"Goedemiddag wij zijn van Broekman en Janssen mogen wij een kijkje in de keuken nemen?"quote:Op maandag 21 juni 2010 20:07 schreef Broder het volgende:
Zou leuk zijn als Alberto langs ging met de verborgen camera om te bewijzen dat zijn keuken ook een goor zooitje is.
Ook de rubbertjes hè, denk daar nou eens om. Dat scheelt zó veel bacteriën.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:07 schreef Broder het volgende:
Zou leuk zijn als Alberto langs ging met de verborgen camera om te bewijzen dat zijn keuken ook een goor zooitje is.
quote:
quote:
Kan hem te zijner tijd altijd vragen of hij langskomt nietwaar?quote:
Ja, pas na de meet bij jou thuis hequote:
Nee, nee.. dat van Rob kan nog wel even duren. Zo lang gaan we het niet uitstellen!quote:
Ik kom er echt niet onderuit op 1 of andere manier?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, nee.. dat van Rob kan nog wel even duren. Zo lang gaan we het niet uitstellen!
Helaas..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kom er echt niet onderuit op 1 of andere manier?
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ook de rubbertjes hè, denk daar nou eens om. Dat scheelt zó veel bacteriën.
Probeer het eens.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kom er echt niet onderuit op 1 of andere manier?
Valt wel meequote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben heel erg lastig te bereiken met het OV!
Goed punt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben heel erg lastig te bereiken met het OV!
Ik meld me bij deze ook aan.. allemaal in witte jasjes en dan vragen voor een kleine inspectie van de keukenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |