helaas welquote:Op maandag 21 juni 2010 12:22 schreef TC03 het volgende:
http://www.vi.nl/WK-Nieuw(...)-nog-niet-gebeld.htm
Jongens, voelen jullie de bui al hangen?
Geen geld voorquote:Op maandag 21 juni 2010 12:22 schreef TC03 het volgende:
Alsof ie naar Feyenoord wil als ie bij Ajax meer verdient en bij kan tekenen.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:22 schreef TC03 het volgende:
Hele beperkte voetballer, zal toch niet waar zijn dat hij de volledige (klassieke) top 3 achter zijn naam krijgt?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof ie naar Feyenoord wil als ie bij Ajax meer verdient en bij kan tekenen.
Mag van mij komen, prima speler.
Beperkt? Extreem snel, een redelijk inzicht en kan goed afronden. Vond hem dit seizoen bij Ajax zeker wel goed spelen, en op het WK nu ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hele beperkte voetballer, zal toch niet waar zijn dat hij de volledige (klassieke) top 3 achter zijn naam krijgt?
Hij moet het hebben van 1 of 2 momenten in een seizoen...
quote:Wattamaleo van Feyenoord naar Excelsior
22 juni 2010
Excelsior heeft Kevin Wattamaleo definitief overgenomen van Feyenoord. De 20-jarige Rotterdammer speelde het afgelopen seizoen al op huurbasis in Kralingen.
Wattamaleo, die twee jaar geleden zijn debuut maakte in het eerste elftal van Feyenoord, ondertekende een contract voor twee jaar bij Excelsior, dat in het nieuwe voetbalseizoen weer uitkomt in de eredivisie.
Een speelfilm?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:10 schreef MB23 het volgende:
Rommedahl is een bruikbare speler hoor, hebben we tenminste iemand die ook echt op de vleugels hoort
Ik dacht trouwens, een heeeeele tijd geleden, gelezen te hebben dat er rondom het WK een film uit zou komen "over" Feyenoord. Klein Afrikaans jongetje, droom van een voetbalcarriere, wat er daarna gebeurt is niet verrassend natuurlijkDat is uiteindelijk niet doorgegaan ofzo?
Alsof ons dat boeit. Ik word je gedrag een beetje zat!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Ritmo het volgende:
Kan me er weinig druk over maken momenteel.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alsof ons dat boeit. Ik word je gedrag een beetje zat!
quote:KNVB erkent Feyenoord Academy
Feyenoord en Excelsior voegen de jeugdopleidingen met ingang van komend seizoen samen tot één regionale jeugdopleiding, onder de naam Feyenoord Academy. Elftallen van de opleiding zullen onder de naam Feyenoord/Excelsior gaan spelen. Afgelopen seizoen gebeurde dat ook al bij de beloften. De KNVB heeft de Feyenoord Academy erkend als Regionale Jeugdopleiding.
De Feyenoord Academy kreeg onlangs de Rinus Michels Award, voor beste jeugdopleiding van Nederland. Het samenvoegen van opleidingen van verschillende clubs is een ontwikkeling die in Nederland al langer aan de gang is. FC Twente en Heracles waren in 2003 de eerste clubs die hun opleidingen samenvoegden, Vitesse/AGOVV Apeldoorn, AZ/Telstar, Heerenveen/Emmen en FC Groningen/Veendam hebben dat voorbeeld inmiddels gevolgd.
De Feyenoord Academy blijft gevestigd op Varkenoord. De beloften zullen net als dit seizoen de wedstrijden op Woudestein spelen. Alle elftallen van de Feyenoord Academy zullen onder de naam Feyenoord/Excelsior deelnemen aan de competitie en zullen spelen in Feyenoord-tenue. Excelsior behoudt de jeugdelftallen van haar amateurtak, zoals ook de jeugdopleiding van Sportclub Feyenoord blijft voortbestaan.
quote:Wijnaldum en De Vrij al begonnen
De jeugdinternationals Stefan de Vrij en Georginio Wijnaldum zijn woensdag individueel begonnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De eerste training van Feyenoord onder leiding van Mario Been staat zondag op het programma, maar de twee zijn herstellende van lichte blessures. Wijnaldum raakte bij Jong Oranje geblesseerd aan zijn enkel en heeft op zijn vakantieadres in Suriname niets kunnen doen. Stefan de Vrij werd onlangs geopereerd aan zijn meniscus. De twee werkten op Varkenoord aan de conditie om zondag fit te zijn. Eerder liet Dani Fernandez zich al zien op het trainingscomplex van Feyenoord.
quote:Nieuwe Kuip Rotterdam moet groen worden
Het nieuwe stadion van Feyenoord in Rotterdam moet groen worden, dat wil zeggen duurzaam. De directie van het stadion heeft daarom energieconcern Eneco opdracht gegeven onderzoek te doen naar de mogelijkheden. Er wordt onder meer gedacht aan het gebruik van Maaswater. ,,Een van de interessante aspecten aan het nieuw te ontwikkelen gebied is dat vrijgekomen warmte of koude van de ene plek kan worden gebruikt op andere plaatsen binnen het Stadionpark'', stelt het Rotterdamse bedrijf Eneco. Zo wordt onder meer onderzocht of de warmte die vrijkomt bij de koeling van de mogelijk nieuw te bouwen ijsbaan in het stadion of elders op het terrein gebruikt kan worden. De resultaten van de studie naar verduurzaming van het nieuwe stadion worden over enkele maanden verwacht.
Eneco zegt al ervaring te hebben met dergelijke studies voor allerlei andere organisaties en bedrijven. Ook uit bezoeken aan diverse stadions die zijn gebouwd en verbouwd heeft het bedrijf al veel inzicht verkregen hoe dergelijke voetbaltempels en omliggende gebieden duurzaam opgezet kunnen worden. De stadiondirectie presenteerde vorig jaar september de plannen voor een nieuw stadion aan de gemeente. De gemeenteraad gaf vervolgens aan dat het gebied rondom de nieuwe Kuip duurzaam opgezet moet worden.
quote:De Guzman wacht nog op club en houdt conditie op peil bij Feyenoord
De Guzman wacht nog op club en houdt conditie op peil bij Feyenoord
Donderdag, 24 juni 2010 om 14:11 | Live wedden op alle 65 WK wedstrijden
Het contract van Jonathan De Guzman loopt bijna ten einde, maar de middenvelder is er nog niet in geslaagd een andere club te vinden. Daarom werkte hij donderdag gewoon de training af bij Feyenoord, melden de Rotterdammers op de officiële clubwebsite. De Guzman is niet bereid zijn verblijf te verlengen, maar wacht nog altijd op een nieuwe uitdaging.
/
Feyenoord’s eerste training staat pas gepland voor zondag, maar de afgelopen dagen werkten Kelvin Leerdam en Dani Fernández alvast aan hun conditie. Het defensieve duo kampte vorig seizoen met blessures, en wil tijdig fit worden voor het nieuwe seizoen. Op trainingscomplex Varkenoord voegden ook Stefan de Vrij en Georginio Wijnaldum zich bij de trainingssessie.
Tijdens de training werd volgens Feyenoord donderdag ook een nieuw computersysteem getest, waarmee real time de fysieke staat van de spelers gevolgd kon worden. Hiervoor droegen alle spelers een speciale ontvanger die bijvoorbeeld de hartslag meet en automatisch verbinding maakt met een laptop, waarop vervolgens allerlei gegevens te zien zijn.
“Zo kunnen we bijvoorbeeld direct de gevolgen zien van de inspanningen die spelers leveren en bekijken of iemand in het rood loopt”, legt fysieke trainer Toine van de Goolberg uit. “Tot en met afgelopen seizoen konden we die gegevens pas na de training uitlezen, maar nu kunnen we er tijdens de training al op inspelen. De clou daarvan is dat je spelers niet te veel, maar ook niet te weinig laat doen en dat ze daarbij heel gelaten worden.”
Hij staat officieel nog t/m 30 juni onder contract bij julliequote:Op donderdag 24 juni 2010 14:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een stel mongolen ook bij Feyenoord.![]()
Guzman, oprotten met die tiefushond.
Jammer... Had van mij direct al op mogen tiefen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hij staat officieel nog t/m 30 juni onder contract bij jullie
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een stel mongolen ook bij Feyenoord.![]()
Ze laten altijd zo over zich heen lopen daar lijkt het.. Net als met het makkelijk akkoord gaan met die dubbele bekerfinale toen.quote:
Hij staat nog onder contract he, denk dat hij er nog best een probleem van kan maken als ze nu tegen hem zeggen dat hij niet meer mag komen trainen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze laten altijd zo over zich heen lopen daar lijkt het.. Net als met het makkelijk akkoord gaan met die dubbele bekerfinale toen.
De Guzman had een trap onder z'n hol mogen krijgen, wat moet dat joch nog bij ons?
Johan Derksen zou zeggen: zo zit de wereld niet in elkaar. Feyenoord laat helemaal niet makkelijk over zich heen lopen. Omdat jij irrationele haat koestert jegens De Guzman wil dat niet zeggen dat Feyenoord dat ook doet. Zij hebben nog gewoon een zakelijke relatie, en de persoonlijke relaties tussen Been en de groep lijkt ook niet verstoord. Waarom dan kinderachtig doen en hem niet mee laten trainen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze laten altijd zo over zich heen lopen daar lijkt het.. Net als met het makkelijk akkoord gaan met die dubbele bekerfinale toen.
De Guzman had een trap onder z'n hol mogen krijgen, wat moet dat joch nog bij ons?
Zakelijk gezien heeft Feyenoord er geen voordeel meer bij, trap maar naar Excelsior of Jong Feyenoord.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Johan Derksen zou zeggen: zo zit de wereld niet in elkaar. Feyenoord laat helemaal niet makkelijk over zich heen lopen. Omdat jij irrationele haat koestert jegens De Guzman wil dat niet zeggen dat Feyenoord dat ook doet. Zij hebben nog gewoon een zakelijke relatie, en de persoonlijke relaties tussen Been en de groep lijkt ook niet verstoord. Waarom dan kinderachtig doen en hem niet mee laten trainen?
Kan ie niet naar Excelsior of Jong Feyenoord ofzo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:35 schreef MB23 het volgende:
[..]
Hij staat nog onder contract he, denk dat hij er nog best een probleem van kan maken als ze nu tegen hem zeggen dat hij niet meer mag komen trainen.
Kunnen we dat niet een keertje met jou doen??quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Omdat ik de enige ben die kritisch durft te zijn hier? (Samen met Sinnie).quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet een keertje met jou doen??
Het doet mij inderdaad ook pijn om Feyenoord (structureel) steeds verder te zien afglijden. We hebben al tig overgangsjaren gehad, en ieder jaar zijn er wel legitieme redenen aan te voeren waarom we nog een jaar geduld moeten opbrengen, inmiddels al een aantal jaren geduld moeten opbrengen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Omdat ik de enige ben die kritisch durft te zijn hier? (Samen met Sinnie).
Zolang we geen kampioen worden valt er altijd genoeg te zeiken.
De Guzman is gewoon een werknemer van Feyenoord tot 31 juni.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zakelijk gezien heeft Feyenoord er geen voordeel meer bij, trap maar naar Excelsior of Jong Feyenoord.
Iemand die zo z'n voeten afveegt met een club die zoveel voor hem gedaan heeft hoeft niet netjes meer behandeld te worden.
Klopt, maarja hij is nog even werknemer. Dus moeten we hem netjes behandelen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:05 schreef PIETR het volgende:
De Guzman is gewoon een egoistische klootzak.
dan direct op de trein zettenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:41 schreef Happel het volgende:
Hij schijnt naar topclub Getafe te kunnen. Daar was hij volgens mij al ver mee.
Ik hoop tot en met 30 juni, en niet tot 31 juni.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
De Guzman is gewoon een werknemer van Feyenoord tot 31 juni.
gaat ie daar toch lekker trainen ..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:41 schreef Happel het volgende:
Hij schijnt naar topclub Getafe te kunnen. Daar was hij volgens mij al ver mee.
Goed puntquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:09 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ik hoop tot en met 30 juni, en niet tot 31 juni.
Hiermee ben ik het met je eens. Maar ik ben nog niet tevreden over de leiding van de club. Ze maken geen grote fouten (meer) maar echt briljante ideeen komen er ook niet uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het doet mij inderdaad ook pijn om Feyenoord (structureel) steeds verder te zien afglijden. We hebben al tig overgangsjaren gehad, en ieder jaar zijn er wel legitieme redenen aan te voeren waarom we nog een jaar geduld moeten opbrengen, inmiddels al een aantal jaren geduld moeten opbrengen.
Het is logisch en tevens het aller-belangrijkste om eerst het voortbestaan van de club te waarborgen door de schulden voor eens en voor altijd fatsoenlijk weg te werken, en geen onverantwoorde uitgaven meer te doen, maar het moet naar mijn mening een wisselwerking zijn, besparingen moeten samengaan met verantwoorde aankopen waardoor je blijft aanhaken bij de top in de Eredivisie zodat je gegarandeerd blijft van bepaalde inkomsten en een bepaalde status blijft houden. Anders zak je ver weg, en kom je ook in een negatieve spiraal.
Dan ben je over 10 jaar schuldenvrij maar wel structureel middenmoter. Als dat de enige mogelijkheid is dan ben ik er niet minder supporter om, maar ik zou toch nog graag blijven hopen op betere tijden.
Gelukkig is Feyenoord gezegend met een superlichting qua jeugd en kan het daarmee hopelijk een mooi team opbouwen of er flink aan verdienen, maar ik ben bang dat het tegenwoordig onmogelijk is om echt een team voor meerdere jaren achter elkaar op te bouwen. Als een jong talent tegenwoordig fatsoenlijk een bal over 10 meter kan passen staan de grote clubs al in de rij.
Zodra bepaalde jeugdige spelers bij Feyenoord dus structureel van meerwaarde blijken te zijn zal het niet lang duren voordat zij ook weer in het buitenland spelen, en kan Feyenoord weer van voor af aan beginnen met opbouwen (met wellicht wat meer centjes). Maar zo blijft het dan wel dweilen met de kraan open.
Maar we zullen zien waar het schip strandt, wellicht is de selectie van Feyenoord deze jaargang beter dan ik ervan verwacht, en als Fc Twente en Az kampioen kunnen worden, waarom wij dan niet.![]()
Die moet na dit seizoen gewoon kappen hoor...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Tomasson heeft weer een spierscheuring opgelopen.![]()
Zucht... Wel weer triest dat onze beste aanvaller geen potten kan breken op een WK.quote:Tomasson loopt spierscheuring op
- door Erwin (Peterselieman) op 25-06-2010 @ 11:49
Jon Dahl Tomasson heeft gisteren in het met 3-1 verloren WK-duel tegen Japan op curieuze wijze een blessure opgelopen. De Deen mocht een penalty nemen om zijn land terug in de wedstrijd te brengen, maar schoot tegen de keeper op. In tweede instantie tekende hij wel de 2-1 aan.
"Op het moment dat ik schoot, scheurde ik mijn bovenbeenspier. En ik kan je verzekeren dat het heel lastig scoren is met zo'n blessure," zei een teleurgestelde Tomasson die door zijn kwetsuur voorlopig nog niet bij Feyenoord aan de slag kan.
De Deen wil na het WK gewoon international van zijn land blijven. "Dit was mijn laatste WK. Misschien kan ik nog een EK meemaken. Maar dat moet ik eens goed overdenken, want je moet wel realistisch blijven," zei de spits die tegen Japan een bittere pil te verwerken kreeg. "We hadden hier de verwachting om deze groep te kunnen overleven, al waren het allemaal tegenstanders waar je ook van kunt verliezen. Na de 1-0 liepen wij achter de feiten aan en toen het na een halfuur 2-0 werd, wisten we eigenlijk al dat het voorbij was."
quote:Feyenoord heeft begroting nog niet sluitend
Feyenoord gaat het komende seizoen uit van een operationeel verlies van één miljoen euro. Het Algemeen Dagblad schrijft vrijdag dat de club een niet sluitende begroting heeft ingediend bij de KNVB.
Algemeen directeur Eric Gudde laat in gesprek met de krant weten dat het operationele verlies onderdeel uitmaakt van het plan van aanpak van Feyenoord. "We houden ons volledig aan de regelgeving van de KNVB", vertelt Gudde. "Voor het seizoen 2011/2012 moeten wij met de begroting weer in de positieve cijfers zitten. Daar werken wij hard aan."
Feyenoord draaide tijdens het afgelopen seizoen nog een verlies van rond de vier miljoen euro. Eventuele transfers van spelers staan los van de ingediende begroting.
quote:Beenhakker heeft het 'helemaal gehad'
Door Sj0rSz @ 26/06/2010 12:25
Leo Beenhakker moet creatief omgaan met de middelen die hij bij Feyenoord voorhanden heeft. Er is geen geld beschikbaar en er dreigt zich een ramp te voltrekken als het om spitsen gaat.
Zo is Roy Makaay gestopt, terwijl Sekou Cissé en Jon Dahl Tomasson immer sukkelen met blessures. Luc Castaignos is de enige spits die bij Feyenoord beschikbaar is. "Ik weet dat er geen geld is om te investeren, zelfs niet om spelers te huren", aldus Leo Beenhakker.
"Het liefst had ik er voor zondag al één of twee spelers bij gehad. Maar dat er een spits komt, moge duidelijk zijn. Er móét en zál een oplossing komen. Met alle respect, het kan niet zo zijn dat Mario (Been, red.) aan de competitie begint met alleen Castaignos als gegadigde voor de spitspositie. Sterker, dat is godsonmogelijk", vervolgde de technisch directeur in Voetbal International.
Het rommelt intern bij Feyenoord. Eric Gudde en Onno Jacobs, het duo directeuren, willen saneren. "Natúúrlijk moeten we saneren en natúúrlijk is dat heel belangrijk, maar wat mij tegenstaat, is dat het voetbalgedeelte dreigt onder te sneeuwen. Boven alles is Feyenoord een voetbalclub, een gróte club met een enorme sociale achterban."
Beenhakker gaat over lijken. Het is mogelijk dat er koppen gaan rollen. "Ik heb het helemaal gehad. Ik hoor verhalen over topsportbeleid, beleidsplannen 2013 en weet-ik-veel-wat, maar de trainer moet in een busje naar zijn werk. Degene die het woord topsportklimaat nog in zijn mond durft te nemen, ros ik er persoonlijk uit."
quote:Volgens enkele Turkse media heeft Frank Rijkaard belangstelling voor Leroy Fer. De coach van Galatasaray zou in Fer een speler zien die zowel links op het midden als op de linksbackplaats goed uit de voeten zou kunnen komen. Mario Been anticipeerde met het aantrekken van Auassar al op een eventueel vertrek van Fer, maar het is de vraag of de middenvelder wel openstaat voor een vertrek naar Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |