quote:Op maandag 21 juni 2010 17:07 schreef SevD het volgende:
Geel Barnetta en afgekeurd doelpunt voor Chili in de afgelopen minuut
laat die van mij maar gaanquote:
typisch hequote:Op maandag 21 juni 2010 17:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk, een hele wedstrijd bijna niets en als het topic op is....
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:07 schreef wdn het volgende:
Voor diegene die het hebben gemist:
5de geel
Dus nu 5 geel en 1 rood.
Dan ben jij in charge van de kaartendisplay vanaf nuquote:Op maandag 21 juni 2010 17:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als we die er bij houden dan kunnen we iig de kaartenscore helder houden.
tot en met de 67ste minuut meen ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe zit dat met die tegengoals? Hoe lang moet zwitserland nog de nul houden voor het record?
Nu nog tien minuten zeker? In de rust was het nog 22 minuten.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe zit dat met die tegengoals? Hoe lang moet zwitserland nog de nul houden voor het record?
De rust telt niet mee héquote:Op maandag 21 juni 2010 17:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu nog tien minuten zeker? In de rust was het nog 22 minuten.
welk record?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ligt het aan mij of heb ik dat eerder gehoord?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:12 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
ligt het aan mij maar zegt die comentator steeds Hitler? lol
Ja, je grote voorbeeld doet ook mee. ;Pquote:Op maandag 21 juni 2010 17:12 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
ligt het aan mij of zegt die comentator steeds Hitler? lol
Haha, is goed, statistiekmiepen ligt me wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan ben jij in charge van de kaartendisplay vanaf nu
Helaas jongen, die is doodquote:Op maandag 21 juni 2010 17:12 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
ligt het aan mij of zegt die comentator steeds Hitler? lol
Vorige wedstrijd ook al top. Lijkt me sterk dat Udinese hem kan behouden.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:13 schreef wdn het volgende:
Sanchez lijkt me tot nu toe de man of the match
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, is goed, statistiekmiepen ligt me wel.
DUH! Lees nog ff terug, volgens mij zeg ik het goed.quote:
Dan blijft er niemand meer over voor de halve finalequote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik wil hier voor de record even voorspeld hebbenm dat deze pipo de kwartfinale por-nl gaat fluiten.
Bij deze scheids heb je geen overtredingen nodig... Knuffelen is al geel hier....quote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef wdn het volgende:
Kom ik wil kaarten zien![]()
Laat komen die overtredingen
Nietes!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik wil hier voor de record even voorspeld hebbenm dat deze pipo de kwartfinale por-nl gaat fluiten.
Of bra-nl.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb zo het idee dat de FIFA daar heel anders over denkt.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nietes!![]()
Deze meneer fluit imo nooit meer een wedstrijd op internationaal niveau.
Dit dus, ik heb ook totaal geen waardering voor die verdedigende rotzwitsers..quote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef venomsnake het volgende:
Lucky Zwitserland.. In de eerste wedstrijd ook al
Laat hem dan aub een andere wedstrijd fluiten....quote:Op maandag 21 juni 2010 17:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat de FIFA daar heel anders over denkt.
De ene voor praten wellicht. Echt een kutscheids.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |