we voelden het ook goed in de benen. Gelukkig heb je langs de Nieuwe Waterweg vrijwel altijd een stevig rugwindje. Dat is 's ochtends wel flink knokken om eenbeetje tempo te houden maar 's middags wel weer lekker als het bier in je benen zitquote:Op maandag 28 juni 2010 10:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zuiiplap
Ik vind het nooit zo heel relaxt om met veel bier op terug fietsen, ik word er altijd een beetje loom van....
Nope, voor grote wateren als IJsselmeer, Waddenzee, Grevelingenmeer e.d. moet je vaarbewijs 2 hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:27 schreef Alicey het volgende:
En met dat vaarbewijs mag je overal heen met dat ding?Op het water verbrand je om een of andere reden altijd verschrikkelijk snel idd....
Weerspiegeling zal er wel iets mee te maken hebben idd. UV reflecteert misschien nog meer ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nope, voor grote wateren als IJsselmeer, Waddenzee, Grevelingenmeer e.d. moet je vaarbewijs 2 hebben.
Dit is een heel stuk pittiger want hier zit een heel groot deel navigatie bij.
Maar dat haal ik misschien nog wel eens een keer...
Misschien komt het door de weerspiegeling ?
Oh en hij komt trouwens niet op stal. Hij mag lekker altijd buiten rondlopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:05 schreef SingleCoil het volgende:
Hoe zit het eik met dat paard, staat die nou al op stal?
Aha, dat verklaart dan een hoopquote:Op maandag 28 juni 2010 11:16 schreef SingleCoil het volgende:
UVB (waar je van verbrand) wordt ongeveer 20% door het water gereflecteerd. Ongeveer evenveel invloed (+20%) heeft het feit dat je je op een volledig open oppervlak bevindt (dus geen schaduwplekken in je buurt). Op het water krijg je dus zo'n 45% meer UVB op je lichaam dan als je gewoon in de tuin of op je balkon zit.
Wat voor boot heeft hij ?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:25 schreef Isegrim het volgende:
Mijn papa heeft ook een bimini-top op de boot.
"Op stal" is iets anders als "in een stal". Noob.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh en hij komt trouwens niet op stal. Hij mag lekker altijd buiten rondlopen.
Een motorjacht. Naam van het type weet ik zo even niet, maar beetje kotter-achtig pleziervaartuig. Ze zijn nu naar Vlieland toe.quote:
Ow okee.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:27 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
"Op stal" is iets anders als "in een stal". Noob.
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:05 schreef Vogue het volgende:
*Meldt*
Weer terug uit den verre! In Mexico was het verschrikkelijk heet, 35+graden en een luchtvochtigheid van 95% ofzoIn Buenos Aires was het nat, koud en winter. Beetje zoals bij ons in december. Fijn dus om terug te zijn in tropische temperaturen!
Count me in voor de BBQ morgen!
LHO: GEFELICITEERD
Dat is FOK!-technisch gezien fout. Lees je in in de / me [zonder spatie] tagquote:
En dat moet dan weer met een -dquote:maarre nog pics geschoten van Mexico en wat meegemaakt hoe het WK daar wordt beleeft???
Ik wil nog steeds graag een keer mee-BBQen, maar ik zit vanaf morgen in Itaila. Maar have funquote:Op maandag 28 juni 2010 14:25 schreef Isegrim het volgende:
Maarreh wie gaat er nog meer mee BBQ-en morgen?Wij in elk geval wel.
En wij hebben een heule mooie BBQ met echt pootjes en een echt rooster enzulks.
Nope, ik heb morgen en woensdag mijn laatste twee tentamens te gaan. Vanaf dit weekend kan ik wel, maar veel plezier voor degene die wel gaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:25 schreef Isegrim het volgende:
Maarreh wie gaat er nog meer mee BBQ-en morgen?Wij in elk geval wel.
En wij hebben een heule mooie BBQ met echt pootjes en een echt rooster enzulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |