Dat zeiden ze ook over Italië tegen Nieuw - Zeelandquote:Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef wolferl het volgende:
Nou als je gewoon realistisch bent walst Portugal over Korea heen.
Mijn voorspelling is dan ook 3-0.
dezelfde helden die spanje en duitsland uitlachenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Typisch van dat afwijkende, achterlijke Fok gedrag idd . Die kneuzen met hun non-voetbal uit Korea hebben zelfs een fantopic hier
WHAAAAAAA die commentator kijkt op fok! mee.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef fratsman het volgende:
Haha! Hij hield uit voorzorg z'n ogen dicht!![]()
Ik denk dat ze in Noord Korea geen FOK! hebben . Dus wees maar blij met je vrijheidquote:Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slachtoffer van kapitalistische propaganda. Jammer.
Dat is niet zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Righteous het volgende:
Overigens sneu dat ze in Noord Korea niet mogen kijken naar de wedstrijd , behalve als ze winnen dan wordt het alsnog uitgezonden
Noord Korea IS fok!. Ze hebben daar een nog strengere admin dan Danny ooit zal zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 13:26 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Noord Korea geen FOK! hebben . Dus wees maar blij met je vrijheid
Verkeerde vlaggetje.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:20 schreef Perox het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het Ronaldo-bashen?![]()
Oh, ik ben zelfs iets te vroeg. Hup Korea!!
Lang leve de communistische heilstaat.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Righteous het volgende:
Overigens sneu dat ze in Noord Korea niet mogen kijken naar de wedstrijd , behalve als ze winnen dan wordt het alsnog uitgezonden
Hij schijnt live te worden uitgezonden vandaagquote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Righteous het volgende:
Deze wedstrijd wordt live uitgezonden, en dat is inderdaad wel een unicum.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Righteous het volgende:
Dat is wel weer stoer danquote:Op maandag 21 juni 2010 13:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Deze wedstrijd wordt live uitgezonden, en dat is inderdaad wel een unicum.
Krijgen de N-koreanen door de Portugezen natuurlijk het idee dat Europa gore trappers zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 13:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Deze wedstrijd wordt live uitgezonden, en dat is inderdaad wel een unicum.
Die Kim Jong Il is de kwaadste nog niet. Heel wat beter dan de zakkenvullers die wij als leiders hebben.quote:
Yong Jo meen ik. Woont in Japan (1 van zijn ouders is NK)quote:Op maandag 21 juni 2010 13:31 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Hoe heet die huilende Noord-Koreaan?
http://nos.nl/wk2010/arti(...)ive-duel-kijken.htmlquote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Righteous het volgende:
Hey Kwaliteitquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij is bang dat hij nat wordt als hij gaat liggen
Yup of je nou 1 of 150 eikels er hebt zitten maakt geen verschil.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die Kim Jong Il is de kwaadste nog niet. Heel wat beter dan de zakkenvullers die wij als leiders hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |