Hij speelt enorm goed. Maar ik vind het nooit zo sterk als mensen tegen een speler zijn in plaats van voor een andere.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk ontkennen dat Falla goed bezig is.
Nee, maar Falla is wel zo vast als een huis.quote:
Alleen zit het zo niet in elkaar. Ik zeg net dat ik niet kapot ben van Federer, maar dat ik Falla ook gewoon een prima tennisser vindt. Het is echt niet zo dat ik Federer haat hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij speelt enorm goed. Maar ik vind het nooit zo sterk als mensen tegen een speler zijn in plaats van voor een andere.
2-1 en *4-3 Falla, dus het begint er op te lijken.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef Morthill het volgende:
wat de hel, ik kan hier het tennis niet volgen, maar begrijp dat Federer gewoon na vandaag weer naar huis kan
Er zal nog een tandje bij moeten om dit te voorkomen inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef Morthill het volgende:
wat de hel, ik kan hier het tennis niet volgen, maar begrijp dat Federer gewoon na vandaag weer naar huis kan
Dan is het goed.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen zit het zo niet in elkaar. Ik zeg net dat ik niet kapot ben van Federer, maar dat ik Falla ook gewoon een prima tennisser vindt. Het is echt niet zo dat ik Federer haat hoor.
dat mag ik hopen, ik zou hem graag zien spelen vrijdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |