Gecorriggeerd!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gun de Portugezen dat ze van het veld gestuurd worden met de ene na de andere gele kaart
ze hebben de eerste wedstrijd meer als behoorlijk gespeeld.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Righteous het volgende:
Noord Korea heeft niets te zoeken op het WK
Kun je dat blokhaakje nog even goed neerzetten in de TT?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de vorige wedstrijd heb ik Korea amper een overtreding zien maken.
De Portugezen zijn de schoppers... Ik hoop dat het 1-0 voor Korea wordt
Typisch van dat afwijkende, achterlijke Fok gedrag idd . Die kneuzen met hun non-voetbal uit Korea hebben zelfs een fantopic hierquote:Op maandag 21 juni 2010 13:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
jawel joh, lekker met zijn allen een underdog steunen en anti de gemene portugezen zijn
Is daar een tijsbestek voor dan??? Ronaldo-bashen is iets dat 365/24/7 kanquote:Op maandag 21 juni 2010 13:20 schreef Perox het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het Ronaldo-bashen?![]()
Oh, ik ben zelfs iets te vroeg. Hup Korea!!
Slecht geslapen jongen?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Typisch van dat afwijkende, achterlijke Fok gedrag idd . Die kneuzen met hun non-voetbal uit Korea hebben zelfs een fantopic hier
FOK houdt van de underdogquote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Typisch van dat afwijkende, achterlijke Fok gedrag idd . Die kneuzen met hun non-voetbal uit Korea hebben zelfs een fantopic hier
Ronaldo is de grootste eindbaas op het veld . Dat het verder een irritant ventje is een ander verhaal, voor zijn acties ga je wel een wedstrijd kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Is daar een tijsbestek voor dan??? Ronaldo-bashen is iets dat 365/24/7 kan
Typisch voor mensen die 1x in de 2 jaar voetbal kijken zoals ik en vele anderen doenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:13 schreef marcodej het volgende:
Alsjeblieft Noord-Korea, laat die Portugezen janken...
Je bent gewoon een slachtoffer van kapitalistische propaganda. Jammer.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Als echte Nederlander staat in dit geval het afgaan van Portugale als 1ste prioriteitquote:Op maandag 21 juni 2010 13:23 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ronaldo is de grootste eindbaas op het veld . Dat het verder een irritant ventje is een ander verhaal, voor zijn acties ga je wel een wedstrijd kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |