abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83092913
hoop ik, saaie titel hehe
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oei beterschap cyber rust maar goed uit vandaag
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 21 juni 2010 @ 12:19:33 #2
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83092955
Sun, dat lijkt me inderdaad spannend, zo'n ouderavond. Vind je het lastig om ouders weellicht teleur te stellen in hun verwachtingen van hun kind? Of ben je bang voor boosheid?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_83092956
pi_83093051
pi_83093082
Dat namengedoe

Mijn naam was in 1894 het populairst ooit. Wel 71 geboortes
En vanaf 2004 elk jaar 1 erbij

Ik vond altijd al dat ik een ouderwetse naam had
pi_83093120
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:19 schreef Duderella het volgende:
Sun, dat lijkt me inderdaad spannend, zo'n ouderavond. Vind je het lastig om ouders weellicht teleur te stellen in hun verwachtingen van hun kind? Of ben je bang voor boosheid?
Nou.. ze hebben de uitslag van de Cito Entreetoets. Dat is zeg maar de voorloper van de Cito Eindtoets die ze in groep 8 maken. Het geeft een beeld hoe het kind er voor staat en waar nog aan gewerkt moet worden. En die uitslagen zijn dit jaar toch wel iets teleurstellend. Ook voor ouders. Dus ik weet al hoe ze binnen komen. Aan mij de taak uit te leggen dat er nog wel rek in zit hier en daar omdat het geen eindscore is he. Maar dat is gewoon erg moeilijk. Ook omdat ik zelf ook wat teleurgesteld ben in de uitslag gezien over de hele groep..
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit begrepen; van die vrouwen die hun verdriet wegeten met een pond chocolade. Of 'het is weer de tijd van de maand, ik moet nu chocolade'.
Ik heb dat er echt niet mee Ik vind chocoladetoetjes of -taarten best lekker, een een paar blokjes pure choco gaan er ook wel in bij de koffie, maar verder??
Ik ben dus helemaal geen zoetekauw en eet nooit snoep of chocolade of wat dan ook, maar ik heb dus serieus 1x in de maand een enorme behoefte aan chocolade.. Ik vind het zelf echt nergens op slaan omdat ik het verder dus echt nooit eet, maar als ik ongesteld moet worden dan voel ik echt een grote behoefte
pi_83093247
Sunny: volgens onderzoek is dat met chocolade en ongesteldheid onzin, maar ik zie het echt zó vaak om me heen dat ik dat niet geloof

Balen van die Cito's... maakt zo'n avond niet makkelijker...
pi_83093258
Zo. Drie kilo papier uit de kast gevist aan papieren en opdrachten van drie blokken geleden
Administratie gedaan, was in de machine, begin gemaakt met de kamer opruimen.
Wil eigenlijk nog verder opruimen, de vloer stofzuigen en dweilen, afstoffen en m'n kledingkast uitmesten.

Ik ben dus echt een betere huisvrouw als er niet telkens nog opdrachten voor school op de loer liggen

alleen even niet vergeten dat ik volgende week nog één tentamen heb
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 12:32:06 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83093319
Wimbledon begint vandaag
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_83093342
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef freecell het volgende:
Sunny: volgens onderzoek is dat met chocolade en ongesteldheid onzin, maar ik zie het echt zó vaak om me heen dat ik dat niet geloof
Ik vind het zelf ook grote onzin ja maar toch is het zo.. geen idee hoe het komt verder. Denk noooooit aan chocolade, behalve in de paar dagen voor het zo ver is.. bizar..
quote:
Balen van die Cito's... maakt zo'n avond niet makkelijker...
Nee.. vooral niet omdat veel kinderen de 'gewone' Cito toetsen van het leerlingvolgsysteem veel beter maken.. Dat is moeilijk uit te leggen aan ouders. Maar goed, ik heb het van te voren goed doorgesproken met de Intern Begeleidster dus ik kom er wel uit. Heb over het algemeen ook een goede band met de ouders van deze groep dus ik denk dat dat ook wel goed gaat komen. Het is alleen voor het eerst dat ik deze gesprekken helemaal alleen ga voeren aangezien mijn duo-collega, met 8 jaar ervaring in groep 7, met zwangerschapsverlof is. Nu komt de invalster er wel bij zitten (is voor haar ook leerzaam) maar ik moet het dus in mijn eentje opknappen.. en dat vind ik eng
pi_83093410
LieLie SOS? (studieontwijkend schoonmaken)

Hier het hele huis ook al schoon Ik snap het zelf ook niet... Misschien helpt het dat ik slaap

En dit topic heeft te weinig kietelbaby
  maandag 21 juni 2010 @ 12:36:06 #12
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83093433
Is ook eng sun! Maar ik denk dat als je laat zien dat ook jij het jammer vindt, het vast goed gaat.

Enig idee hoe het komt dat deze groep het niet zo goed doet als je hoopte?
pi_83093462
Sunny, dat is ook eng! Ik vond het ook altijd eng als ik voor het eerst iets echt alleen moest den, hoe vaak ik het ook gedaan had

Ik weet mijn Eind-Cito nog Das ook wel lollig...
pi_83093463
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:32 schreef borisz het volgende:
Wimbledon begint vandaag
Welk restaurant had jij het over trouwens B?

lunchen
pi_83093499
In de categorie: werrassend lekker: de munt-siroop (limonade) die de Lidl nu tijdelijk heeft.
Bijkomend voordeel: stopt hongergevoel dus nuttig als je wat kilo's kwijt wilt
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 12:42:08 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83093619
Oh Cito . Ik heb de entreetoets gedaan in groep 7 en niets in groep 8. Advies was Mavo/Havo wat daaruit kwam . Het is uiteindelijk goed gekomen .
pi_83093622
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:36 schreef Duderella het volgende:
Is ook eng sun! Maar ik denk dat als je laat zien dat ook jij het jammer vindt, het vast goed gaat.

Enig idee hoe het komt dat deze groep het niet zo goed doet als je hoopte?
Nou, het is over de hele linie een iets zwakkere groep dan die van voorgaande jaren, maar er spelen veel dingen meer:
- dit jaar voor het eerst in een groep van 30 leerlingen, het waren 3 groepen 6, nu 2 groepen 7, wennen dus
- groep 7 is eigenlijk wel het zwaarste jaar, dus resultaten zijn altijd al iets lager dan in groep 6
- de entreetoets is heel lang (500 vragen) en er wordt heel veel inzicht gevraagd
- begrijpend lezen en luisteren zijn zeer belangrijke onderdelen en daar scoort deze groep sowieso iets lager op
- het is een nieuwe toets, hiervoor hadden we een andere versie, geen idee of dat mee weegt hoor, maar misschien dat de vraagstelling hier en daar toch wat moeilijker is geworden. heb geluiden van een andere school gehoord waar het ook heel erg tegen viel..

En ik wist wel dat de scores niet heel goed zouden zijn, maar sommige kinderen hebben echt onverwacht laag gescoord. Kinderen die ik zo naar een VMBO T-Havo (oude mavo-havo dus) brugklas zou sturen die niet hoger scoren dan ongeveer VMBO kader.. echt jammer.. En kinderen die ik wel de havo-vwo brugklas zie doen die niet verder komen (in theorie dus) tot vmbo T- havo..

Uiteraard hebben ze nog ruim een half jaar te gaan voor de uiteindelijke beslissing valt, en dan kan er nog veel gebeuren. Maar meestal is de Entreetoets echt wel een goede graadmeter..
  maandag 21 juni 2010 @ 12:44:31 #18
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83093681
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou, het is over de hele linie een iets zwakkere groep dan die van voorgaande jaren, maar er spelen veel dingen meer:
- dit jaar voor het eerst in een groep van 30 leerlingen, het waren 3 groepen 6, nu 2 groepen 7, wennen dus
- groep 7 is eigenlijk wel het zwaarste jaar, dus resultaten zijn altijd al iets lager dan in groep 6
- de entreetoets is heel lang (500 vragen) en er wordt heel veel inzicht gevraagd
- begrijpend lezen en luisteren zijn zeer belangrijke onderdelen en daar scoort deze groep sowieso iets lager op
- het is een nieuwe toets, hiervoor hadden we een andere versie, geen idee of dat mee weegt hoor, maar misschien dat de vraagstelling hier en daar toch wat moeilijker is geworden. heb geluiden van een andere school gehoord waar het ook heel erg tegen viel..

En ik wist wel dat de scores niet heel goed zouden zijn, maar sommige kinderen hebben echt onverwacht laag gescoord. Kinderen die ik zo naar een VMBO T-Havo (oude mavo-havo dus) brugklas zou sturen die niet hoger scoren dan ongeveer VMBO kader.. echt jammer.. En kinderen die ik wel de havo-vwo brugklas zie doen die niet verder komen (in theorie dus) tot vmbo T- havo..
Ik geloof er heilig in dat een juf het beter kan inschatten dan 500 vragen van welke toets dan ook. Ik zou er toch op vertrouwen dat deze kinderen beter kunnen dan deze toets doet blijken hoor.
pi_83093743
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:44 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik geloof er heilig in dat een juf het beter kan inschatten dan 500 vragen van welke toets dan ook. Ik zou er toch op vertrouwen dat deze kinderen beter kunnen dan deze toets doet blijken hoor.
Ja, uiteraard speelt de mening van de leerkracht mee, maar middelbare scholen zijn moeilijk te overtuigen hoor als de punten niet genoeg zijn van de eindtoets. Daar wordt gewoon veel nadruk op gelegd. Daarom hoop ik ieder jaar weer dat kinderen op de toetsen minimaal het niveau scoren waar ik ze ook op inschat. Dan scheelt dat de leerkracht van groep 8 weer 'lullen als Brugman' zeg maar
  maandag 21 juni 2010 @ 12:46:49 #20
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83093756
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:42 schreef borisz het volgende:
Oh Cito . Ik heb de entreetoets gedaan in groep 7 en niets in groep 8. Advies was Mavo/Havo wat daaruit kwam . Het is uiteindelijk goed gekomen .
Ik was ook een laabloeier, kreeg Mavo/havo advies, om vervolgens t/m het afronden van mijn HBO nooit enige moeite te hoeven doen. Het zegt dus inderdaad niet alles.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 21 juni 2010 @ 12:47:52 #21
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83093779
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, uiteraard speelt de mening van de leerkracht mee, maar middelbare scholen zijn moeilijk te overtuigen hoor als de punten niet genoeg zijn van de eindtoets. Daar wordt gewoon veel nadruk op gelegd. Daarom hoop ik ieder jaar weer dat kinderen op de toetsen minimaal het niveau scoren waar ik ze ook op inschat. Dan scheelt dat de leerkracht van groep 8 weer 'lullen als Brugman' zeg maar
God wat haat ik dat we in een papieren werkelijkheid leven in het onderwijs, in plaats van in een menselijke.
pi_83093783
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:35 schreef freecell het volgende:
LieLie SOS? (studieontwijkend schoonmaken)

Hier het hele huis ook al schoon Ik snap het zelf ook niet... Misschien helpt het dat ik slaap

En dit topic heeft te weinig kietelbaby
Haha, schattig

En nee, niet echt SOS hoor Ik heb nog tot volgende week woensdag voor die toets. En het is niet al te ingewikkeld.
pi_83093797
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:47 schreef Duderella het volgende:

[..]

God wat haat ik dat we in een papieren werkelijkheid leven in het onderwijs, in plaats van in een menselijke.
Ja, papieren zijn wel erg belangrijk geworden., maar niet alleen door de scholen. ouders hechten ook heel veel waarde aan die punten hoor!!
pi_83093809
Ik had van die sterretjes? Eén sterretje bij VWO en de rest van de sterretjes kwijt.

En ik heb met veel plezier HAVO gedaan
pi_83093843
Ik moest naar VWO+ volgens mijn Cito. Maar ik wilde helemaal niet
Op de Havo en op het HBO heb ik tot nu toe nooit heel veel moeite hoeven doen.
Maar toen ik het op de Universiteit probeerde werd ik echt ongelukkig, omdat dat hele systeem niet bij me past.
pi_83093894
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik was ook een laabloeier, kreeg Mavo/havo advies, om vervolgens t/m het afronden van mijn HBO nooit enige moeite te hoeven doen. Het zegt dus inderdaad niet alles.
Dat zie je bij veel jongens.. die zijn eigenlijk altijd wel iets later dan meisjes.. Daarom hoop ik ook dat scholen het doorstromen gemakkelijk laten zijn, zodat die laatbloeiers toch nog op de goede plek terecht komen.
Mijn ex had ook zo'n leuk traject: lts-mts-hts-posthbo/uni. Duurt ff, maar dan kom je er wel
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 12:52:43 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83093936
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Welk restaurant had jij het over trouwens B?

lunchen
Even mijn geschiedenis doorgezocht en gevonden .
http://www.grandcafekruiten.nl/index.php/kruiten/welkom
  maandag 21 juni 2010 @ 12:53:10 #28
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_83093953
Tentamen gemaakt. Zit tussen een 5 en een 7 in. Bid / vibe / straal svp voor mij, heb dit vakje toch wel echt nodig.

Nu ff eten en slapen (gisteren 3.5 uur, maar ben nu eigenlijk wel fit) om de latere crash te voorkomen. Dan a.s. woensdag laatste tentamen.
Confidence through competence
  maandag 21 juni 2010 @ 12:54:11 #29
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_83093986
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:49 schreef LieLie het volgende:
Ik moest naar VWO+ volgens mijn Cito. Maar ik wilde helemaal niet
Op de Havo en op het HBO heb ik tot nu toe nooit heel veel moeite hoeven doen.
Maar toen ik het op de Universiteit probeerde werd ik echt ongelukkig, omdat dat hele systeem niet bij me past.
Ik geloof dat de Cito toets zo ongeveer het laatste was waarbij ik openlijk complimenten heb gekregen van mijn ouders. Had 4 taalfouten en een rekenfout. Dat was blijkbaar wel goed genoeg.
Confidence through competence
  maandag 21 juni 2010 @ 12:54:36 #30
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83093999
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat zie je bij veel jongens.. die zijn eigenlijk altijd wel iets later dan meisjes.. Daarom hoop ik ook dat scholen het doorstromen gemakkelijk laten zijn, zodat die laatbloeiers toch nog op de goede plek terecht komen.
Mijn ex had ook zo'n leuk traject: lts-mts-hts-posthbo/uni. Duurt ff, maar dan kom je er wel
Sowieso een familietrekje bij ons, en ik was ook nog eens een hele jonge leerling. Mijn broer idem Dito, die stuurden ze naar de Havo, alwaar hij van verveling omviel, binnen een kwartaal dus overgestapt naar VWO om vervolgens 2 keer Cum Laude (HBO en univeriteit) en nog een keer "met genoegen (andere universitaire opleiding) te slagen....
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 21 juni 2010 @ 12:55:16 #31
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83094028
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik geloof dat de Cito toets zo ongeveer het laatste was waarbij ik openlijk complimenten heb gekregen van mijn ouders. Had 4 taalfouten en een rekenfout. Dat was blijkbaar wel goed genoeg.
VIER TAALFOUTEN???

En ik duim heel hard voor je tentamen.
pi_83094034
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Tentamen gemaakt. Zit tussen een 5 en een 7 in. Bid / vibe / straal svp voor mij, heb dit vakje toch wel echt nodig.

Nu ff eten en slapen (gisteren 3.5 uur, maar ben nu eigenlijk wel fit) om de latere crash te voorkomen. Dan a.s. woensdag laatste tentamen.
Dan zit het grootste deel aan de goede kant van de 5.5!
  maandag 21 juni 2010 @ 12:57:14 #33
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83094110
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Misschien moet je toch eens een moment zoeken om dit onderwerp aan te kaarten bij je ouders
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 12:58:14 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83094153
Mijn externe muziekschijf op het digitale kastje van ziggo aangesloten. Wij hebben zo'n ding van Humax . Als die alles eenmaal op orde heeft is dat best leuk zo al je muziek onder 1 knop.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:00:26 #35
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83094236
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:58 schreef borisz het volgende:
Mijn externe muziekschijf op het digitale kastje van ziggo aangesloten. Wij hebben zo'n ding van Humax . Als die alles eenmaal op orde heeft is dat best leuk zo al je muziek onder 1 knop.
Is erg prettig ja, wij hebben een Denon die volledig compatible is met ipod. Daarom dus een flinke ipod aangeschaft waar inmiddels alle muziek opstaat, ideaal, aan te sturen met afstandsbediening via een menu op het tv scherm
pi_83094250
Hey P!! Het is wel (per ongeluk?) totmatenbalsamico die je voor me mee had genomen!! Lekker zeg!!
pi_83094434
Even met het theater gebeld, want mijn schoonouders hadden de kaarten via de voorverkoop wel al ontvangen en wij niet. Dus ik dacht dat we ze dan niet zouden krijgen.
Maar ze waren gewoon nog niet verzonden Ik ga met een vriendin naar Acda en de Munnik en met de mr naar Lebbis
pi_83094649
Leuk Lielie

Wij gaan eigenlijk nooit naar het theater, terwijl we dat wel heel leuk vinden.. komt er nooit van of zo.
  Moderator / Miss SHO maandag 21 juni 2010 @ 13:17:02 #39
22592 crew  Ole
pi_83094809
Heb iets te fanatiek mijn toetsenbord schoongemaakt Nou ja, gelukkig is er dan nog de laptop
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_83094888
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Ole het volgende:
Heb iets te fanatiek mijn toetsenbord schoongemaakt Nou ja, gelukkig is er dan nog de laptop
ondergedompeld in water?
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:12 schreef Sunnythesun het volgende:

Wij gaan eigenlijk nooit naar het theater, terwijl we dat wel heel leuk vinden.. komt er nooit van of zo.
Wij ook niet, het komt niet eens in me op, terwijl het me idd wel leuk lijkt.

Ik ben gewoon plebs denk ik
pi_83094940
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:32 schreef borisz het volgende:
Wimbledon begint vandaag
echt waar? leukste toernooi
vind dat droge commentaar van Jan Siemerink en Jacco Eltingh altijd leuk. Paar jaar geleden deden ze iedere dag 'het weer' en daarna een grappig zwart/wit filmpje
pi_83094999
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, uiteraard speelt de mening van de leerkracht mee, maar middelbare scholen zijn moeilijk te overtuigen hoor als de punten niet genoeg zijn van de eindtoets. Daar wordt gewoon veel nadruk op gelegd.
Wat lastig zeg Ik dacht altijd dat dit soort toetsen als indicatie dienden en niet als de waarheid zeg maar
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_83095057
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat lastig zeg Ik dacht altijd dat dit soort toetsen als indicatie dienden en niet als de waarheid zeg maar
Zo is het wel bedoeld, maar in de praktijk werkt het niet altijd zo. Gelukkig heeft onze school een goede relatie met de middelbare scholen in de omgeving, dus er valt soms nog wel wat te regelen, maar dan moet het verschil niet al te groot zijn..
pi_83095085
ik heb weer een kaasbuik
2 bolletjes cheddar/salami getoast (tosti )
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 13:24:23 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83095103
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

echt waar? leukste toernooi
vind dat droge commentaar van Jan Siemerink en Jacco Eltingh altijd leuk. Paar jaar geleden deden ze iedere dag 'het weer' en daarna een grappig zwart/wit filmpje
Ik kijk altijd bij de BBC. . Beter commentaar en betere analisten.
pi_83095120
over citotoetsen; ze kunnen iemand bij twijfel beter lager plaatsen dan hoger. zakken kost meer stress en teleurstellingen dan een niveau omhoog
pi_83095191
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef freecell het volgende:
Het is regelmatig wetenschappelijk onderzocht en het blijkt keer op keer dat er hormonaal etc helemaal niets is dat chocoladecraving verklaart. En tòch heb ik al diverse keren gehad dat ik me afvroeg waarom ik per se chocolade wil kopen en pas na aankoop ontdekte dat ik de volgende dag ongesteld werd.

Citotoets kan ik me ook nog herinneren, vond het reuze spannend en eng. Kreeg vwo advies, maar wilde naar de school waar mijn broer op zat (lagere landbouwschool) Ik heb wat afgehuild dat ik naar die stomme school met die saaie vakken (broer had vooral praktijkvakken) moest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83095221
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
over citotoetsen; ze kunnen iemand bij twijfel beter lager plaatsen dan hoger. zakken kost meer stress en teleurstellingen dan een niveau omhoog
Tja, maar hoge verwachtingen hebben levert hogere resultaten op. Het is dus gewoon heel erg van het kind afhankelijk. Er zijn kinderen waarvan je weet dat als je ze te laag plaatst ze gemakzuchtig worden en niet klimmen. Zo zijn er ook kinderen die je juist wat lager moet plaatsen omdat zij juist de succeservaringen nodig hebben en dan later wel klimmen. Zo kan je uit beide type kinderen proberen het beste te halen. Maar dat is moeilijk inschatten hoor!! Je zit er ook gewoon wel eens naast als leerkracht.. dat is nu eenmaal zo..
pi_83095240
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Wij hadden in de brugklas een meisje dat zo rond de herfstvakantie vanaf de mavo in onze klas kwam (school had geen mavo). En na de kerst was ze weer terug op de mavo Ik vond dat zo erg voor haar...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83095343
middag
pi_83095374
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:24 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik kijk altijd bij de BBC. . Beter commentaar en betere analisten.
Jacco en Jan zijn gewoon grappig. lekker droge opmerkingen tussendoor en soms bij herhalingen spottend nadoen wat de spelers zouden kunnen zeggen
pi_83095429
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey P!! Het is wel (per ongeluk?) totmatenbalsamico die je voor me mee had genomen!! Lekker zeg!!
Serieus? Hmmm....shit. Dan hebben ze de verkeerde fles ingepakt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')