quote:Op maandag 21 juni 2010 17:07 schreef SevD het volgende:
Geel Barnetta en afgekeurd doelpunt voor Chili in de afgelopen minuut
laat die van mij maar gaanquote:
typisch hequote:Op maandag 21 juni 2010 17:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk, een hele wedstrijd bijna niets en als het topic op is....
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:07 schreef wdn het volgende:
Voor diegene die het hebben gemist:
5de geel
Dus nu 5 geel en 1 rood.
Dan ben jij in charge van de kaartendisplay vanaf nuquote:Op maandag 21 juni 2010 17:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als we die er bij houden dan kunnen we iig de kaartenscore helder houden.
tot en met de 67ste minuut meen ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe zit dat met die tegengoals? Hoe lang moet zwitserland nog de nul houden voor het record?
Nu nog tien minuten zeker? In de rust was het nog 22 minuten.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe zit dat met die tegengoals? Hoe lang moet zwitserland nog de nul houden voor het record?
De rust telt niet mee héquote:Op maandag 21 juni 2010 17:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu nog tien minuten zeker? In de rust was het nog 22 minuten.
welk record?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ligt het aan mij of heb ik dat eerder gehoord?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:12 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
ligt het aan mij maar zegt die comentator steeds Hitler? lol
Ja, je grote voorbeeld doet ook mee. ;Pquote:Op maandag 21 juni 2010 17:12 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
ligt het aan mij of zegt die comentator steeds Hitler? lol
Haha, is goed, statistiekmiepen ligt me wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan ben jij in charge van de kaartendisplay vanaf nu
Helaas jongen, die is doodquote:Op maandag 21 juni 2010 17:12 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
ligt het aan mij of zegt die comentator steeds Hitler? lol
Vorige wedstrijd ook al top. Lijkt me sterk dat Udinese hem kan behouden.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:13 schreef wdn het volgende:
Sanchez lijkt me tot nu toe de man of the match
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, is goed, statistiekmiepen ligt me wel.
DUH! Lees nog ff terug, volgens mij zeg ik het goed.quote:
Dan blijft er niemand meer over voor de halve finalequote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik wil hier voor de record even voorspeld hebbenm dat deze pipo de kwartfinale por-nl gaat fluiten.
Bij deze scheids heb je geen overtredingen nodig... Knuffelen is al geel hier....quote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef wdn het volgende:
Kom ik wil kaarten zien![]()
Laat komen die overtredingen
Nietes!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik wil hier voor de record even voorspeld hebbenm dat deze pipo de kwartfinale por-nl gaat fluiten.
Of bra-nl.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb zo het idee dat de FIFA daar heel anders over denkt.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nietes!![]()
Deze meneer fluit imo nooit meer een wedstrijd op internationaal niveau.
Dit dus, ik heb ook totaal geen waardering voor die verdedigende rotzwitsers..quote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef venomsnake het volgende:
Lucky Zwitserland.. In de eerste wedstrijd ook al
Laat hem dan aub een andere wedstrijd fluiten....quote:Op maandag 21 juni 2010 17:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat de FIFA daar heel anders over denkt.
De ene voor praten wellicht. Echt een kutscheids.quote:
Volledig mee eens.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:18 schreef bohgek het volgende:
wat een kutteam dat zwitserland, elke minuut op dit WK hebben ze alleen maar achterover geleund.
Hopelijk maakt Chili die zwitsers af
Idd.quote:
7 geel, 1 directe roodquote:Op maandag 21 juni 2010 17:20 schreef TNA het volgende:
Ik schakel net in, wat een krankzinnige hoeveelheid kaarten?!
Kufo kan allesquote:
8 geel, 1 roodquote:
inderdaadquote:
Hehe, dat zou goed kunnen ja. Is Pieter Vink nou echt slechter dan deze scheids? Fifa toch...quote:Op maandag 21 juni 2010 17:20 schreef alors het volgende:
Hij strooit er maar mee
Ik gok dat dit zijn laatste wedstrijd was
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef LuckyLuQ het volgende:
Hoeveel kaarten heeft die man bij zich? Hij heeft ze toch nu zo'n beetje allemaal wel uitgedeeld nu?
Hopelijk trapt die scheids er dan in.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef bohgek het volgende:
kom op chili![]()
maak maar mooie schwalbe in het stafschopgebied van de zwitsers
Er zitten 52 kaarten in een pak.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef LuckyLuQ het volgende:
Hoeveel kaarten heeft die man bij zich? Hij heeft ze toch nu zo'n beetje allemaal wel uitgedeeld nu?
Hij heeft er net zoveel als het nodig is om in totaal 4 man van 1 team weg te sturenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef LuckyLuQ het volgende:
Grapje toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef LuckyLuQ het volgende:
en de scheids is de joker?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef Taneli het volgende:
Die scheids wil het record van deze scheids verbeteren zeker:
[ afbeelding ]
![]()
datte en dan natuurlijk nog scoren.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hopelijk trapt die scheids er dan in.
[ afbeelding ]
![]()
nog lang nietquote:
8 gele, 4 rode, nog 3 rode over....quote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij heeft er net zoveel als het nodig is om in totaal 4 man van 1 team weg te sturen
Idd. Geen kut aan, aan die Zwitsers.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef bohgek het volgende:
[..]
datte en dan natuurlijk nog scoren.
Zoooo saaaai die zwitsers
Hij heeft 7 rode jaquote:
maximaal aantal kaarten op een wk-wedstrijd?quote:
nee zie vorige post van mijquote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
maximaal aantal kaarten op een wk-wedstrijd?
[ afbeelding ]
![]()
Voor hoelang al ?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef wdn het volgende:
Ze hebben het die Zwitsers![]()
Langste tijd zonder goal tegen ooit
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef HaagsPietje het volgende:
tering wat een lul van een scheidsrechter...onvoorstelbaar dat zo'n debiel op het WK mag fluiten....zo'n pedant mannetje laat een complete wedstrijd ontsporen en beinvloedt rechtstreeks de stand in deze poule!!
tot op heden vind/vond ik het niveau van de arbitrage zeer goed te noemen, dus laat ik deze dwaas maar als een uitzondering beschouwen maar dit doet me toch weer sterk denken aan het aller aller allers slechtste toernooi ooit, dat van 2002 waar we elke wedstrijd met zo'n vervelend manneke opgescheept zaten![]()
![]()
![]()
die zien we vast niet meer terug de rest van dit toernooi
1 minuut nuquote:
Je weet wel dat de FIFA dat bepaalt hequote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef HaagsPietje het volgende:
tering wat een lul van een scheidsrechter...[..]
die zien we vast niet meer terug de rest van dit toernooi
Scoren had ie toch niet gedaan in deze wedstrijd waarschijnlijk.quote:
Oh 550 zelfs, okeequote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
jaaaa![]()
recordaantal minuten zonder tegengoal![]()
Al weet ik niet hoe veel precies530 of zo?
ja maar... 3 voor sui en 3 voor chili dan is de 7de maximaal de laatsequote:Op maandag 21 juni 2010 17:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, drie, jij zij dit:
[Live 21-06 @ 16.00] Chili-Zwitserland
Dus nog 3 rode toch?![]()
ik probeerde droog te doenquote:
Oh sorryquote:
Ah, voor ieder team genoeg om er 4 weg te sturen.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:28 schreef wdn het volgende:
[..]
ja maar... 3 voor sui en 3 voor chili dan is de 7de maximaal de laatse
hehehe ok alleen is de grap nu extra sneu nu ie uitgelegd is hequote:Op maandag 21 juni 2010 17:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh sorryDan vind ik het als nog geslaagd
oh man. Dit is echt triestquote:Op maandag 21 juni 2010 17:30 schreef Thermo18 het volgende:
Hoe is het spel, hoe lang nog, ik kan niet kijken..
Nog 16 minuten en het is een vage pot..... 8 geel, 1 rood en het spel wordt compleet doodgefloten door de scheids....quote:Op maandag 21 juni 2010 17:30 schreef Thermo18 het volgende:
Hoe is het spel, hoe lang nog, ik kan niet kijken..
Nouja, zie 't maar eens in te halenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef golfer het volgende:
Het record van Zwitserland stond niet erg lang.
EEN - NUL CHILIIIIIIIIIIIIIIIIIII *o*quote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef Mwanatabu het volgende:
Komop mensjes, voorzie me van data, ik zit weer in de trein te F5-en
7 minuten, of zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef golfer het volgende:
Het record van Zwitserland stondf niet erg lang.
whooohooooquote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef SevD het volgende:
Yeah!!!! 1-0 Chili, eindelijk!!!
Het staat er nog steeds hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef golfer het volgende:
Het record van Zwitserland stond niet erg lang.
Neeeeeeeeeee. dacht het niet.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef bohgek het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kut zwitserland!!!!!
Dat staat vrij scherp idd met 16-4quote:Op maandag 21 juni 2010 17:34 schreef golfer het volgende:
Ik denk niet dat Ivanov's kaartenrecord nog gebroken gaat worden, deze wedstrijd.
Absolluut en ook heel mooi wat er aan het doelpunt vooraf ging.quote:
volgens mij is de regen nu wel over jaquote:Op maandag 21 juni 2010 17:34 schreef golfer het volgende:
Ik denk niet dat Ivanov's kaartenrecord nog gebroken gaat worden, deze wedstrijd.
alle 75 minuten?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Absolluut en ook heel mooi wat er aan het doelpunt vooraf ging.![]()
![]()
Juist. En Chili gaat de 2-0 ook nog wel maken.quote:
zekers. een gelijkspel is dan zelfs genoegquote:Op maandag 21 juni 2010 17:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Wauw, chili zou spa naar huis kunnen sturen als zwi wint...
Volledig mee eens.quote:
enne enne spa moet eerst weer bijkomen tegen honduras...quote:Op maandag 21 juni 2010 17:38 schreef wdn het volgende:
[..]
zekers. een gelijkspel is dan zelfs genoeg
YO!quote:
haha ik ben voor voetbal dus als ze eerlijk winnen ikke, maar heb niks tegen spanjequote:
Nee die stokbroodvretende neukfout van gisteravond danquote:Op maandag 21 juni 2010 17:38 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zit je als Kevin Blom voor de tv omdat je te slecht bent om op het WK te fluiten, en dan zie je deze scheids.Dan ga je wel over een vroegtijdig afscheid nadenken.
meldtquote:
yo quiero taco bellllquote:
Ik zie dat echt 5-0 wordenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
enne enne spa moet eerst weer bijkomen tegen honduras...
Gaan vragen of het hands was... Heerlijk ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die stokbroodvretende neukfout van gisteravond dan![]()
Het voetbal wint hier.quote:
Chili moet gelijkspelen tegen Spanje en Zwitserland moet winnen van Honduras. Gaat Spanje niet door.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Wauw, chili zou spa naar huis kunnen sturen als zwi wint...
idd, daarom had ik graag die 2e goal willen zienquote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Het voetbal wint hier.
Want die zwitsers....
Dat 2e is zo goed als zeker.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef Silv het volgende:
[..]
Chili moet gelijkspelen tegen Spanje en Zwitserland moet winnen van Honduras. Gaat Spanje niet door.
Klopt, maar het zou wel grappig zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Dat 2e is zo goed als zeker.
Dat 1e is makkelijker gezegd dan gedaan, zoals de wijze Baggio ooit zei.
En de lekkerstequote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Ik vroeg me zojuist af waarom Volanthen niet in de basis van Zwitserland speelt?
Beste speler van het zwitsere elftal
IEMAND?!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Ik vroeg me zojuist af waarom Volanthen niet in de basis van Zwitserland speelt?
Beste speler van het zwitsere elftal
Hmm, dan kan Nederland maar zo winnen!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef CptChaos het volgende:
[..]
begint wel een beetje het tournooi van de underdog te worden.
Nou op de bbc zijn ze toch echt wel neutraal.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:45 schreef Mistbank het volgende:
Hoor die commentator dan overdrijven wanneer een matige speler een balletje te ver voor zich uittikt..
is hij wel meegenomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |