Nouja, zie 't maar eens in te halenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef golfer het volgende:
Het record van Zwitserland stond niet erg lang.
EEN - NUL CHILIIIIIIIIIIIIIIIIIII *o*quote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef Mwanatabu het volgende:
Komop mensjes, voorzie me van data, ik zit weer in de trein te F5-en
7 minuten, of zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef golfer het volgende:
Het record van Zwitserland stondf niet erg lang.
whooohooooquote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef SevD het volgende:
Yeah!!!! 1-0 Chili, eindelijk!!!
Het staat er nog steeds hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef golfer het volgende:
Het record van Zwitserland stond niet erg lang.
Neeeeeeeeeee. dacht het niet.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef bohgek het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kut zwitserland!!!!!
Dat staat vrij scherp idd met 16-4quote:Op maandag 21 juni 2010 17:34 schreef golfer het volgende:
Ik denk niet dat Ivanov's kaartenrecord nog gebroken gaat worden, deze wedstrijd.
Absolluut en ook heel mooi wat er aan het doelpunt vooraf ging.quote:
volgens mij is de regen nu wel over jaquote:Op maandag 21 juni 2010 17:34 schreef golfer het volgende:
Ik denk niet dat Ivanov's kaartenrecord nog gebroken gaat worden, deze wedstrijd.
alle 75 minuten?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Absolluut en ook heel mooi wat er aan het doelpunt vooraf ging.![]()
![]()
Juist. En Chili gaat de 2-0 ook nog wel maken.quote:
zekers. een gelijkspel is dan zelfs genoegquote:Op maandag 21 juni 2010 17:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Wauw, chili zou spa naar huis kunnen sturen als zwi wint...
Volledig mee eens.quote:
enne enne spa moet eerst weer bijkomen tegen honduras...quote:Op maandag 21 juni 2010 17:38 schreef wdn het volgende:
[..]
zekers. een gelijkspel is dan zelfs genoeg
YO!quote:
haha ik ben voor voetbal dus als ze eerlijk winnen ikke, maar heb niks tegen spanjequote:
Nee die stokbroodvretende neukfout van gisteravond danquote:Op maandag 21 juni 2010 17:38 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zit je als Kevin Blom voor de tv omdat je te slecht bent om op het WK te fluiten, en dan zie je deze scheids.Dan ga je wel over een vroegtijdig afscheid nadenken.
meldtquote:
yo quiero taco bellllquote:
Ik zie dat echt 5-0 wordenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
enne enne spa moet eerst weer bijkomen tegen honduras...
Gaan vragen of het hands was... Heerlijk ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die stokbroodvretende neukfout van gisteravond dan![]()
Het voetbal wint hier.quote:
Chili moet gelijkspelen tegen Spanje en Zwitserland moet winnen van Honduras. Gaat Spanje niet door.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Wauw, chili zou spa naar huis kunnen sturen als zwi wint...
idd, daarom had ik graag die 2e goal willen zienquote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Het voetbal wint hier.
Want die zwitsers....
Dat 2e is zo goed als zeker.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef Silv het volgende:
[..]
Chili moet gelijkspelen tegen Spanje en Zwitserland moet winnen van Honduras. Gaat Spanje niet door.
Klopt, maar het zou wel grappig zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Dat 2e is zo goed als zeker.
Dat 1e is makkelijker gezegd dan gedaan, zoals de wijze Baggio ooit zei.
En de lekkerstequote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Ik vroeg me zojuist af waarom Volanthen niet in de basis van Zwitserland speelt?
Beste speler van het zwitsere elftal
IEMAND?!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Ik vroeg me zojuist af waarom Volanthen niet in de basis van Zwitserland speelt?
Beste speler van het zwitsere elftal
Hmm, dan kan Nederland maar zo winnen!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef CptChaos het volgende:
[..]
begint wel een beetje het tournooi van de underdog te worden.
Nou op de bbc zijn ze toch echt wel neutraal.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:45 schreef Mistbank het volgende:
Hoor die commentator dan overdrijven wanneer een matige speler een balletje te ver voor zich uittikt..
is hij wel meegenomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |