Ja, zeker. Het verdiende het absoluut om te winnen.quote:
Wat niet wil zeggen dat ik het jammer vind dat hij verloren heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker. Het verdiende het absoluut om te winnen.
Zelfde hier, maar wat speelde Falla solide zeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat ik het jammer vind dat hij verloren heeftIk vind het tof dat hij het Federer moeilijk heeft gemaakt, maar ik gun Fed zijn zevende
Ik moest het volgen via Wimbledon Radioquote:Op maandag 21 juni 2010 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar wat speelde Falla solide zeg.
Was al verlicht toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
Even een vraagje, is er met het dak ook licht gekomen of is het onverlicht?
Ik bedoel of ze lichten aan kunnen doen als het donker wordt.quote:
Ja, dat konden ze toch al? Zoals ik net ook al zei.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel of ze lichten aan kunnen doen als het donker wordt.
Dat kan, Murray is vorig jaar een keer tot 11 uur 's avonds oid bezig geweest.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel of ze lichten aan kunnen doen als het donker wordt.
Waarom hebben ze dan tijdens de finale van 2008 geen lichten aangedaan? Toen stonden ze in het donker te spelen.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat konden ze toch al? Zoals ik net ook al zei.
Omdat het toen niet regende? Was er toen überhaupt een dak trouwens?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan tijdens de finale van 2008 geen lichten aangedaan? Toen stonden ze in het donker te spelen.
Kan pas sinds het dak er is. En dat was er in 2008 nog niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan tijdens de finale van 2008 geen lichten aangedaan? Toen stonden ze in het donker te spelen.
geen idee, maar ik meen dat Krajicek in 1997 een wedstrijd speelde tegen Henman waarbij de lichten ook aangedaan werden toen het donker werd, maar die waren niet krachtig genoeg om de hele nacht bij te spelen. Na de derde set of zo zijn ze toen alsnog afgetaaid.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, 2009, maar omdat je zei "Was al verlicht toch" dacht ik dat dat je bedoelde dat ze ook lichten hadden op het Centre Court voordat het dak er was en als dat zo was snapte ik niet dat ze die lichten in 2008 niet aandeden.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat het toen niet regende? Was er toen überhaupt een dak trouwens?
even nagezocht, er was toen geen verlichting. Wedstrijd werd gewoon niet afgemaakt toen het echt te donker werd.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
geen idee, maar ik meen dat Krajicek in 1997 een wedstrijd speelde tegen Henman waarbij de lichten ook aangedaan werden toen het donker werd, maar die waren niet krachtig genoeg om de hele nacht bij te spelen. Na de derde set of zo zijn ze toen alsnog afgetaaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |