Ik zie dat echt 5-0 wordenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
enne enne spa moet eerst weer bijkomen tegen honduras...
Gaan vragen of het hands was... Heerlijk ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die stokbroodvretende neukfout van gisteravond dan![]()
Het voetbal wint hier.quote:
Chili moet gelijkspelen tegen Spanje en Zwitserland moet winnen van Honduras. Gaat Spanje niet door.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Wauw, chili zou spa naar huis kunnen sturen als zwi wint...
idd, daarom had ik graag die 2e goal willen zienquote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Het voetbal wint hier.
Want die zwitsers....
Dat 2e is zo goed als zeker.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef Silv het volgende:
[..]
Chili moet gelijkspelen tegen Spanje en Zwitserland moet winnen van Honduras. Gaat Spanje niet door.
Klopt, maar het zou wel grappig zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Dat 2e is zo goed als zeker.
Dat 1e is makkelijker gezegd dan gedaan, zoals de wijze Baggio ooit zei.
En de lekkerstequote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Ik vroeg me zojuist af waarom Volanthen niet in de basis van Zwitserland speelt?
Beste speler van het zwitsere elftal
IEMAND?!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Ik vroeg me zojuist af waarom Volanthen niet in de basis van Zwitserland speelt?
Beste speler van het zwitsere elftal
Hmm, dan kan Nederland maar zo winnen!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef CptChaos het volgende:
[..]
begint wel een beetje het tournooi van de underdog te worden.
Nou op de bbc zijn ze toch echt wel neutraal.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:45 schreef Mistbank het volgende:
Hoor die commentator dan overdrijven wanneer een matige speler een balletje te ver voor zich uittikt..
is hij wel meegenomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |