Ja, dat is normaal ja. Dit is speciaal.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:32 schreef rubje het volgende:
tot 23:00 uur???? hoezo? normaal is dat toch tot 21:00 uur op vrijdag overal?
Laat 'm maar, hij is niet zo slim.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:33 schreef Breuls het volgende:
Hej, waarom denk je dat dit een evenement is dat Rotterdam Laat Open heet?
Buitenbillenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef Breuls het volgende:
Dit:
[..]
Bij mij in de straat hebben de winkels allemaal buitendingetjes toegevoegd:
[ afbeelding ]
Is het een zakloze? Ik hou van zakloze stofzuigers.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:25 schreef DutchTrain het volgende:
Was gezellig in de stad
Veel straattheather, optreden van North Sea Around Town en veel winkels open en een aantal speciale aanbiedingen.
En voor het eerst dat iemand mij bij de Mediamarkt de verschillen tussen alle stofzuigers kon uitleggen, waarna ik met bijna de goedkoopste de deur uit ging, omdat die overduidelijkst het makkelijkst en best is voor mij
Ik weet precies wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:28 schreef junkiexp het volgende:
De tijd duurt altijd veels te lang als ik iets nieuws krijg.
Ik ga zo maar slapen om het wachten te verkorten
Ja uiteraard een zaklozequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is het een zakloze? Ik hou van zakloze stofzuigers.
Ik moet ook eens een nieuwe aanschaffen. De huide is een beetje op zijn einde.
Ja, dat zie ik dus nu pasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:24 schreef Breuls het volgende:
Nice!
Niemand zin om hier aan de Meent een terrasje te pakken?
Ja, tsk. Ik heb uitzicht op heerlijk gezellige terrasjes, maar ik ga er niet in m'n eentje zitten.quote:
Bakje dat je kan legen en schoonmaken en een sponsfilter dat je onder de kraan kan uitspoelenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:51 schreef Breuls het volgende:
Waar blijft het stof dan, bij een zakloze? Of gaat dat met een soort permanente bak?
[..]
Ja, tsk. Ik heb uitzicht op heerlijk gezellige terrasjes, maar ik ga er niet in m'n eentje zitten.
Oh, dat moet ik ook hebben! Ik heb er nu eentje met HEPA-filter maar die dingen kosten rond de twee tientjes per stuk om te vervangen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bakje dat je kan legen en schoonmaken en een sponsfilter dat je onder de kraan kan uitspoelen
Viespeuk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:56 schreef Breuls het volgende:
Hendig. Maar ik stofzuig zo weinig dat ik maar een paar keer per jaar die zak verwissel.
Bon! \o/quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef Isegrim het volgende:
We krijgen van Eneco een Irischeque twv 30 euro als compensatie voor de gemaakte telefoonkosten.![]()
Wij hebben hem nog gezien en hij zei dat ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:15 schreef Isegrim het volgende:
LHO is wel gezellig.Die is met collega's in O'Shae's voor een afscheidsborrel van een paar vertrekkende collega's.
Ik heb intussen het huis een beetje schoongemaakt, dat was nogal nodig.
Ja die filters hebben dus alle andere zakloze, behalve de Samsung. Die zijn al weer een stapje verderquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:17 schreef Isegrim het volgende:
Oh, dat moet ik ook hebben! Ik heb er nu eentje met HEPA-filter maar die dingen kosten rond de twee tientjes per stuk om te vervangen.Welke heb jij precies gekocht?
Vroeger deed ik dat als bijverdienste. Nu niet meer nodig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wij hebben hem nog gezien en hij zei dat ook nog inderdaad.
Als je overigens bij ons wilt schoonmaken mag dat ook. We betalen een fatsoenlijk uurtarief.
Okee, dank voor de tip.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja die filters hebben dus alle andere zakloze, behalve de Samsung. Die zijn al weer een stapje verder
Ik heb die van 69 euro. Typenummer geen idee op dit moment. Er is ook een iets grotere met heleboel electronica en een betere kop, voor 129.
en een hele lange witte lijn cker?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat als bijverdienste. Nu niet meer nodig.
Pff, LHO was pas om vier uur thuis. Dronken dropje. "Ik heb maar een paar drankjes gehad hoor!".
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en een hele lange witte lijn cker?
Dat vond laatst iemand ook, toen ik het over strijken / strijkijzers hadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:49 schreef Isegrim het volgende:
Op de één of andere manier vind ik het grappig om stofzuigers te bespreken met een man.![]()
is dat je ervaring van 25 jaar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
reageer nou gewoon niet op TJ dat is de beste remedie
Strijken doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat vond laatst iemand ook, toen ik het over strijken / strijkijzers had![]()
iSuck.quote:Maar stofzuigers zijn tegenwoordig behoorlijk geavanceerd. Afstandbediening in de buis, electronisch regelbare zuigkracht, ionenfiltersen en stofzuigrobots met wifi.
Het is wachten op de eerste iSuck (of iVac, zo u wilt) van Appel. Met de technologie van een Samsung van drie jaar terug natuurlijk
Dat doet bijna niemand meer tegenwoordig, zo lijkt het wel. Ofwel iemand heeft een huidhoudster danwel strijkt niet en trekt gewoon wat over het gekreukte aan, in de hoop dat het niet opvalt.quote:
Ik koop geen kleren die je moet strijken omdat ik een pleurishekel heb aan strijken. LHO vindt het niet nodig dat zijn overhemden worden gestreken (de meeste zijn ook min of meer 'strijkvrij').quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat doet bijna niemand meer tegenwoordig, zo lijkt het wel. Ofwel iemand heeft een huidhoudster danwel strijkt niet en trekt gewoon wat over het gekreukte aan, in de hoop dat het niet opvalt.
strijken is zo 2001.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat doet bijna niemand meer tegenwoordig, zo lijkt het wel. Ofwel iemand heeft een huidhoudster danwel strijkt niet en trekt gewoon wat over het gekreukte aan, in de hoop dat het niet opvalt.
sorry ik zal het niet meer doequote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:51 schreef Isegrim het volgende:
A.s. maandag wordt er even ¤ 840,10 van onze rekening afgeschreven. Optyfen nou!
Wij zijn meer van het groen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Cocaïne is ook veel te 020. In 010 zijn ze meer van het bruin.
Terwijl we zo ongeveer dit bedrag nog te goed hebben van ze. Ik vink morgen wel even de incassomachtiging in. Zodra ze het te veel betaalde terug gestort hebben, mogen ze lief vragen om geld.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:51 schreef Isegrim het volgende:
A.s. maandag wordt er even € 840,10 van onze rekening afgeschreven. Optyfen nou!
ik zal dekens sturen voor de warmtequote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Terwijl we zo ongeveer dit bedrag nog te goed hebben van ze. Ik vink morgen wel even de incassomachtiging in. Zodra ze het te veel betaalde terug gestort hebben, mogen ze lief vragen om geld.
A.s. vrijdag gaan we 'm halen.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:05 schreef SingleCoil het volgende:
Hoe zit het eik met dat paard, staat die nou al op stal?
quote:Op maandag 28 juni 2010 08:22 schreef DutchTrain het volgende:
Moeten we hier LHO ook niet feliciteren met zijn verjaardag ?
Zuiiplapquote:Op maandag 28 juni 2010 08:05 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb vanaaf bandrepetitie. Gisterennaar het strand gefietst, in de zee gezwommen, aan het strand gelunched (erg lekkere carpaccio) en met heel veel bier op weer teruggefietst. En in Maassluis, na nog meer bier, een lekke band opgelopen. Door veel pompen onderweg toch nog thuis gekomen. Waar we nog een litertje of 2 witte wijn bij de visbarbecue weggewerkt hebben. Geen slechte dag.
Gordelwegquote:Op maandag 28 juni 2010 08:06 schreef SingleCoil het volgende:
Moie boot trouwens, Junkie. Waar ligt 'ie?
we voelden het ook goed in de benen. Gelukkig heb je langs de Nieuwe Waterweg vrijwel altijd een stevig rugwindje. Dat is 's ochtends wel flink knokken om eenbeetje tempo te houden maar 's middags wel weer lekker als het bier in je benen zitquote:Op maandag 28 juni 2010 10:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zuiiplap
Ik vind het nooit zo heel relaxt om met veel bier op terug fietsen, ik word er altijd een beetje loom van....
Nope, voor grote wateren als IJsselmeer, Waddenzee, Grevelingenmeer e.d. moet je vaarbewijs 2 hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:27 schreef Alicey het volgende:
En met dat vaarbewijs mag je overal heen met dat ding?Op het water verbrand je om een of andere reden altijd verschrikkelijk snel idd....
Weerspiegeling zal er wel iets mee te maken hebben idd. UV reflecteert misschien nog meer ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nope, voor grote wateren als IJsselmeer, Waddenzee, Grevelingenmeer e.d. moet je vaarbewijs 2 hebben.
Dit is een heel stuk pittiger want hier zit een heel groot deel navigatie bij.
Maar dat haal ik misschien nog wel eens een keer...
Misschien komt het door de weerspiegeling ?
Oh en hij komt trouwens niet op stal. Hij mag lekker altijd buiten rondlopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:05 schreef SingleCoil het volgende:
Hoe zit het eik met dat paard, staat die nou al op stal?
Aha, dat verklaart dan een hoopquote:Op maandag 28 juni 2010 11:16 schreef SingleCoil het volgende:
UVB (waar je van verbrand) wordt ongeveer 20% door het water gereflecteerd. Ongeveer evenveel invloed (+20%) heeft het feit dat je je op een volledig open oppervlak bevindt (dus geen schaduwplekken in je buurt). Op het water krijg je dus zo'n 45% meer UVB op je lichaam dan als je gewoon in de tuin of op je balkon zit.
Wat voor boot heeft hij ?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:25 schreef Isegrim het volgende:
Mijn papa heeft ook een bimini-top op de boot.
"Op stal" is iets anders als "in een stal". Noob.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh en hij komt trouwens niet op stal. Hij mag lekker altijd buiten rondlopen.
Een motorjacht. Naam van het type weet ik zo even niet, maar beetje kotter-achtig pleziervaartuig. Ze zijn nu naar Vlieland toe.quote:
Ow okee.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:27 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
"Op stal" is iets anders als "in een stal". Noob.
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:05 schreef Vogue het volgende:
*Meldt*
Weer terug uit den verre! In Mexico was het verschrikkelijk heet, 35+graden en een luchtvochtigheid van 95% ofzoIn Buenos Aires was het nat, koud en winter. Beetje zoals bij ons in december. Fijn dus om terug te zijn in tropische temperaturen!
Count me in voor de BBQ morgen!
LHO: GEFELICITEERD
Dat is FOK!-technisch gezien fout. Lees je in in de / me [zonder spatie] tagquote:
En dat moet dan weer met een -dquote:maarre nog pics geschoten van Mexico en wat meegemaakt hoe het WK daar wordt beleeft???
Ik wil nog steeds graag een keer mee-BBQen, maar ik zit vanaf morgen in Itaila. Maar have funquote:Op maandag 28 juni 2010 14:25 schreef Isegrim het volgende:
Maarreh wie gaat er nog meer mee BBQ-en morgen?Wij in elk geval wel.
En wij hebben een heule mooie BBQ met echt pootjes en een echt rooster enzulks.
Nope, ik heb morgen en woensdag mijn laatste twee tentamens te gaan. Vanaf dit weekend kan ik wel, maar veel plezier voor degene die wel gaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:25 schreef Isegrim het volgende:
Maarreh wie gaat er nog meer mee BBQ-en morgen?Wij in elk geval wel.
En wij hebben een heule mooie BBQ met echt pootjes en een echt rooster enzulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |