Inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2010 13:13 schreef marcodej het volgende:
Alsjeblieft Noord-Korea, laat die Portugezen janken...
de vorige wedstrijd heb ik Korea amper een overtreding zien maken.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gun de Portugezen dat ze van het veld gestuurd en kapotgeschopt worden, al zullen de Koreanen dat waarschijnlijk niet durven
jawel joh, lekker met zijn allen een underdog steunen en anti de gemene portugezen zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Righteous het volgende:
Noord Korea heeft niets te zoeken op het WK
Dat is net zoiets zeggen dat jij niets te zoeken hebt op dit forum.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Righteous het volgende:
Gecorriggeerd!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gun de Portugezen dat ze van het veld gestuurd worden met de ene na de andere gele kaart
ze hebben de eerste wedstrijd meer als behoorlijk gespeeld.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Righteous het volgende:
Kun je dat blokhaakje nog even goed neerzetten in de TT?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de vorige wedstrijd heb ik Korea amper een overtreding zien maken.
De Portugezen zijn de schoppers... Ik hoop dat het 1-0 voor Korea wordt
Typisch van dat afwijkende, achterlijke Fok gedrag idd . Die kneuzen met hun non-voetbal uit Korea hebben zelfs een fantopic hierquote:Op maandag 21 juni 2010 13:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
jawel joh, lekker met zijn allen een underdog steunen en anti de gemene portugezen zijn
Is daar een tijsbestek voor dan??? Ronaldo-bashen is iets dat 365/24/7 kanquote:Op maandag 21 juni 2010 13:20 schreef Perox het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het Ronaldo-bashen?![]()
Oh, ik ben zelfs iets te vroeg. Hup Korea!!
Slecht geslapen jongen?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Typisch van dat afwijkende, achterlijke Fok gedrag idd . Die kneuzen met hun non-voetbal uit Korea hebben zelfs een fantopic hier
FOK houdt van de underdogquote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Typisch van dat afwijkende, achterlijke Fok gedrag idd . Die kneuzen met hun non-voetbal uit Korea hebben zelfs een fantopic hier
Ronaldo is de grootste eindbaas op het veld . Dat het verder een irritant ventje is een ander verhaal, voor zijn acties ga je wel een wedstrijd kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Is daar een tijsbestek voor dan??? Ronaldo-bashen is iets dat 365/24/7 kan
Typisch voor mensen die 1x in de 2 jaar voetbal kijken zoals ik en vele anderen doenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:13 schreef marcodej het volgende:
Alsjeblieft Noord-Korea, laat die Portugezen janken...
Je bent gewoon een slachtoffer van kapitalistische propaganda. Jammer.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Als echte Nederlander staat in dit geval het afgaan van Portugale als 1ste prioriteitquote:Op maandag 21 juni 2010 13:23 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ronaldo is de grootste eindbaas op het veld . Dat het verder een irritant ventje is een ander verhaal, voor zijn acties ga je wel een wedstrijd kijken
Dat zeiden ze ook over Italië tegen Nieuw - Zeelandquote:Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef wolferl het volgende:
Nou als je gewoon realistisch bent walst Portugal over Korea heen.
Mijn voorspelling is dan ook 3-0.
dezelfde helden die spanje en duitsland uitlachenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
WHAAAAAAA die commentator kijkt op fok! mee.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef fratsman het volgende:
Haha! Hij hield uit voorzorg z'n ogen dicht!![]()
Ik denk dat ze in Noord Korea geen FOK! hebben . Dus wees maar blij met je vrijheidquote:Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slachtoffer van kapitalistische propaganda. Jammer.
Dat is niet zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Righteous het volgende:
Overigens sneu dat ze in Noord Korea niet mogen kijken naar de wedstrijd , behalve als ze winnen dan wordt het alsnog uitgezonden
Noord Korea IS fok!. Ze hebben daar een nog strengere admin dan Danny ooit zal zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 13:26 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Noord Korea geen FOK! hebben . Dus wees maar blij met je vrijheid
Verkeerde vlaggetje.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:20 schreef Perox het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het Ronaldo-bashen?![]()
Oh, ik ben zelfs iets te vroeg. Hup Korea!!
Lang leve de communistische heilstaat.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Righteous het volgende:
Overigens sneu dat ze in Noord Korea niet mogen kijken naar de wedstrijd , behalve als ze winnen dan wordt het alsnog uitgezonden
Hij schijnt live te worden uitgezonden vandaagquote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Righteous het volgende:
Deze wedstrijd wordt live uitgezonden, en dat is inderdaad wel een unicum.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Righteous het volgende:
Dat is wel weer stoer danquote:Op maandag 21 juni 2010 13:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Deze wedstrijd wordt live uitgezonden, en dat is inderdaad wel een unicum.
Krijgen de N-koreanen door de Portugezen natuurlijk het idee dat Europa gore trappers zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 13:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Deze wedstrijd wordt live uitgezonden, en dat is inderdaad wel een unicum.
Die Kim Jong Il is de kwaadste nog niet. Heel wat beter dan de zakkenvullers die wij als leiders hebben.quote:
Yong Jo meen ik. Woont in Japan (1 van zijn ouders is NK)quote:Op maandag 21 juni 2010 13:31 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Hoe heet die huilende Noord-Koreaan?
http://nos.nl/wk2010/arti(...)ive-duel-kijken.htmlquote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Righteous het volgende:
Hey Kwaliteitquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij is bang dat hij nat wordt als hij gaat liggen
Yup of je nou 1 of 150 eikels er hebt zitten maakt geen verschil.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die Kim Jong Il is de kwaadste nog niet. Heel wat beter dan de zakkenvullers die wij als leiders hebben.
Ronaldo hield het droog.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:35 schreef Jac0bus het volgende:
Volksliederen gemist, moest die gast weer janken?
hij kneep z'n ogen dit keer dichtquote:Op maandag 21 juni 2010 13:35 schreef Jac0bus het volgende:
Volksliederen gemist, moest die gast weer janken?
nee inderdaad, de barmhartige leider woont zeer bescheiden in een rijtjeshuis en doet dagelijks boodschappen bij de lokale discounter.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die Kim Jong Il is de kwaadste nog niet. Heel wat beter dan de zakkenvullers die wij als leiders hebben.
Hmmm dat hebben ze volgens mij ook nooit gedaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:36 schreef Symphonic het volgende:
Korea zoekt in ieder geval de aanval.
Ze graven zich niet massaal in.
AHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 21 juni 2010 13:39 schreef Flappekz het volgende:
stomme internet op mn werk staat geen streams toe
Vrijdag 16 uurquote:Op maandag 21 juni 2010 13:39 schreef Bloodnok het volgende:
Wanneer is trouwens Brazilië - Portugal? Toch wel 's avonds mag ik hopen
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:41 schreef Bloodnok het volgende:
Relaxed, jullie roepen 'OEH' 30 seconden voor de kans via internet-stream te zien is
zag je die Koreaan toen Ronaldo die schaar maakt? Bewoog totaal niet. Deed geen eens een poging de bal te krijgen. Maakte dat Ronaldo ook nergens er langs konquote:Op maandag 21 juni 2010 13:43 schreef Andyy het volgende:
Korea heeft geen nutteloze trucjes nodig, zij gaan er gewoon voor
En ze spelen ook nog met liefde voor de sport.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:43 schreef Andyy het volgende:
Korea heeft geen nutteloze trucjes nodig, zij gaan er gewoon voor
Juist.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:44 schreef wolferl het volgende:
Zij vechten voor volk en vaderland, dat stralen ze ook bruut uit.
quote:
Was tegen Brazilië ook, die spits, een klein vleeswondje. Speelde ook gewoon door.quote:
Bikkels en grootheden zijn het.quote:
Hier geen enkel probleemquote:Op maandag 21 juni 2010 13:51 schreef Salsaneck het volgende:
Kut NOSstream loopt alleen maar te bufferen.
Kapitalistische samenzweringquote:Op maandag 21 juni 2010 13:51 schreef Salsaneck het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:51 schreef Salsaneck het volgende:
zeer goed. Uitstekend zelf.quote:
Zwaarste competitie ter wereld, wordt alleen hier niet uitgezonden...quote:Op maandag 21 juni 2010 13:53 schreef Morendo het volgende:
Hoe is het Noord-Koreaanse clubvoetbal eigenlijk, stelt dat nog wat voor? Of is het vergelijkbaar met een niveau'tje als Feyenoord?
Dealextremequote:Op maandag 21 juni 2010 13:54 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Waar kan ik zoiets kopen trouwens?
Ze moeten Amerikanen huren om de CEP beter te makenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:54 schreef -Willempie- het volgende:
Ik hoop dat die raketten van Noor Korea een keer doel treffen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zwaarste competitie ter wereld, wordt alleen hier niet uitgezonden...
quote:
of net z'n noppen onder de knieschijfquote:Op maandag 21 juni 2010 13:55 schreef Falco het volgende:
Hopelijk glijdt een gestrekte Noord-Koreaan per ongeluk eventjes te ver door over dat natte veld richting het scheenbeen van Ronaldo.
anders breek jij je nek ook gelijkquote:Op maandag 21 juni 2010 13:55 schreef Falco het volgende:
Hopelijk glijdt een gestrekte Noord-Koreaan per ongeluk eventjes te ver door over dat natte veld richting het scheenbeen van Ronaldo.
de slechtste speler van het verliezende team wordt opgehangen hequote:Op maandag 21 juni 2010 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zwaarste competitie ter wereld, wordt alleen hier niet uitgezonden...
Doodsbedreiging = BANquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef Dayshine het volgende:
Als Noord-Korea wint dan wordt de laatste ronde wel heeeeeel spannend
Zit die op de bank of laten ze die invliegen?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:57 schreef Morendo het volgende:
Gelukkig beschikt Noord-Korea nog over een geheim wapen:
[ afbeelding ]
Jonge, hij is de beste voetballer ter wereld , speler van het jaar en ga zo maar door .quote:Op maandag 21 juni 2010 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Ronaldo is idd de enige speler op het WK die ze van mij volledig naar de hel mogen trappen. Die gast is echt een gezwel van het voetbal...
Bijna J.C logicaquote:Op maandag 21 juni 2010 13:58 schreef wolferl het volgende:
Zat er dik in, als ie aan de ene kant niet valt, dan valt ie wel aan de andere kant.
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:00 schreef fioooon het volgende:
SUPERGOAL !!!! Portugal.... het is toch waar... ze zijn helaas beter. Nouja, nu maar weer Portugal supporten dan.
Eens maar ook een teringlijer eerste klasquote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef Righteous het volgende:
[..]
Jonge, hij is de beste voetballer ter wereld , speler van het jaar en ga zo maar door .
en dat maakt hem ook gelijk een toffe peer?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef Righteous het volgende:
[..]
Jonge, hij is de beste voetballer ter wereld , speler van het jaar en ga zo maar door .
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef Righteous het volgende:
[..]
Jankbal van het jaar bedoel jequote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef Righteous het volgende:
[..]
ok.... een baby, janker, zeikerd, lafaard, faalhaas, duikboot.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef Righteous het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:00 schreef fioooon het volgende:
SUPERGOAL !!!! Portugal.... het is toch waar... ze zijn helaas beter. Nouja, nu maar weer Portugal supporten dan.
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef Righteous het volgende:
[..]
+ beste speler van 2008/2009quote:Op maandag 21 juni 2010 14:01 schreef wdn het volgende:
[..]
ok.... een baby, janker, zeikerd, lafaard, faalhaas, duikboot.
Denk even na. Tegenwoordig zijn Messi en Robben de sterren in Europa.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:02 schreef Righteous het volgende:
[..]
Nee beste voetballer van het jaar , sterspeler van Madrid etc
Ach gaat dit nog steeds om die wedstrijd tegen Nederland op het vorige wk ?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal best, maar god wat een jankbal, vorige pot ook weer zo'n opgefokt moment om helemaal niets..
Nee, ik wil van elk land sportief winnen en verliezen kan, maar Portugal mogen ze wat mij betreft met 22 gebroken poten van het veld dragen...
dat komt omdat het een zeikerd is: hij blijft net zo lang zeiken tot ze hem voetballer van het jaar maken.quote:
Forget it, typisch zo'n wedstrijd waar beide ploegen redelijk gelijkwaardig zijn maar Portugal veel gewiekster. NK heeft eigenlijk alleen afstandschoten gehad.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:01 schreef Michie_ het volgende:
Vind Korea niet eens zoveel slechter, de 1-1 zal nog wel vallen
Hij staat net zo goed in dat rijtje .quote:Op maandag 21 juni 2010 14:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Denk even na. Tegenwoordig zijn Messi en Robben de sterren in Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |