Het is Federer en Federer is natuurlijk erg goed in het wegwerken van breakpoints.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Want? Je staat met 2-0 voor in sets, met 40-0 in de game, dus dan is de kans klein dat je nog een punt maakt?
Ja, dat zal best. Feit blijft dat de kans op ook maar één puntje van Falla genoeg was, en dat die ook echt wel kon vallen. Maargoed, laten we het maar hebben over de dingen die wél gebeurd zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is Federer en Federer is natuurlijk erg goed in het wegwerken van breakpoints.
Mooi tochquote:
Ja, maar het gaat meestal juist om 1 puntje. En de toppers werken die heeft vaak weg. Niu inderdaad maar weer veder met het heden.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat zal best. Feit blijft dat de kans op ook maar één puntje van Falla genoeg was, en dat die ook echt wel kon vallen. Maargoed, laten we het maar hebben over de dingen die wél gebeurd zijn.
Ohja, even vergeten dat je hier voor Federer moet zijn.quote:
Voor jou, als rechtgeaarde Fallafan, wel ja.quote:
Geeft niet, da's voor iedereen wennen die hier nieuw is.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, even vergeten dat je hier voor Federer moet zijn.
Je kunt moeilijk ontkennen dat Falla goed bezig is.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor jou, als rechtgeaarde Fallafan, wel ja.
Je legt het er een beetje dik op hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 16:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, even vergeten dat je hier voor Federer moet zijn.
Wat moet ik dan? Het erg vinden dat Falla momenteel gewoon super staat te spelen?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je legt het er een beetje dik op hoor
Hij speelt enorm goed. Maar ik vind het nooit zo sterk als mensen tegen een speler zijn in plaats van voor een andere.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk ontkennen dat Falla goed bezig is.
Nee, maar Falla is wel zo vast als een huis.quote:
Alleen zit het zo niet in elkaar. Ik zeg net dat ik niet kapot ben van Federer, maar dat ik Falla ook gewoon een prima tennisser vindt. Het is echt niet zo dat ik Federer haat hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij speelt enorm goed. Maar ik vind het nooit zo sterk als mensen tegen een speler zijn in plaats van voor een andere.
2-1 en *4-3 Falla, dus het begint er op te lijken.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef Morthill het volgende:
wat de hel, ik kan hier het tennis niet volgen, maar begrijp dat Federer gewoon na vandaag weer naar huis kan
Er zal nog een tandje bij moeten om dit te voorkomen inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef Morthill het volgende:
wat de hel, ik kan hier het tennis niet volgen, maar begrijp dat Federer gewoon na vandaag weer naar huis kan
Dan is het goed.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen zit het zo niet in elkaar. Ik zeg net dat ik niet kapot ben van Federer, maar dat ik Falla ook gewoon een prima tennisser vindt. Het is echt niet zo dat ik Federer haat hoor.
dat mag ik hopen, ik zou hem graag zien spelen vrijdagquote:
Nee.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:41 schreef BaraCuda het volgende:
Dit gaat ie echt niet meer recht getrokken krijgen.
No way.
Klopt, en het zou jammer zijn als Federer er in de eerste ronde uit zou vliegen, maar aan de andere kant Falla speelt momenteel wel erg sterk.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan is het goed.Want haat is niet goed.
quote:
quote:
Nostradamus²?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk dat Federer deze pot er toch nog uit gaat slepen
jij durftquote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk dat Federer deze pot er toch nog uit gaat slepen
merci, nu al ronde verder dan vorig jaar met tennisgamequote:
Ik hoop dat Falla het afmaakt maar hoeveel kansen wil je krijgenquote:
3-1 zelfs.quote:
quote:
mja, komen toch weer de bekende federer krachten boven.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:05 schreef Zeroku het volgende:
Zou sneu voor Falla zijn, mocht hij er zo uitvliegen.
Nouja, erg goed gespeeld toch? Je weet dat je tegen Federer al je punten moet pakken.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:05 schreef Zeroku het volgende:
Zou sneu voor Falla zijn, mocht hij er zo uitvliegen.
Wat een kletsquote:Op maandag 21 juni 2010 17:16 schreef danusz1986 het volgende:
Wanneer komen sommig mensen er nou is achter dat Federer op Wimbledon nooit voor de 4e ronde eruit gaat. Iedereen denkt dat als hij 2-0 achter staat in sets dat hij verliest, maar tegen de spelers waar die tot de 4e ronde tegen speelt kunnen simpelweg niet doordrukken, omdat het toch wel de nummer 1 of all time is en ook nog op zijn Wimbledon. Dat is gewoon een mentale drempel. Kan je wel geweldig spelen, maar omdat 5 sets lang vol te houden. Federer heeft tot de kwartfinale niks te vrezen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:16 schreef danusz1986 het volgende:
Wanneer komen sommig mensen er nou is achter dat Federer op Wimbledon nooit voor de 4e ronde eruit gaat. Iedereen denkt dat als hij 2-0 achter staat in sets dat hij verliest, maar tegen de spelers waar die tot de 4e ronde tegen speelt kunnen simpelweg niet doordrukken, omdat het toch wel de nummer 1 of all time is en ook nog op zijn Wimbledon. Dat is gewoon een mentale drempel. Kan je wel geweldig spelen, maar omdat 5 sets lang vol te houden. Federer heeft tot de kwartfinale niks te vrezen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat een kletsAls iemand z'n dag niet heeft en de tegenstander wel kan het gewoon gedaan zijn.
Simpel.
Hoera.quote:
Dat is wel onzin. 1 misser van Federer in de 3e en 4e set en hij ligt eruit.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:16 schreef danusz1986 het volgende:
Noem jij maar is een misser die hem de wedstrijd gekost zou hebben. Hij heeft geneens een matchpoint tegen gehad.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is wel onzin. 1 misser van Federer in de 3e en 4e set en hij ligt eruit.
Ja, op een paar uitzonderingen na absoluut.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:20 schreef TheGeneral het volgende:
Federer die toch altijd blijft vechten
Mee eens, hij vecht in stilte. Al klinkt het heel cool als hij 'Come on' zegt.quote:Ook al zie je dat niet aan hem af, en hij daardoor kritiek krijgt.![]()
inderdaad dan had die nog moeten serveren en kijk is wat er gebeurd is in de 4de setquote:Op maandag 21 juni 2010 17:20 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Noem jij maar is een misser die hem de wedstrijd gekost zou hebben. Hij heeft geneen matchpoint tegen gehad.
Ja, zeker. Het verdiende het absoluut om te winnen.quote:
Wat niet wil zeggen dat ik het jammer vind dat hij verloren heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker. Het verdiende het absoluut om te winnen.
Zelfde hier, maar wat speelde Falla solide zeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat ik het jammer vind dat hij verloren heeftIk vind het tof dat hij het Federer moeilijk heeft gemaakt, maar ik gun Fed zijn zevende
Ik moest het volgen via Wimbledon Radioquote:Op maandag 21 juni 2010 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar wat speelde Falla solide zeg.
Was al verlicht toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
Even een vraagje, is er met het dak ook licht gekomen of is het onverlicht?
Ik bedoel of ze lichten aan kunnen doen als het donker wordt.quote:
Ja, dat konden ze toch al? Zoals ik net ook al zei.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel of ze lichten aan kunnen doen als het donker wordt.
Dat kan, Murray is vorig jaar een keer tot 11 uur 's avonds oid bezig geweest.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel of ze lichten aan kunnen doen als het donker wordt.
Waarom hebben ze dan tijdens de finale van 2008 geen lichten aangedaan? Toen stonden ze in het donker te spelen.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat konden ze toch al? Zoals ik net ook al zei.
Omdat het toen niet regende? Was er toen überhaupt een dak trouwens?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan tijdens de finale van 2008 geen lichten aangedaan? Toen stonden ze in het donker te spelen.
Kan pas sinds het dak er is. En dat was er in 2008 nog niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan tijdens de finale van 2008 geen lichten aangedaan? Toen stonden ze in het donker te spelen.
geen idee, maar ik meen dat Krajicek in 1997 een wedstrijd speelde tegen Henman waarbij de lichten ook aangedaan werden toen het donker werd, maar die waren niet krachtig genoeg om de hele nacht bij te spelen. Na de derde set of zo zijn ze toen alsnog afgetaaid.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, 2009, maar omdat je zei "Was al verlicht toch" dacht ik dat dat je bedoelde dat ze ook lichten hadden op het Centre Court voordat het dak er was en als dat zo was snapte ik niet dat ze die lichten in 2008 niet aandeden.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat het toen niet regende? Was er toen überhaupt een dak trouwens?
even nagezocht, er was toen geen verlichting. Wedstrijd werd gewoon niet afgemaakt toen het echt te donker werd.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
geen idee, maar ik meen dat Krajicek in 1997 een wedstrijd speelde tegen Henman waarbij de lichten ook aangedaan werden toen het donker werd, maar die waren niet krachtig genoeg om de hele nacht bij te spelen. Na de derde set of zo zijn ze toen alsnog afgetaaid.
Duidelijk tankje, *3-1 Wawa alweer na een geweldige backhandsmash.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:10 schreef TheGeneral het volgende:
Wawrinka verliest de 2e set met 6-1...
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Federer door, Davydenko door ... saai dagje zo
De broer van?quote:
Dan heb je die wedstrijden zeker geen van beide gezien. Het was verre van saai.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Federer door, Davydenko door ... saai dagje zo
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan heb je die wedstrijden zeker geen van beide gezien. Het was verre van saai.
quote:
Ja, niet best. Vorig jaar nog kartfinale.quote:
Waar is het te zien?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:29 schreef Szura het volgende:
Djokovic en die dwerg zijn ook net begonnen.
Kom op Gaba!
Oke, hopelijk straks ook op tv. Lijkt me toch spannender dan Ram-Roddick.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:37 schreef Szura het volgende:
[..]
http://atdhe.net/20573/watch-wimbledon-centre-court
Heb ik
Voor elke kreun van Larcher de Brito zou ik zo vreselijk hard op een vuvuzela toeteren op het Centre Court, zodat ze weet dat dat gekreun verschrikkelijk irritant isquote:Op maandag 21 juni 2010 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
Hierbij de OOP.
Centre Court
13:00
Ladies' Singles - 1st Round
Serena Williams(USA)[1] vs. Michelle Larcher De Brito(POR)
Gentlemen's Singles - 1st Round
Kei Nishikori(JPN) vs. Rafael Nadal(ESP)[2]
Robin Soderling(SWE)[6] vs. Robby Ginepri(USA)
No. 1 Court
13:00
Robert Kendrick(USA) vs. Jo-Wilfried Tsonga(FRA)[10]
Jan Hajek(CZE) vs. Andy Murray(GBR)[4]
Ladies' Singles - 1st Round
Caroline Wozniacki(DEN)[3] vs. Tathiana Garbin(ITA)
Ik wou het net postenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
Zal wel meerdere keren zijn gezegd, maar wat grappig dat die Ram dezelfde techniek heeft als Sampras.Maar ja, ik zie hem niet zeven keer Wimbledon winnen.
quote:
Ik mis Federer in je rijtje. Verder eens.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:21 schreef FedExpress het volgende:
Tipsarevich![]()
Robredo![]()
Djokovic![]()
Hewitt![]()
Seeded players beginnen allemaal (okee, meer dan normaal) moeizaam dit jaar zeg...
Die is niet meer bezigquote:Op maandag 21 juni 2010 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik mis Federer in je rijtje. Verder eens.
Leuk.quote:
Hoera. Ik hoop dat hij wint.quote:
Gaaf zeg dat ze zo lang door kunnen gaan op Wimbledon.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt wel vrouwentennis, nog 2 breaks later is het 6-3 Rochus en dus 2-1 voor in sets, ze gaan het sowieso afmaken, het dak gaat zometeen dicht en dan kunnen de lichten aan.
Jammer, ik vind Tips altijd wel een leuke speler.quote:
Moge de kleinste speler winnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moge de kleinste speler winnen.1.47SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is 1.68 hoor.
Meen je dat nou joh.quote:
Da's laat. Ben benieuwd hoe laat Rochus-Djokovic afgelopen is. Op welk moment is Djokovic trouwens zo'n subtopper geworden? Ik vond hem heel lang echt top, maar nu is het gewoon een subtopper vind ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
Bondarenko wint om 22.26 zelfs nog op een buitenbaan.
Uhmm? Het staat 5-3*.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko stond 2-0 * voor met break kansen, maar staat nu weer op 3-2*
Hmm. Via mijn iPhone gepost, maar die laadde hem niet. Tot daarnet. En toen was het alweer een tijdje geleden.quote:
Ach, bij Grand Slams zit er een dag tussen de wedstrijden dus dat moet niet zo'n probleem zijn.quote:
doei breakquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
Zal wel meerdere keren zijn gezegd, maar wat grappig dat die Ram dezelfde techniek heeft als Sampras.Maar ja, ik zie hem niet zeven keer Wimbledon winnen.
Waarom denk je ik em al 20x Rampras heb genoemd hierquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
Dat enge jonge broertje van Djokovic zit er ook weer.
Hij is al voorzichtig begonnen met wat futures te spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat broertje van Djokovic .... in totaal 30 seconden in beeld geweest maar men, wat is dat een irritant ventje zeg
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat broertje van Djokovic .... in totaal 30 seconden in beeld geweest maar men, wat is dat een irritant ventje zeg
Wat is hij eng fanatiek.quote:
Hmm?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:32 schreef magik7777 het volgende:
Bang dat ie me met 6-0 6-0 van de baan veegt ben ik niet.
Ten eerste zal dat niet voor het eerst zijn dat ik met 2 keer 6-0 verlies, en ten tweede laat ik het niet zo ver komen. Lok die pipo naar het net, en sla een bal met pure lompe kracht op zijn oog, mocht dat me niet lukken, dan geef ik begin 2e set op, vlak nadat ik een mooi punt maak.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:32 schreef magik7777 het volgende:
Bang dat ie me met 6-0 6-0 van de baan veegt ben ik niet.
Ten eerste zal dat niet voor het eerst zijn dat ik met 2 keer 6-0 verlies, en ten tweede laat ik het niet zo ver komen. Lok die pipo naar het net, en sla een bal met pure lompe kracht op zijn oog, mocht dat me niet lukken, dan geef ik begin 2e set op, vlak nadat ik een mooi punt maak.
Heeft te maken dat centre pas om 2u begint ( ned tijd )quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:13 schreef senswal het volgende:
Ze beginnen op net 5 gewoon met court 18, nog eens wat anders dan centre.
Haase is na een vrouwenenkel. Die zijn al in de 2de set dus kan zomaar binnen een uurtje beginnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:58 schreef kevinoz het volgende:
iemand enig idee hoelaat ongeveer haase en de bakker moeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |