst lacht...
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83266594
Dit is de waarheid:

7 is het getal voor volmaaktheid.
6 zit daar obviously net onder en representeert daardoor de onvolmaaktheid.
Drie maal zes wordt daardoor gezien als een soort 'ultieme onvolmaaktheid'. De duivel dus.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  donderdag 24 juni 2010 @ 23:40:36 #11
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83266691
Ok per abuis in een ander topic geplaatst. alhoewel zo vreemd was het nou ook weer niet'..
Ok weer ontopic,
IIG alsnog:

Wat ik dus voorbij hoorde komen was over de 2 beesten. 1 uit de zee en 1 uit de aarde. Daniel 7.

Beest uit de zee... is niet zo moeilijk. Het beest = nu nog steeds andere benaming voor dier.
De evolutieleer 'leert' dat het begonnen is in de zee. 7 Hoofden, 10 horens, Mond van een leeuw poten van beer etc.
Wat leert de evolutietheorie.. van uit het ene 'beest' is het andere ontstaan. Een beetje van uh dit en een beetje van uh datte.
quote:
Daniėl 8 Ik nam acht op de hoornen, en ziet, een andere kleine hoorn kwam op tussen dezelve, en drie uit de vorige hoornen werden uitgerukt voor denzelven; en ziet, in dienzelven hoorn waren ogen als mensenogen, en een mond, grote dingen sprekende.
Zowaar het beest dat uit de zee opstond kreeg een menselijke gedaante... Hoe gaat de evolutieleer? De mens als hoogste wezen, uit de zee en inmiddels op de aarde.

Sja wie de leer van deze anti-christ theorie volgt heeft zowieso Jesus al verworpen. Het volgende stadium is het verbreiden van deze leer die er op zou duiden dat God met een kans van meer dan 90% niet KAN bestaan.

Ok het beest uit de zee... beesten blijven altijd beesten dus wie die leer volgt heeft zichzelf zowieso al het stempel beest of dier gegeven Maar dat is mijn idee erover, ga maar schreeuwen als het je niet aanstaat of doe weet ik wat als je dit niet aanstaat.
Anti-christ betekent kort gezegd de 'vervanger'. Jezus Christus wordt aan de kant gebonjoured, precies zoals satan het graag ziet... Hij wordt vervangen door: Evolutieleer, Boedhisme, Hindoisme, ISLAM (is me inmiddels zeer duidelijk geworden.. ze verwerpen Jezus.. hij zou nooit pijn gekend of gehad hebben etc.. verwerping dus en dat kan je nooit goedpraten. Die metreya idioot hoort ook tot de anti groep, en de kern van het new age valt er ook onder.. De katholieke kerk met hun pausen kardinalen bischoppen en pastoor systeem. Ringetje kussen... te triest voor woorden als je dat ooit pikken kan... jah op die manier dient de RKK de satan, valse profeten die het verhaal versnijden en wel het bestaan van Jezus (niet je zus btw) wel 'openbaren' maar dan op manieren die niets met het hele idee van Christus te maken hebben... ze eren priesters en die priesters geilen erop als 'hoger' gezien te worden en genieten van de ontwetenheid van sommige zielen.. Maarja wat me ook opvalt is dat ALS men een religie de rug toe keert ook gelijk maar het geloof aan de kant heeft geknikkerd. Dat is van het ene uiterste naar het andere gaan. "Dit' kan niet kloppen, dus klopt er helemaal nergens iets van... Vreemd iets blijf ik het vinden. Alhoewel.. die desbetreffende mensen, die jaren een religie aanhingen waren het waarschijnlijk die met hun mond hun geloof kenbaar maakten maar 'in het hart' nooit echt ergens in geloofd hebben. Jarenlang mondje dicht en toeluisteren wat den priester te vertellen had... ja dat bedoel ik met ja en amen zeggen... want er wordt wat af ge aam end. Verder beetje zingen, want dat schijnt te horen.. nooit over gehoord dat de mensen moesten zingen, maarja..Ze doen het maar wel steeds, tot in den treure."geweldig instrument ook daarbij, het alom bekende verschrikkelijkegalische geluid wat er uit zo'n kreng lomt... en daarbij nog verjes opzingen ook nog... en gaan ze weer gezamelijk BIDDEN... als het maar gebeurt onder leiding of lijding van een mens, aangesteld als 'hogere' in klassieke gewaden, alle kleurpatronen om hun rangen te bevestigen..
En dan hoor ik dat er personen het meer dan 20 jaar hebben uitgehouden en dan pats boem uit de kast komen; 'ik ben atheist' . Altijd gezegd hebbende dat Jezus de verlosser is en dan erachterkomt dat het hele katholieke systeem niet deugt, en zegt: Omdat zij waar ik zolang naar geluisterd hebt het fout hebben... is er helemaal niets meer waar. Of er zijn erbij die worden eerst nog ff agnost (wel degenlijk geloof in een God... maar dan BINNENIN 'jezelf' en die ontdekken. zoeits iig)
Wel willen geloven maar dan ook maar day jezelf GOD bent... hoezo ego aan de kant gooien??? En nadat ze erachterkwamen dat zij god niet kunnen zijn de hoop maar helemaal opgeven...als er binnen jullie geen godheid is (of niet xerxes??) dan kan er nergens een god zijn... lekkere conclusie
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83266727
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef theghostrider het volgende:
Ok per abuis in een ander topic geplaatst. alhoewel zo vreemd was het nou ook weer niet'..
Ok weer ontopic,
IIG alsnog:

Wat ik dus voorbij hoorde komen was over de 2 beesten. 1 uit de zee en 1 uit de aarde. Daniel 7.

Beest uit de zee... is niet zo moeilijk. Het beest = nu nog steeds andere benaming voor dier.
De evolutieleer 'leert' dat het begonnen is in de zee. 7 Hoofden, 10 horens, Mond van een leeuw poten van beer etc.
Wat leert de evolutietheorie.. van uit het ene 'beest' is het andere ontstaan. Een beetje van uh dit en een beetje van uh datte.
[..]

Zowaar het beest dat uit de zee opstond kreeg een menselijke gedaante... Hoe gaat de evolutieleer? De mens als hoogste wezen, uit de zee en inmiddels op de aarde.

Sja wie de leer van deze anti-christ theorie volgt heeft zowieso Jesus al verworpen. Het volgende stadium is het verbreiden van deze leer die er op zou duiden dat God met een kans van meer dan 90% niet KAN bestaan.

Ok het beest uit de zee... beesten blijven altijd beesten dus wie die leer volgt heeft zichzelf zowieso al het stempel beest of dier gegeven Maar dat is mijn idee erover, ga maar schreeuwen als het je niet aanstaat of doe weet ik wat als je dit niet aanstaat.
Anti-christ betekent kort gezegd de 'vervanger'. Jezus Christus wordt aan de kant gebonjoured, precies zoals satan het graag ziet... Hij wordt vervangen door: Evolutieleer, Boedhisme, Hindoisme, ISLAM (is me inmiddels zeer duidelijk geworden.. ze verwerpen Jezus.. hij zou nooit pijn gekend of gehad hebben etc.. verwerping dus en dat kan je nooit goedpraten. Die metreya idioot hoort ook tot de anti groep, en de kern van het new age valt er ook onder.. De katholieke kerk met hun pausen kardinalen bischoppen en pastoor systeem. Ringetje kussen... te triest voor woorden als je dat ooit pikken kan... jah op die manier dient de RKK de satan, valse profeten die het verhaal versnijden en wel het bestaan van Jezus (niet je zus btw) wel 'openbaren' maar dan op manieren die niets met het hele idee van Christus te maken hebben... ze eren priesters en die priesters geilen erop als 'hoger' gezien te worden en genieten van de ontwetenheid van sommige zielen.. Maarja wat me ook opvalt is dat ALS men een religie de rug toe keert ook gelijk maar het geloof aan de kant heeft geknikkerd. Dat is van het ene uiterste naar het andere gaan. "Dit' kan niet kloppen, dus klopt er helemaal nergens iets van... Vreemd iets blijf ik het vinden. Alhoewel.. die desbetreffende mensen, die jaren een religie aanhingen waren het waarschijnlijk die met hun mond hun geloof kenbaar maakten maar 'in het hart' nooit echt ergens in geloofd hebben. Jarenlang mondje dicht en toeluisteren wat den priester te vertellen had... ja dat bedoel ik met ja en amen zeggen... want er wordt wat af ge aam end. Verder beetje zingen, want dat schijnt te horen.. nooit over gehoord dat de mensen moesten zingen, maarja..Ze doen het maar wel steeds, tot in den treure."geweldig instrument ook daarbij, het alom bekende verschrikkelijkegalische geluid wat er uit zo'n kreng lomt... en daarbij nog verjes opzingen ook nog... en gaan ze weer gezamelijk BIDDEN... als het maar gebeurt onder leiding of lijding van een mens, aangesteld als 'hogere' in klassieke gewaden, alle kleurpatronen om hun rangen te bevestigen..
En dan hoor ik dat er personen het meer dan 20 jaar hebben uitgehouden en dan pats boem uit de kast komen; 'ik ben atheist' . Altijd gezegd hebbende dat Jezus de verlosser is en dan erachterkomt dat het hele katholieke systeem niet deugt, en zegt: Omdat zij waar ik zolang naar geluisterd hebt het fout hebben... is er helemaal niets meer waar. Of er zijn erbij die worden eerst nog ff agnost (wel degenlijk geloof in een God... maar dan BINNENIN 'jezelf' en die ontdekken. zoeits iig)
Wel willen geloven maar dan ook maar day jezelf GOD bent... hoezo ego aan de kant gooien??? En nadat ze erachterkwamen dat zij god niet kunnen zijn de hoop maar helemaal opgeven...als er binnen jullie geen godheid is (of niet xerxes??) dan kan er nergens een god zijn... lekkere conclusie
Ik raad je aan wat vaker die mooie grote Enter-knop in te drukken.
  donderdag 24 juni 2010 @ 23:44:00 #13
254493 Trollface.
pi_83266815
Dan ben ik maar satan, ik geloof toch niet.
Oh, en een agnosticist is heel wat anders.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  donderdag 24 juni 2010 @ 23:46:34 #14
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83266901
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:44 schreef Trollface. het volgende:
Dan ben ik maar satan, ik geloof toch niet.
Oh, en een agnosticist is heel wat anders.
Ok leg het verschil ook maar even uit dan, dan heeft je reaktie misschien ook nog enig zin dan.
En hoef ik de W W W niet uit te pluizen naar welke woorden je precies bedoeld die de kenmerken ervan bevestigen..
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83266985
Tsja, dat komt ervan als je rationeel denken loslaat en in allerlei idiote verhalen gelooft. Eerst de evolutietheorie, nu dit...what's next?
  donderdag 24 juni 2010 @ 23:49:21 #16
254493 Trollface.
pi_83267017
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:46 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Ok leg het verschil ook maar even uit dan, dan heeft je reaktie misschien ook nog enig zin dan.
En hoef ik de W W W niet uit te pluizen naar welke woorden je precies bedoeld die de kenmerken ervan bevestigen..
quote:
Het agnosticisme is een filosofische positie die geen bevestigende of ontkennende uitspraken doet over het bestaan van bovennatuurlijke verschijnselen. Veel agnosten benadrukken de onmogelijkheid om religieuze ideeėn over vermeende bovennatuurlijke verschijnselen met een traditionele wetenschappelijke aanpak te bewijzen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Agnosticisme
Wikipedia is moeilijk.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 00:05:41 #17
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83267655
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:41 schreef Chowi het volgende:

[..]

Ik raad je aan wat vaker die mooie grote Enter-knop in te drukken.
Waarom? Zijn je ogen geprogrammeerd voor korte zinnetjes? Moet ik perse schrijven zoals jullie in nederlandse les geleerd is? Wat een larrie. Over luiheid gesproken, het leest niet meer zo automatisch weg dus moet ik het veranderen? Die is goed... getuigd maar weer eens dat sommige mensen wel heel erg lui geworden zijn.
Hehe, wat ik eigenlijk moet doen is gewoon 3 a 4 synomiemen voor een heel begrip copy pasten, ja scheelt weer typen he.. wordt je ook zo moe van he typen...
Synoniempje noemen en dan net doen alsof het van mezelf is? Kan wel eens makkelijk zijn.. maar het te pas en onpas doen is gewoon copy pasten van begrippen in deftige korte zinnetjes die zo makkelijk robotisch weglezen...je staat er niet eens bij stil wat je leest, het leest zo makkelijk weg al die synoniemerij uit de latijnse pruttelpot.
Ik pas er voor copy-paster te zijn, ik vertel het gewoon hoe het in me opkomt en ga het daarna niet in allerlij bochten wringen om een hoogbegaafd technisch wonder te lijken... Die moeite bespaar ik mij want je wordt er alleen een machine van... lettertjes grammaticaal zo ordenen zdat het technisch gezien een ge-evolueerde taal is..daar heb je die evolutie weer.. Zelf binnenin het flutlandje nederland wordt er niet overal 'nederlands' gesproken. Verre van dat!! De dialecten zijn ontstaan en kloppen grammaticaal geen reet van. Plaatselijke uitdrukkingen en termen... als je ABN wilt schrijven (BESCHAAFD?? er wordt nog steeds aan gefrunnikt, hoe kon het dan al beschaafd zijn als het aangepast dient te worden? Een landelijke taal verzinnen die geen 'n ollander werkelijk spreekt... ja in een bepaalde STREEK wordt zo gesproken...
Lees de bijbel en zie hoe taal verbasterd is.. Alleen als je niet als robot leest kan je de bijbel snappen. Snap dat dan toch eens mensen!!
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  vrijdag 25 juni 2010 @ 00:14:12 #18
137079 Chowi
Lonerism.
pi_83267954
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:05 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Waarom? Zijn je ogen geprogrammeerd voor korte zinnetjes? Moet ik perse schrijven zoals jullie in nederlandse les geleerd is? Wat een larrie. Over luiheid gesproken, het leest niet meer zo automatisch weg dus moet ik het veranderen? Die is goed... getuigd maar weer eens dat sommige mensen wel heel erg lui geworden zijn.
Hehe, wat ik eigenlijk moet doen is gewoon 3 a 4 synomiemen voor een heel begrip copy pasten, ja scheelt weer typen he.. wordt je ook zo moe van he typen...
Synoniempje noemen en dan net doen alsof het van mezelf is? Kan wel eens makkelijk zijn.. maar het te pas en onpas doen is gewoon copy pasten van begrippen in deftige korte zinnetjes die zo makkelijk robotisch weglezen...je staat er niet eens bij stil wat je leest, het leest zo makkelijk weg al die synoniemerij uit de latijnse pruttelpot.
Ik pas er voor copy-paster te zijn, ik vertel het gewoon hoe het in me opkomt en ga het daarna niet in allerlij bochten wringen om een hoogbegaafd technisch wonder te lijken... Die moeite bespaar ik mij want je wordt er alleen een machine van... lettertjes grammaticaal zo ordenen zdat het technisch gezien een ge-evolueerde taal is..daar heb je die evolutie weer.. Zelf binnenin het flutlandje nederland wordt er niet overal 'nederlands' gesproken. Verre van dat!! De dialecten zijn ontstaan en kloppen grammaticaal geen reet van. Plaatselijke uitdrukkingen en termen... als je ABN wilt schrijven (BESCHAAFD?? er wordt nog steeds aan gefrunnikt, hoe kon het dan al beschaafd zijn als het aangepast dient te worden? Een landelijke taal verzinnen die geen 'n ollander werkelijk spreekt... ja in een bepaalde STREEK wordt zo gesproken...
Lees de bijbel en zie hoe taal verbasterd is.. Alleen als je niet als robot leest kan je de bijbel snappen. Snap dat dan toch eens mensen!!
Gast. . Het gaat er meer om dat jij duidelijk een mening hebt over iets waar je erg mee zit, en dan komt het me zo voor dat je dat graag op andere mensen wilt overbrengen.

In een internetforum is geschreven taal nogal essentieel. Wil je je mening het beste presenteren, dan doe je dit op een manier waarop het zo makkelijk mogelijk is om te lezen. Omdat je niet wil dat je met je grammaticafouten of gebrek aan entertoetsen mensen afleidt, en al helemaal niet dat ze halverwege de tekst afhaken.

Ik moest echt moeite doen om je post in één keer in zijn geheel te lezen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 00:25:18 #19
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_83268364
Eigenlijk is het 616 als je het even narekent.

Beetje lullig voor al die 666 prutsers, maar het is dus het foute getal.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 00:27:56 #20
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83268444
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:48 schreef Gaspedaal het volgende:
Tsja, dat komt ervan als je rationeel denken loslaat en in allerlei idiote verhalen gelooft. Eerst de evolutietheorie, nu dit...what's next?
Hoezo whats next? ik heb toch allerlij groeperingen opgenoemd die ANTI zijn!

Vooral in de nederlands talige filmpjes die ik poste wordt duidelijk wat de anti-christ is...het werk van de alom bekende Satan. Gewoon alles wat met Jezus en God te maken heeft vervangen voor iets anders... zo noemde ik oa de evolutietheoristischeleermeesters.

e v o lutie theo ris tis che leer m e e s t e r s

En zo kun je alles dat TEGEN Christus is als zoon van God.. als ANTI-Christ betitellen.. hoezo whats next? Ik wil echt niet alle stromingen binnen het atheisme weten hoor... ik noem gewoon een paar die er duidelijk uitspringen.. En evolutieleer wordt op scholen tegenwoordig met de paplepel ingegeven.. sja tis maar waar het BEESTJE in geloven wil he...
Onderwijs tot in den treure heden ten dage. Als het ff kan tot je 30e als je 'bijzonder hoog begaafd' bent. En sommigen flikken het geld binnen te hengelen zonder te werken... de 'onderzoekers'.. je kan het zo gek niet bedenken of er wordt wel iets onderzocht... en dan zijn er nog de specialisten.. de priesters, bischoppen en die hele reutemeteut. geloven ze daadwerkelijk dat ze uitverkorenen zijn? Uitverkoren om aan het roer te staan van de mensheid?
En dan atheisten..wat schiet een atheist ermee op dat hij anderen overtuigd van een godeloos universum? Hij zal dit waarschijnlijk volhouden tot z'n sterfbed om vervolgens, ja, te sterven. Oh ja. z'n woorden zullen achter blijven en LEVEN VOORT rofl kan er altijd hartelijk om lachen zoveel onzinnig iets. Je leeft.. zoekt uit waar je vandaan komt.... verkondigd dit en gaat dood. wat is het hogere doel hiervan voor de atheist? ik vat M niet helemaal... Ze leven en zoeken uit waar ze vandaan komen..waarom ze leven willen ze vergeten lol. Ach ja.. ze zijn er nu eenmaa..zoals verwacht uiteraard..
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  vrijdag 25 juni 2010 @ 00:52:35 #21
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83269157
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:14 schreef Chowi het volgende:

[..]

Gast. . Het gaat er meer om dat jij duidelijk een mening hebt over iets waar je erg mee zit, en dan komt het me zo voor dat je dat graag op andere mensen wilt overbrengen.

In een internetforum is geschreven taal nogal essentieel. Wil je je mening het beste presenteren, dan doe je dit op een manier waarop het zo makkelijk mogelijk is om te lezen. Omdat je niet wil dat je met je grammaticafouten of gebrek aan entertoetsen mensen afleidt, en al helemaal niet dat ze halverwege de tekst afhaken.

Ik moest echt moeite doen om je post in één keer in zijn geheel te lezen.
Zoals ik al zei, als men te LUI is geworden het te lezen, sja wat kan ik er verder nog aan toevoegen dan?
Het komt zo in me op en zo schrijf ik het ook op.
Punten en komma's bestaan eigenlijk niet... zijn ook alweer bedacht, tussenpozes inlassen, zodat men weer verder kan denken, verder denken, zo moet het lijken althans. Het is al tot vervelends toe voorbereid, en, oh ja, als je het woordje 'en'gebruikt, dien je, geen, komma, te gebruiken zo is er een regel in de NL taal.. hmm is dat de reden voor "en ehhh en ehhh en ehh" ,.. dienen komma's zo uitgesproken te worden? Ach ja, wat zal het ook.
|Het is een voorgekauwd iets waarin ze rustpunten inlassen om zogenaamd te laten zien dat er 'adem gehaald wordt en gedacht kan worden' want iemand die veel lijkt te denken lijkt een wijs iemand.
Man wat een onzin Gebruik gewoon een hoofdletter zie je het verschil van het aanvangen van een zin ook wel. Maar het automatischme is er ook bij mij enigzins ingeslopen Gewoon een hoofletter Waarom die punten Ach ja ik draaf door over hetzelfde... kan ook gebeuren wanneer je spontaan dingen opschrijft zonder eerst te controleren of het woordje wel op de juiste plaats in de zin staat Leest zo makkelijk he al die punten... ja... rustpuntje...

De KloetN
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83271518
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:37 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Ach ja, lijkt me niet zo'n zware last als met een moslim naam rond te moeten zeulen. Wie het laatst lacht...
Alsof jij mijn echte naam weet.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 08:48:03 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_83272444
Wow. Evolutie stelt dat de mens het hoogste wezen is??? Jij spaced 'em weer eens keihard, ghostrider. Praat niet over datgene waar je geen verstand van hebt. Je zet jezelf voor lul.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_83273320
Apocalyps (Johannes)

Johannes wilde met zijn visioenen niets minder dan een overzicht presenteren van de toekomst en van de wereld. Hij drukte zich uit in een proza dat zwaar leunt op de profetische tradities van het Oude Testament.
Naast het beest met de tien hoorns dat Rome symboliseerde, kwam Johannes met een beest met twee hoorns dat ervoor zorgt dat de Aarde en zij die erop wonen het eerste beest zullen aanbidden.

Johannes sprak in de context van dat wezen over 'het getal van het beest' dat hij gebruikte om het specifieke doel dat hij hiermee nastreefde te identificiėren.

"Hier is de wijsheid", schreef hij. "wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is een getal van de mens en zijn getal is 666."

Johannes maakte hier duidelijk gebruik van een code. In zijn tijd bestonden de Arabische cijfers nog niet en gebruikte men Romeinse letters om getallen weer te geven.

Johannes had uit veiligheidsoverwegingen zijn toevlucht genomen tot zijn moedertaal Hebreeuws, waarin de woorden Neron Kaisar (de normale Griekse vorm van 'keizer Nero' in die tijd) opgeteld precies het vereiste getal 666 uitkomen
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:31:28 #25
137079 Chowi
Lonerism.
pi_83273475
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:52 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, als men te LUI is geworden het te lezen, sja wat kan ik er verder nog aan toevoegen dan?
Het komt zo in me op en zo schrijf ik het ook op.
Punten en komma's bestaan eigenlijk niet... zijn ook alweer bedacht, tussenpozes inlassen, zodat men weer verder kan denken, verder denken, zo moet het lijken althans. Het is al tot vervelends toe voorbereid, en, oh ja, als je het woordje 'en'gebruikt, dien je, geen, komma, te gebruiken zo is er een regel in de NL taal.. hmm is dat de reden voor "en ehhh en ehhh en ehh" ,.. dienen komma's zo uitgesproken te worden? Ach ja, wat zal het ook.
|Het is een voorgekauwd iets waarin ze rustpunten inlassen om zogenaamd te laten zien dat er 'adem gehaald wordt en gedacht kan worden' want iemand die veel lijkt te denken lijkt een wijs iemand.
Man wat een onzin Gebruik gewoon een hoofdletter zie je het verschil van het aanvangen van een zin ook wel. Maar het automatischme is er ook bij mij enigzins ingeslopen Gewoon een hoofletter Waarom die punten Ach ja ik draaf door over hetzelfde... kan ook gebeuren wanneer je spontaan dingen opschrijft zonder eerst te controleren of het woordje wel op de juiste plaats in de zin staat Leest zo makkelijk he al die punten... ja... rustpuntje...

De KloetN
Ik zou iets minder drugs gebruiken als ik jou was.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:28:20 #26
262792 Case4
In uw gezicht
pi_83275314
Ik denk hier een volwassen topic te vinden. Kom ik een post van het laagste niveau tegen. Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Maak je niet dik, daar wordt je alleen maar lelijker van.
pi_83279141
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef theghostrider het volgende:
Ok weer ontopic,
IIG alsnog:

[..]

Ik dacht dat je iets zinnigs te melden had. Zoveel tekst, maar geen zin die ook maar iets inhoudelijks te vertellen hebben, dan speculatie. En maar afgeven op new age, op boeddhisme, op hindoeļsme, op de RK, en op andere instanties. Maar dringt het tot je door dat er meerdere waarheden zijn, en dat iedereen die anders invult? Schijnbaar niet.

Veel succes met het zwart maken van andere geloven, en je eigen geloof als de ware beschouwen. Als Jezus terugkomt, mag jij naast Hem zitten. Je hebt met deze tekst genoeg bonuspunten gescoord
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:01:29 #28
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83279315
Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:52:03 #29
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83305375
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:57 schreef Berjan1986 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je iets zinnigs te melden had. Zoveel tekst, maar geen zin die ook maar iets inhoudelijks te vertellen hebben, dan speculatie. En maar afgeven op new age, op boeddhisme, op hindoeļsme, op de RK, en op andere instanties. Maar dringt het tot je door dat er meerdere waarheden zijn, en dat iedereen die anders invult? Schijnbaar niet.

Veel succes met het zwart maken van andere geloven, en je eigen geloof als de ware beschouwen. Als Jezus terugkomt, mag jij naast Hem zitten. Je hebt met deze tekst genoeg bonuspunten gescoord
Wat zoek jij hier eigenlijk als overtuigd antheist???
Zoals ik in de openingspost al melde, antheisten hebben geen nut in dit topic.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:52:53 #30
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83305414
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:01 schreef Captain_Zappa het volgende:
[ afbeelding ]

(nr 18 (6.6.6) op z,n overall )
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:53:33 #31
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83305451
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:28 schreef Case4 het volgende:
Ik denk hier een volwassen topic te vinden. Kom ik een post van het laagste niveau tegen. Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Dank je voor de melding ik zal het me heel erg aantrekken...not
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83318396
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:52 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Wat zoek jij hier eigenlijk als overtuigd antheist???
Zoals ik in de openingspost al melde, antheisten hebben geen nut in dit topic.
Ik ben geen atheļst, ik ben een theļst. Maar niet in Jehova nee, dat klopt.

Dat heb ik al vaak proberen uit te leggen, maar dat iemand als jij dat niet snapt, vind ik niet vreemd (met alle respect en dat soort dingen natuurlijk).
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 juni 2010 @ 09:55:52 #33
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_83318675
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:52 schreef theghostrider het volgende:

[..]

(nr 18 (6.6.6) op z,n overall )
lijkt me eerder dat er JB staat, van Johnny Blaze.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_83318785
http://www.skepsis.nl/beest666.html Ik moet zo gaan werken, maar wil me best in je OP verdiepen en in het skepsis artikel.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 juni 2010 @ 10:16:30 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83318968
-> tru
pi_83324265
Drugs are bad....mmkay.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 14:55:03 #37
254493 Trollface.
pi_83325978
MENSEN DE OP IS GEMAAKT OP 21:25 OPEN JE OGEN 2 + 2 = 4 EN 1 + 5 = 6, 6 * 4 = 24, 2 + 4 = 6 TOEVAL IK DACHT HET NIET
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:20:37 #38
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83328165
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:55 schreef Trollface. het volgende:
MENSEN DE OP IS GEMAAKT OP 21:25 OPEN JE OGEN 2 + 2 = 4 EN 1 + 5 = 6, 6 * 4 = 24, 2 + 4 = 6 TOEVAL IK DACHT HET NIET
21:25 2+1+2+5= 10 1+0 = 1

De klok is wel bedacht door de mens. Dus het nummer van het beest idd

24 uren in een dag 2+4=6

3*6=18 1+8 = 9 de zes op z'n kop

Hier bij ons in het dorp is het zo dat de klokken geluid worden om: 9 uur 's morgens, 12 uur 's middags en 6 uur 's avonds. 9 tot 6 is 9 uren tussenpoze tussen de eerste en laatse bel vd dag.
Van 6 uur 's avonds tot 9 uur 'smorgens: 15 uren ertussen en 1+5 = weer 6

24 uren 4 dagdelen a 6 uur.
De dag begint om 0 uur. 12 uur later is dus de helft vd dag.
12+12=24 2+4=6

(niet toevallig want zo werkt get altijd met gelijke getallen onder de 90...volgens mij..kwee nie zeker )
FF testen 14+14=28 2+8=10 1+4+1+4= 10 1+0=1
19+19=38 8+3=11 1+1=2 1+9+1+9=20 2+0=2

666 uren is 27,75 dagen. 7+2=9 + 7+5 = 18 = 6 6 6

6*6*6= 216 opgeteld 9

De dagen maanden etc worden genoemd naar romeinse keizers en goden.
quote:
zondag: een vertaling van het Latijnse dies solis ('dag van de zon').
maandag: een vertaling van het Latijnse dies lunae ('dag van de maan').

dinsdag: waarschijnlijk genoemd naar een verder onbekende, Germaanse god Thingsus, de god van de volksvergadering. Een andere mogelijkheid is een verband met ding in de betekenis 'vastgestelde tijd voor de rechtszitting'. Mogelijk werd er in vroeger tijden op dinsdag rechtgesproken. In het Latijn heette de dinsdag dies Martis: de dag van Mars, de oorlogsgod.

woensdag: genoemd naar Wodan, de Germaanse oppergod. Bij de Romeinen was woensdag de dies Mercurii: de dag van Mercurius, de god van de handel en winst.

donderdag: genoemd naar de Germaanse god Donar (Thor), de god van de donder. Donar werd vereenzelvigd met de Romeinse god van het onweer, Jupiter. Vandaar ook dat de dies Iovis ('de dag van Jupiter') door de Germanen naar Donar werd vernoemd.

vrijdag: genoemd naar Freya, de Germaanse godin van de vruchtbaarheid, de liefde en de wellust. Haar Romeinse tegenhanger was Venus, naar wie deze dag bij de Romeinen vernoemd was (dies Veneris).

zaterdag: een vertaling van het Latijnse dies Saturni: dag van Saturnus, de god van de landbouw. Zater is een verbastering van Saturnus.
Als er iets ANTI-christ is is het wel dit. Verering van valse goden. En het gebeurt met behulp vd de klok, de 24 urige dag.

En tijdsperiode in de bijbel staat lang niet gelijk aan een tijdsperiode aangemeten door de mens en z'n klok

Afkomst vd klok:
quote:
Het mechanische uurwerk
Door de uitvinding van het echappement werd het mogelijk een mechanische klok te maken. Dit instrumentje zorgde voor een gelijkmatige verdeling van de energie van een vallend gewicht. Door de gelijkmatige verdeling was het mogelijk een raderwerk in een gelijkblijvend tempo te laten lopen. Door wie het echappement is uitgevonden is niet bekend.

Het mechanische uurwerk werd ontwikkeld in een benedictijnenklooster. Benedictus legde er de nadruk op dat de monniken altijd bezig moesten zijn. Tijd was door God gegeven, dus kostbaar, daarom moest de tijd zo goed mogelijk besteed worden. In het begin van de veertiende eeuw werd in de benedictijnenabdij in Saint Albans door Richard van Wallingford het eerste uurwerk gebouwd, waarvan nu nog bekend is hoe het er heeft uitgezien. Het was ruim drie meter breed, diep en hoog, en aan de bouw werd ruim tien jaar gewerkt. Niet alleen de tijd, ook de stand van de hemellichamen kon er op afgelezen worden.

In kloosters en kathedralen had de tijdmeting een religieuze achtergrond, maar de verdere verspreiding van de uurwerken had te maken met meer wereldse ontwikkelingen. De besturen van de steden die in de veertiende eeuw ontstonden, wilden ook een klok voor hun stad, omdat het als een prestigeobject werd gezien. Rondtrekkende klokkenmakers werden ingehuurd om klokken te bouwen, met als resultaat dat tegen 1400 elke stad een klok had.

[ ]

De invoering van gelijke uren
Met de verspreiding van de klok vond een hervorming plaats die belangrijk was voor de omgang met tijd en het belang van klokken. Voordat er mechanische klokken bestonden, werd de dag ingedeeld in twaalf gelijke delen. Omdat de lengte van de dagen per seizoen verschilt, varieerden dus ook de uren. Doordat in steeds meer steden een klok in de toren hing, werd de dag ingedeeld in twaalf gelijke uren. Dat bevorderde op zijn beurt weer de groei van het aantal klokken, omdat een belangrijke belemmering weggenomen was.

Het gevolg was, dat mensen niet meer op de zon konden vertrouwen om te zien hoe laat het was. Ze moesten uitgaan van het mechanische uurwerk, en de behoefte aan uurwerken nam dus toe. Naast kloosters en stadsbesturen gingen in de veertiende en vijftiende eeuw ook het hof, de adel en de welgestelde burgerij gebruikmaken van de mechanische klok. De functie was niet meer om mensen op te roepen voor gebeden en kerkdiensten. De grote steden waren centra van rechtspraak en handel. Er kunnen meer afspraken in een dag gemaakt worden als die dag keurig is ingedeeld in vaststaande uren.

[ ]

Horologische revolutie
Op wetenschappelijk niveau stond de klok gelijk aan de ontdekking van Amerika of de uitvinding van de drukpers. Tussen 1660 en 1760 had de 'horologische revolutie' plaats. Dit is de periode waarin de uurwerktechnologie met sprongen vooruit ging, en klokken en horloges beter en talrijker werden. Christiaan Huygens verkreeg in 1657 het patent op het slingeruurwerk.

Aan het einde van de zeventiende eeuw beleefden de uurwerken hun toppunt van waardering. Een klok werd vergeleken met het goddelijke. Hij stond voor harmonie in het leven, voor de eeuwigheid en matiging. Een klok had het prestige van een gotische kathedraal, was bijna heilig. De invloed op het leven van de mensen was nog groter. Zeker toen de uniformering van de tijd een feit was.

Zo... een klok vergelijken met het goddelijke..

Zo, ook ff meegedaan aan het optelspelletje
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:24:00 #39
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83328238
PS ik ben geboren in '69... zou dat een teken zijn?
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83329116
Hopeloos dit.

Mensen, hier niet meer op reageren. Zonnesteek opgelopen waarschijnlijk
pi_83330039
Heb de OP gelezen inderdaad, ik laat het hierbij. Ook het gegeven dat atheļsten niet mogen reageren.

Nou vooruit, eentje dan, kijk de datum waarop ik geregistreerd ben op Fok!: 6 juni 2006.
Maakt mij dit het Beest van Fok?
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  zaterdag 26 juni 2010 @ 17:38:32 #42
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83330355
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:57 schreef Berjan1986 het volgende:
Hopeloos dit.

Mensen, hier niet meer op reageren. Zonnesteek opgelopen waarschijnlijk
Luister naar baas berjan beste mensen, niet meer reageren hoor!!!
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zaterdag 26 juni 2010 @ 17:48:17 #43
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83330688
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:38 schreef theghostrider het volgende:

En je zou het ook bewust kunnen doen, op die datum registreren en wie zegt dat het niet zo is lol

En dan nog, God's tijdsaanduidingen hebben niets van doen met de menselijke klok en hun telling. Men kan het preciese jaartal niet eens met zekerheid vaststellen.
ja dat we gewoon doorgeteld hebben moge duidelijk zijn.
Maar toen jezus aan het kruis lichamelijk gestorven is, zou de tijd dus begonnen zijn... sja men had toen echt geen horloge lol. En men is ook niet echt beginnen met tellen toen, nadat 'een crimineel' de doodstraf gekregen had zeker de jaartelling aan laten vangen lmao.

En nee idd atheisten die niet mee willen spelen in het berekenen, redeneren etc van het nummer van het beest, die hoeven idd niet te reageren nee. Wat schiet je ermee op? Ik heb nu wel een keertje van ze gehoord hoe geschift ik wel niet ben lol, want zulke post kun je verwachten van ZE.
En die orginele figuren die het sprookjesboek erbij halen, heb ze nu wel genoeg gehoord met die oneliner
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83335813
quote:
Luister naar baas berjan beste mensen, niet meer reageren hoor!!!
Kun je wel lollig gaan doen, maar in sommige posts lijkt het alsof je ADHD hebt, klopt dat?

Zo ja: Neem je pillen in voor je iets post

Zo nee: Wil je niet altijd van de hak op de tak springen, als je iets post. Het lijkt er op dat je alles wat in je hoofd opkomt typt, zonder dat de ene zin met het andere te maken heeft. Nu ook weer met het dier dat opkomt uit zee, en dat dan vergelijken met de evolutietheorie omdat ook dat met dieren is.

Ik zal je een geheim vertellen: Met dat dier dat uit het water opkomt wordt sinterklaas bedoeld. De sint zit op een paard (dier) maar komt uit Spanje met de boot (water). Als hij aankomt dan staan er allemaal mensen met open mond naar te kijken (verering).
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:43:56 #45
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83338438
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:33 schreef Berjan1986 het volgende:

[..]

Kun je wel lollig gaan doen, maar in sommige posts lijkt het alsof je ADHD hebt, klopt dat?

quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:48 schreef theghostrider het volgende:

Wat schiet je ermee op? Ik heb nu wel een keertje van ze gehoord hoe geschift ik wel niet ben lol, want zulke post kun je verwachten van ZE.

Wat ben je er nu mee opgeschoten berend-jan? Die post over mogelijke gebreken?

PS: kon je niet wat interesanter klinkende synoniemen voor verstandsloos ontdekken?
Of zal ik daar een topic over openen?
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83347824
Er is slechts één juiste interpretatie. 666 bestaat hierom:

Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 27 juni 2010 @ 02:28:18 #47
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83347836
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:33 schreef Berjan1986 het volgende:

[..]

Ik zal je een geheim vertellen: Met dat dier dat uit het water opkomt wordt sinterklaas bedoeld. De sint zit op een paard (dier) maar komt uit Spanje met de boot (water). Als hij aankomt dan staan er allemaal mensen met open mond naar te kijken (verering).

vind het alles behalve een geheim.
Je zegt het zelf al: verering.
Idd een foute vorm van euforische dankbaarheid.
Kinderen gaan tegenwoordig al vanaf jaartje 2 naar een school.
Ook daar wordt sinterklaas met de paplepel ingestampt.
En hoe oud sinterklaas wel niet is enzo.. meer van die bewuste leugenachtige fabels.
Fabels om kinderen blij te maken en wel met materialistische dingen.
Veel liefde is er niet mee gemoeid, het sinterklaas feest.
Als opgroeiend en veellerend kind wordt je doodgegooid met fabeltjes.
Een kind leert bijvoorbeeld heel erg makkelijk een taal. En er wordt beweerd dat kinderen een laag IQ hebben... vreemde redenatie.
Ik zie iemand met een IQ van boven de 130 nog geen chinees leren en schrijven binnen een paar jaar, als het chinees de vreemde taal is tenminste.
Of arabisch lezen en schrijven zoals het bedoeld is....
In het oude Persie had men vast en zeker ook wel uitspraken, gezegdes.
Als je die uitspraken 1400 jaar later nog letterlijk neemt, nee dan ben je geen ruimdenkend persoon.
"eigen haard is goud waard" een haard koste veel in die tijd als ik het letterlijk ga opvatten...sja dan kom je idd aan het dwalen en snap je erniets meer van. Dan isde weg van de minste weerstand het gemakkelijkst.
Je scharen achter de meest interessant klinkende meningen en gedachtes

Is een mooi plaatje over gemaakt:

PS je zegt theist te zijn... je hebt je bij een groep aangesloten, dat is duidelijk. Er bestaat een naampje voor.

En kende je deze al:
-Een geheim vertellen in een kamer met kliklaminaat
-Een Palestijn een Rennie geven om hem van dat opgeblazen gevoel af te helpen
-Tegen Assepoester zeggen dat ze haar muil moet houden
-Aan een asielzoeker vragen of ie al spaart voor zijn uitzet

EN Door de mand vallen tijdens een ballonvaart, EN DAT ZIE IK JOU STEEDS DOEN.

[ Bericht 8% gewijzigd door theghostrider op 27-06-2010 03:13:24 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 27 juni 2010 @ 02:52:52 #48
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83348071
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:29 schreef poldergeist het volgende:
Heb de OP gelezen inderdaad, ik laat het hierbij. Ook het gegeven dat atheļsten niet mogen reageren.

Nou vooruit, eentje dan, kijk de datum waarop ik geregistreerd ben op Fok!: 6 juni 2006.
Maakt mij dit het Beest van Fok?
Je foto ziet er iig behoorlijk zwart wit uit...
en wat ik er op zie laat ik me daar maar niet over uiten, met alle repect maar ik denk dat de duivel dan wel wat anders uitzoekt gezien z'n drang naar reputatie en volmaaktheid.

[ Bericht 5% gewijzigd door theghostrider op 27-06-2010 02:58:16 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 27 juni 2010 @ 03:01:26 #49
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83348128
quote:
Op zondag 27 juni 2010 02:27 schreef Monolith het volgende:

Och gewoon een liedje mbv de welbekende teksten gecreeerd
Goeie reklame idd.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 27 juni 2010 @ 03:08:36 #50
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83348158
Een bloedmooie vrouw met hersens een 'miss-verstand' noemen
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 27 juni 2010 @ 03:26:36 #51
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83348240
quote:
het getal 2
Het getal 2 wordt vaak als een teken van onheil gezien. In de Middeleeuwen stond het zelfs symbool voor de duivel.

[bewerken] het getal 3
Het getal 3 heeft de gedachte van de overtreffende trap. Daarnaast verwijst het getal drie naar de heilige drie-eenheid (de Vader, de Zoon en de Heilige Geest). Dit laatste is van essentieel belang in de middeleeuwse literatuur, zoals in Karel ende Elegast, waarin het driemaal herhalen van de boodschap de goddelijke oorsprong ervan weergeeft. Denk hierbij ook aan de triade, een begrip wat in vele godsdiensten voorkomt (zie Triade (godsdienst)).

[bewerken] het getal 6
Het getal 6 heeft de gedachte van net niet volmaakt; er kan ook het kwade mee worden bedoeld. In de Bijbel staat een heel treffend voorbeeld van getallensymboliek in Openbaring 13:18: "Hier is de wijsheid: die het verstand heeft, rekene het getal van het beest; want het is een getal eens mensen, en zijn getal is 666." Met behulp van de regels van de Gematria zou 'keizer Nero' (n-r-w-n q-s-r), een Romeinse keizer die in de eerste eeuw christenen vervolgde, het getal 666 opleveren.
Naast het getal 7 heeft het ook de betekenis "bijna volmaakt".
[bewerken] het getal 7
Het getal 7 heeft de gedachte in zich van volmaaktheid, volkomenheid. In de joods-christelijke traditie is dit te zien in de zeven dagen dat God de aarde schiep, volgens het creationisme. Het getal 7 is daarmee ook een aanduiding voor "de hele wereld".
Daarnaast kan het voor de zeven deugden staan of voor de zeven vrije kunsten, de zogenaamde artes liberales.
De Iroquois gebruiken de uitdrukking zeven generaties om aan te geven dat ze bij hun beslissingen rekening houden met de gevolgen voor de toekomst.
[bewerken] het getal 8
Het getal 8 is het meest heilige getal. In het Hebreeuws is de naam van God Jahweh, een naam die uit vier Hebreeuwse karakters is opgebouwd - de Yod, de Hé, de Wau en nog een Hé. In het Hebreeuws hebben deze tekens daarnaast een numerieke waarde, respectievelijk 10, 5, 6 en 5. Opgeteld is dit 26, wat volgens de regels van Gematria weer leidt tot 8 (2+6).

[bewerken] het getal 11
In relatie met het getal 12, net als het getal 6, net niet compleet, er is ruimte voor 'rommel', het gekkengetal.

[bewerken] het getal 12
Het getal wijst in de joodse traditie op 'het hele volk', daarvandaan bijvoorbeeld 12 stammen in het volk Israel.

[bewerken] het getal 13
In realtei met het getal 12 is dit over-compleet. Dit moet problemen geven, want er moet 'iets' weg. Het ongeluksgetal.

[bewerken] het getal 83
Bijna 84. Bijna volmaakt in de ogen van het volk (Israel) als in de ogen van de rest van de wereld.

[bewerken] het getal 84
84 = 7 * 12. Daarmaa verwijst 84 zowel naar het hele volk (Israel) als naar de hele wereld. Zie Anna.

[bewerken] het getal 666
Drie keer herhalen lijkt een goddelijke boodschap te zijn, maar wel een incomplete, zie 6

[bewerken] het getal 777
Zo wordt door sommige Christelijke personen het getal 777 weer gebruikt als het getal van de hemel onder andere de rockgroep Stryper[1] en is volgens de rockgroep Iron Maiden de zevende zoon van de zevende zoon ook weer iets Magisch.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Numerologie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door theghostrider op 27-06-2010 03:38:42 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 27 juni 2010 @ 04:26:23 #52
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_83348444
quote:
Op zondag 27 juni 2010 02:27 schreef Monolith het volgende:

Eindelijk. Het heeft een paar dagen geduurd, maar dan heb je ook wat.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 27 juni 2010 @ 05:41:18 #53
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83348627
quote:
Op zondag 27 juni 2010 04:26 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Eindelijk. Het heeft een paar dagen geduurd, maar dan heb je ook wat.
Geweldig nieuws dit

Iron Maiden is zoooooooo'n goede band, die kunnen onmogelijk onzin uitkramen toch?

Al betekend 6 6 6 wel oncompleetheid, dus een boel onzin. ook wel bekend onder de naam de leugen of en liegen.

In feite betekent het dat het 'beest' een boel onzin aka leugens zal gaan verkondigen. En dat ervele volgelingen zullen zijn.
Sja er kan maar 1 waarheid zijn. Je kan er heel erg lang naar gaan zoeken maar dat is tijdverlies.
Niet bewust natuurlijk maar zo kun je dat stellen want de volle waarheid zul je als gewoon mens nooit ontdekken kunnen.
Nu iig zeer zekers nog niet al wordt er anders beweerd.
Maar dat gaat er gewoon om dat die persoon een totaal ander pad bewandeld heeft en dus op een andere manier conclusies trek.
En dįt is het hele eier eten... je kan de waarheid iig niet vinden door alleen maar 1 richting op te kijken en een ander pad beredeneren op de wijze die je op je huidige pad geleerd hebt...zo lange zin pfff
Maar daar ontkom je idd niet aan, het gebeurt.
Je moet dan ook verschillende paden 'uittesten' zoals ik dat noem.
Ik ben door een hele rotte periode heengekomen waar ik dacht nooit meer uit te komen op DAT moment.
Het is gelukt en ja ik heb om hulp van God gevraagd... en ook dat het via Jezus mocht gaan en of via z'n engelen.
Ten eerste ben ik door die periode heengekomen... iets wat ik nooit meer voor mogelijk hield.
Mede daarbij heb ik vele wonderen van 'licht' gezien, letterlijk...wetenschappelijk iig niet te clasificeren.
Ik weet iig gewoon zeker nu van het bestaan van God.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat mijn mededelingen hierover als zodanig geaccepteerd worden.
Hoeft van mij ook echt niet. Ik zou het eerder buitengewoon merkwaardig vinden als men allemaal roept dat men me gelooft op m'n woord.

Ik zal nu een heel sterk verhaaltje gaan vertellen.
Ik wilde het eigenlijk niet doen en misschien is dit niet het juiste topic ervoor, maar dan plaats ik m later wel in het juiste.
Ik weet nu al dat er allerlij theorieen op los gelaten kunnen worden die het als dromen betitelen maar ok, dat wist ik al voordat ik erover begon typen

Ik weet er ook dat er zoiets als 'entitieten'zijn.
Meerdere mensen in m'n kennissenkring hebben echt geesten gezien. In klaarwakkere toestand wel te verstaan.
En ook ik had al wel vreemde dingen gezien, ok misschien wel verklaarbaar ook . "lichtflitsen" Of "lichtbollen" die heel kort verschijnen maar dat 'het licht' nog wel op je netvlies gebrand staat zeg maar. Dat verschijnsel.
In het donker, als je probeert te slapen... niet in slaap kunt komen omdat ik weer eens allerlij geluiden hoorde... vervelende tikkende geluidjes die in de stilte heel erg irriteren.
De ene keer uit de tv die jaren niet aangestaan heeft..om de zoveel seconder weer zo'n irritante 'tik'.
Dan uit het kozijn, dan uit de kast, je kon het zo gek niet bedenken.
De ene keer gebeurde het wel en andere keren gewoon niet.
want je gaat erop letten op een gegeven moment heh en een andere slaapkamer proberen hielp ook al weinig. En in een ander huis gebeurde hetzelfde.
In m'n jeugd sliep ik met m'n broer samen op 1 kamer en toen waren er al die onverklaarbare geluiden.
Ook elec. speelgoed dat zo opeens 'aangaat'. kan te verklaren zijn, maar de vreemde geluidjes waren 'strange'.
Maar ik kon dus weer niet slapen en werd zo gigantisch kwaad inmezelf... want wat voor entiteiten (geesten) wilden mij uit m'n slaap houden.
Ik sliep sowieso al heel weinig, int weekend haalde ik het wel weer in was mn motto
Maar de woede was zo groot op die 'wezens' dat er zo opeens.. ik zie het nog zo voor me... een soort van blauw wezen 'uit me' komt... en dat blauwe wezen ben ikzelf kom ik achter!
gelijk met die woede uibarsting kwam dus die 'blauwe draak' zoals ik het voor het gemak maar noem uit me.
Maar was tevens mezelf... vreemd zoiets in de juiste context te plaatsen maar het wordt wel begrepen neem ik aan
Ik was nog steeds pisnijdig en hoorde letterlijk een soort van 'telepathisch' schreeuwen van die entiteiten.
Pure angst 'rook' ik... angst voor het blauwe wezen dat net als hun dezelfde 'Dimensie" kon betreden... ik zag ze daarna al schreeuwend het raam verlaten... al was het raam gesloten moet ik erbij zeggen.
Ik ging achter ze aan in de wetenschap dat ik ze eens flink terug kon pakken.
Het is niet eens mijn taalgebruik, hoe ik erop kom geen idee maar ik zei "luid en duidelijk "Ik ga kwaad doen!!!
Tot ik schrok van mezelf en de woede die in me opgekomen was... tezamen met het resultaat van deze blauwe draak, want blauw was het, deden me schrikken van mezelf... niet eens van de blauwe gedaante die ik zag was en voelde.
Ik kwam bij zinnen zogezegd en dacht eigenlijk ook wel van: zo, die komen niet weer
En het was zo!
voor hele lange tijd tenminste dit voorval is ook al jaren geleden.
Ik hoor nu af en toe nog wel eens een geluidje maar het is niet meer te vergelijken met hoe het was nee
Ik trek me er ook geen reet meer van aan eigenlijk. Nutteloze angstige, achterbakse entiteiten die iemand lastig vallen besteed ik niet zoveel aandacht meer aan iig

Ok weer genoeg gezwamd HIEROVER voorlopig, hier althans wel

En voor de mensen die weer met poep gaan gooien: was ingecalculeerd dank U.
Ik overleef ook die aanval van het moddergooien wel.
En als onder U, wat de meesten zullen zijn, van leedvermaak houden en ze denken dat ik hun dat vermaak schenk?
Prachtig toch...
Kluitjesvolk dat wel, maar ach die moeten er ook zijn.
Zonder eerste kan er geen laatste zijn he.
Mensen die me medicijnen toeschrijven, met medisch advies voor me op de proppen komen graag vermelden welke doctor en welke farmaceutica ik gebaat bij ben.
Ligt dan wel gelijk even toe wat hij of het voor jou betekend heeft. aan vermoedens over werkings methodes, technologieen en andere vormen die zich hieronder scharen, heb ik niets mee. Jah, kan grappig zijn, maar veel meer is het niet

Ik heb tenminste nog 'de moed' om maar met 1 enkele naam te posten hiero.
Ja zo moedig is het ook weer niet, zo bedoel ik het nou ook niet weer.
Maar er zijn velen en velen die posten puur om te trollen en of om een ander eens flink af te zijken.
Zo sarcastisch mogelijk want dat blieft den gemiddelde nederlander wel.
Al eerder genoemd: het leedvermaak.
dan zijn er nog de klonen.
Kan zijn om hunzelf in bepaalde topics te steunen... kan ook via proxy server, heb je gelijk ander IP btw.
(Waarom denk je dat er hier zoveel buitenlanders op het vormen komen... ja hun IP komt uit het buitenland en das als kloon wel makkelijk.
Ik heb me daar in een duister verleden ooit zelf 1 maal aan schuldig gemaakt.
Ik had een ban ( mot met de mod die een hoge functie binnen het leger had, en dan wordt je gekicked na 3 jaren actief lid te zijn geweest. We waren evenlang lid zon beetje.
Tot hij zich tot mod opslijmde... ja die bestaan er ook hoor, en ook hier durf ik te beweren. toen kon ik het binnen afzienbare tijd shaken want ik was anti leger... dat mocht ik niet zo uiten werd me verteld in de mail die ik van deze mod toegestuurd kreeg.
Het was een forum over de wegrace, je weet wel motorracen
Het was het Jurgen van den Goorbergh forum in den beginne is later veranderd in wegraceforum.
Jurgen wilde z'n naam niet meer aan de site binden want hij kreeg zoveel gezeur in z'n gastenboek.
Er waren dus voors en tegens op dat forum.
De anti-jurgen brigade laat ik het zo zeggen.
En pro-jurgen groep. de meningen over dit heerschap waren zeer verdeeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om tot de oorzaak van m'n ban daaro te komen: ik was anti jurgen, meneer de mod was dit niet.
Meneer de mod dacht streng op te moeten treden tegen bepaalde uitingen over jurgen. En ik was niet de eerste die een ban kregen, meerdere jurgen bestrijders (om z'n doen en laten en het gebluf..) waren al geband.
En ik volgde in rap tempo.
Jurgen was door velen heilig verklaard op dat forum.
Meneer was ook een follower van de valse profeet.
Meneer de mod stond erom bekend, toen hij nog geen mod was, om z'n galspuwerij jegens de antijurgen groep..
Hij maakte er ook geen publiekelijk geheim van officier in het leger te zijn. leidinggevende functie zoals hij het altijd bewoorde,
Maar iig toen hij zich opgeslijmd had tot mod.. want de ware mebmaster was Jurgen fan in hart en nieren.
Maar was wel wat verdraagzamer dan deze officier uit het leger.
Ik ben tenslotte geband door deze officier... hij was mede 'site owner' geworden en gebruikte z'n macht.
Machtsmisbruik was hem zowieso al niet vreemd... mocht ik niet zeggen en weg was ik
Heb me daarna nog een paar keer geuit met het account van m'n broer...op de pc van m'n broer.
ff de verotte vis bij hun binnengezet zogezegd
Daarna heb ik gewoon de eer aan mezelf gehouden want zo moeilijk is het niet met een ander IP address te posten
Weet elke simpele ziel

"Mijn" blue dragon is overigens al jaaren geleden.
Dus komt niet met die game aanzetten, die was er toen nog niet
Verder veel plezier met het lezen en of afkraken van de post op inhoud en taalkundige gebreken.
Dank U alvast

[ Bericht 4% gewijzigd door theghostrider op 27-06-2010 07:01:15 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83348647
evil doet onder .
pi_83350383
quote:
Op zondag 27 juni 2010 02:52 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Je foto ziet er iig behoorlijk zwart wit uit...
en wat ik er op zie laat ik me daar maar niet over uiten, met alle repect maar ik denk dat de duivel dan wel wat anders uitzoekt gezien z'n drang naar reputatie en volmaaktheid.

Jij denk dat je dient als een voorbeeld voor iemand die God volgt, maar je vertegenwoordigt eerder een patiėnt van een psychiatrische instelling. Zo 'n fanatisme, bijgeloof, zwartmakerij van andere religies en het aan de kant zetten van alle rationaliteit heb ik zelden ervaren onder gelovigen.
pi_83350762
quote:
Op zondag 27 juni 2010 02:28 schreef theghostrider het volgende:

[..]

vind het alles behalve een geheim.
Je zegt het zelf al: verering.
Idd een foute vorm van euforische dankbaarheid.
Kinderen gaan tegenwoordig al vanaf jaartje 2 naar een school.
Ook daar wordt sinterklaas met de paplepel ingestampt.
En hoe oud sinterklaas wel niet is enzo.. meer van die bewuste leugenachtige fabels.
Fabels om kinderen blij te maken en wel met materialistische dingen.
Veel liefde is er niet mee gemoeid, het sinterklaas feest.
Als opgroeiend en veellerend kind wordt je doodgegooid met fabeltjes.
Een kind leert bijvoorbeeld heel erg makkelijk een taal. En er wordt beweerd dat kinderen een laag IQ hebben... vreemde redenatie.
Ik zie iemand met een IQ van boven de 130 nog geen chinees leren en schrijven binnen een paar jaar, als het chinees de vreemde taal is tenminste.
Of arabisch lezen en schrijven zoals het bedoeld is....
In het oude Persie had men vast en zeker ook wel uitspraken, gezegdes.
Als je die uitspraken 1400 jaar later nog letterlijk neemt, nee dan ben je geen ruimdenkend persoon.
"eigen haard is goud waard" een haard koste veel in die tijd als ik het letterlijk ga opvatten...sja dan kom je idd aan het dwalen en snap je erniets meer van. Dan isde weg van de minste weerstand het gemakkelijkst.
Je scharen achter de meest interessant klinkende meningen en gedachtes

Is een mooi plaatje over gemaakt:

PS je zegt theist te zijn... je hebt je bij een groep aangesloten, dat is duidelijk. Er bestaat een naampje voor.

En kende je deze al:
-Een geheim vertellen in een kamer met kliklaminaat
-Een Palestijn een Rennie geven om hem van dat opgeblazen gevoel af te helpen
-Tegen Assepoester zeggen dat ze haar muil moet houden
-Aan een asielzoeker vragen of ie al spaart voor zijn uitzet

EN Door de mand vallen tijdens een ballonvaart, EN DAT ZIE IK JOU STEEDS DOEN.
En weer ga je van de hak op de tak. Er zit gewoon echt geen lijn in, bij jouw beredeneren. Ja, een lijn misschien. Een lijntje coke misschien

quote:
Wat bedoel je hiermee?
pi_83358377
De gekste die ik heb gehoord is de volgende:

Als je het alfabet op deze manier schrijft:
100=A
101=B
102=C
103=D
104=E
105=F
106=G
107=H

etc.

Als je dan de getallen van HITLER bij elkaar op telt krijg je 666
Lambo of Rekt
  zondag 27 juni 2010 @ 14:57:01 #58
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_83358472
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef EggsTC het volgende:

100=A
101=B
102=C
103=D
104=E
105=F
106=G
107=H

etc.

hij is wel orgineel
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
  zondag 27 juni 2010 @ 14:59:54 #59
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_83358577
6,66 is voor mij de prijs die ik tegenwoordig voor een fatsoenlijke Durum Döner moet betalen.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_83359454
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:24 schreef theghostrider het volgende:
PS ik ben geboren in '69... zou dat een teken zijn?

het is in elk geval een teken dat je heel wat ouder bent dan ik dacht, ik dacht werkelijk dat je onder de 20 zou zijn. Dit mag je wat mij betreft zowel positief als negatief opvatten:

Positief: Gefeliciteerd! Je bent jong van geest gebleven.

Negatief: Dude! Je bent al >40 Zou je je niet eens wat volwassener gedragen?
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_83361409
quote:

100=A
101=B
102=C
103=D
104=E
105=F
106=G
107=H

etc.

Bekijk het artikel maar wat ik van skepsis postte. Er schijnen middels verschillende optelsystemen meerdere woorden en namen berekend te kunnen worden met '666'. Ook hele onbeduidende woorden.
Het is gewoon net zolang rekenen als je wilt en van betekenisloze dingen een betekenis af te leiden. Zaken zolang verdraaien dat ze betekenis hebben.
pi_83366456
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:22 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Bekijk het artikel maar wat ik van skepsis postte. Er schijnen middels verschillende optelsystemen meerdere woorden en namen berekend te kunnen worden met '666'. Ook hele onbeduidende woorden.
Het is gewoon net zolang rekenen als je wilt en van betekenisloze dingen een betekenis af te leiden. Zaken zolang verdraaien dat ze betekenis hebben.
quote:
Een van de populairste kandidaten voor de positie van antichrist was keizer Nero. Elegant was deze oplossing niet. Om de gewenste uitkomst te verkrijgen, moet Nero namelijk eerst op zijn Grieks als Neron worden geschreven; pas na toevoeging van zijn keizerstitel en genoteerd in Hebreeuwse letters komt de som uit op 666:
N R O N K S R
50 200 6 50 100 60 200
Het is alleen jammer dat de schrijver van het artikel vergeet dat het nieuwe testament voor een flink deel origineel in het Grieks was geschreven.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:22:28 #63
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83377064
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:27 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Jij denk dat je dient als een voorbeeld voor iemand die God volgt, maar je vertegenwoordigt eerder een patiėnt van een psychiatrische instelling. Zo 'n fanatisme, bijgeloof, zwartmakerij van andere religies en het aan de kant zetten van alle rationaliteit heb ik zelden ervaren onder gelovigen.
Jij vertgenwoordigt de groep van lelijke mensen. (mijn oprechte mening)
Dan ben ik toch liever patient of wat bepaalde groepen daar onder verstaan

PS: Probeer eens wat meer zelfbezef te krijgen... leer misschien ook jij voor jezelf te spreken.
Ik hoor alleen maar voorgekauwde troep.

[ Bericht 8% gewijzigd door theghostrider op 27-06-2010 23:01:48 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 27 juni 2010 @ 22:25:19 #64
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83377214
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:28 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

het is in elk geval een teken dat je heel wat ouder bent dan ik dacht, ik dacht werkelijk dat je onder de 20 zou zijn. Dit mag je wat mij betreft zowel positief als negatief opvatten:

Positief: Gefeliciteerd! Je bent jong van geest gebleven.

Negatief: Dude! Je bent al >40 Zou je je niet eens wat volwassener gedragen?
Volwassen worden.... ben jij wel volwassen?

"volwassen" heeft de status van perfect zijn.
"Wil je niet eens wat meer worden zoals mij" Zo lees ik het echter altijd, dat volwassen worden

En zoiets als 'jong van geest' bestaat niet.
Maar ik neem aan dat je bedoeld dat ik me gedraag alsof het me geen ruk kan schelen hoe ik iets formuleer.
Puberaal gedrag genoemd.
Ja ik ben idd puberaal als dat de formulatie is tenminste.
Ik noem het zelf gewoon: Jezelf blijven

Dream on.

[ Bericht 17% gewijzigd door theghostrider op 27-06-2010 23:06:59 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 27 juni 2010 @ 22:28:31 #65
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83377376
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:44 schreef Berjan1986 het volgende:

[..]

En weer ga je van de hak op de tak. Er zit gewoon echt geen lijn in, bij jouw beredeneren. Ja, een lijn misschien. Een lijntje coke misschien

[ afbeelding ]
[..]

Wat bedoel je hiermee?
Heb je hem ook weer met z'n drugsobsessie.

Nooit iets geprobeerd knul? Weet je wel eens waar je het over hebt vraag ik me dan af.

morraalriddertje
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83377749
Alle 3 de posts die je probeert te weerleggen hebben dubbel en dwars gelijk over je en dat weet je dondersgoed ook. Je klinkt echt als een 16-jarige drugsgebruiker die typt vanuit zijn laptop in een psychiatrische instelling.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:41:58 #67
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83378057
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:44 schreef Berjan1986 het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
Jij hebt je geschaard achter een groep mensen die de gezamelijke naam: Theist dragen.
Dat bedoel ik ermee.
6 Miljard mensen zijn onderverdeeld in groepen.
Geen mens is gelijk dus eigenlijk een einzelganger. Om eenzaamheid tegen te gaan vormen zich groepen.
Je hebt ook 2 type mensen: De Lafaards en de Niet lafaards.
Lafaards zoeken STEUN bij een groepering.
Niet lafaards BLIJVEN hun eigen mening spreken en wil dat NIET doen via een groep.

Ik zou zeggen luister nog eens zeer goed naar de tekst van dit liedje:

Als jij me voor drugsverslaafde mag uitschelden mag ik mijn waarheid over jou zeggen: Gigantisch grote lafbek dat je bent!
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 27 juni 2010 @ 22:47:51 #68
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83378381
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef bramhim250 het volgende:
Alle 3 de posts die je probeert te weerleggen hebben dubbel en dwars gelijk over je en dat weet je dondersgoed ook. Je klinkt echt als een 16-jarige drugsgebruiker die typt vanuit zijn laptop in een psychiatrische instelling.
Je groepering een warm hart onder de riem steken?
Nobel streven
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 27 juni 2010 @ 23:55:28 #69
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83381468
Ok weer ontopic:
Weer een andere kijk op 'the beast'
De Jezus die de meeste kennen en of aanbidden is niet de Messias

شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  maandag 28 juni 2010 @ 00:07:51 #70
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83381986
In dit filmpje wordt vooral aan het eind duidelijk in wat voor wereld we werkelijk leven. (va 5 minuut 50)
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83382849
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:25 schreef theghostrider het volgende:

En zoiets als 'jong van geest' bestaat niet.
Maar ik neem aan dat je bedoeld dat ik me gedraag alsof het me geen ruk kan schelen hoe ik iets formuleer.
Puberaal gedrag genoemd.
Ja ik ben idd puberaal als dat de formulatie is tenminste.
Ik noem het zelf gewoon: Jezelf blijven
Ik bedoelde eigenlijk meer dat je je gedraagt alsof je nog niet zoveel van de wereld snapt en nog niet echt geoefend bent in rationeel redeneren, hetgeen voor tieners gewoon is aangezien hun hersenen nog niet helemaal volledig ontwikkeld zijn. (Dat is pas ongveer bij 25 jaar) Hoe je iets formuleert kan mij ook geen ruk schelen, als het inhoudelijk maar wat zou zijn.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  maandag 28 juni 2010 @ 01:46:34 #72
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83384933
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:29 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer dat je je gedraagt alsof je nog niet zoveel van de wereld snapt en nog niet echt geoefend bent in rationeel redeneren, hetgeen voor tieners gewoon is aangezien hun hersenen nog niet helemaal volledig ontwikkeld zijn. (Dat is pas ongveer bij 25 jaar) Hoe je iets formuleert kan mij ook geen ruk schelen, als het inhoudelijk maar wat zou zijn.
Ik snap heel goed hoe de wereld in elkaar steekt.
Kijk vooral eens naar het laatste filmpje dat ik poste. Vanaf 5 minuut 50

Niet helemaal ontwikkeld... bedoel je hiermee onvolgroeid?
De groei vd hersens gaat dus in 'fases'
Zodat je misschien niet alles in een keer hoeft te verwerken?
De hersensens zijn volgens jou pas na +/- je 25e op volle sterkte. Alle sensoren werken op vol vermogen.
Ik ben die leeftijd idd gepasseerd

En ik heb idd al heel wat fases doorlopen.
Die idd m'n denkwijze bepalen.

En idd de gemiddelde mens is niet gewend dat iemand veel van z'n persoonlijke ervaringen beschrijft.
Doet de gemiddelde forummer niet.
Dan maakt men wel een zogenoemde kloon aan.
Het draait bij de meesten om de EER
Hoe krijg je eer op dit forum?
-Niet tegen gevestigde namen aantrappen is een pre.
-Heb je een eigen mening, dat komt je meestal duur te staan.
-Wijk je af van de gemiddelde forummer: Dan loop je meestal achteraan
-Lees je eerst flink in (lurken) zodat je op een gegeven moment populair klinkende posts en mensen gaat herkennen. Wordt ALS hen
-Of neem deze raad ter harte: Gebruik een zinsopbouw die een docent nederlands klaar zou laten komen.
-Zeg altijd dat je zeer hoog opgeleid bent.

Houd je je aan al deze punten; Scoort ALTIJD

Mensen die het gelukt is de anderen te laten geloven uiterst intelligent te zijn, is volledig geslaagd in z'n missie.
Helaas zijn dat de domste mensen. Ze praten over 'denken' maar doen het in werkelijkheid NOOIT.
Ze nemen klakkeloos gebruiken over van enkel inteligente KLINKENDE mensen.
Daar zijn ze hun hele leven mee bezig, zonder enig zelfbesef dus zonder enig gebruik van eigen verstand.
Je hersenen gebruiken alleen maar als opslagruimte.
En uit die vergaarde informatie, een samenstelling zoeken die het Ego pleziert. Eer behalen dus.
Hoe behaal je eer en aanzien? Op een forum vooral door bovengenoemde punten

Maar in werkelijkheid gewoon een robot. Voorgekauwde feitjes op een voorgekauwde manier presenteren alsof het hun eigen mening is Het is het bij elkaar rapen van quotes en daar een eigen draai aan geven (niet in de zin van mening maar taalkundig)
Ik vind iemand die dat doet iemand die aan het playbacken is.
quote:
Emotional arousal makes us functionally stupid
If the emotion is very strong our brains can automatically shut down our rational process entirely and we may find ourselves acting entirely on impulse. Strong emotions such as intense fear may immediately put us into a primitive "fight or flight" state where our body is set up to either fight or flee for survival. Our thinking may take on an "all or nothing" or "black and white" style. We lose the ability to discriminate and see shades of grey. This is an innate mechanism for ensuring our survival. When our ancient ancestors were suddenly faced with an aggressive tiger, nature favoured those who did not stop to think about the colour of its fur but ran for their lives. This can happen subconsciously - see the APET model.

But this same mechanism is at work to a lesser degree in everyday situations. This diagram illustrates strong emotions turning off access to the higher cortex (our rational mind).

Anger makes us stupid
Have you every tried to hold a rational conversation with someone who is extremely angry? Intelligent people who have become extremely angry will also be incapable of thinking clearly - everyone who is not with them is against them. This is black and white thinking in action. An angry person is incapable of determining "shades of grey" (e.g. considering compromise) until they have calmed down.

Love makes us stupid
How rational can you be when first falling in love? Shakespeare recognised the madness of love. High levels of any emotion stop us from being able to think rationally and this is by nature's design. A perfect example of black and white thinking is "He/she loves me, he/she loves me not". It has to be all or nothing - nothing in between has value. In this state "He/she loves me when I do this..." is completely and utterly irrelevant.

Sadness makes us stupid
If you feel that your life is a total failure, that you were born with an inability to function properly in the world and if you beat yourself up about being so hopeless, then you are in a highly emotionally aroused state. Although when depressed you may look to others as subdued and quiet, inside you may be in a desperately anxious state - experiencing high levels of emotion. Associated with this will be "black and white" thinking. "I've always been sad" - rather than "I've been sad before", "I'll never get over this" instead of "This is hard and may take me some time to adjust".

Frustration makes us stupid
Have you ever wrecked something you were trying to fix? Every time the screwdriver slips as you try to undo that (damned!) screw it raises your emotional temperature until you get to the point where the item might just as well be destroyed if it can't be fixed. This is black and white, all or nothing thinking brought on by emotional arousal. A good mechanic is often just someone who knows when not to get upset and when to look for another way or a better tool.

Anxiety makes us stupid
Are you one of those people who forgets a name within 20 seconds of being introduced to someone? If we get anxious about our inability to remember names then at exactly the time that we are told the name our level of emotional arousal rises. It should be no surprise that we have only limited access to our memory at that precise point in time. We simply are not capable of thinking clearly. That is not to say that we cannot function "intelligently". As we become adults we learn to handle social interactions a bit like driving a car - without deliberately conscious thought. The act of remembering a new name requires conscious effort which is much harder when we are (temporarily) anxious.

Ik zal je quote nog wel eens gebruiken tegen 24 jarigen en jonger

[ Bericht 0% gewijzigd door theghostrider op 28-06-2010 01:54:55 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  maandag 28 juni 2010 @ 07:49:06 #73
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83386689
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83390464
Je neemt in ieder geval de moeite om gigantische brokken incoherent gebrabbel uit je toetsenbord te rammen.
pi_83390616
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:41 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Jij hebt je geschaard achter een groep mensen die de gezamelijke naam: Theist dragen.
Dat bedoel ik ermee.
6 Miljard mensen zijn onderverdeeld in groepen.
Geen mens is gelijk dus eigenlijk een einzelganger. Om eenzaamheid tegen te gaan vormen zich groepen.
Je hebt ook 2 type mensen: De Lafaards en de Niet lafaards.
Lafaards zoeken STEUN bij een groepering.
Niet lafaards BLIJVEN hun eigen mening spreken en wil dat NIET doen via een groep.

Als jij me voor drugsverslaafde mag uitschelden mag ik mijn waarheid over jou zeggen: Gigantisch grote lafbek dat je bent!
Is goed, veel plezier ermee.

Mensen die mij echt kennen weten dat ik een einzelganger ben die tegen elk gezag is. Ik ben zelfs van voetbal afgegaan, omdat ik gek werd van de trainer die iedereen zat af te blaffen

Maar goed, als jij mij een lafaard noemt, prima. Van iemand die mij zo goed kent als jij, pik ik dat wel.
  maandag 28 juni 2010 @ 10:59:04 #76
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_83391331
Het moet 616 zijn.

Slotje
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_83393117
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:59 schreef DustPuppy het volgende:
Slotje
dat dus. de TS starter gaat niet inhoudelijk in op de reacties die worden geplaatst(en dan bedoel ik normaal reageren, niet 4 verschillende posts met alleen youtube materiaal). en het lijkt weer 1 groot moddergevecht te worden.
  maandag 28 juni 2010 @ 11:48:37 #78
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_83393443
Naast meki voeg ik de TS toe aan m'n lijstje van personen die precies het tegenovergestelde van de werkelijkheid denken. Zeer handig om m'n mening te kunnen vormen. Gewoon altijd compleet oneens zijn met je dan kom ik er wel.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_83394111
Dit topic staat op het randje om gesloten te worden. Kunnen de ad hominems ff achterwege blijven? Als TS zijn topic wil behouden, dan lijkt het me verstandig dat-ie zelf niet meegaat in dergelijk getrol. Laatste waarschuwing, dus
pi_83400745
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 09:25 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Apocalyps (Johannes)

Johannes wilde met zijn visioenen niets minder dan een overzicht presenteren van de toekomst en van de wereld. Hij drukte zich uit in een proza dat zwaar leunt op de profetische tradities van het Oude Testament.
Naast het beest met de tien hoorns dat Rome symboliseerde, kwam Johannes met een beest met twee hoorns dat ervoor zorgt dat de Aarde en zij die erop wonen het eerste beest zullen aanbidden.

Johannes sprak in de context van dat wezen over 'het getal van het beest' dat hij gebruikte om het specifieke doel dat hij hiermee nastreefde te identificiėren.

"Hier is de wijsheid", schreef hij. "wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is een getal van de mens en zijn getal is 666."

Johannes maakte hier duidelijk gebruik van een code. In zijn tijd bestonden de Arabische cijfers nog niet en gebruikte men Romeinse letters om getallen weer te geven.

Johannes had uit veiligheidsoverwegingen zijn toevlucht genomen tot zijn moedertaal Hebreeuws, waarin de woorden Neron Kaisar (de normale Griekse vorm van 'keizer Nero' in die tijd) opgeteld precies het vereiste getal 666 uitkomen
Zo staat het in het origineel, er worden dus Griekse woorden gebruikt, in plaats van Romeinse letters:

http://biblos.com/revelation/13-18.htm

De oplosing keizer Nero vind ik wel leuk gevonden, maar slaat volgens mij niet op de beschrijving die van het beest gegeven wordt:

Openbaring 13
11 Toen zag ik een tweede beest, dat opkwam uit de aarde. Het had twee horens, net als een lam, en het sprak als een draak. 12 Voor de ogen van het eerste beest oefende het heel diens macht uit. Het dwong de aarde en alle mensen die erop leefden het eerste beest, dat van zijn dodelijke verwonding genezen was, te aanbidden. 13 Het verrichtte indrukwekkende tekenen, het liet voor de ogen van de mensen zelfs vuur uit de hemel neerdalen op de aarde. 14 Het wist de mensen die op aarde leven te misleiden door de tekenen die het voor de ogen van het eerste beest kon verrichten. Het droeg hun op een beeld te maken voor het beest dat ondanks zijn steekwond toch leefde. 15 Het kreeg de macht om dat beeld leven in te blazen, zodat het beeld van het beest ook kon spreken en ervoor kon zorgen dat iedereen die het beeld niet aanbad, gedood zou worden. 16 Verder liet het bij alle mensen, jong en oud, rijk en arm, slaaf en vrije, een merkteken zetten op hun rechterhand of op hun voorhoofd. 17 Alleen mensen met dat teken – dat wil zeggen de naam van het beest of het getal van die naam – konden iets kopen of verkopen.
18 Hier komt het aan op wijsheid. Laat ieder die inzicht heeft het getal van het beest ontcijferen; er wordt een mens mee aangeduid. Het getal is zeshonderdzesenzestig.

http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Op+13&id42=0&id18=1&pos=0&l=nl&set=10
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:25 schreef theghostrider het volgende:
Er zijn vele interpretaties naar dit nummer.
[..]

In de numerologie staat de letter W voor 6.
Dus www staat voor 666.
Astrologen en zieners waarschuwen met klem voor internet, computers en vooral alle databanken. In het boek Openbaringen staat beschreven dat hij die dit getal niet heeft niet kan kopen of kan verkopen. Wij worden vrijwel volledig gecontroleerd door het systeem. Het systeem dat door de bijbel "het beest" wordt genoemd. BEAST is de afkorting van de computer die aan alle artikelen en personen een barcode toekent. Deze computer staat in Brussel. In de zeer nabije toekomst worden wij gecontroleerd door computers die databanken raadplegen. Wij zullen geen cash-geld bezitten. Het systeem zal altijd weten waar wij zijn en wat wij doen. Van privacy zal er geen sprake zijn. Het systeem zal een dictatuur uitoefenen veel erger dan die van de nazi"s of van communisten in het voormalige Sovjet-unie.........

Er wordt een mens mee aangeduid, dus niet het World Wide Web of een computer
pi_83402322
Nero, dat is de enige verklaring

In die tijd dacht men dat de terugkeer van Jezus al snel zou zijn. En Nero was de keizer.

Daarom wordt het ook versluierd gegeven, ze wilden niet dat Nero dit wist en daarom klinkt er: Voor iedereen die rekent, blablabla
quote:
Het verrichtte indrukwekkende tekenen, het liet voor de ogen van de mensen zelfs vuur uit de hemel neerdalen op de aarde
Dit moet je ook niet letterlijk nemen, anders kun je geen mens als het beest zien.
pi_83406865
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:55 schreef theghostrider het volgende:
Ok weer ontopic:
Weer een andere kijk op 'the beast'
De Jezus die de meeste kennen en of aanbidden is niet de Messias

in dat geval kun je het hele christendom inclusief apocalyps weggooien en is er geen beest
pi_83409269
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:16 schreef Berjan1986 het volgende:
[..]

Dit moet je ook niet letterlijk nemen, anders kun je geen mens als het beest zien.
Nou, nou,

2 Koningen 1
10 Maar Elia antwoordde: ‘Als ik een godsman ben, laat er dan vuur uit de hemel komen om u en uw vijftig mannen te verteren.’ Hierop kwam er vuur uit de hemel dat de bevelhebber en zijn mannen verteerde. 11 Opnieuw stuurde de koning een bevelhebber met vijftig mannen naar Elia toe, en die zei tegen Elia: ‘Godsman, de koning beveelt u onmiddellijk naar beneden te komen.’ 12 En weer antwoordde Elia: ‘Als ik een godsman ben, laat er dan vuur uit de hemel komen om u en uw vijftig mannen te verteren.’ Hierop kwam er een goddelijk vuur uit de hemel dat de bevelhebber en zijn mannen verteerde. 13 Voor de derde maal stuurde de koning een bevelhebber met vijftig mannen. Toen deze derde bevelhebber bij Elia kwam, knielde hij voor hem neer en smeekte: ‘Godsman, spaar alstublieft mijn leven en dat van deze vijftig mannen. 14 Ik weet dat er vuur uit de hemel is gekomen dat de twee vorige bevelhebbers en hun mannen heeft verteerd. Maar alstublieft, spaar mijn leven.
  maandag 28 juni 2010 @ 18:24:07 #84
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83409776

Het hexagram staat ook voor 6 6 6
Vele religies die dit 'nummer van het beest' op hun tempels hebben staan.
Er zullen eerst vele anti-christen verschijnen. Dan pas verschijnen de grote heren op het toneel.
Dus ik verwacht echt wel wat anders dan alleen maar woorden

http://www.despatch.cth.com.au/Despatch/Jews02.htm
quote:
The six pointed Star, is it the Star of David?

Dear reader, have you noticed the strong move to merge Christianity into Judaism?

If you have not, we pray this issue of Despatch will make you aware. A recent issue of a Christian newsletter, sent from an organization which has been building bridges to the Jewish people for many years, stated that the STAR OF DAVID was the most Christian symbol a believer could wear!This is not so.

The SIX POINTED STAR is actually a New Age occult symbol.

QUESTIONS ??? We should ask about this Star are:

Is this star the Star of Solomon - not the star of David?
Is it an occult symbol, not a Christian Symbol?
Is it the sign of the New World Order under Lucifer?
Facts about the Six Pointed Star:
It has an amazing background, right back into ages past.
It is forbidden as a symbol, by the Word of God.
It may be the MARK OF THE BEAST
( I say MAY BE - we don't know. Remember that the Bible tells us in Revelation 13:17 that there will be the mark, or the name of the beast, or the number of his name).
.

HERE IS A SUMMARY OF information on the HEXAGRAM, or six-pointed star and elements which bear relationship to our subject...
The star was mentioned and condemned by the God of Israel in Amos 5:26 and it was called by Him, `the star of your god, Moloch' or otherwise called `Chiun'. Reference to Amos 5:26 and the Israelites having it in the wilderness was also made in Acts 7:43. Here it was called the Star of Remphan. All these names refer to the `god' Saturn.
The foregoing verifies that it was therefore in existence long before the time of Solomon. He took this symbol upon himself when he went into idolatry, and it became known as the `Seal of Solomon' in Arabic magic and witchcraft.
There was no usage of it in Jewish circles until the 17th century when the cabalist, Isaac Luria, introduced it in Germany.
Mayer Amschel Bauer then used it in Germany to identify his address, consequently changing his family name to Rothschild, meaning `Red Shield', and depicting the red hexagram hanging on his door. He later incorporated it into his family coat of arms.
The six-pointed star or hexagram became the insignia of Zionism.
Hitler rose to power, using it as a badge of shame, forcing all Jews to wear it during the Nazi regime.
It arrived at the Knesset of the newly formed State of Israel.
It became the logo of the Jewish `Red Cross' called the Magen David Adom.
It became the centerpiece on the flag of Israel.
Surreptitiously, it has become the international symbol of the Jewish people and saturates the world as the Jewish Star.

The Hexagram is 666.
The hexagram, or six pointed star, certainly has three sixes. It contains a six, within a six, within a six: 666. (Count the sides of each triangle facing the clockwise direction, the sides facing the counter-clockwise direction, and the third six - the sides of the inner hexagon).
And the smoke of their torment ascendeth up for ever and ever: and they have no rest day nor night, who worship the beast and his image, and whosoever receiveth THE MARK OF HIS NAME. (Revelation 14:11).

In the book ANCIENT PAGAN SYMBOLS,
the hexagram is called Solomon's Seal, not David's.
It says...

"The triangle, the geometrical emblem of three things, one above two, the two lower uniting to produce the higher, or the union of the positive and negative forces to produce the third, is the most complex and mystical as it is the most UNCOMPROMISING of all symbols. ....Three has been called the very soul of magic, astrology and divination." 1.

The book goes on to talk about the Hindu triad, the Buddhist triad and others, but here we draw the line on the details.

Solomon's Seal was accepted as occult by the occult world. King Solomon became involved in witchcraft and occultism. (Although Solomon was greatly used of the Almighty God).

According to THE SORCERER'S HANDBOOK -

"King Solomon, traditionally known as an ARCH MAGICIAN [author's italics], used a SPELL [author's italics] to banish infernal beings sent by the king of demons to EXTRACT HUMAN HEARTS . . . [The names of the demons are then given.]" 2.

"Solomon's Mirror. A mirror used for divination". It is described and they go into what is done with the blood of A PIGEON.

In the book THE HISTORY AND PRACTICE OF MAGIC, Vol. 2, the six-pointed star is called the talisman of Saturn. It is illustrated obverse and reverse. The latter is the Seal of Solomon; the former is the five pointed star, commonly called the pentagram. Details are given on how to make these symbols and the materials to use. 2.
.

The Hexagram - 666 - Sign of Satan.
The insignia of the Globalists, Cabalism, the Rothschilds and Zionism - The Hexagram.
SHOULD CHRISTIANS WEAR THE SIX POINTED STAR, THE HEXAGRAM?
SURELY NOT! TO DO SO IS AN ABOMINATION TO OUR GOD!

At the time of publication of the book, "The Six Pointed Star", by O.J. GRAHAM, in the 1980's, these figures were given. 30% of the Jews living in Israel were not religious at all, even atheists. Of the remImagesng 70%, the majority were religious only formally, few were deeply committed. O.J. Graham, himself of Jewish ancestry, now a Christian journalist writes...

"The Jewish Almanac does not explain which Jews decided to make the six-pointed star the symbol of Jewry, nor does it state when such a vote took place.

Some Jews will have nothing to do with this symbol; others do not care to check it out. The majority of people could not care less. Some are shocked to learn it is pagan, but do not think that the matter is important."

What then is the Real Symbol of the Hebrew People?

The number seven, not the number six is God's perfect number. The symbol given to God's chosen race, as far back as Exodus is the Menorah, or seven branched candle-stick.

Read all about this Menorah, which played such a vital role in the Tabernacle and was placed in the Holy Place in Exodus 25. More verses about the Menorah are, 1 Kings 7:49; 11 Chronicles 4:7. Also in the New Testament, Matthew 5:15 ; Rev. 1, 2 & 19:16.

RECOMMENDED READING ON THE STAR:
The Six Pointed Star, by O.J. GRAHAM.
The Free Press 777 Box 452, Don Mills, Ontario M3C 2T2 Canada

References:
1. Elizabeth Goldsmith, ANCIENT PAGAN SYMBOLS (New York: The Knickerbocker Press, 1929, reprinted by A.M.S. Press Inc., New York), p.150.
2. Baskin, p.544.
3. Paul Christian, THE HISTORY AND PRACTICE OF MAGIC (Secaucus, NJ: University Books, published by arrangement with Lyle Stewart, 1979), Vol.II, p.304.

New Age - Universal Brotherhood

...Six-pointed Star worship.

"...The light and love of God is within every human heart. It is called by some `the inner light' and by others `the atman'. White Eagle, our own teacher...,who directs us in this particular work of prayer, calls it `the Christ light'

We focus our efforts to pray by visualising a powerful symbol: the symbol of a six-pointed star, shining like the sun and radiating God's healing light to all the world.

The six-pointed star is a symbol which actually works in a magical way to help stimulate the light within every human heart.

It is a symbol for the new age, portraying men and women, , working in partnership with God, as creator as, of the Golden Age which is surely coming..."

New Age quote also from the same material...
"There are many ways open to man, but there is one unfailing, one certain true way for man to establish God's kingdom on earth. [Emphasis Despatch] This is by the light which is within himself. Daily endeavour to realise your true self which is buried deep in your innermost being. Remember always the quiet, pure true contact within the sanctuary of your own being. Be true to your own spirit, and in being true to yourself you will be true also to God and the universal brotherhood. Practice this daily realisation of the great white light within your own being and project it forth into the world of men. Then my friends, the mists around the earth will gradually be dispelled. Do not look to others of do the work for you. Every man is his own saviour, and every man is the saviour of all mankind...White Eagle "

شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83409797
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:16 schreef Berjan1986 het volgende:
Nero, dat is de enige verklaring

In die tijd dacht men dat de terugkeer van Jezus al snel zou zijn. En Nero was de keizer.

Daarom wordt het ook versluierd gegeven, ze wilden niet dat Nero dit wist en daarom klinkt er: Voor iedereen die rekent, blablabla
[..]

in de oudste versies van openbaring kan het ook 616 zijn wat zou kunnen refereren aan Galicula
die andere gestoorde keizer in Nero's familie
pi_83411950
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:24 schreef theghostrider het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Het hexagram staat ook voor 6 6 6
[..]
Maar niet voor zeshonderd plus zestig plus zes, zoals het in de tekst staat.
pi_83412136
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:24 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

in de oudste versies van openbaring kan het ook 616 zijn wat zou kunnen refereren aan Galicula
die andere gestoorde keizer in Nero's familie
Ja, er wordt volop gespeculeerd, maar ik vind het allemaal niet erg overtuigend:

http://en.wikipedia.org/wiki/Number_of_the_Beast
pi_83413532
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:35 schreef kleinduimpje3 het volgende:

[..]

Ja, er wordt volop gespeculeerd, maar ik vind het allemaal niet erg overtuigend:

maar voor mij als atheļst die niet geloofd dat de toekomst voorspeld kan worden op een Nostradamus manier ben eerder geneigd aan te nemen dat er een persoon mee bedoeld werd waar de Christenen in die tijd mee bekend waren dan bijvoorbeeld Mohammed of de paus
pi_83415338
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:05 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

maar voor mij als atheļst die niet geloofd dat de toekomst voorspeld kan worden op een Nostradamus manier ben eerder geneigd aan te nemen dat er een persoon mee bedoeld werd waar de Christenen in die tijd mee bekend waren dan bijvoorbeeld Mohammed of de paus
Of het is geen concreet mens, maar een mens in algemenere zin, want er staat dat het aankomt op wijsheid en inzicht, en voor het loslaten van rekensommetjes op de namen van concrete personen is niet zo veel wijsheid nodig.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:41:26 #90
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83443306
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:35 schreef kleinduimpje3 het volgende:

[..]

Ja het blijven allemaal mensen die deze rekensommen 'openbaar' maakten.

Als jij 100% zeker zou zijn van jou conclusie en brengt dit ten gehore,... zal het niemand echt overtuigen. Jij bent ook 'maar' een mens.

Ik verwacht ook niet dat je zo ff 123 tot de juiste conclusie kan komen mbt tot dit nummer.
Sommige redeneringen klinken echter wel redelijk geloofwaardig

Het beest is dus een mens zoals beschreven. En de naam van het beest zou dus nummeriek de waarde 666 hebben. Er staat in de engelse vertaling "3 score"
http://wiki.answers.com/Q(...)rm_'score'_come_from
quote:
A "score" is 20. Four score = 80
The term "score" was a commonly-used Middle English word, from the Old English "scoru," which meant "twenty." More than likely this, in turn, came from the Norse skor.

When a shepherd counted twenty sheep they would make a mark (or score, or skor) on a piece of wood. Four scores would be 80.

As a side note, the term "score" in this context was a common English term even in the early days of the USA; Abraham Lincoln's famous Gettysburg Address includes the phrase, "Four score and 7 years ago." There is nothing inherently religious about it, except that the term is used often in the King James Version of the Bible.
Biblically, the correct term is 'three-score years and ten' (Psalm 90: 10) suggesting that the normal lifespan in Biblical times was 70

Zijn nummer is 600 20 20 20 6 dus en niet 666
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:48:32 #91
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83446374
http://oncyclopedia.net/wiki/Numeriek_stelsel
quote:
20 (twintig) is het hoogst waardige en laatste enkelvoudige getal van het numeriek stelsel. Dit is getal is toepasselijk ook het twintigste getal en is homo samen met de 15. Deze 20 is tweeling met de 10 en deze behoren ook tot de familie der eenvoudige verdubbelgetallen
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:00:08 #92
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_83446954
quote:
oncyclopedia als bron gebruiken

je faalt TS
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:02:58 #93
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83447084
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:00 schreef DeBassist het volgende:

[..]

oncyclopedia als bron gebruiken

je faalt TS

Ik denk dat het de bedoeling elke 'menselijke' bron te gebruiken.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:18:20 #94
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_83447795
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:02 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Ik denk dat het de bedoeling elke 'menselijke' bron te gebruiken.
alleen is oncyclopedia bedoeld als een niet-serieuze variant op wikipedia waar alleen maar onzin op staat.

Of wil jij dit soms serieus nemen ?

http://oncyclopedia.org/wiki/Hitler
quote:
Nadat Adolf en Eva door de Grote Omroep Directeur uit Paradice Records getrapt waren, begon Adolf zijn eigen platenlabel: Starke Smartlappen (SS). Bij dit label wilde hij als eerste single "Schnappi, das kleine krokodil" uitbrengen; dit is er echter wegens drukte met zijn nevenactiviteiten nooit van gekomen, tot het ver na zijn dood op een zolderkamertje werd gevonden. In 2004 is het alsnog uitgebracht.

maarja dit staat er iig over 666, veel plezier ermee

666
http://oncyclopedia.org/w(...)n_speciale_betekenis
quote:
666 is zelfs op Oncyclopedia geweest
Slecht getal volgens de Bijbel. Het schijnt het getal van het Beest te zijn en de bijbel houdt niet van beesten.
Lievelingsgetal van de Paus.
Aantal airmiles dat de Ethos geeft bij aankoop van een product uit de geurlijn "A Roma".
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:33:06 #95
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83448598
@DeBassist

Idd het zijn hersenspinsels van mensen.

De score (20) staat 3 maal in de naam van het beest.
Vreemd dus dat zij in hun onzinsite dit getal als hoogste aanhalen
De makers van die site en hun menselijke brein redeneren niet naar hoe het in de bijbel bedoeld is.
Ze weten van het nummer van het beest.
Hun fantasie heeft deze site tot stand gebracht.
En omdat ze onzinnig zijn moeten we die hele categorie maar afschrijven? Dat is niet erg objectief
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:36:15 #96
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83448778
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:33 schreef theghostrider het volgende:
@DeBassist

De makers van die site en hun menselijke brein redeneren niet naar hoe het in de bijbel bedoeld is.
En omdat ze onzinnig zijn moeten we die hele categorie maar afschrijven? Dat is niet erg objectief

Hun denkwijze is anders dan andere dus KAN iets opleveren omdat niet iedereen er op die manier bij stilstaat
Een onzinnig iemand kan vreemde conclusies tot gevolg hebben.

O jee quote ik het ipv bewerken
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:36:16 #97
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_83448779
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:33 schreef theghostrider het volgende:
@DeBassist

maar heel oncyclopedia is ook niet subjectief
het is een site bedoeld voor vermaak en niet voor informatie
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:47:14 #98
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83449296
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:36 schreef DeBassist het volgende:

[..]

maar heel oncyclopedia is ook niet subjectief
het is een site bedoeld voor vermaak en niet voor informatie
Heb nog een kleine toevoeging geplaats in m'n vorige bericht (wat mis ging en een quote werd lol)

Maar op die manier probeer ik er tegenaan te kijken.

Ik geloof namelijk dat de gevallen wel degelijk macht hebben om gedachten te beinvloeden.
Ik bedoel maar, is het jou nooit opgevallen dat de mensen waar bijna niemande het mee eens is, op een zo KOMISCH mogelijke manier door het slijk gehaald worden?

Deze groep die voor vermaak zeggen te zorgen doen dat natuurlijk op een manier zoals hierboven beschreven.
Door het slijk halen van iets waar de meerderheid een duidelijk negatief beeld bij heeft..
Anders is het geen vermaak meer.
Niemand gaat ter vermaak zoeken naar dingen die hem/haar door de stront haalt...

Dus nummeriek proberen ze ook zo grappig mogelijk uit de kast te komen.
IPV een oplossing zoeken zoeken ze naar soorten modder waarmee ze kunnen gooien op de minderheid
Zij gebruiken hun hersens bijna alleen daarvoor.
Dus misschien is er wel degelijk iets uit te halen De energie die er ingestoken is zou doen vermoeden dat er conclusies getrokken kunnen worden uit die bagger
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83497888
quote:

100=A
101=B
102=C
103=D
104=E
105=F
106=G
107=H

etc.

De oplossing klopt zo wel, maar ik vind het nogal gezocht om te stellen A=100, B=101 enz.
Logischer is: A=1, B=2 enz.
Dat levert dan als oplossing: 72.

Met een beetje creativiteit schrijven we dat als volgt: 72=66+6
We laten vervolgens de + weg, omdat we alleen geļnteresseerd zijn in getallen, en krijgen zo het gewenste antwoord: 666

72 is trouwens ook nog eens een derde deel (let wel op de diepzinnige betekenis van het getal 3!) van: 6*6*6 (6 maal 6 maal 6)

[ Bericht 9% gewijzigd door kleinduimpje3 op 30-06-2010 17:39:28 ]
pi_83499744
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:28 schreef kleinduimpje3 het volgende:

[..]

De oplossing klopt zo wel, maar ik vind het nogal gezocht om te stellen A=100, B=101 enz.
Logischer is: A=1, B=2 enz.
Dat levert dan als oplossing: 72.

Met een beetje creativiteit schrijven we dat als volgt: 72=66+6
We laten vervolgens de + weg, omdat we alleen geļnteresseerd zijn in getallen, en krijgen zo het gewenste antwoord: 666

72 is trouwens ook nog eens een derde deel (let wel op de diepzinnige betekenis van het getal 3!) van: 6*6*6 (6 maal 6 maal 6)
Met dergelijke truukjes kun je praktisch elk willekeurig getal uit het alfabet krijgen.
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:59:57 #101
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83513315
"The 6th century is the period from 501 to 600"

Muhammed Ca 570/571 - 632 AC

Geboren in het jaat 570-571 dus waarom niet 572? Men is er iig niet zeker van. Dus om dit nummer te vermijden misschien bewust veranderd? is niet uit te sluiten.

Geboren in de 6e eeuw en leefde tevens in het jaar 600.

72 = 66+6

Dan zou hij 60 jaar geworden zijn bovendien
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  donderdag 1 juli 2010 @ 01:55:52 #102
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83519074
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83526471
quote:
Ik hoor toch echt 'serve C&A'.
Serieus wat een absolute bullcrap.
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:44:21 #104
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83539894
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:46 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Yeah the power of the mind can twist it into your own words

In heel veel iedjes zelfs nederlanstalige weet ik niet goed wat voor woorden ze zingen.
Dan 'verzint' m'n brein ook mogelijke woorden.
Als kind hoorde ik dit lied bijvoorbeeld wel eens: " Billy Joe Royal - Down In The Boondocks (1965)"

" In the boondocks"
Het klonk voor mij als " de bloembak" dat herinner ik me nog heel goed
En als je brein die link gelegd heeft blijf je het horen

CEEE enn EEEEJ C en A klinkt ook totaaal niet naar serve satan. " Serve satan" hoor ik er wel degelijk in en " c en a" helemaal niet
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83727433
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:46 schreef poldergeist het volgende:

[..]

In hoor ook maar iets van "suf sena", dat gesproken lijkt te zijn door iemand met een wasknijper op zijn neus... Ik kan er echt niks anders van maken. Net zoals alle andere pogingen van backward messaging trouwens.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tņch blijft bestaan.
pi_83728074
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:44 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Als kind hoorde ik dit lied bijvoorbeeld wel eens: " Billy Joe Royal - Down In The Boondocks (1965)"

9 is omgedraaide 6, 1+5=

Onee liedje staat voor 666. weer een makkelijk iets.

Maar is het gewoon het horen en zien(op bepaalde afbeeldingen/foto's) in dingen die er niet zijn en die men wel wil horen. (power of suggestion)

Derren Brown (wie kent hem niet ) heeft hier ook al een aflevering van gemaakt.

Voor de mensen die er geļnteresseerd in deze aflevering:
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:24:48 #107
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84122209
Had besloten niet meer inhoudelijk te reageren in F & L maar daar ik dit topic zelf gestart heb...ga ik er toch nog even verder op in.

De waarschuwing mbt tot 60 20 20 20 6 = 9
Ik ga er vanuit dat de Hebreeuwse cijfers bedoelt worden die bij bepaalde letters horen.

Quote van deze site: mbt tot de nummering
quote:
Welkom op deze webpagina over Magie van Getallen. Hier kun je leren hoe je moet werken met een mix van Magie van Getallen. Heb je vragen of opmerkingen over onze website, mail dan naar:

Larissa

Marjolijn of

Adrianne

Alvast bedankt en heel veel plezier op deze pagina!

Om je persoonlijke getal te vinden gebruik je de Hebreeuwse Numerologische Code hieronder om elke letter in je naam een getal te geven. Je mag kiezen of je alle letters van je naam gebruikt, enkel de klinkers of enkel de medeklinkers. Tel alle getallen bij elkaar op. Als het totaal meer dan negen is, tel je de twee cijfers van het getal op tot je een cijfer overhoudt. Bijvoorbeeld: De naam Jan Pieters is 1+1+5+8+1+5+4++5+2+3=35; 35 splitsen: 3+5=8, dus acht is zijn persoonlijke getal. Je moet dus je voor- čn je achternaam gebruiken. Als je persoonlijke getal 11 of 22 is, herleid ze dan niet tot één cijfer, want deze twee getallen staan voor een hoge graad van wijsheid. 22 is het 'meester' getal. (Het Hebreeuwse alfabet bestond immers uit 22 letters) En 11 staat voor diegenen die openbaringen meemaken.

Hebreeuwse Numerologische Code (moest ik wel zelf typen )

1 = a, i, q, j, y
2 = b, k, r
3 = c, g, l, s
4 = d, m, t
5 = e, h, n
6 = u, v, w, x
7 = o, z
8 = f, p

1 is de pionier, de leider. Deze mensen hebben een sterke wil en zijn soms egocentrisch. 1 staat ook voor materiėle welstand, eenzaamheid en isolement.

2 is het getal van passieve, onafhankelijke mensen. Zij zijn vriendelijk en gevoelig, maar krijgen vaak hun zin door zachte overtuigingskracht. Het getal staat ook in verband met helderziendheid.

3 is een krachtig geluksgetal en staat voor extraverte, creatieve en gevatte mensen. Ze kunnen extravagant zijn en hebben het vaak moeilijk om lang met hetzelfde bezig te zijn.

4 staat voor betrouwbare, eerlijke en hardwerkende mensen die goed kunnen organiseren. '4'- mensen zijn de engelbewaarders. Ze zijn fair in alles wat ze doen en ze betalen vaak een hoge prijs voor het succes dat ze behalen.

5 is het getal van externe, snelle mensen. Ze zijn nieuwsgierig en impulsief en willen zich niet 'gebonden voelen'. '5' is ook het getal voor seks en kan leiden tot problematische relaties.

6 is het eerste perfecte getal. Het staat voor harmonie, schoonheid, eerlijkheid en affectie. '6'-mensen zijn creatief en artistiek, maar ze kunnen soms pietjes precies zijn en een beetje verwaand.

7 is het magische getal en staat voor de geleerde en de mysticus, voor eerbiedwaardige en beheerste mensen. '7'- mensen kunnen afstandelijk lijken, omdat ze moeite hebben om hun gedachten in woorden te vatten.

8 is intuļtie, voorspoed en organisatie. '8'-mensen zijn solide, sterk en vruchtbaar. Hun succes is gebaseerd op hard werken, wat hen wel eens pessimistisch kan doen lijken.

9 is voor intellectuelen en idealisten. Het is een getal van grote kracht, zelfdiscipline en ambitie. '9'-mensen zoeken de schijnwerpers op en zijn vaak jaloers of wispelturig.

11 is het getal voor idealisten. Ze hebben een sterke roeping voor hun werk en lijden vaak voor anderen.

22 is het 'meester'getal en verenigt de belangrijkste kwaliteiten en kenmerken van alle andere getallen in zich.

Terug naar het hoofdmenu

Volgens deze berekening ben ik een nummertje 7 m'n volledige naam dan he.

U, V, W , X zijn zessen.
Maar drie zessen is achtien; 18 = 1+ 8 =9
De 9 Bestaat niet in dit letter voor cijfer systeem.

Wat moet je er dan mee? Omdraaien? In spiegelbeeld zetten? 9 - e ?
e ~5 eee hhh nnn 5 5 5
3x5
h ~ 5
n ~5

hen
een
nee
ene

Maar zijn dat hebreeuwse betekenissen? Geen idee, geen hebreeuws gehad op school.

Als ik de engelse vertaling neem staat er "three score"
een score = 20
Getallen hebben een naam int hebreeuws
600 = "Mem sofiet"
20 heet "Kaf"
20 "Kaf"
20 "Kaf"
6 "Waw"

Mem sofiet in cijfers; 454378154 = 41 = 5
Kaf 218 = 11 ( "En 11 staat voor diegenen die openbaringen meemaken"en "Als je persoonlijke getal 11 of 22 is, herleid ze dan niet tot één cijfer, want deze twee getallen staan voor een hoge graad van wijsheid") (of 2?)
Kaf 218 = 11 ( "En 11 staat voor diegenen die openbaringen meemaken.") (of 2?)
Kaf 218 = 11 ( "En 11 staat voor diegenen die openbaringen meemaken.") (of 2?)
Waw 616 = 13 = 4
5+2+2+2+4=15 = 6

6 = Antichrist
Als ik een beetje ga goochelen met de zes, dan kan ik m op z'n kop zetten, spiegelen, draaien, doorrekenen etc..

شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_84124174
quote:
Lijkt me een mooi voorbeeld van horen wat je wilt horen?
pi_84124216
Daarnaast lijkt me het meten en weten met een '6' fout. 6 is een modern cijfer, niet van den Oudtestamentisch periode.
pi_84124261
Tsja, het feit dat je met Drosnins Thoracode ook allerlei voorspellingen uit Moby Dick kunt halen heeft bepaalde mensen ook niet overtuigd hoe willekeurig dit soort cijfergegoochel is.
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:04:22 #111
305049 antidood1
De enige echte.
pi_84332371
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Inderdaad, het enige zinnige dat hiermee te maken heeft!
Geen garantie.
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:07:19 #112
254493 Trollface.
pi_84332550
Ik kom op 6 uit, maar dat past totaal niet bij mij.
pi_84333553
Het beest van 666 heeft macht gedurende 1260 profetische dagen = 42 profetische maanden = 3,5 profetische jaren = 1260 werkelijke jaren wat van 538 tot 1798 was en lijkt dan een dodelijke wond te ontvangen, maar komt later weer terug aan de macht. Het beest is gelijk aan de kleine hoorn van Daniel hoofdstuk 7 welke opkomt uit de kop van het 4e beest in het boek van Daniel welke geidentificeerd kan worden als het Romeinse Rijk. Rara wie is het beest? Het nummer omrekenen is niet nodig om het beest te identificeren.

Interessant is ook, wie of wat is het beeld van het beest dat hen vervolgt die het beest of het beeld niet aanbidden en het merkteken niet ontvangen?

En wat is het merkteken?

[ Bericht 17% gewijzigd door Ali_Kannibali op 21-07-2010 22:36:20 ]
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:29:08 #114
254493 Trollface.
pi_84333639
1260 dagen = 1260 jaar
pi_84333908
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:29 schreef Trollface. het volgende:
1260 dagen = 1260 jaar
1260 profetische dagen = 1260 werkelijke jaren.
pi_84335379
The fact that a day can signify a year is of crucial importance in the study of the bible numbers.

Steve Gregg in his parallel commentary on the four main Protestant views of Revelation lists a number of outstanding theologians who have held the "historicist" view. (The "historicist" regards the Book of Revelation as a survey of the whole of Church history. Personally, I find that all four views compliment one another.)

Concerning the historicist view, Gregg says: "A unique characteristic of this line of interpretation is its advocacy of what is called the "year-for-a-day principle."’" He lists the following among the adherents of the historicist view:

"John Wycliffe, John Knox, William Tyndale, Martin Luther, John Calvin, Ulrich Zwingli, Phillip Melanchthon, Sir Isaac Newton, Jan Huss, John Foxe, John Wesley, Jonathan Edwards, George Whitefield, Charles Finney, C. H. Spurgeon, Matthew Henry, Adam Clarke, Albert Barnes, E. B. Elliot, H. Grattan Guinness, and Bishop Thomas Newton." (S. Gregg, "Revelation: Four Views," Nashville: Thomas Nelson Pub, 1997, p. 34.)

Bible Numbers: A day can equal a year:

The following are examples of a day representing a year in the bible

1) "A day for each year" in the account of the ten spies returning with a bad report to Moses about the Promised Land after spying it out for 40 days:

"And your children shall wander in the wilderness forty years, and bear your whoredoms, until your carcasses be wasted in the wilderness. After the number of the days in which you searched the land, even forty days, each day for a year, shall ye bear your iniquities, even forty years..." (Numbers 14:33,34a)

2) Ezekiel is told to lie on his side 390 plus 40 days --- "a day for each year"

"Lie thou also upon thy left side, and lay the iniquity of the house of Israel upon it: according to the number of the days that thou shalt lie upon it thou shalt bear their iniquity. For I have laid upon thee the years of their iniquity, according to the number of the days, three hundred and ninety days: so shalt thou bear the iniquity of the house of Israel. And when thou hast accomplished them, lie again on thy right side, and thou shalt bear the iniquity of the house of Judah forty days: I have appointed thee each day for a year" (Ezekiel 4:4-6).

3) The Law of Moses commands that the 7th day be a day of rest, and that likewise the 7th year be a year of rest, (Ex. 20:8-11; 23:10-11). This lays a pattern for the very important prophecy of Daniel's seventy weeks.

4) Daniel's vision of the " seventy weeks" (490 days)

"Seventy weeks are determined upon thy people and upon thy holy city ... from the going forth of the commandment to restore and to build Jerusalem unto the Messiah the Prince shall be seven weeks, and threescore and two weeks ... And after threescore and two weeks shall Messiah be cut off, but not for himself: and the people of the prince that shall come shall destroy the city and the sanctuary; and the end thereof shall be with a flood, and unto the end of the war desolations are determined. And he shall confirm the covenant with many for one week: and in the midst of the week he shall cause the sacrifice and the oblation to cease..." (Daniel 9:24-27)

The "week" referred to here represents (primarily) a symbolic seven-year period. Thus once again, one day is made to signify one year. Here is why Daniel's "week" denotes seven years:

a) This vision (of ch. 9) came to Daniel upon his understanding that the 70 years of Israelite exile (as prophesied by Jeremiah) had just elapsed:

"In the first year of his reign I Daniel understood by books the number of the years, whereof the word of the LORD came to Jeremiah the prophet, that he would accomplish seventy years in the desolations of Jerusalem" (Daniel 9:2).

It is reasonable to deduce that since the occasion for Daniel's vision was his understanding of the 70 years of Jeremiah, and that since the vision to Daniel concerned a like number of 70 weeks, therefore 70 weeks can equal 70 (x 7) years. Nevertheless, Daniel's "week" as a literal 7-day-period is also a valid interpretation. Both days and years weave together.

b) Seventy literal weeks would not be enough time to accomplish all the things mentioned as having to transpire within the scope of Daniel's "seventy-weeks" vision. For this reason, most evangelical scholars view the seventy weeks of Daniel as symbolic years.

c) The Hebrew term for "weeks" is actually the plural of the word for "seven," without specifying whether it is days, months, or years; (see Walvoord "Daniel: The Key to Prophetic Revelation", p. 219).

d) Daniel's "seven-weeks" (49 days) can be understood symbolically as 49 years because of it's similarity with the seven weeks (49 days) till Pentecost; and the seven weeks of Pentecost follows the patters of the seven-times-seven years (49 years) of the Jubilee, (Deut. 16:9, Lev. 25:8).

e) The "dividing" of the last "week" of the 70 "weeks" is further explained in Daniel 12:9, where the 1290 days is mentioned. One-half ("dividing") of "one week" (i.e., of 7 years) amounts to this 1290 days; (i.e., 3.5 x 360 = 1260 days, + leap month = 1290 days). Hence, one "week" must symbolize years in order for half-a-week to total 1290 days (instead of a literal 3½ days).

A fuller treatment of the 1290 shall be explained elsewhere, but for now please note the following:

i) The 390 + 40 = 430 days/years of Ezekiel (mentioned earlier) are exactly one-third of 1290, (cf., Ezekiel 4:4-8, 5:2. I.e., 430 days x 3 = 1290 days).

ii) The time from when Ezekiel was told to lay on his side 430 days symbolizing the siege of Jerusalem (593 BC), until the end of the literal siege of Jerusalem (586 BC), are 7 full years, or 3½ + 3½ years.

iii) The total siege-length of Ezekiel's symbolic siege of 390 (+ 40) days, plus the 945 days of the literal siege, amounts to 1335 days---the same figure found coupled with the 1290 days in Daniel 12:9.

iv) The fact that there are 1290 years from the entry into Egypt (1876 BC, which lasted 430 years until the exodus, 1446 BC), until the exile back again into Egypt (and Babylon) at the fall of Jerusalem (586 BC), is proof that 1290 days are intended to be years as well.

v.) See www.360calendar.com for more.

Bible Numbers: A day can equal a 1000 years:

1) The Apostle Peter says that, "one day … is as a thousand years".

"But, beloved, be not ignorant of this one thing, that one day is with the Lord as a thousand years, and a thousand years as one day..." (2Peter 3:8,10).
{Compare this in context also with Revelation 20:2-7.}

Peter seems to be quoting Moses in the book of Psalms.

"Lord, you have been our dwelling place throughout all generations...You turn men back to dust, saying, "Return to dust, O sons of men." For a thousand years in your sight are like a day that has just gone by, or like a watch in the night." (Psalm 90:1,3,4)

2) In Genesis 2:17, it says: "In the day you eat of the fruit of this tree you shall surely die." It is no coincidence that those who lived before the Flood died just short of a 1000 years of age. Thus figuratively speaking, Adam, and all his offspring before the flood, died within a "day"---that is, within a thousand years.
pi_84335919
Zoek voor het beest niet verder dan daar waar je zelf staat. De potentie om het beest te worden of om als 'Jezus' te zijn heeft iedereen in zich.

[ Bericht 41% gewijzigd door Tevik op 22-07-2010 17:55:36 ]
pi_84336923
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
The fact that a day can signify a year is of crucial importance in the study of the bible numbers.
Waarom niet 50 dagen, 100 dagen, 200 dagen, 1000 dagen, een maand, een decennium, een andere willekeurige tijdseenheid, enzovoort. Dit soort stupide geneuzel slaat echt nergens op.
  donderdag 22 juli 2010 @ 00:30:08 #120
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84339340
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Waarom niet 50 dagen, 100 dagen, 200 dagen, 1000 dagen, een maand, een decennium, een andere willekeurige tijdseenheid, enzovoort. Dit soort stupide geneuzel slaat echt nergens op.
Maar jij bent een proscepticus.
Jouw woorden verwijzen altijd naar het tegenovergestelde.

Jij gelooft nergens in dus dat weten we nu wel een keer.

Vanacht ga je een vreemde droom beleven...echt waar!
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_84343689
Dromen zijn altijd vreemd..
pi_84366163
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat wordt toch in de rest van de text beargumenteerd? Waarom dan spreken over 'willekeurig'?

Indien je de text niet begrepen hebt, hier nog een uitleg:

What reasons do we have for believing the prophetic “days” are actually literal “years”.

The standard texts used are

Numbers 14:34 And your children shall wander in the wilderness forty years….after the number of the days in which you searched the land, even forty days, each day for a year.
and Ezekiel 4:6
"And when thou hast accomplished them, lie again on thy right side, and thou shalt bear the iniquity of the house of Judah forty days: I have appointed thee each day for a year."
NUMBERS 14:34
The context of this text deals with the Israelites on the borders of Canaan. Spies were sent out into the land where they explored Canaan for 40 days. When they returned, the faithless report of the majority declared it was impossible to take the land. The people believed the report.

The Lord sends them back into the wilderness for 40 years. Each day for a year.

Now we may ask--why this emphases on A DAY FOR A YEAR?

The following is a somewhat literal translation--note the repetition:

"According to the number of the days which you spied out the land, forty days, day for the year, day for the year, you shall bear your evil forty years."
God is directing attention to the day/year principle.
Here a literal day in the past represented a literal year in the future. However in apocalyptic prophecy, a "symbolic" day, stands for a literal year. Yet the principle of a "day for a year" is clearly spelled out here in Numbers.

EZEKIEL, A Contemporary of Daniel, Demonstrates the day/Year Principle

Here is a somewhat literal translation of Ezekiel 4:6, note the similarities to Numbers 14:34

The number of the days you lie on your side, and you shall bear their evil, I have given you the years of their evil according to a number of days, three hundred and ninety days, and you shall bear the evil of the house of Israel..and you shall bear the evil of the house of Judah forty days, day for the year, day for the year, I have given you.
Now some have tried to say that here God is letting a year of iniquity be represented by a day of Ezekiel's affliction. Thus they claim that Numbers 14:34 gives a day for a year, but Ezekiel 4:6 gives a year for a day. They say these two equations represent an inversion and are not equivalent equations. Yet see the phrase repeated in each of the verses.
A DAY FOR A YEAR, A DAY FOR A YEAR
The text in Ezekiel is not really an inversion at all. "It is not backwards". Read it over again, and see that the message or symbolic prophecy is in days, while the actual fulfilment was in years.

Ezekiel is commanded by the LORD, to act out a prophecy, which is recorded in chapter four. Just because a prophecy is acted out rather than spoken doesn't mean it isn't a prophecy. Yes, he acted it out for literal days, but these days are still symbolic for real events that are not symbolic.

Voor hele artikel http://dedication.www3.50megs.com/dan/year_day.html

[ Bericht 76% gewijzigd door Ali_Kannibali op 22-07-2010 18:46:12 ]
  maandag 26 juli 2010 @ 07:38:54 #123
311782 isostar69
isolated star
pi_84493584
666

1 2 3 4 5 6
a b c d e. f

fff

?
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:56:00 #124
312172 koenandringa
pen is sterker als zwaard.
pi_84596392
Ik wou eigenlijk opschrijven dat jullie een stelletje domme eikels zijn, maar wikipedia wil dat wij aardig voor elkaar blijven. Wat zijn jullie allemaal een stelletje domme heren en ook domme dames zeg! Dat zullen jullie zelf moeten toegeven na het volgende:

Als je de getallen 1 tot en met 36 bij elkaar optelt, in plaats van alleen achter elkaar opnoemt, krijg je 666.
Dus:

1 + 2 = 3
3 + 3 = 6
6 + 4 = 10
10 + 5 = 15
15 + 6 = 21
21 + 7 = 28
28 + 8 = 36 (!) 10 keer 36 = 360 Het aantal graden in een cirkel
36 + 9 = 45 (!) Toen eindigde de 2e wereldoorlog
45 + 10 = 55
55 + 11 = 66 (!) 2 zessen naast elkaar
66 + 12 = 78
78 + 13 = 91 (!) 4 keer 91 + 364, op een dag na het aantal dagen van een jaar
91 + 14 = 105
105 + 15 = 120
120 + 16 = 136
136 + 17 = 153
153 + 18 = 171
171 + 17 = 188
188 + 18 = 206
206 + 19 = 225
225 + 20 = 245
245 + 21 = 266
266 + 22 = 278
278 + 23 = 301
301 + 24 = 325
295 + 25 = 320
320 + 26 = 346
346 + 27 = 373
373 + 28 = 401
401 + 29 = 430
430 + 30 = 465
465 + 31 = 496
496 + 32 = 528
528 + 33 = 561
561 + 34 = 595
595 + 35 = 630
630 + 36 (!) = 666

Dit gaat niet tot het oneindige door. Ik heb wel eens geprobeerd om door te tellen en of men dan ook op 6666 uit kan komen. maar dat is niet zo. Wel erg leuk is het volgende. 3 keer 6 natuurlijk 18 en 666 gedeeld door 18 is 37. 1getal volgend op het aantal graden van de gradenboog. Dus

111 gedeeld door 3 is 37
222 : 6 = 37
333 : 9 = 37
444 : 12 = 37
555 : 15 = 37
666 : 18 = 37
777 : 21 = 37
888 : 24 = 37
999 : 27 = 37

Dit gaat dus zeker niet tot het oneindige door want het volgende sommetje zou dan immers 1000 gedeeld door 30 moeten zijn. Vanaf 10 kun je in dit geval geen getal onder de 1000 meer maken.

Als jullie op youtube alles over piramides opzoeken kom je nog meer aardige getallen combinaties en rekensommetjes tegen. Ik vondt ook een website van ene Micael Prewitt. Lees mij de les, zolang je maar alles kunt bewijzen, vindt ik dat fijn. Maar lees mij niet de les met onzin verhalen.

Dominee Koen Andringa.
Jullie kunnen 21 filmpjes van mij zien op Youtube. Als je het woord "beeldvorming" invoert en dan een getal tussen 1 en 21. In het eerste filmpje vertel ik over mezelf en mijn beeldhouwwerk. Vanaf het tweede filmpje gaat het over de UFO-gelover. Ik l
pi_84597176
Pen is sterker dan zwaard.

Verder slechte copypaste. :Z

[ Bericht 68% gewijzigd door KoningStoma op 28-07-2010 18:28:56 ]
pi_84600087
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:56 schreef koenandringa het volgende:
Ik wou eigenlijk opschrijven dat jullie een stelletje domme eikels zijn, maar wikipedia wil dat wij aardig voor elkaar blijven. Wat zijn jullie allemaal een stelletje domme heren en ook domme dames zeg! Dat zullen jullie zelf moeten toegeven na het volgende:

Als je de getallen 1 tot en met 36 bij elkaar optelt, in plaats van alleen achter elkaar opnoemt, krijg je 666.
Dus:

1 + 2 = 3
3 + 3 = 6
6 + 4 = 10
10 + 5 = 15
15 + 6 = 21
21 + 7 = 28
28 + 8 = 36 (!) 10 keer 36 = 360 Het aantal graden in een cirkel
36 + 9 = 45 (!) Toen eindigde de 2e wereldoorlog
45 + 10 = 55
55 + 11 = 66 (!) 2 zessen naast elkaar
66 + 12 = 78
78 + 13 = 91 (!) 4 keer 91 + 364, op een dag na het aantal dagen van een jaar
91 + 14 = 105
105 + 15 = 120
120 + 16 = 136
136 + 17 = 153
153 + 18 = 171
171 + 17 = 188
188 + 18 = 206
206 + 19 = 225
225 + 20 = 245
245 + 21 = 266
266 + 22 = 278
278 + 23 = 301
301 + 24 = 325
295 + 25 = 320
320 + 26 = 346
346 + 27 = 373
373 + 28 = 401
401 + 29 = 430
430 + 30 = 465
465 + 31 = 496
496 + 32 = 528
528 + 33 = 561
561 + 34 = 595
595 + 35 = 630
630 + 36 (!) = 666

Dit gaat niet tot het oneindige door. Ik heb wel eens geprobeerd om door te tellen en of men dan ook op 6666 uit kan komen. maar dat is niet zo. Wel erg leuk is het volgende. 3 keer 6 natuurlijk 18 en 666 gedeeld door 18 is 37. 1getal volgend op het aantal graden van de gradenboog. Dus

111 gedeeld door 3 is 37
222 : 6 = 37
333 : 9 = 37
444 : 12 = 37
555 : 15 = 37
666 : 18 = 37
777 : 21 = 37
888 : 24 = 37
999 : 27 = 37

Dit gaat dus zeker niet tot het oneindige door want het volgende sommetje zou dan immers 1000 gedeeld door 30 moeten zijn. Vanaf 10 kun je in dit geval geen getal onder de 1000 meer maken.

Als jullie op youtube alles over piramides opzoeken kom je nog meer aardige getallen combinaties en rekensommetjes tegen. Ik vondt ook een website van ene Micael Prewitt. Lees mij de les, zolang je maar alles kunt bewijzen, vindt ik dat fijn. Maar lees mij niet de les met onzin verhalen.

Dominee Koen Andringa.
Het bijzondere van 36 is niet zozeer dat 10 keer 36=360, het aantal graden in de gradenboog, maar dat
36=6 keer 6 :)

[ Bericht 31% gewijzigd door kleinduimpje3 op 28-07-2010 21:48:11 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:10:06 #127
312172 koenandringa
pi_84637384
beste kleinduimpje

Ik ben blij met jouw reactie. Jij bent kennelijk niet zo'n eikel die alles maar gelooft. Ik sta ook op Youtube. Als je het woord "beeldvorming 1" invult, krijg je mij te zien en ik vertel daar iets over mezelf en over mijn beeldhouwwerk. In het tweede filmpje, "beeldvorming 2" vertel ik een verhaal over een vreemde man die zich steeds aan mij kwam opdringen. Hij belde steeds aan en ik liet hem er uit gastvrijheid ook in. Hij zit met mij aan een tafel en verteld daar over ufo's, buitenaardse wezens, Niburu enzovoort. Maar hij mengt zichzelf in het Niburu-verhaal. Hij denkt dat hij ruimtschepen bestuurd met een radiozender vanuit zijn slaapkamer en dat hij in opdracht van 'De Borg' de Annunaki's naar een andere planeet moet brengen. Hij zegt dat hij het witte huis heeft opgebeld en met Ron Paul aan de telefoon heeft gehangen. Met hem heeft hij afgesproken dat Amerika zichzelf wel mag verdedigen met hun eigen ruimteschepen, maar de rest van de wereld moet door de ufo-gelover zelf en de ruimtevloot die hij tot zijn beschikking heeft verdedigd worden. Hij beweerd ook dat hij de uitvinding LED-lamp heeft verbeterd, terwijl op wikipedia staat vermeld dat die verbetering op de naam staat van een Japanner. Ik heb een lijst van 21 filmpjes op Youtube gezet, ik verwacht niet dat iedereen alles bekijkt, maar ik hoop mensen te vinden die zo veel interesse hebben dat ze wel alles willen bekijken en er dan op willen reageren.

6 keer 6 is inderdaad 36 (de gradenboog verdeeld in tien delen), maar wat ik precies bedoel is dat "het nummer van het beest" dus op een broodnuchtere manier verklaard kan worden en dus niets met keizer Nero, met Hitler of de Antichrist te maken heeft. De Gematria is geen echte wetenschap omdat alle tientallen en honderdtallen buiten beschouwing worden gelaten, daarom klopt de Gematria niet. Ik denk dat de Gematria gebaseerd is op de manier waarop iedereen op de lagere school leert om getallen te vermenigvuldigen en optellen. Onder de streep moet je immers als je de tientallen uitrekent een extra nul toevoegen en om de honderdtallen uit te rekenen moet je twee nullen toevoegen, bij de duizendtallen drie nullen enzovoort. De gematria slaat die nullen gewoon over, daarom kan er dus geen ander getal bij je naam horen dan je geboortedatum en je sofi-nummer. Dus op de veelgestelde vraag ' What's in a name' is het antwoord:"alleen letters, geen cijfers en geen betekenissen."
Dus dat sommige mensen meer uit een naam willen halen, bijvoorbeeld om te kunnen suggereren dat hekserij en tovenarij bestaat, kunnen dat hiermee naar de redactie van de fabeltjeskrant sturen.

Voor iedereen die deze E-mail meeleest. Hebben jullie al uitgerekend of jullie geboortedatum, telefoonnummer of sofi-nummer soms duivelse getallen of namen opleverd?

Koen Andringa
Jullie kunnen 21 filmpjes van mij zien op Youtube. Als je het woord "beeldvorming" invoert en dan een getal tussen 1 en 21. In het eerste filmpje vertel ik over mezelf en mijn beeldhouwwerk. Vanaf het tweede filmpje gaat het over de UFO-gelover. Ik l
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:35:06 #128
312172 koenandringa
pi_84638317
Koningstoma

Bedankt voor de verbetering, de eeuwige als/dan fout zal mij altijd blijven achtervolgen. Dichterlijke vrijheid za'k maar zeggen. Kennelijk leven wij, als het gaat over het maken van fouten, in een tijd dat men zegt:"Quod licet Jovi, non licet bovi. Terug te vinden op wikipedia bij "Latijnse spreekwoorden en gezegden" en de vele andere websites daarover, bijna hallucinerend voor de hersenen.

ALS je nog tijd over hebt om te verspillen, DAN kun je de boeken van de heer Als Brown lezen, maar je kunt de tijd beter nuttig gebruiken door mij uit te leggen hoe de "paste" gesmeerd moet worden.

dominee -neuk er nog twee- Koen Andringa. O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')