quote:Op maandag 21 juni 2010 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oei beterschap cyberrust maar goed uit vandaag
Nou.. ze hebben de uitslag van de Cito Entreetoets. Dat is zeg maar de voorloper van de Cito Eindtoets die ze in groep 8 maken. Het geeft een beeld hoe het kind er voor staat en waar nog aan gewerkt moet worden. En die uitslagen zijn dit jaar toch wel iets teleurstellend. Ook voor ouders. Dus ik weet al hoe ze binnen komen. Aan mij de taak uit te leggen dat er nog wel rek in zit hier en daar omdat het geen eindscore is he. Maar dat is gewoon erg moeilijk. Ook omdat ik zelf ook wat teleurgesteld ben in de uitslag gezien over de hele groep..quote:Op maandag 21 juni 2010 12:19 schreef Duderella het volgende:
Sun, dat lijkt me inderdaad spannend, zo'n ouderavond. Vind je het lastig om ouders weellicht teleur te stellen in hun verwachtingen van hun kind? Of ben je bang voor boosheid?
Ik ben dus helemaal geen zoetekauw en eet nooit snoep of chocolade of wat dan ook, maar ik heb dus serieus 1x in de maand een enorme behoefte aan chocolade.. Ik vind het zelf echt nergens op slaan omdat ik het verder dus echt nooit eet, maar als ik ongesteld moet worden dan voel ik echt een grote behoeftequote:Op maandag 21 juni 2010 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen; van die vrouwen die hun verdriet wegeten met een pond chocolade. Of 'het is weer de tijd van de maand, ik moet nu chocolade'.
Ik heb dat er echt niet meeIk vind chocoladetoetjes of -taarten best lekker, een een paar blokjes pure choco gaan er ook wel in bij de koffie, maar verder??
Ik vind het zelf ook grote onzin jaquote:Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef freecell het volgende:
Sunny: volgens onderzoek is dat met chocolade en ongesteldheid onzin, maar ik zie het echt zó vaak om me heen dat ik dat niet geloof
Nee.. vooral niet omdat veel kinderen de 'gewone' Cito toetsen van het leerlingvolgsysteem veel beter maken.. Dat is moeilijk uit te leggen aan ouders. Maar goed, ik heb het van te voren goed doorgesproken met de Intern Begeleidster dus ik kom er wel uit. Heb over het algemeen ook een goede band met de ouders van deze groep dus ik denk dat dat ook wel goed gaat komen. Het is alleen voor het eerst dat ik deze gesprekken helemaal alleen ga voeren aangezien mijn duo-collega, met 8 jaar ervaring in groep 7, met zwangerschapsverlof is. Nu komt de invalster er wel bij zitten (is voor haar ook leerzaam) maar ik moet het dus in mijn eentje opknappen.. en dat vind ik engquote:Balen van die Cito's... maakt zo'n avond niet makkelijker...
Nou, het is over de hele linie een iets zwakkere groep dan die van voorgaande jaren, maar er spelen veel dingen meer:quote:Op maandag 21 juni 2010 12:36 schreef Duderella het volgende:
Is ook eng sun! Maar ik denk dat als je laat zien dat ook jij het jammer vindt, het vast goed gaat.
Enig idee hoe het komt dat deze groep het niet zo goed doet als je hoopte?
Ik geloof er heilig in dat een juf het beter kan inschatten dan 500 vragen van welke toets dan ook. Ik zou er toch op vertrouwen dat deze kinderen beter kunnen dan deze toets doet blijken hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, het is over de hele linie een iets zwakkere groep dan die van voorgaande jaren, maar er spelen veel dingen meer:
- dit jaar voor het eerst in een groep van 30 leerlingen, het waren 3 groepen 6, nu 2 groepen 7, wennen dus
- groep 7 is eigenlijk wel het zwaarste jaar, dus resultaten zijn altijd al iets lager dan in groep 6
- de entreetoets is heel lang (500 vragen) en er wordt heel veel inzicht gevraagd
- begrijpend lezen en luisteren zijn zeer belangrijke onderdelen en daar scoort deze groep sowieso iets lager op
- het is een nieuwe toets, hiervoor hadden we een andere versie, geen idee of dat mee weegt hoor, maar misschien dat de vraagstelling hier en daar toch wat moeilijker is geworden. heb geluiden van een andere school gehoord waar het ook heel erg tegen viel..
En ik wist wel dat de scores niet heel goed zouden zijn, maar sommige kinderen hebben echt onverwacht laag gescoord. Kinderen die ik zo naar een VMBO T-Havo (oude mavo-havo dus) brugklas zou sturen die niet hoger scoren dan ongeveer VMBO kader.. echt jammer.. En kinderen die ik wel de havo-vwo brugklas zie doen die niet verder komen (in theorie dus) tot vmbo T- havo..
Ja, uiteraard speelt de mening van de leerkracht mee, maar middelbare scholen zijn moeilijk te overtuigen hoor als de punten niet genoeg zijn van de eindtoets. Daar wordt gewoon veel nadruk op gelegd. Daarom hoop ik ieder jaar weer dat kinderen op de toetsen minimaal het niveau scoren waar ik ze ook op inschat. Dan scheelt dat de leerkracht van groep 8 weer 'lullen als Brugman' zeg maarquote:Op maandag 21 juni 2010 12:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik geloof er heilig in dat een juf het beter kan inschatten dan 500 vragen van welke toets dan ook. Ik zou er toch op vertrouwen dat deze kinderen beter kunnen dan deze toets doet blijken hoor.
Ik was ook een laabloeier, kreeg Mavo/havo advies, om vervolgens t/m het afronden van mijn HBO nooit enige moeite te hoeven doen. Het zegt dus inderdaad niet alles.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:42 schreef borisz het volgende:
Oh Cito. Ik heb de entreetoets gedaan in groep 7 en niets in groep 8. Advies was Mavo/Havo wat daaruit kwam
. Het is uiteindelijk goed gekomen
.
God wat haat ik dat we in een papieren werkelijkheid leven in het onderwijs, in plaats van in een menselijke.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, uiteraard speelt de mening van de leerkracht mee, maar middelbare scholen zijn moeilijk te overtuigen hoor als de punten niet genoeg zijn van de eindtoets. Daar wordt gewoon veel nadruk op gelegd. Daarom hoop ik ieder jaar weer dat kinderen op de toetsen minimaal het niveau scoren waar ik ze ook op inschat. Dan scheelt dat de leerkracht van groep 8 weer 'lullen als Brugman' zeg maar
Haha, schattigquote:Op maandag 21 juni 2010 12:35 schreef freecell het volgende:
LieLieSOS? (studieontwijkend schoonmaken)
Hier het hele huis ook al schoonIk snap het zelf ook niet... Misschien helpt het dat ik slaap
En dit topic heeft te weinig kietelbaby
Ja, papieren zijn wel erg belangrijk geworden., maar niet alleen door de scholen. ouders hechten ook heel veel waarde aan die punten hoor!!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
God wat haat ik dat we in een papieren werkelijkheid leven in het onderwijs, in plaats van in een menselijke.
Dat zie je bij veel jongens.. die zijn eigenlijk altijd wel iets later dan meisjes.. Daarom hoop ik ook dat scholen het doorstromen gemakkelijk laten zijn, zodat die laatbloeiers toch nog op de goede plek terecht komen.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik was ook een laabloeier, kreeg Mavo/havo advies, om vervolgens t/m het afronden van mijn HBO nooit enige moeite te hoeven doen. Het zegt dus inderdaad niet alles.
Even mijn geschiedenis doorgezocht en gevondenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welk restaurant had jij het over trouwens B?
lunchen
Ik geloof dat de Cito toets zo ongeveer het laatste was waarbij ik openlijk complimenten heb gekregen van mijn ouders.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:49 schreef LieLie het volgende:
Ik moest naar VWO+ volgens mijn Cito. Maar ik wilde helemaal niet![]()
Op de Havo en op het HBO heb ik tot nu toe nooit heel veel moeite hoeven doen.
Maar toen ik het op de Universiteit probeerde werd ik echt ongelukkig, omdat dat hele systeem niet bij me past.
Sowieso een familietrekje bij ons, en ik was ook nog eens een hele jonge leerling. Mijn broer idem Dito, die stuurden ze naar de Havo, alwaar hij van verveling omviel, binnen een kwartaal dus overgestapt naar VWO om vervolgens 2 keer Cum Laude (HBO en univeriteit) en nog een keer "met genoegen (andere universitaire opleiding) te slagen....quote:Op maandag 21 juni 2010 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat zie je bij veel jongens.. die zijn eigenlijk altijd wel iets later dan meisjes.. Daarom hoop ik ook dat scholen het doorstromen gemakkelijk laten zijn, zodat die laatbloeiers toch nog op de goede plek terecht komen.
Mijn ex had ook zo'n leuk traject: lts-mts-hts-posthbo/uni. Duurt ff, maar dan kom je er wel
VIER TAALFOUTEN???quote:Op maandag 21 juni 2010 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof dat de Cito toets zo ongeveer het laatste was waarbij ik openlijk complimenten heb gekregen van mijn ouders.Had 4 taalfouten en een rekenfout. Dat was blijkbaar wel goed genoeg.
Dan zit het grootste deel aan de goede kant van de 5.5!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Tentamen gemaakt. Zit tussen een 5 en een 7 in. Bid / vibe / straal svp voor mij, heb dit vakje toch wel echt nodig.
Nu ff eten en slapen (gisteren 3.5 uur, maar ben nu eigenlijk wel fit) om de latere crash te voorkomen. Dan a.s. woensdag laatste tentamen.
Misschien moet je toch eens een moment zoeken om dit onderwerp aan te kaarten bij je oudersquote:Op maandag 21 juni 2010 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof dat de Cito toets zo ongeveer het laatste was waarbij ik openlijk complimenten heb gekregen van mijn ouders.Had 4 taalfouten en een rekenfout. Dat was blijkbaar wel goed genoeg.
Is erg prettig ja, wij hebben een Denon die volledig compatible is met ipod. Daarom dus een flinke ipod aangeschaft waar inmiddels alle muziek opstaat, ideaal, aan te sturen met afstandsbediening via een menu op het tv schermquote:Op maandag 21 juni 2010 12:58 schreef borisz het volgende:
Mijn externe muziekschijf op het digitale kastje van ziggo aangesloten. Wij hebben zo'n ding van Humax. Als die alles eenmaal op orde heeft is dat best leuk zo al je muziek onder 1 knop.
ondergedompeld in water?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Ole het volgende:
Heb iets te fanatiek mijn toetsenbord schoongemaaktNou ja, gelukkig is er dan nog de laptop
Wij ook niet, het komt niet eens in me op, terwijl het me idd wel leuk lijkt.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij gaan eigenlijk nooit naar het theater, terwijl we dat wel heel leuk vinden.. komt er nooit van of zo.
echt waar? leukste toernooiquote:
Wat lastig zegquote:Op maandag 21 juni 2010 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, uiteraard speelt de mening van de leerkracht mee, maar middelbare scholen zijn moeilijk te overtuigen hoor als de punten niet genoeg zijn van de eindtoets. Daar wordt gewoon veel nadruk op gelegd.
Zo is het wel bedoeld, maar in de praktijk werkt het niet altijd zo. Gelukkig heeft onze school een goede relatie met de middelbare scholen in de omgeving, dus er valt soms nog wel wat te regelen, maar dan moet het verschil niet al te groot zijn..quote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat lastig zegIk dacht altijd dat dit soort toetsen als indicatie dienden en niet als de waarheid zeg maar
Ik kijk altijd bij de BBC.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt waar? leukste toernooi![]()
vind dat droge commentaar van Jan Siemerink en Jacco Eltingh altijd leuk. Paar jaar geleden deden ze iedere dag 'het weer' en daarna een grappig zwart/wit filmpje
Het is regelmatig wetenschappelijk onderzocht en het blijkt keer op keer dat er hormonaal etc helemaal niets is dat chocoladecraving verklaart. En tòch heb ik al diverse keren gehad dat ik me afvroeg waarom ik per se chocolade wil kopen en pas na aankoop ontdekte dat ik de volgende dag ongesteld werd.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef freecell het volgende:
Sunny: volgens onderzoek is dat met chocolade en ongesteldheid onzin, maar ik zie het echt zó vaak om me heen dat ik dat niet geloof
Tja, maar hoge verwachtingen hebben levert hogere resultaten op. Het is dus gewoon heel erg van het kind afhankelijk. Er zijn kinderen waarvan je weet dat als je ze te laag plaatst ze gemakzuchtig worden en niet klimmen. Zo zijn er ook kinderen die je juist wat lager moet plaatsen omdat zij juist de succeservaringen nodig hebben en dan later wel klimmen. Zo kan je uit beide type kinderen proberen het beste te halen. Maar dat is moeilijk inschatten hoor!! Je zit er ook gewoon wel eens naast als leerkracht.. dat is nu eenmaal zo..quote:Op maandag 21 juni 2010 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
over citotoetsen; ze kunnen iemand bij twijfel beter lager plaatsen dan hoger. zakken kost meer stress en teleurstellingen dan een niveau omhoog
Wij hadden in de brugklas een meisje dat zo rond de herfstvakantie vanaf de mavo in onze klas kwam (school had geen mavo). En na de kerst was ze weer terug op de mavoquote:Op maandag 21 juni 2010 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
over citotoetsen; ze kunnen iemand bij twijfel beter lager plaatsen dan hoger. zakken kost meer stress en teleurstellingen dan een niveau omhoog
Jacco en Jan zijn gewoon grappig. lekker droge opmerkingen tussendoor en soms bij herhalingen spottend nadoen wat de spelers zouden kunnen zeggenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kijk altijd bij de BBC.. Beter commentaar en betere analisten.
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey P!! Het is wel (per ongeluk?) totmatenbalsamico die je voor me mee had genomen!!Lekker zeg!!
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij hadden in de brugklas een meisje dat zo rond de herfstvakantie vanaf de mavo in onze klas kwam (school had geen mavo). En na de kerst was ze weer terug op de mavoIk vond dat zo erg voor haar...
Niks verkeerde! Geluk bij een ongeluk, want de tomatenbalsamico is ge-wel-digquote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
Serieus? Hmmm....shit. Dan hebben ze de verkeerde fles ingepakt
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Serieus? Hmmm....shit. Dan hebben ze de verkeerde fles ingepakt
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niks verkeerde! Geluk bij een ongeluk, want de tomatenbalsamico is ge-wel-dig
Denk hetquote:
bestaat er geen havo/vwo of mavo/havo meer? mijn advies was havo, vwo had ik net teveel fouten voor. en toen ging ik op havo/vwo, is makkelijker toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, maar hoge verwachtingen hebben levert hogere resultaten op. Het is dus gewoon heel erg van het kind afhankelijk. Er zijn kinderen waarvan je weet dat als je ze te laag plaatst ze gemakzuchtig worden en niet klimmen. Zo zijn er ook kinderen die je juist wat lager moet plaatsen omdat zij juist de succeservaringen nodig hebben en dan later wel klimmen. Zo kan je uit beide type kinderen proberen het beste te halen. Maar dat is moeilijk inschatten hoor!! Je zit er ook gewoon wel eens naast als leerkracht.. dat is nu eenmaal zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat vond ik ook ja
Nou ben ik teleurgesteld
Kan ik er niets mee doen
Moet ik een nieuw flesje gaan halen
Zal ik hem ff om komen wisselen, Sun? Neem ik dit keer wel de houder van de graduele filters mee
Ik hoorde van mijn ex zoveel verhalen over verkeerde beslissingen wat dat betreft dat ik sterk mijn twijfels heb bij ons schoolsysteem, maar goed, het is niet anders.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn zus was net een jaar uit Hong Kong gekomen, en kreeg bij de Cito aanbeveling huishoudschool. M'n vader heeft net zolang op de schooldirecteur ingepraat totdat ze naar de Mavo mocht. Met kerst zat ze op het VWO en 6 jaar later had ze haar diploma![]()
dat is een leuk succesverhaalquote:Op maandag 21 juni 2010 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn zus was net een jaar uit Hong Kong gekomen, en kreeg bij de Cito aanbeveling huishoudschool. M'n vader heeft net zolang op de schooldirecteur ingepraat totdat ze naar de Mavo mocht. Met kerst zat ze op het VWO en 6 jaar later had ze haar diploma![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bestaat er geen havo/vwo of mavo/havo meer? mijn advies was havo, vwo had ik net teveel fouten voor. en toen ging ik op havo/vwo, is makkelijker toch?De populairste school waar de meeste van onze leerlingen heen willen heeft 2 soorten brugklassen: VMBO T-Havo (mavo havo dus) en Havo-Vwo. Kan daarna de uiteindelijke keuze nog gemaakt worden dus. In mijn tijd had je een gezamenlijke brugklas mavo-havo-vwo. Voor de uitersten dus eigenlijk wat te moeilijk of makkelijk, voor havisten ok. Vind de verdeling van nu dus beter, maar je moet wel van te voren in schatten of het een T-H kind is of een H-V.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga voor je duimen steer!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Tentamen gemaakt. Zit tussen een 5 en een 7 in. Bid / vibe / straal svp voor mij, heb dit vakje toch wel echt nodig.
Nu ff eten en slapen (gisteren 3.5 uur, maar ben nu eigenlijk wel fit) om de latere crash te voorkomen. Dan a.s. woensdag laatste tentamen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat mag natuurlijk altijd! Je kunt ook een nieuwe halen, die ander nog voor mij bewaren en dan koop ik zeg maar een flesje van je over als wij die berg spullen die je ons te leen hebt gegeven terug komen brengen
Het maakt toch voor je toekomstperspectieven best veel uit als je op een beroepsgerichte middelbare school uitkomtquote:Op maandag 21 juni 2010 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Jij hebt een leuke voornaam.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen steer!
Ik heb trouwens nog ff mn voornaam gecheckt via die site die in t vorige topic staat, er zijn wel 14 anderen in NL die ook zo heten
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het maakt toch voor je toekomstperspectieven best veel uit als je op een beroepsgerichte middelbare school uitkomt
Wat doet je zus tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat is helemaal weinig!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen steer!
Ik heb trouwens nog ff mn voornaam gecheckt via die site die in t vorige topic staat, er zijn wel 14 anderen in NL die ook zo heten
Pa heeft vermoedelijk geredeneerd naar het principe van "Niet geschoten is altijd mis! "quote:Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
met een kleine opmerking... want als het haar nou niet was gelukt, dan had je vader naar zijn zeggen 'voor niks' gezeurd bij de directeur...
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ben je gek
Het spul komt wel op zeg maar
Groene salades zijn erg lekker met die balsamico
En binnenkort even met de aardbeien proberen. Was ook wel een goeie combo geloof ik
En we zitten in de buurt van die winkel dus als je mijn kant op komt, kun je je uitleven
Sleep ik je wel ff mee naar Rijswijk voor de Oil & Vinegar
Een individuele aanpak is simpelweg te duur... het valt bijna niet te voorkomen dat het systeem voor niet alle leerlingen even goed werkt.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoorde van mijn ex zoveel verhalen over verkeerde beslissingen wat dat betreft dat ik sterk mijn twijfels heb bij ons schoolsysteem, maar goed, het is niet anders.
Samquote:Op maandag 21 juni 2010 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
jottem!!
Zo, ff met Sammie aan de haal nu
Maar laten we wel wezen: ik denk dat het schoolssyteem over het algemeen toch wel een van de betere ter wereld is. Iedereen kan naar die school die hij / zij wil. Dat is in sommige andere landen wel anders kijk maar eens naar Amerikaquote:Op maandag 21 juni 2010 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een individuele aanpak is simpelweg te duur... het valt bijna niet te voorkomen dat het systeem voor niet alle leerlingen even goed werkt.
Het is eigenlijk best krankzinnig dat Nederland, met een schoolsysteem waarbij competitie nauwelijks bestaat, zo'n goed draaiende kenniseconomie heeft.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoorde van mijn ex zoveel verhalen over verkeerde beslissingen wat dat betreft dat ik sterk mijn twijfels heb bij ons schoolsysteem, maar goed, het is niet anders.
In Amerika kan je ook voor niets (of weinig) naar basis en middelbaar onderwijs... alleen hoef je dan niet de beste leraren te verwachten...quote:Op maandag 21 juni 2010 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar laten we wel wezen: ik denk dat het schoolssyteem over het algemeen toch wel een van de betere ter wereld is. Iedereen kan naar die school die hij / zij wil. Dat is in sommige andere landen wel anders kijk maar eens naar Amerika
Ja? Verschrikkelijk? Is toch een mooie naam!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef Aure het volgende:
[..]Ik vond hem eerst verschrikkelijk! Maar nu ben ik er wel blij mee
Klik en hap snap verder bijlezenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:52 schreef borisz het volgende:
Even mijn geschiedenis doorgezocht en gevonden.
http://www.grandcafekruiten.nl/index.php/kruiten/welkom
Zijn er nou 4 weg of niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:47 schreef cybermans het volgende:
Woei de noord koreanen maken het de Portugezen wel gelijk moeilijk
Ja dat kwam een beetje omdat bijna iedereen in mn omgeving wel een naam had die wat algemener is en die van mij hoorde ik nooit. Plus dat iedereen er altijd iets anders van maakte (Melissa ofzoquote:Op maandag 21 juni 2010 13:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? Verschrikkelijk? Is toch een mooie naam!
Voor als nog niet. Of ze moeten vier nieuwe Koreanen ingevlogen hebbenquote:
En in dit geval vind ik dat een goede zaakquote:Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef cybermans het volgende:
In de VS betaal je dan ook minder belasting maar alles kost dan ook klauwen vol met geld. Dat zit hier in de belasting inbegrepen
vreselijk dat bericht over dat er Chinezen in het publiek zitten voor de Noord Koreanen, omdat ze bang zijn dat eigen publiek gaat vluchten naar de westkant.... Kim Jong Ilquote:
samequote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En in dit geval vind ik dat een goede zaakKennis is de basis van de samenleving denk ik en hoe meer kennis je mensen meegeeft, hoe beter de samenleving ervan profiteert. Plus dat ik vind dat je mensen ook de kansen moet geven om zich goed te ontplooien en dat gebeurt op deze manier erg goed.
Nee, de man die bij Noord-Korea spelersfomulier moest invullen wist niet dat hij er 22 bij een WK mag invullen. Normaal zijn het er maar 18 die je mag hebben.quote:
Ik had mavo/havo advies, maar ging naar de huishoudschool, lekker met mijn vriendinnen meequote:Op maandag 21 juni 2010 12:49 schreef LieLie het volgende:
Ik moest naar VWO+ volgens mijn Cito. Maar ik wilde helemaal niet![]()
Op de Havo en op het HBO heb ik tot nu toe nooit heel veel moeite hoeven doen.
Maar toen ik het op de Universiteit probeerde werd ik echt ongelukkig, omdat dat hele systeem niet bij me past.
lol!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, de man die bij Noord-Korea spelersfomulier moest invullen wist niet dat hij er 22 bij een WK mag invullen. Normaal zijn het er maar 18 die je mag hebben.
Competitie wordt in dit geval ook wel erg overschat i.m.o.. Voor de selecte groep toppers is het waarschijnlijk geweldig, maar voor de breedte werkt ons systeem beter.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best krankzinnig dat Nederland, met een schoolsysteem waarbij competitie nauwelijks bestaat, zo'n goed draaiende kenniseconomie heeft.
Ik had ergens gelezen dat de competitiedrang op Ivy League universiteiten in Amerika juist averechts werkt: ieder voor zich. Nooit je aantekeningen aan iemand laten lenen, dat soort dingen. En dat je dan een verkeerd soort mentaliteit kweekt.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Competitie wordt in dit geval ook wel erg overschat i.m.o.. Voor de selecte groep toppers is het waarschijnlijk geweldig, maar voor de breedte werkt ons systeem beter.
Het cijfer wordt berekend vanuit het gemiddelde. Dus als iedereen goed scoort moet jij het geweldig doen wil je meer dan een zesje halen. Doet de rest het slechter dan is dat voor jou weer beter.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat de competitiedrang op Ivy League universiteiten in Amerika juist averechts werkt: ieder voor zich. Nooit je aantekeningen aan iemand laten lenen, dat soort dingen. En dat je dan een verkeerd soort mentaliteit kweekt.
Gewoon een kwestie van een playlist met romantische nummers aanvragenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:11 schreef Laydina het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)mantisch-liedje.html
Nou jongens.. let goed op de muziek dus
Dat wil ik best geloven, ja. 't Zal de sfeer ook niet ten goede komen. Hoewel, Amerikanen zijn altijd erg goed in oppervlakkig aardig doenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat de competitiedrang op Ivy League universiteiten in Amerika juist averechts werkt: ieder voor zich. Nooit je aantekeningen aan iemand laten lenen, dat soort dingen. En dat je dan een verkeerd soort mentaliteit kweekt.
Blijft lastig hoor, dat soort dingenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:16 schreef Laydina het volgende:
lol.. ik ben echt zo slecht in meelevend reageren![]()
met m'n opa gaat het steeds slechter verteld m'n ma net op msn. Maar ik heb geen idee hoe ik daarop moet reageren.
Het is een aardige man enzo, maar ik heb er niet specifiek een band mee. En eerlijk gezegd maakt het mij niet uit of hij nu dood gaat of nog even verder leeft. En nu heb ik geen idee hoe en wat ik soms beleefd/meelevend moet reageren
Ja best wel. Dan ligt ze me weer in over de stand van zaken en dan heb ik zoiets van.. Hoeft niet, ik hoor het wel als hij is overleden.quote:
bekend probleem.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:16 schreef Laydina het volgende:
lol.. ik ben echt zo slecht in meelevend reageren![]()
met m'n opa gaat het steeds slechter verteld m'n ma net op msn. Maar ik heb geen idee hoe ik daarop moet reageren.
Het is een aardige man enzo, maar ik heb er niet specifiek een band mee. En eerlijk gezegd maakt het mij niet uit of hij nu dood gaat of nog even verder leeft. En nu heb ik geen idee hoe en wat ik soms beleefd/meelevend moet reageren
Gewoon even laten praten. Ze wil haar verhaal ergens kwijt kunnenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:21 schreef Laydina het volgende:
Ja best wel. Dan ligt ze me weer in over de stand van zaken en dan heb ik zoiets van.. Hoeft niet, ik hoor het wel als hij is overleden.Maarja dat kan ik ook moeilijk tegen der zeggen haha
Oordopjes lenen?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wordt inmiddels echt gestoord van de takkeherrie die mijn laptop maakt
Ik vond ze uitblinken in overdreven aardig doen (incl zoveel mogelijk superlatieven hoe geweldig het wel niet was me te zien...voor de eerste keer). Ik werd er héél erg introvert van, al die overdreven 'spontane' aandacht.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
Dat wil ik best geloven, ja. 't Zal de sfeer ook niet ten goede komen. Hoewel, Amerikanen zijn altijd erg goed in oppervlakkig aardig doen
Dat ook jaquote:Op maandag 21 juni 2010 14:25 schreef z80 het volgende:
[..]
bekend probleem.
even per tel. reageren gaat in dit soort gevallen beter.
kan er niemand vallen over een woordkeuze die verkeerd uitgelegd kan worden.
Ow nee dat is helemaal niks. Met m'n ma aan de telquote:Op maandag 21 juni 2010 14:25 schreef z80 het volgende:
[..]
bekend probleem.
even per tel. reageren gaat in dit soort gevallen beter.
kan er niemand vallen over een woordkeuze die verkeerd uitgelegd kan worden.
hmm denk dat ik meer opschiet met een nieuwe laptopquote:
ligt = lichtquote:Op maandag 21 juni 2010 14:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ja best wel. Dan ligt ze me weer in over de stand van zaken en dan heb ik zoiets van.. Hoeft niet, ik hoor het wel als hij is overleden.Maarja dat kan ik ook moeilijk tegen der zeggen haha
Licht ja haha.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ligt = licht![]()
maar moeilijk.. je kunt het niet maken om eerlijk te zeggen dat het je niet zo veel interesseert en wel hoort tot ie dood is![]()
hoe kan het dat je niet zo veel voor je familie voelt?
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:11 schreef Laydina het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)mantisch-liedje.html
Nou jongens.. let goed op de muziek dus
knap vind ik het ergens dat je daar zo makkelijk over praat. ik heb wel nichtjes en neefjes van rond mijn leeftijd maar doordat ik vroeger stil en anders was val ik alsnog een beetje buiten de boot maar dat geeft niet. echter al heb ik een moeilijk gesprek met één van mn zussen of ouders, vind ik het verschrikkelijk. dan denk ik; familie houdt van elkaar, doe dan lief tegen elkaar...quote:Op maandag 21 juni 2010 14:39 schreef Laydina het volgende:
[..]
Licht ja haha.
Het zijn niet mijn type mensen. Zijn gewoon aardig en dergelijke. Maar eigenlijk al vanaf jongs af aan viel ik beetje buiten de boot. Ze zijn van die mensen waarbij alles 'normaal' moet zijn. Waar je mee over het weer praat of wie er nu weer dood is.
Ik heb 1 nicht en neef die zo'n 10 jaar ouder zijn. Dusd aar nooit echt contact mee gehad. En een nichtje en neefje die 6 en 8 jaar jonger zijn en de rest zijn nu baby;s (achternichtjes). Heb ik dus ook helemaal niks mee.
Dusja verjaardagen zijn saai. Je praat zelden echt met iemand en het is allemaal zo uhm ja saai.
En sowieso voel ik weinig qua emoties mbt familie hoor. Mijn vader is denk ik de enige die ik niet wil missen. Mijn moeder spreek ik steeds minder en merk dat ik dat eigenlijk helemaal niet erg vind.
ik zie het... vreselijk... maar die 1-0 en 2-0 had de keeper bijna. zat er net met zn voet naast, jammerquote:
Moeilijke gesprekken heb ik zelden met m'n gezin/familie. Meestal is het koetjes en kalfjes. Hoogstens heel af en toe met m'n pa. Maar dan wordt het toch meer een zwijgen vanuit mijn kant.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
knap vind ik het ergens dat je daar zo makkelijk over praat. ik heb wel nichtjes en neefjes van rond mijn leeftijd maar doordat ik vroeger stil en anders was val ik alsnog een beetje buiten de boot maar dat geeft niet. echter al heb ik een moeilijk gesprek met één van mn zussen of ouders, vind ik het verschrikkelijk. dan denk ik; familie houdt van elkaar, doe dan lief tegen elkaar...
4-0quote:Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zie het... vreselijk... maar die 1-0 en 2-0 had de keeper bijna. zat er net met zn voet naast, jammer
lief, leuk bezoek dusquote:Op maandag 21 juni 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:weer thuis van zusje en neefjes, was gezellig. K. is een schatje
en mijn oudtse neefje D. is echt zo grappig
Maar zo leeghoofdig als maar kan.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond ze uitblinken in overdreven aardig doen (incl zoveel mogelijk superlatieven hoe geweldig het wel niet was me te zien...voor de eerste keer). Ik werd er héél erg introvert van, al die overdreven 'spontane' aandacht.
jouw gezin?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Moeilijke gesprekken heb ik zelden met m'n gezin/familie. Meestal is het koetjes en kalfjes. Hoogstens heel af en toe met m'n pa. Maar dan wordt het toch meer een zwijgen vanuit mijn kant.
En tja familie, ik kan niet zeggen dat ik van ze houdt. Ja misschien van m'n pa, thats all.
Wel jammer dat het voor jou soms zo lastig is. Al is dat misschien ook wel goed hoor. Dit nuchtere van mij is ook niet altijd even goed.
Hij speelt tegen Falla. In Halle versloeg Federer Falla nog met 61 62quote:Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whaa in de 1e ronde?van wie?
gezin als in pa/ma/broer (wel gescheiden) maar dat is toch je gezinquote:
heeft niks met leeghoofdig te maken, overdreven doenquote:
jammer voor emquote:Op maandag 21 juni 2010 14:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij speelt tegen Falla. In Halle versloeg Federer Falla nog met 61 62
neuh dat noem ik gewoon familie..quote:Op maandag 21 juni 2010 14:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
gezin als in pa/ma/broer (wel gescheiden) maar dat is toch je gezin
(totdat je er zelf 1 hebt)
Hm ik heb het altijd m'n gezin genoemd en alles wat daarbuiten is.. is familie. Dat je toch ergens het onderscheid tussen 1e rang en 2e rangs heb.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
neuh dat noem ik gewoon familie..
gezin is toch echt datgene dat jezelf produceert en bij elkaar regelt P
Over een gondel in Venetie zeggen over de telefoon naar paps....its like a boat, that floats on the water. and like, it can get you to the other side of the channel.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heeft niks met leeghoofdig te maken, overdreven doen
Dat eerste vooral.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef TAV74 het volgende:
Ivoorkust kan dus ook wel vast inpakken.
is N-Korea zo slecht of Portugal goed?
*grinquote:Op maandag 21 juni 2010 14:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Over een gondel in Venetie zeggen over de telefoon naar paps....its like a boat, that floats on the water. and like, it can get you to the other side of the channel.
Ah ok, aangezien het VBL forum er alles aan doet om leden weg te jagen kan ik het niet even volgen momenteelquote:
Hahahahahahaquote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb trouwens zelf oordoppen, van die goede muzikantendingen, maar ik krijg er altijd zere oren vanEn dan doe ik ze dus niet in tijdens concerten, niet handig. Ik ga dus nu eindelijk maar eens dingen op maat laten maken..
Overmatig gebruik van het woord 'like' is wel typisch, ja. En ontzettend enthousiast over suffe dingenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Over een gondel in Venetie zeggen over de telefoon naar paps....its like a boat, that floats on the water. and like, it can get you to the other side of the channel.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HahahahahahaDie dingen moet ik ook nog eens laten maken. Ik vergeet het alleen elke keer
Plus dat ze 120 EUR kosten
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:
weer thuis van zusje en neefjes, was gezellig. K. is een schatje
en mijn oudtse neefje D. is echt zo grappig
Probeer eerst gewoon een redelijk standaard Alpine setje van 30 a 40 euro. Die passen mij super en functioneren absoluut naar behoren, in ieder geval 100 keer beter dan herriestoppers.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HahahahahahaDie dingen moet ik ook nog eens laten maken. Ik vergeet het alleen elke keer
Plus dat ze 120 EUR kosten
Ik zit nog steeds in-between-matenquote:
vind t zo cute als hij zegt: tante A blijf je ook een boterhammetje eten? das gezellig!quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vind t zo cute als hij zegt: tante A blijf je ook een boterhammetje eten? das gezellig!![]()
Ja, ik ook, vreselijkquote:Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in-between-matenOnhandig..
geen idee welke maat dit is eigenlijk.. ff kijken
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah ok, aangezien het VBL forum er alles aan doet om leden weg te jagen kan ik het niet even volgen momenteel
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en hij ging op zijn fiets achter kraaien aan om ze " dubbel te rijden"
Ik heb een paar standaard oordoppen van 20 EUR die voldoende dempen om het tijdens een metalconcert tot bijzonder aanvaardbare niveaus terug te dringen terwijl ik voor de speakers staquote:Op maandag 21 juni 2010 15:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Probeer eerst gewoon een redelijk standaard Alpine setje van 30 a 40 euro. Die passen mij super en functioneren absoluut naar behoren, in ieder geval 100 keer beter dan herriestoppers.
Ja dat maakt uit he, stof.. De linnenbroek van vorig jaar kan ik nu, zonder knoop en rits los te maken, gewoon uit trekkenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik ook, vreselijkAl lijkt het steeds meer op een maat kleiner. Kon al een linnen broek kopen die een maat kleiner was. Maar goed, dan zit het model en de stof ook mee natuurlijk.
Net mijn kledingkast even opgeruimd, mijn god wat een bende was dat![]()
Dus ik heb weer een beter overzicht van wat ik heb en (bijna) aankan.
Heb gisteren maar even een broek achter gelaten bij de Bijenkorf een 1 maat in te laten nemen. Had hem een tijdje niet aangehad en was echt veel te ruim geworden.quote:
Oh.. jammerquote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh dat forum heeft last van hostingproblemen.
Beterquote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat maakt uit he, stof.. De linnenbroek van vorig jaar kan ik nu, zonder knoop en rits los te maken, gewoon uit trekkenEn dat is maat 44..
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb gisteren maar even een broek achter gelaten bij de Bijenkorf een 1 maat in te laten nemen. Had hem een tijdje niet aangehad en was echt veel te ruim geworden.
had ik ook last van, heb hem aan mijn schoonmoeder meegegeven. die is handig met de naaimachinequote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat maakt uit he, stof.. De linnenbroek van vorig jaar kan ik nu, zonder knoop en rits los te maken, gewoon uit trekkenEn dat is maat 44..
Jaquote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh.. jammerhad wel zin in een relletje
haha heerlijk hequote:Op maandag 21 juni 2010 15:11 schreef DarkElf het volgende:
en hij ging op zijn fiets achter kraaien aan om ze " dubbel te rijden"
Coolquote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb gisteren maar even een broek achter gelaten bij de Bijenkorf een 1 maat in te laten nemen. Had hem een tijdje niet aangehad en was echt veel te ruim geworden.
goed dat je het zegt! ik heb ergens nog herriestoppers en misschien dat ik ze voor het eerst ga gebruiken a.s. vrijdag. wil alleen niet dat het zichtbaar isquote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een paar standaard oordoppen van 20 EUR die voldoende dempen om het tijdens een metalconcert tot bijzonder aanvaardbare niveaus terug te dringen terwijl ik voor de speakers staMaar die beginnen af en toe goed te irriteren in mijn oren
Haha, ja zeg!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ook al!! En Cyber ook!! We vallen wat af hier zeg
![]()
![]()
ja leuk is datquote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
haha heerlijk he![]()
Ik kan niet wachten tot Babi J. gaat praten
(kruipen, lopen, eigenlijk alles)
Noord Korea ookquote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, ik ga binnenkort ook wat broeken aan mijn schoonmoeder geven idd. Die kan dat ook heel goed. Pas als ik echt op streef ben durf ik weer wat duurdere broeken te kopen denk ik zo. Probeer het nu iig niet te veel te doenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
had ik ook last van, heb hem aan mijn schoonmoeder meegegeven. die is handig met de naaimachinebleef nieuwe kleren kopen.. das niet zo handig. Had al zoveel nieuw moeten kopen na t ziekenhuis, en wacht ik liever even weer tot mijn maat gestabiliseerd is
Snap niet dat het zoveel te ruim was. maar jaquote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die van mij ook. Maar die is vanmorgen op vakantie gegaan voor twee weken. En mijn enige goede broek (die nieuwe dus) is gister kapot gegaan, de zoom aan de onderkant is aan één kant helemaal los gegaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
had ik ook last van, heb hem aan mijn schoonmoeder meegegeven. die is handig met de naaimachinebleef nieuwe kleren kopen.. das niet zo handig. Had al zoveel nieuw moeten kopen na t ziekenhuis, en wacht ik liever even weer tot mijn maat gestabiliseerd is
Arme familiequote:Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
stop er alsjeblieft mee, scheids; fluit ajb af. ik huil gewoon mee met de Noord Koreaanse keeper nu. die kan echt niet meer slapen, arm schaap
Ik denk dat we straks 22 Noord-Koreaanse vluchtelingen erbij hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:17 schreef cybermans het volgende:
7-0 OMG
quote:
Klinkt ook weer goed. Had dit weekend de veldsla-stamppot van de AH gemaakt. Best wel lekkerquote:Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef DarkElf het volgende:
lijkt wel slank de zomer in hier
ik ga eens even mijn eten van vanavond voorbereiden(ienieminie broccoliroosjes snijden, die heel kort koken, en laten afkoelen, dan lekker wat spek bakken en erdoor, wat tomaatjes erdoor en bieslook... dressing van knoflook/mosterd/witte wijnazijn en olijfolie met wat p&z en eventueel nog wat feta erdoor
)
Oh zonde.. een zoompje zou ik zelf nog wel redden (als het geen spijkerbroek is). Heb de oude husqvarna van mijn moeder. Die mist nu een paar functies, maar recht toer recht aan doet ie het nog prima. Alleen ben ik er zelf niet zo goed in..quote:Op maandag 21 juni 2010 15:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die van mij ook. Maar die is vanmorgen op vakantie gegaan voor twee weken. En mijn enige goede broek (die nieuwe dus) is gister kapot gegaan, de zoom aan de onderkant is aan één kant helemaal los gegaan.
21 (of incl coach dan) aangezien ze een speler hebben die in Japan woontquote:Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik denk dat we straks 22 Noord-Koreaanse vluchtelingen erbij hebben
is ook heel lekkerquote:Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Klinkt ook weer goed. Had dit weekend de veldsla-stamppot van de AH gemaakt. Best wel lekker
quote:
Saai hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kijk op het gemiddelde voetbalforum en je snapt dat ik veel te fatsoenlijk ben om daar gebanned te worden
Toch nog een echt voetbaldwerg ontdekt dit toernooiquote:
Zelfs dat zoompje wordt hem niet voor mijquote:Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh zonde.. een zoompje zou ik zelf nog wel redden (als het geen spijkerbroek is). Heb de oude husqvarna van mijn moeder. Die mist nu een paar functies, maar recht toer recht aan doet ie het nog prima. Alleen ben ik er zelf niet zo goed in..![]()
Wat ik vooral fijn vind nu is dat mijn buik zo is afgenomen dat een simpel truitje of shirtje gewoon weer mooi valt.Ik ben nog lang niet op streef, maar ik ben wel veel beter in proportie nu. Mijn buik is echt ruim 10cm minder vol..
Vluchten heeft wel enorme consequenties voor je familie - ga er maar aan staanquote:Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef cybermans het volgende:
21 (of incl coach dan) aangezien ze een speler hebben die in Japan woonten nooit meer een voet op Noord Koreaanse bodem zal zetten. (dus nu zitten al zijn ploegmaten bij hem op de kamer op de playstation te spelen)
Als je liever heb dat ik ga communiceren zoals sommige figuren daar hoor ik het graagquote:
als jij fatsoenlijk bent, hoe erg is de rest dan wel nietquote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kijk op het gemiddelde voetbalforum en je snapt dat ik veel te fatsoenlijk ben om daar gebanned te worden
Dat heb ik nu ook een beetje ja..quote:Op maandag 21 juni 2010 15:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zelfs dat zoompje wordt hem niet voor mij![]()
Mijn buik is ook weer behoorlijk strak nu. Alleen gaan mijn benen wat langzamer. Dus mt 44 kan echt niet meer, omdat ik daar qua middel wel twee keer in kan. En mt 42 is nog lastig, omdat ie dan bij m'n bovenbenen nog te strak zit, maar bij m'n middel goed.
dat hoop ik ook. een deceptie na een arrogante overwinningquote:Op maandag 21 juni 2010 15:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch nog een echt voetbaldwerg ontdekt dit toernooiEn Portugal mag nu gewoon verliezen van Brazilië.
Ja, mijn model ook wel hoor. Maar het verschil is nu een beetje tequote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook een beetje ja..Komt vanzelf wel weer goed, al is het ook gewoon mijn model om brede heupen en een slanke taille te hebben.
haha ja volgens mij lijken wij qua bouw wel op elkaar als ik die foto's zo zagquote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, mijn model ook wel hoor. Maar het verschil is nu een beetje te
Nououou, niet zo breed hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
vind ik juist mooi bij vrouwen! slanke taille en brede heupen
Mooier dan andersom iigquote:Op maandag 21 juni 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
vind ik juist mooi bij vrouwen! slanke taille en brede heupen
Vind het wel zielig voor die jongens. Alsof ze een schijn van kans maken.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef cybermans het volgende:
[..]
21 (of incl coach dan) aangezien ze een speler hebben die in Japan woonten nooit meer een voet op Noord Koreaanse bodem zal zetten. (dus nu zitten al zijn ploegmaten bij hem op de kamer op de playstation te spelen)
Geloof het ook ja!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja volgens mij lijken wij qua bouw wel op elkaar als ik die foto's zo zag
Paprika, ui en mais. Catelaanse worstjes erbijquote:Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is ook heel lekker
veldsla is lekker, wat deed je er nog meer in?
Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat ze ook bij een nederlaag tegen Brazilië gewoon door zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat hoop ik ook. een deceptie na een arrogante overwinning
Dingen in één stuk ook, zoals jurkjes. Dat zit dan bij m'n middel toch vaak een beetje te los.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooier dan andersom iigMaar soms wel heel lastig.. zeker omdat mijn bovenlichaam eigenlijk altijd 1 maatje minder is, is soms lastig kleren kopen..
Juist!! Herkenbaarquote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dingen in één stuk ook, zoals jurkjes. Dat zit dan bij m'n middel toch vaak een beetje te los.
Kan beter een rokje en een shirtje/hempje dragen, want dan worden beide delen op de juiste manier geaccentueerd
ooh haha ik hoopte dat ze tegen brazilie moesten in de 1/8 ofzo, dat je dat bedoeldequote:Op maandag 21 juni 2010 15:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat ze ook bij een nederlaag tegen Brazilië gewoon door zijnOp doelsaldo gaat Ivoorkust er nooit meer in de buurt komen.
brede heupen met brede maar ook gespierde bovenbenen vind ik mooi, zou ik ook wel willen hebben. dan heb je een slanke taille met een mooie volle kont en benenquote:
modelletje 'Shakira' of 'Beyonce'quote:Op maandag 21 juni 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
brede heupen met brede maar ook gespierde bovenbenen vind ik mooi, zou ik ook wel willen hebben. dan heb je een slanke taille met een mooie volle kont en benen
hmm ja kan ik me voorstellen. zowel truitjes als broeken. maar broeken zijn voor de meeste mensen een ramp. ik heb het opgegevenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooier dan andersom iigMaar soms wel heel lastig.. zeker omdat mijn bovenlichaam eigenlijk altijd 1 maatje minder is, is soms lastig kleren kopen..
yes modelletje Beyoncé, echt mooiquote:Op maandag 21 juni 2010 15:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
modelletje 'Shakira' of 'Beyonce'dat heb ik van nature wel een beetje ja..
zou ik niet doen als ik jou was. als hij dat heeft geleerd kun je iedere dag nieuwe koekjes kopenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Handig hoor zo'n hondje die de post gaat halenalleen moet ik hem toch eens leren zelf de deur naar de gang open te maken en daarna zelf een koekje van de hoge keukenkast te pakken
![]()
Ohja.. daar zeg je watquote:Op maandag 21 juni 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zou ik niet doen als ik jou was. als hij dat heeft geleerd kun je iedere dag nieuwe koekjes kopen
Wat leuk is dat zeg!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd, ik heb spulletjes besteld bij een bedrijfje die een gepersonaliseerd logo van je dier makenPetArts Ik ben heel benieuwd hoe het logo van Sam wordt
Vind ze zooooo gaaf!!
Gaaf he!quote:
Wat tof! Ook net iets voor m'n schoonouders, die hond is hun derde kind (maar komt op de eerste plaats, zeggen ze altijdquote:Op maandag 21 juni 2010 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gaaf he!Vind deze zo tof (is ook een Cocker, net als Sam): http://www.petarts.biedme(...)owmodellen.html#baco
Jaa superleukquote:Op maandag 21 juni 2010 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gaaf he!Vind deze zo tof (is ook een Cocker, net als Sam): http://www.petarts.biedme(...)owmodellen.html#baco
's avonds lekker buiten eten voor je naar je werk moet? dan geniet je er nog een beetje vanquote:Op maandag 21 juni 2010 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Wordt het eindelijk weer mooi weer, heb ik 7 nachtdiensten op een rijTypisch.
dan kan het zeker! 30 gradenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:49 schreef TAV74 het volgende:
oeh, inderdaad mooi weer. Dan moet BBQ maar weer aan aankomend weekend
tandartsen.....quote:Op maandag 21 juni 2010 15:40 schreef Aure het volgende:weer terug. Ik heb daar nog 3 kwartier moeten wachten voordat ik aan de beurt was
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef DarkElf het volgende:
's avonds lekker buiten eten voor je naar je werk moet? dan geniet je er nog een beetje van
waar?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:40 schreef Aure het volgende:weer terug. Ik heb daar nog 3 kwartier moeten wachten voordat ik aan de beurt was
30 graden.... omg tropischhhhhquote:Op maandag 21 juni 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan kan het zeker! 30 graden![]()
ik lig dan plat op het gras op Parkpop, als er geen 300.000 bezoekers komen
dat scheelt zeker! dat vind ik een groot nadeel. ik kan niet slapen zonder dekbed. met alleen een laken slaap ik stukken lichter. maar met dekbed in tropisch weer kan ik ook niet slapenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat kan natuurlijk wel
En het fijne is wel dat ik naar bed ga als het goed is afgekoeld ('s morgens), terwijl jullie 's avonds als het nog snikheet is naar bed gaan.
FRIS he, inderdaad FRISquote:Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef cybermans het volgende:
[..]
30 graden.... omg tropischhhhh
volgende week maar wat extra fris inslaan
woensdag 25, donderdag en vrijdag 25 tot 28, zaterdag en zondag 28-30quote:Op maandag 21 juni 2010 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:30 graden!! Boh wat overdreven weer.. waarom kan het in nederland niet gewoon een lange periode fijn 23 graden zijn zonder dat stomme geschommel.. 30 graden vind ik helemaal niet prettig meer
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:30 graden!! Boh wat overdreven weer.. waarom kan het in nederland niet gewoon een lange periode fijn 23 graden zijn zonder dat stomme geschommel.. 30 graden vind ik helemaal niet prettig meer
Ik moest mn gaatjes laten vullen, want daar had ie de vorige keer geen tijd meer voorquote:Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tandartsen.....![]()
wel weer een schoon gebitje?
Tandartsquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
woensdag 25, donderdag en vrijdag 25 tot 28, zaterdag en zondag 28-30
gaatjes vullen doet geen pijn toch? alleen een gek gevoelquote:Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik moest mn gaatjes laten vullen, want daar had ie de vorige keer geen tijd meer voormaar tis weer helemaal goed nu
![]()
[..]
Tandarts![]()
Succes Lie! T gaat je lukken hoor
oh bah heb je een heet lokaal zonder airco?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat wordt weer afzien in de klas dus..
Ik begin donderdag met mijn nachtdienstenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
woensdag 25, donderdag en vrijdag 25 tot 28, zaterdag en zondag 28-30
Ik heb niet eens arko in de klas. 2 kleine raampjes die open kunnen, meer nietquote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh bah heb je een heet lokaal zonder airco?
Hmm doet wel een beetje pijn hoor! Ik had ooit een best groot gat (kies was stuk afgebroken en toen was er een gaatje gekomen) en die was gevuld enzo maar die moest nu opnieuw gedaan worden.. (was iets niet helemaal goed gegaan de eerste keer). Mann dat deed toch wel zeer hoor, want er moest weer meer weggehaald worden en dan kom je steeds dichter bij je zenuwquote:Op maandag 21 juni 2010 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaatjes vullen doet geen pijn toch? alleen een gek gevoel
aiksquote:Op maandag 21 juni 2010 16:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb niet eens arko in de klas. 2 kleine raampjes die open kunnen, meer niet
Teletekst en Weeronline voorspellen wat lagere temperaturen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat wordt weer afzien in de klas dus..
Laatst toen het zo warm en drukkend was heb een tijdje gewoon stil gezeten in de klas, en het zweet liep nog langs mijn lijfquote:Op maandag 21 juni 2010 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aiksmaar hopen dat de kinderen braaf zijn, anders zweet je je helemaal kapot
oh dan heb ik tot nu toe nog geluk had met mijn gaatjes. alhoewel; ik heb een voortand waar een stuk vanaf is gegaan vroeger en die moest om de 5 jaar weer bijgevuld worden omdat ie weer afviel. deed niet echt pijn, maar de tandarts houdt zo lang je mond openquote:Op maandag 21 juni 2010 16:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Hmm doet wel een beetje pijn hoor! Ik had ooit een best groot gat (kies was stuk afgebroken en toen was er een gaatje gekomen) en die was gevuld enzo maar die moest nu opnieuw gedaan worden.. (was iets niet helemaal goed gegaan de eerste keer). Mann dat deed toch wel zeer hoor, want er moest weer meer weggehaald worden en dan kom je steeds dichter bij je zenuw
Oh veel lager zelfs!! Komt niet boven de 24 graden.. dat is beter. mag van het weekend wel wat warmer zijn, maar als ik moet werken liever nietquote:Op maandag 21 juni 2010 16:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Teletekst en Weeronline voorspellen wat lagere temperaturen.
daar word je dan ook wat slapper van he... en sneller hoofdpijn... is niet leuk als je moet werkenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Laatst toen het zo warm en drukkend was heb een tijdje gewoon stil gezeten in de klas, en het zweet liep nog langs mijn lijfzo irritant!
Barstende koppijn jaquote:Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar word je dan ook wat slapper van he... en sneller hoofdpijn... is niet leuk als je moet werken
ooh dat zou voor mij ook beter zijn. geen keiharde keelpijn veroorzakende airco aanquote:Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh veel lager zelfs!! Komt niet boven de 24 graden.. dat is beter. mag van het weekend wel wat warmer zijn, maar als ik moet werken liever niet
gelukkig krijgen ze bijna schoolvakantiequote:Op maandag 21 juni 2010 16:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Barstende koppijn jaen de kinderen worden er ook vervelend van.. geen concentratie, lamlendig..
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig krijgen ze bijna schoolvakantie
ga je een weekendje bij Cyber doorbrengen?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
FRIS he, inderdaad FRIS
geen alcohol
mochten wij dat maar ook doen vroeger.. kan me gelukkig niet meer herinneren hoe het was toen het snikheet was op de basisschool.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
daar zijn ze nu ook echt wel aan toe zo langzamerhand. Einde van de week gaan we ook regelmatig gewoon even buiten spelen aan het eind van de dag.. is toch niets meer waard nu..
ik help hem gewoon een kater te voorkomenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ga je een weekendje bij Cyber doorbrengen?
Succes!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, hapje gegeten, tandjes ff poetsen en dan ga ik vast naar school. Dan heb ik nog een uurtje om wat laatste dingen voor te bereiden en klaar te leggen. Moet goed gaan..hoop ik
En het halve Chileense team heeft al gele kaarten en dan krijgt Zwitserland direct roodquote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Rood! hij greep zn gezicht vast, wat een sukkel
Komt goedquote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx meiden!! Laat zo rond 21.00 hoop ik wel even horen hoe het ging
ja 4 geelquote:Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het halve Chileense team heeft al gele kaarten en dan krijgt Zwitserland direct rood
heb nog nooit een kater gehad van champagne die tijdens de sex gebruik werdquote:Op maandag 21 juni 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik help hem gewoon een kater te voorkomen
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef cybermans het volgende:
[..]
heb nog nooit een kater gehad van champagne die tijdens de sex gebruik werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |