Dat zeiden ze ook over Italië tegen Nieuw - Zeelandquote:Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef wolferl het volgende:
Nou als je gewoon realistisch bent walst Portugal over Korea heen.
Mijn voorspelling is dan ook 3-0.
dezelfde helden die spanje en duitsland uitlachenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Typisch van dat afwijkende, achterlijke Fok gedrag idd . Die kneuzen met hun non-voetbal uit Korea hebben zelfs een fantopic hier
WHAAAAAAA die commentator kijkt op fok! mee.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef fratsman het volgende:
Haha! Hij hield uit voorzorg z'n ogen dicht!![]()
Ik denk dat ze in Noord Korea geen FOK! hebben . Dus wees maar blij met je vrijheidquote:Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slachtoffer van kapitalistische propaganda. Jammer.
Dat is niet zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Righteous het volgende:
Overigens sneu dat ze in Noord Korea niet mogen kijken naar de wedstrijd , behalve als ze winnen dan wordt het alsnog uitgezonden
Noord Korea IS fok!. Ze hebben daar een nog strengere admin dan Danny ooit zal zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 13:26 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Noord Korea geen FOK! hebben . Dus wees maar blij met je vrijheid
Verkeerde vlaggetje.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:20 schreef Perox het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het Ronaldo-bashen?![]()
Oh, ik ben zelfs iets te vroeg. Hup Korea!!
Lang leve de communistische heilstaat.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Righteous het volgende:
Overigens sneu dat ze in Noord Korea niet mogen kijken naar de wedstrijd , behalve als ze winnen dan wordt het alsnog uitgezonden
Hij schijnt live te worden uitgezonden vandaagquote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Righteous het volgende:
Deze wedstrijd wordt live uitgezonden, en dat is inderdaad wel een unicum.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Righteous het volgende:
Dat is wel weer stoer danquote:Op maandag 21 juni 2010 13:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Deze wedstrijd wordt live uitgezonden, en dat is inderdaad wel een unicum.
Krijgen de N-koreanen door de Portugezen natuurlijk het idee dat Europa gore trappers zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 13:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Deze wedstrijd wordt live uitgezonden, en dat is inderdaad wel een unicum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |