abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83256240
Ik was al gestopt met lezen na de 2de zin ''het is het lot'' Ga tog weg.
pi_83257136
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 08:08 schreef Duvel het volgende:

[..]

Misschien is het fenomeen godsdienst wel een rem op de evolutie van de mens?
Misschien hoort het juist bij de evolutie van de mens. Als zingeving voor het meest geėvolueerde verstand onder alle organismen.
pi_83257137
72 maagden in het hiernamaals... Wel een hele goedkope manier van zieltjes winnen
pi_83257186
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:47 schreef gekkewiebel het volgende:
72 maagden in het hiernamaals... Wel een hele goedkope manier van zieltjes winnen
Ja maar of dat nou vrouwen zijn staat er niet in.
pi_83257294
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:49 schreef bramhim250 het volgende:

[..]

anders waren het wel de 72 knapen
  donderdag 24 juni 2010 @ 20:03:34 #131
302122 Dunwich
The Horror...
pi_83257761
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:51 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

anders waren het wel de 72 knapen
en aangezien de profeet getrouwd was met een 9 jarig meisje (Aisha) kunnen het ook wel 72 kinderen zijn
pi_83258100
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:03 schreef Dunwich het volgende:

[..]

en aangezien de profeet getrouwd was met een 9 jarig meisje (Aisha) kunnen het ook wel 72 kinderen zijn
Hoe ziek is dat...
  donderdag 24 juni 2010 @ 22:42:19 #133
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83264228
OK OK ik zie dat ik dit in de verkeerde topic gepost heb...hahahahahaha was bedoeld in: Number of the beast 6 6 6 OK dus logisch dat het hier niet helemaal bedoeld was maar iig toch wel een beestje bij past...

Wat ik dus voorbij hoorde komen was over de 2 beesten. 1 uit de zee en 1 uit de aarde. Daniel 7.

Beest uit de zee... is niet zo moeilijk. Het beest = nu nog steeds andere benaming voor dier.
De evolutieleer 'leert' dat het begonnen is in de zee. 7 Hoofden, 10 horens, Mond van een leeuw poten van beer etc.
Wat leert de evolutietheorie.. van uit het ene 'beest' is het andere ontstaan. Een beetje van uh dit en een beetje van uh datte.
quote:
Daniėl 8 Ik nam acht op de hoornen, en ziet, een andere kleine hoorn kwam op tussen dezelve, en drie uit de vorige hoornen werden uitgerukt voor denzelven; en ziet, in dienzelven hoorn waren ogen als mensenogen, en een mond, grote dingen sprekende.
Zowaar het beest dat uit de zee opstond kreeg een menselijke gedaante... Hoe gaat de evolutieleer? De mens als hoogste wezen, uit de zee en inmiddels op de aarde.

Sja wie de leer van deze anti-christ theorie volgt heeft zowieso Jesus al verworpen. Het volgende stadium is het verbreiden van deze leer die er op zou duiden dat God met een kans van meer dan 90% niet KAN bestaan.

Ok het beest uit de zee... beesten blijven altijd beesten dus wie die leer volgt heeft zichzelf zowieso al het stempel beest of dier gegeven Maar dat is mijn idee erover, ga maar schreeuwen als het je niet aanstaat of doe weet ik wat als je dit niet aanstaat.
Anti-christ betekent kort gezegd de 'vervanger'. Jezus Christus wordt aan de kant gebonjoured, precies zoals satan het graag ziet... Hij wordt vervangen door: Evolutieleer, Boedhisme, Hindoisme, ISLAM (is me inmiddels zeer duidelijk geworden.. ze verwerpen Jezus.. hij zou nooit pijn gekend of gehad hebben etc.. verwerping dus en dat kan je nooit goedpraten. Die metreya idioot hoort ook tot de anti groep, en de kern van het new age valt er ook onder.. De katholieke kerk met hun pausen kardinalen bischoppen en pastoor systeem. Ringetje kussen... te triest voor woorden als je dat ooit pikken kan... jah op die manier dient de RKK de satan, valse profeten die het verhaal versnijden en wel het bestaan van Jezus (niet je zus btw) wel 'openbaren' maar dan op manieren die niets met het hele idee van Christus te maken hebben... ze eren priesters en die priesters geilen erop als 'hoger' gezien te worden en genieten van de ontwetenheid van sommige zielen.. Maarja wat me ook opvalt is dat ALS men een religie de rug toe keert ook gelijk maar het geloof aan de kant heeft geknikkerd. Dat is van het ene uiterste naar het andere gaan. "Dit' kan niet kloppen, dus klopt er helemaal nergens iets van... Vreemd iets blijf ik het vinden. Alhoewel.. die desbetreffende mensen, die jaren een religie aanhingen waren het waarschijnlijk die met hun mond hun geloof kenbaar maakten maar 'in het hart' nooit echt ergens in geloofd hebben. Jarenlang mondje dicht en toeluisteren wat den priester te vertellen had... ja dat bedoel ik met ja en amen zeggen... want er wordt wat af ge aam end. Verder beetje zingen, want dat schijnt te horen.. nooit over gehoord dat de mensen moesten zingen, maarja..Ze doen het maar wel steeds, tot in den treure."geweldig instrument ook daarbij, het alom bekende verschrikkelijkegalische geluid wat er uit zo'n kreng lomt... en daarbij nog verjes opzingen ook nog... en gaan ze weer gezamelijk BIDDEN... als het maar gebeurt onder leiding of lijding van een mens, aangesteld als 'hogere' in klassieke gewaden, alle kleurpatronen om hun rangen te bevestigen..
En dan hoor ik dat er personen het meer dan 20 jaar hebben uitgehouden en dan pats boem uit de kast komen; 'ik ben atheist' . Altijd gezegd hebbende dat Jezus de verlosser is en dan erachterkomt dat het hele katholieke systeem niet deugt, en zegt: Omdat zij waar ik zolang naar geluisterd hebt het fout hebben... is er helemaal niets meer waar. Of er zijn erbij die worden eerst nog ff agnost (wel degenlijk geloof in een God... maar dan BINNENIN 'jezelf' en die ontdekken. zoeits iig)
Wel willen geloven maar dan ook maar day jezelf GOD bent... hoezo ego aan de kant gooien??? En nadat ze erachterkwamen dat zij god niet kunnen zijn de hoop maar helemaal opgeven...als er binnen jullie geen godheid is (of niet xerxes??) dan kan er nergens een god zijn... lekkere conclusie

[ Bericht 20% gewijzigd door theghostrider op 24-06-2010 23:32:18 (in foute topic beland ga nu niet alles veranderen ) ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83264372
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:42 schreef theghostrider het volgende:
Wat ik dus voorbij hoorde komen was over de 2 beesten. 1 uit de zee en 1 uit de aarde. Daniel 7.

Beest uit de zee... is niet zo moeilijk. Het beest = nu nog steeds andere benaming voor dier.
De evolutieleer 'leert' dat het begonnen is in de zee. 7 Hoofden, 10 horens, Mond van een leeuw poten van beer etc.
Wat leert de evolutietheorie.. van uit het ene 'beest' is het andere ontstaan. Een beetje van uh dit en een beetje van uh datte.
[..]

Zowaar het beest dat uit de zee opstond kreeg een menselijke gedaante... Hoe gaat de evolutieleer? De mens als hoogste wezen, uit de zee en inmiddels op de aarde.

Sja wie de leer van deze anti-christ theorie volgt heeft zowieso Jesus al verworpen. Het volgende stadium is het verbreiden van deze leer die er op zou duiden dat God met een kans van meer dan 90% niet KAN bestaan.

Ok het beest uit de zee... beesten blijven altijd beesten dus wie die leer volgt heeft zichzelf zowieso al het stempel beest of dier gegeven Maar dat is mijn idee erover, ga maar schreeuwen als het je niet aanstaat of doe weet ik wat als je dit niet aanstaat.
Anti-christ betekent kort gezegd de 'vervanger'. Jezus Christus wordt aan de kant gebonjoured, precies zoals satan het graag ziet... Hij wordt vervangen door: Evolutieleer, Boedhisme, Hindoisme, ISLAM (is me inmiddels zeer duidelijk geworden.. ze verwerpen Jezus.. hij zou nooit pijn gekend of gehad hebben etc.. verwerping dus en dat kan je nooit goedpraten. Die metreya idioot hoort ook tot de anti groep, en de kern van het new age valt er ook onder.. etc etc
Wat wil je nou zeggen?
  donderdag 24 juni 2010 @ 23:25:26 #135
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83266113
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef gekkewiebel het volgende:

[..]

Wat wil je nou zeggen?
Dat snap je dus niet? Staat ook in de bijbel... dat de volgers van de duivel het niet kunnen bevatten. Ik moest echt hard lachen toen ik je reaktie zag.

En wat wil jij nu eigenlijk zeggen met wat wil je nou zeggen?

Ik HAD al wat gezegd. En noem het aub geen uitlokking deze reaktie want dat was de post in de quote
En ik ben ook al eens patjepeeer genoemd geloof ik Roep maar raak ze raken me toch niet waar je denkt dat je me raakt Oftewel: praat geen poep!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83266380
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Dat snap je dus niet? Staat ook in de bijbel... dat de volgers van de duivel het niet kunnen bevatten. Ik moest echt hard lachen toen ik je reaktie zag.

En wat wil jij nu eigenlijk zeggen met wat wil je nou zeggen?

Ik HAD al wat gezegd. En noem het aub geen uitlokking deze reaktie want dat was de post in de quote
En ik ben ook al eens patjepeeer genoemd geloof ik Roep maar raak ze raken me toch niet waar je denkt dat je me raakt Oftewel: praat geen poep!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent echt een meester in het ophangen van ongestructureerde verhalen
Ik zal je post nog eens doorlezen na je edit, misschien valt het kwartje dan.
  donderdag 24 juni 2010 @ 23:33:05 #137
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83266418
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef gekkewiebel het volgende:

[..]

Je bent echt een meester in het ophangen van ongestructureerde verhalen
Ik zal je post nog eens doorlezen na je edit, misschien valt het kwartje dan.
Inmiddels NOG een keer ge-edit
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83266428
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Whaha
  donderdag 24 juni 2010 @ 23:34:14 #139
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83266474
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef theghostrider het volgende:

[..]

human beings can make mistakes :P hahaha
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83279091
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:49 schreef bramhim250 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Deze vraagt komt door je onwetendheid over koran, Arabisch en Soenna/hadith.
pi_83279173
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:47 schreef gekkewiebel het volgende:

Dat is niet de hoogste beloning wat een moslim kan krijgen. Er wordt door westerlingen juist op dit puntje geconcentreerd en aandacht besteed waardoor men de indruk krijgt dat het alleen om deze beloning gaat.
Echter, als je een kleine moeite doet en navraagt welke andere beloningen er zijn dan zie je dat dit niet alles is en helemaal niet de belangrijkste beloning is.
pi_83279835
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:58 schreef Optimistic1 het volgende:

[..]

Dat is niet de hoogste beloning wat een moslim kan krijgen. Er wordt door westerlingen juist op dit puntje geconcentreerd en aandacht besteed waardoor men de indruk krijgt dat het alleen om deze beloning gaat.
Echter, als je een kleine moeite doet en navraagt welke andere beloningen er zijn dan zie je dat dit niet alles is en helemaal niet de belangrijkste beloning is.
Dan kan je toch eens wel vriendelijk vertellen wat de hoogste beloning is voor een moslim?
pi_83283598
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Dan kan je toch eens wel vriendelijk vertellen wat de hoogste beloning is voor een moslim?
Ik bedoelde niet dat hij vriendelijk moet zijn tegen mij en dat vragen. Maar dat hij gewoon als hij iets niet (zeker) weet dat hij dat ff vraagt aan iemand die het wel weet.
Een van de hoogste beloningen wat een moslim kan krijgen (ik weet niet zeker of het de hoogste beloning was maar ik kan me herinenren dat ik zo iets heb gelezen) is het zien van ( het gezicht) van Allah:
quote:
The Prophet said:
”When those deserving of Paradise would enter Paradise, the Blessed and the Exalted would ask: Do you wish Me to give you anything more? They would say: Hast Thou not brightened our faces? Hast Thou not made us enter Paradise and saved us from Fire? He (the narrator) said: He (Allah) would lift the veil, and of things given to them nothing would be dearer to them than the sight of their Lord, the Mighty and the Glorious. He then recited the verse: {For those who do good is the best reward and even more} “ [Sahih Muslim]
In een andere overlevering:
quote:
Jarir said: The Messenger of Allah –Sallallahu alayhi wa sallam- came out to us on the night of the full moon and said: ”On the day of rising you will see your Lord as you see this (moon). You will not be harmed by seeing Him.“ [Sahih Bukhari]
Er zijn nog meer bewijzen ook uit de Koran die dit ondersteunen.
pi_83430966
god heeft een hele serie avatars naar ons gestuurd in loop der eeuwen . wat heeft het voor nut om nu juist ččn oudere te verkiezen boven alle andere ?
pi_83437387
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:56 schreef Optimistic1 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Deze vraagt komt door je onwetendheid over koran, Arabisch en Soenna/hadith.
Citaat?
pi_83437882
Wat voor 72 lelijke pleurismaagden moeten dat dan wel niet zijn wil dat in het niet vallen bij het aanschouwen van een man met een baard op een wolk? .
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:48:52 #147
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_83438355
Wie zegt dat god (daar refereer je naar vermoed ik) een man met een baard is? Misschien is het wel een heel lekker wijf of de broer van jabba the hut of gewoon een soort blob.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_83438381
Er is geen 1 andere religie in deze wereld die vrouwen zo erg onderdrukt en discrimineert als de islam.
pi_83438414
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:48 schreef pisnicht het volgende:
Wie zegt dat god (daar refereer je naar vermoed ik) een man met een baard is? Misschien is het wel een heel lekker wijf of de broer van jabba the hut of gewoon een soort blob.
Of een witte rook-achtige kat (stelde ik me voor toen ik 4 was ).
pi_83441297
Waarom zie ik in dit topic alleen een losse brij van statements afkomstig van Bramhim, zonder enige onderbouwing. Ik dacht dat dit toch op z'n minst een vrij serieus subforum was. Als ik Bramhim moet geloven, zijn religieuzen haast per definitie onintelligent, gezien zijn stelling dat veel intelligente mensen van hun geloof afstappen. Nu vind ik dit niet alleen een belediging, het is ook nog eens een dubieuze statement. Een onwaarheid wellicht. Waaruit blijkt dat het er veel zouden zijn? Een losse flodder.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')