abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83092913
hoop ik, saaie titel hehe
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oei beterschap cyber rust maar goed uit vandaag
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 21 juni 2010 @ 12:19:33 #2
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83092955
Sun, dat lijkt me inderdaad spannend, zo'n ouderavond. Vind je het lastig om ouders weellicht teleur te stellen in hun verwachtingen van hun kind? Of ben je bang voor boosheid?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_83092956
pi_83093051
pi_83093082
Dat namengedoe

Mijn naam was in 1894 het populairst ooit. Wel 71 geboortes
En vanaf 2004 elk jaar 1 erbij

Ik vond altijd al dat ik een ouderwetse naam had
pi_83093120
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:19 schreef Duderella het volgende:
Sun, dat lijkt me inderdaad spannend, zo'n ouderavond. Vind je het lastig om ouders weellicht teleur te stellen in hun verwachtingen van hun kind? Of ben je bang voor boosheid?
Nou.. ze hebben de uitslag van de Cito Entreetoets. Dat is zeg maar de voorloper van de Cito Eindtoets die ze in groep 8 maken. Het geeft een beeld hoe het kind er voor staat en waar nog aan gewerkt moet worden. En die uitslagen zijn dit jaar toch wel iets teleurstellend. Ook voor ouders. Dus ik weet al hoe ze binnen komen. Aan mij de taak uit te leggen dat er nog wel rek in zit hier en daar omdat het geen eindscore is he. Maar dat is gewoon erg moeilijk. Ook omdat ik zelf ook wat teleurgesteld ben in de uitslag gezien over de hele groep..
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit begrepen; van die vrouwen die hun verdriet wegeten met een pond chocolade. Of 'het is weer de tijd van de maand, ik moet nu chocolade'.
Ik heb dat er echt niet mee Ik vind chocoladetoetjes of -taarten best lekker, een een paar blokjes pure choco gaan er ook wel in bij de koffie, maar verder??
Ik ben dus helemaal geen zoetekauw en eet nooit snoep of chocolade of wat dan ook, maar ik heb dus serieus 1x in de maand een enorme behoefte aan chocolade.. Ik vind het zelf echt nergens op slaan omdat ik het verder dus echt nooit eet, maar als ik ongesteld moet worden dan voel ik echt een grote behoefte
pi_83093247
Sunny: volgens onderzoek is dat met chocolade en ongesteldheid onzin, maar ik zie het echt zó vaak om me heen dat ik dat niet geloof

Balen van die Cito's... maakt zo'n avond niet makkelijker...
pi_83093258
Zo. Drie kilo papier uit de kast gevist aan papieren en opdrachten van drie blokken geleden
Administratie gedaan, was in de machine, begin gemaakt met de kamer opruimen.
Wil eigenlijk nog verder opruimen, de vloer stofzuigen en dweilen, afstoffen en m'n kledingkast uitmesten.

Ik ben dus echt een betere huisvrouw als er niet telkens nog opdrachten voor school op de loer liggen

alleen even niet vergeten dat ik volgende week nog één tentamen heb
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 12:32:06 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83093319
Wimbledon begint vandaag
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_83093342
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef freecell het volgende:
Sunny: volgens onderzoek is dat met chocolade en ongesteldheid onzin, maar ik zie het echt zó vaak om me heen dat ik dat niet geloof
Ik vind het zelf ook grote onzin ja maar toch is het zo.. geen idee hoe het komt verder. Denk noooooit aan chocolade, behalve in de paar dagen voor het zo ver is.. bizar..
quote:
Balen van die Cito's... maakt zo'n avond niet makkelijker...
Nee.. vooral niet omdat veel kinderen de 'gewone' Cito toetsen van het leerlingvolgsysteem veel beter maken.. Dat is moeilijk uit te leggen aan ouders. Maar goed, ik heb het van te voren goed doorgesproken met de Intern Begeleidster dus ik kom er wel uit. Heb over het algemeen ook een goede band met de ouders van deze groep dus ik denk dat dat ook wel goed gaat komen. Het is alleen voor het eerst dat ik deze gesprekken helemaal alleen ga voeren aangezien mijn duo-collega, met 8 jaar ervaring in groep 7, met zwangerschapsverlof is. Nu komt de invalster er wel bij zitten (is voor haar ook leerzaam) maar ik moet het dus in mijn eentje opknappen.. en dat vind ik eng
pi_83093410
LieLie SOS? (studieontwijkend schoonmaken)

Hier het hele huis ook al schoon Ik snap het zelf ook niet... Misschien helpt het dat ik slaap

En dit topic heeft te weinig kietelbaby
  maandag 21 juni 2010 @ 12:36:06 #12
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83093433
Is ook eng sun! Maar ik denk dat als je laat zien dat ook jij het jammer vindt, het vast goed gaat.

Enig idee hoe het komt dat deze groep het niet zo goed doet als je hoopte?
pi_83093462
Sunny, dat is ook eng! Ik vond het ook altijd eng als ik voor het eerst iets echt alleen moest den, hoe vaak ik het ook gedaan had

Ik weet mijn Eind-Cito nog Das ook wel lollig...
pi_83093463
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:32 schreef borisz het volgende:
Wimbledon begint vandaag
Welk restaurant had jij het over trouwens B?

lunchen
pi_83093499
In de categorie: werrassend lekker: de munt-siroop (limonade) die de Lidl nu tijdelijk heeft.
Bijkomend voordeel: stopt hongergevoel dus nuttig als je wat kilo's kwijt wilt
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 12:42:08 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83093619
Oh Cito . Ik heb de entreetoets gedaan in groep 7 en niets in groep 8. Advies was Mavo/Havo wat daaruit kwam . Het is uiteindelijk goed gekomen .
pi_83093622
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:36 schreef Duderella het volgende:
Is ook eng sun! Maar ik denk dat als je laat zien dat ook jij het jammer vindt, het vast goed gaat.

Enig idee hoe het komt dat deze groep het niet zo goed doet als je hoopte?
Nou, het is over de hele linie een iets zwakkere groep dan die van voorgaande jaren, maar er spelen veel dingen meer:
- dit jaar voor het eerst in een groep van 30 leerlingen, het waren 3 groepen 6, nu 2 groepen 7, wennen dus
- groep 7 is eigenlijk wel het zwaarste jaar, dus resultaten zijn altijd al iets lager dan in groep 6
- de entreetoets is heel lang (500 vragen) en er wordt heel veel inzicht gevraagd
- begrijpend lezen en luisteren zijn zeer belangrijke onderdelen en daar scoort deze groep sowieso iets lager op
- het is een nieuwe toets, hiervoor hadden we een andere versie, geen idee of dat mee weegt hoor, maar misschien dat de vraagstelling hier en daar toch wat moeilijker is geworden. heb geluiden van een andere school gehoord waar het ook heel erg tegen viel..

En ik wist wel dat de scores niet heel goed zouden zijn, maar sommige kinderen hebben echt onverwacht laag gescoord. Kinderen die ik zo naar een VMBO T-Havo (oude mavo-havo dus) brugklas zou sturen die niet hoger scoren dan ongeveer VMBO kader.. echt jammer.. En kinderen die ik wel de havo-vwo brugklas zie doen die niet verder komen (in theorie dus) tot vmbo T- havo..

Uiteraard hebben ze nog ruim een half jaar te gaan voor de uiteindelijke beslissing valt, en dan kan er nog veel gebeuren. Maar meestal is de Entreetoets echt wel een goede graadmeter..
  maandag 21 juni 2010 @ 12:44:31 #18
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83093681
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou, het is over de hele linie een iets zwakkere groep dan die van voorgaande jaren, maar er spelen veel dingen meer:
- dit jaar voor het eerst in een groep van 30 leerlingen, het waren 3 groepen 6, nu 2 groepen 7, wennen dus
- groep 7 is eigenlijk wel het zwaarste jaar, dus resultaten zijn altijd al iets lager dan in groep 6
- de entreetoets is heel lang (500 vragen) en er wordt heel veel inzicht gevraagd
- begrijpend lezen en luisteren zijn zeer belangrijke onderdelen en daar scoort deze groep sowieso iets lager op
- het is een nieuwe toets, hiervoor hadden we een andere versie, geen idee of dat mee weegt hoor, maar misschien dat de vraagstelling hier en daar toch wat moeilijker is geworden. heb geluiden van een andere school gehoord waar het ook heel erg tegen viel..

En ik wist wel dat de scores niet heel goed zouden zijn, maar sommige kinderen hebben echt onverwacht laag gescoord. Kinderen die ik zo naar een VMBO T-Havo (oude mavo-havo dus) brugklas zou sturen die niet hoger scoren dan ongeveer VMBO kader.. echt jammer.. En kinderen die ik wel de havo-vwo brugklas zie doen die niet verder komen (in theorie dus) tot vmbo T- havo..
Ik geloof er heilig in dat een juf het beter kan inschatten dan 500 vragen van welke toets dan ook. Ik zou er toch op vertrouwen dat deze kinderen beter kunnen dan deze toets doet blijken hoor.
pi_83093743
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:44 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik geloof er heilig in dat een juf het beter kan inschatten dan 500 vragen van welke toets dan ook. Ik zou er toch op vertrouwen dat deze kinderen beter kunnen dan deze toets doet blijken hoor.
Ja, uiteraard speelt de mening van de leerkracht mee, maar middelbare scholen zijn moeilijk te overtuigen hoor als de punten niet genoeg zijn van de eindtoets. Daar wordt gewoon veel nadruk op gelegd. Daarom hoop ik ieder jaar weer dat kinderen op de toetsen minimaal het niveau scoren waar ik ze ook op inschat. Dan scheelt dat de leerkracht van groep 8 weer 'lullen als Brugman' zeg maar
  maandag 21 juni 2010 @ 12:46:49 #20
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83093756
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:42 schreef borisz het volgende:
Oh Cito . Ik heb de entreetoets gedaan in groep 7 en niets in groep 8. Advies was Mavo/Havo wat daaruit kwam . Het is uiteindelijk goed gekomen .
Ik was ook een laabloeier, kreeg Mavo/havo advies, om vervolgens t/m het afronden van mijn HBO nooit enige moeite te hoeven doen. Het zegt dus inderdaad niet alles.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 21 juni 2010 @ 12:47:52 #21
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83093779
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, uiteraard speelt de mening van de leerkracht mee, maar middelbare scholen zijn moeilijk te overtuigen hoor als de punten niet genoeg zijn van de eindtoets. Daar wordt gewoon veel nadruk op gelegd. Daarom hoop ik ieder jaar weer dat kinderen op de toetsen minimaal het niveau scoren waar ik ze ook op inschat. Dan scheelt dat de leerkracht van groep 8 weer 'lullen als Brugman' zeg maar
God wat haat ik dat we in een papieren werkelijkheid leven in het onderwijs, in plaats van in een menselijke.
pi_83093783
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:35 schreef freecell het volgende:
LieLie SOS? (studieontwijkend schoonmaken)

Hier het hele huis ook al schoon Ik snap het zelf ook niet... Misschien helpt het dat ik slaap

En dit topic heeft te weinig kietelbaby
Haha, schattig

En nee, niet echt SOS hoor Ik heb nog tot volgende week woensdag voor die toets. En het is niet al te ingewikkeld.
pi_83093797
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:47 schreef Duderella het volgende:

[..]

God wat haat ik dat we in een papieren werkelijkheid leven in het onderwijs, in plaats van in een menselijke.
Ja, papieren zijn wel erg belangrijk geworden., maar niet alleen door de scholen. ouders hechten ook heel veel waarde aan die punten hoor!!
pi_83093809
Ik had van die sterretjes? Eén sterretje bij VWO en de rest van de sterretjes kwijt.

En ik heb met veel plezier HAVO gedaan
pi_83093843
Ik moest naar VWO+ volgens mijn Cito. Maar ik wilde helemaal niet
Op de Havo en op het HBO heb ik tot nu toe nooit heel veel moeite hoeven doen.
Maar toen ik het op de Universiteit probeerde werd ik echt ongelukkig, omdat dat hele systeem niet bij me past.
pi_83093894
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik was ook een laabloeier, kreeg Mavo/havo advies, om vervolgens t/m het afronden van mijn HBO nooit enige moeite te hoeven doen. Het zegt dus inderdaad niet alles.
Dat zie je bij veel jongens.. die zijn eigenlijk altijd wel iets later dan meisjes.. Daarom hoop ik ook dat scholen het doorstromen gemakkelijk laten zijn, zodat die laatbloeiers toch nog op de goede plek terecht komen.
Mijn ex had ook zo'n leuk traject: lts-mts-hts-posthbo/uni. Duurt ff, maar dan kom je er wel
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 12:52:43 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83093936
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Welk restaurant had jij het over trouwens B?

lunchen
Even mijn geschiedenis doorgezocht en gevonden .
http://www.grandcafekruiten.nl/index.php/kruiten/welkom
  maandag 21 juni 2010 @ 12:53:10 #28
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_83093953
Tentamen gemaakt. Zit tussen een 5 en een 7 in. Bid / vibe / straal svp voor mij, heb dit vakje toch wel echt nodig.

Nu ff eten en slapen (gisteren 3.5 uur, maar ben nu eigenlijk wel fit) om de latere crash te voorkomen. Dan a.s. woensdag laatste tentamen.
Confidence through competence
  maandag 21 juni 2010 @ 12:54:11 #29
55709 Stereotomy
pi_83093986
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:49 schreef LieLie het volgende:
Maar toen ik het op de Universiteit probeerde werd ik echt ongelukkig, omdat dat hele systeem niet bij me past.
Ik geloof dat de Cito toets zo ongeveer het laatste was waarbij ik openlijk complimenten heb gekregen van mijn ouders. Had 4 taalfouten en een rekenfout. Dat was blijkbaar wel goed genoeg.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:54:36 #30
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83093999
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat zie je bij veel jongens.. die zijn eigenlijk altijd wel iets later dan meisjes.. Daarom hoop ik ook dat scholen het doorstromen gemakkelijk laten zijn, zodat die laatbloeiers toch nog op de goede plek terecht komen.
Mijn ex had ook zo'n leuk traject: lts-mts-hts-posthbo/uni. Duurt ff, maar dan kom je er wel
Sowieso een familietrekje bij ons, en ik was ook nog eens een hele jonge leerling. Mijn broer idem Dito, die stuurden ze naar de Havo, alwaar hij van verveling omviel, binnen een kwartaal dus overgestapt naar VWO om vervolgens 2 keer Cum Laude (HBO en univeriteit) en nog een keer "met genoegen (andere universitaire opleiding) te slagen....
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 21 juni 2010 @ 12:55:16 #31
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83094028
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik geloof dat de Cito toets zo ongeveer het laatste was waarbij ik openlijk complimenten heb gekregen van mijn ouders. Had 4 taalfouten en een rekenfout. Dat was blijkbaar wel goed genoeg.
VIER TAALFOUTEN???

En ik duim heel hard voor je tentamen.
pi_83094034
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Tentamen gemaakt. Zit tussen een 5 en een 7 in. Bid / vibe / straal svp voor mij, heb dit vakje toch wel echt nodig.

Nu ff eten en slapen (gisteren 3.5 uur, maar ben nu eigenlijk wel fit) om de latere crash te voorkomen. Dan a.s. woensdag laatste tentamen.
Dan zit het grootste deel aan de goede kant van de 5.5!
  maandag 21 juni 2010 @ 12:57:14 #33
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83094110
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Misschien moet je toch eens een moment zoeken om dit onderwerp aan te kaarten bij je ouders
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 12:58:14 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83094153
Mijn externe muziekschijf op het digitale kastje van ziggo aangesloten. Wij hebben zo'n ding van Humax . Als die alles eenmaal op orde heeft is dat best leuk zo al je muziek onder 1 knop.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:00:26 #35
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83094236
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:58 schreef borisz het volgende:
Mijn externe muziekschijf op het digitale kastje van ziggo aangesloten. Wij hebben zo'n ding van Humax . Als die alles eenmaal op orde heeft is dat best leuk zo al je muziek onder 1 knop.
Is erg prettig ja, wij hebben een Denon die volledig compatible is met ipod. Daarom dus een flinke ipod aangeschaft waar inmiddels alle muziek opstaat, ideaal, aan te sturen met afstandsbediening via een menu op het tv scherm
pi_83094250
Hey P!! Het is wel (per ongeluk?) totmatenbalsamico die je voor me mee had genomen!! Lekker zeg!!
pi_83094434
Even met het theater gebeld, want mijn schoonouders hadden de kaarten via de voorverkoop wel al ontvangen en wij niet. Dus ik dacht dat we ze dan niet zouden krijgen.
Maar ze waren gewoon nog niet verzonden Ik ga met een vriendin naar Acda en de Munnik en met de mr naar Lebbis
pi_83094649
Leuk Lielie

Wij gaan eigenlijk nooit naar het theater, terwijl we dat wel heel leuk vinden.. komt er nooit van of zo.
  Moderator / Miss SHO maandag 21 juni 2010 @ 13:17:02 #39
22592 crew  Ole
pi_83094809
Heb iets te fanatiek mijn toetsenbord schoongemaakt Nou ja, gelukkig is er dan nog de laptop
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_83094888
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Ole het volgende:
Heb iets te fanatiek mijn toetsenbord schoongemaakt Nou ja, gelukkig is er dan nog de laptop
ondergedompeld in water?
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:12 schreef Sunnythesun het volgende:

Wij gaan eigenlijk nooit naar het theater, terwijl we dat wel heel leuk vinden.. komt er nooit van of zo.
Wij ook niet, het komt niet eens in me op, terwijl het me idd wel leuk lijkt.

Ik ben gewoon plebs denk ik
pi_83094940
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:32 schreef borisz het volgende:
Wimbledon begint vandaag
echt waar? leukste toernooi
vind dat droge commentaar van Jan Siemerink en Jacco Eltingh altijd leuk. Paar jaar geleden deden ze iedere dag 'het weer' en daarna een grappig zwart/wit filmpje
pi_83094999
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, uiteraard speelt de mening van de leerkracht mee, maar middelbare scholen zijn moeilijk te overtuigen hoor als de punten niet genoeg zijn van de eindtoets. Daar wordt gewoon veel nadruk op gelegd.
Wat lastig zeg Ik dacht altijd dat dit soort toetsen als indicatie dienden en niet als de waarheid zeg maar
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_83095057
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat lastig zeg Ik dacht altijd dat dit soort toetsen als indicatie dienden en niet als de waarheid zeg maar
Zo is het wel bedoeld, maar in de praktijk werkt het niet altijd zo. Gelukkig heeft onze school een goede relatie met de middelbare scholen in de omgeving, dus er valt soms nog wel wat te regelen, maar dan moet het verschil niet al te groot zijn..
pi_83095085
ik heb weer een kaasbuik
2 bolletjes cheddar/salami getoast (tosti )
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 13:24:23 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83095103
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

echt waar? leukste toernooi
vind dat droge commentaar van Jan Siemerink en Jacco Eltingh altijd leuk. Paar jaar geleden deden ze iedere dag 'het weer' en daarna een grappig zwart/wit filmpje
Ik kijk altijd bij de BBC. . Beter commentaar en betere analisten.
pi_83095120
over citotoetsen; ze kunnen iemand bij twijfel beter lager plaatsen dan hoger. zakken kost meer stress en teleurstellingen dan een niveau omhoog
pi_83095191
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef freecell het volgende:
Het is regelmatig wetenschappelijk onderzocht en het blijkt keer op keer dat er hormonaal etc helemaal niets is dat chocoladecraving verklaart. En tòch heb ik al diverse keren gehad dat ik me afvroeg waarom ik per se chocolade wil kopen en pas na aankoop ontdekte dat ik de volgende dag ongesteld werd.

Citotoets kan ik me ook nog herinneren, vond het reuze spannend en eng. Kreeg vwo advies, maar wilde naar de school waar mijn broer op zat (lagere landbouwschool) Ik heb wat afgehuild dat ik naar die stomme school met die saaie vakken (broer had vooral praktijkvakken) moest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83095221
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
over citotoetsen; ze kunnen iemand bij twijfel beter lager plaatsen dan hoger. zakken kost meer stress en teleurstellingen dan een niveau omhoog
Tja, maar hoge verwachtingen hebben levert hogere resultaten op. Het is dus gewoon heel erg van het kind afhankelijk. Er zijn kinderen waarvan je weet dat als je ze te laag plaatst ze gemakzuchtig worden en niet klimmen. Zo zijn er ook kinderen die je juist wat lager moet plaatsen omdat zij juist de succeservaringen nodig hebben en dan later wel klimmen. Zo kan je uit beide type kinderen proberen het beste te halen. Maar dat is moeilijk inschatten hoor!! Je zit er ook gewoon wel eens naast als leerkracht.. dat is nu eenmaal zo..
pi_83095240
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Wij hadden in de brugklas een meisje dat zo rond de herfstvakantie vanaf de mavo in onze klas kwam (school had geen mavo). En na de kerst was ze weer terug op de mavo Ik vond dat zo erg voor haar...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83095343
middag
pi_83095374
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:24 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik kijk altijd bij de BBC. . Beter commentaar en betere analisten.
Jacco en Jan zijn gewoon grappig. lekker droge opmerkingen tussendoor en soms bij herhalingen spottend nadoen wat de spelers zouden kunnen zeggen
pi_83095429
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey P!! Het is wel (per ongeluk?) totmatenbalsamico die je voor me mee had genomen!! Lekker zeg!!
Serieus? Hmmm....shit. Dan hebben ze de verkeerde fles ingepakt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_83095456
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij hadden in de brugklas een meisje dat zo rond de herfstvakantie vanaf de mavo in onze klas kwam (school had geen mavo). En na de kerst was ze weer terug op de mavo Ik vond dat zo erg voor haar...
dat is idd sneu
pi_83095463
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef PdeHoog het volgende:

Niks verkeerde! Geluk bij een ongeluk, want de tomatenbalsamico is ge-wel-dig
pi_83095500
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

heb jij dan nu 2x gewone??
pi_83095513
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niks verkeerde! Geluk bij een ongeluk, want de tomatenbalsamico is ge-wel-dig
Dat vond ik ook ja Nou ben ik teleurgesteld Kan ik er niets mee doen Moet ik een nieuw flesje gaan halen Zal ik hem ff om komen wisselen, Sun? Neem ik dit keer wel de houder van de graduele filters mee
pi_83095526
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

heb jij dan nu 2x gewone??
Denk het
pi_83095547
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Tja, maar hoge verwachtingen hebben levert hogere resultaten op. Het is dus gewoon heel erg van het kind afhankelijk. Er zijn kinderen waarvan je weet dat als je ze te laag plaatst ze gemakzuchtig worden en niet klimmen. Zo zijn er ook kinderen die je juist wat lager moet plaatsen omdat zij juist de succeservaringen nodig hebben en dan later wel klimmen. Zo kan je uit beide type kinderen proberen het beste te halen. Maar dat is moeilijk inschatten hoor!! Je zit er ook gewoon wel eens naast als leerkracht.. dat is nu eenmaal zo..
bestaat er geen havo/vwo of mavo/havo meer? mijn advies was havo, vwo had ik net teveel fouten voor. en toen ging ik op havo/vwo, is makkelijker toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:35:10 #59
55709 Stereotomy
pi_83095554
Mijn zus was net een jaar uit Hong Kong gekomen, en kreeg bij de Cito aanbeveling huishoudschool. M'n vader heeft net zolang op de schooldirecteur ingepraat totdat ze naar de Mavo mocht. Met kerst zat ze op het VWO en 6 jaar later had ze haar diploma
pi_83095588
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat vond ik ook ja Nou ben ik teleurgesteld Kan ik er niets mee doen Moet ik een nieuw flesje gaan halen Zal ik hem ff om komen wisselen, Sun? Neem ik dit keer wel de houder van de graduele filters mee
dat mag natuurlijk altijd! Je kunt ook een nieuwe halen, die ander nog voor mij bewaren en dan koop ik zeg maar een flesje van je over als wij die berg spullen die je ons te leen hebt gegeven terug komen brengen
pi_83095660
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn zus was net een jaar uit Hong Kong gekomen, en kreeg bij de Cito aanbeveling huishoudschool. M'n vader heeft net zolang op de schooldirecteur ingepraat totdat ze naar de Mavo mocht. Met kerst zat ze op het VWO en 6 jaar later had ze haar diploma
Ik hoorde van mijn ex zoveel verhalen over verkeerde beslissingen wat dat betreft dat ik sterk mijn twijfels heb bij ons schoolsysteem, maar goed, het is niet anders.
pi_83095677
quote:
dat is een leuk succesverhaal

met een kleine opmerking... want als het haar nou niet was gelukt, dan had je vader naar zijn zeggen 'voor niks' gezeurd bij de directeur...
pi_83095702
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

bestaat er geen havo/vwo of mavo/havo meer? mijn advies was havo, vwo had ik net teveel fouten voor. en toen ging ik op havo/vwo, is makkelijker toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De populairste school waar de meeste van onze leerlingen heen willen heeft 2 soorten brugklassen: VMBO T-Havo (mavo havo dus) en Havo-Vwo. Kan daarna de uiteindelijke keuze nog gemaakt worden dus. In mijn tijd had je een gezamenlijke brugklas mavo-havo-vwo. Voor de uitersten dus eigenlijk wat te moeilijk of makkelijk, voor havisten ok. Vind de verdeling van nu dus beter, maar je moet wel van te voren in schatten of het een T-H kind is of een H-V.
pi_83095703
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:

Ik ga voor je duimen steer!

Ik heb trouwens nog ff mn voornaam gecheckt via die site die in t vorige topic staat, er zijn wel 14 anderen in NL die ook zo heten
pi_83095745
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

dat mag natuurlijk altijd! Je kunt ook een nieuwe halen, die ander nog voor mij bewaren en dan koop ik zeg maar een flesje van je over als wij die berg spullen die je ons te leen hebt gegeven terug komen brengen
Ben je gek Het spul komt wel op zeg maar Groene salades zijn erg lekker met die balsamico En binnenkort even met de aardbeien proberen. Was ook wel een goeie combo geloof ik En we zitten in de buurt van die winkel dus als je mijn kant op komt, kun je je uitleven Sleep ik je wel ff mee naar Rijswijk voor de Oil & Vinegar
pi_83095747
quote:
Het maakt toch voor je toekomstperspectieven best veel uit als je op een beroepsgerichte middelbare school uitkomt
Wat doet je zus tegenwoordig?
  maandag 21 juni 2010 @ 13:39:34 #67
55709 Stereotomy
pi_83095749
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:38 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik heb trouwens nog ff mn voornaam gecheckt via die site die in t vorige topic staat, er zijn wel 14 anderen in NL die ook zo heten
Jij hebt een leuke voornaam.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:40:09 #68
55709 Stereotomy
pi_83095766
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het maakt toch voor je toekomstperspectieven best veel uit als je op een beroepsgerichte middelbare school uitkomt
Wat doet je zus tegenwoordig?
SPOILER
  maandag 21 juni 2010 @ 13:40:21 #69
248287 LieLie
ISTJ
pi_83095775
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:38 schreef Aure het volgende:

[..]

Haha, dat is helemaal weinig!
  maandag 21 juni 2010 @ 13:40:22 #70
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_83095780
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
met een kleine opmerking... want als het haar nou niet was gelukt, dan had je vader naar zijn zeggen 'voor niks' gezeurd bij de directeur...
Pa heeft vermoedelijk geredeneerd naar het principe van "Niet geschoten is altijd mis! "
  maandag 21 juni 2010 @ 13:40:36 #71
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83095791
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ben je gek Het spul komt wel op zeg maar Groene salades zijn erg lekker met die balsamico En binnenkort even met de aardbeien proberen. Was ook wel een goeie combo geloof ik En we zitten in de buurt van die winkel dus als je mijn kant op komt, kun je je uitleven Sleep ik je wel ff mee naar Rijswijk voor de Oil & Vinegar
jottem!!

Zo, ff met Sammie aan de haal nu
  maandag 21 juni 2010 @ 13:41:16 #72
55709 Stereotomy
pi_83095818
Groeten aan Sam
  maandag 21 juni 2010 @ 13:41:27 #73
175447 ColdFeet
pi_83095830
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoorde van mijn ex zoveel verhalen over verkeerde beslissingen wat dat betreft dat ik sterk mijn twijfels heb bij ons schoolsysteem, maar goed, het is niet anders.
Een individuele aanpak is simpelweg te duur... het valt bijna niet te voorkomen dat het systeem voor niet alle leerlingen even goed werkt.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:41:41 #74
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83095839
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
Groeten aan Sam
Je krijgt de groeten en een pootje terug
  maandag 21 juni 2010 @ 13:41:51 #75
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_83095843
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

jottem!!

Zo, ff met Sammie aan de haal nu
Sam

We krijgen het wel druk zeg Whisky, Azijn, Roti
  maandag 21 juni 2010 @ 13:43:12 #76
192732 cybermans
pi_83095894
zow even 3 mini BLT'tjes naar binnen schuiven

maandag 21 juni 2010 @ 13:43:20 #77
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_83095896
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een individuele aanpak is simpelweg te duur... het valt bijna niet te voorkomen dat het systeem voor niet alle leerlingen even goed werkt.
Maar laten we wel wezen: ik denk dat het schoolssyteem over het algemeen toch wel een van de betere ter wereld is. Iedereen kan naar die school die hij / zij wil. Dat is in sommige andere landen wel anders kijk maar eens naar Amerika
  maandag 21 juni 2010 @ 13:44:52 #78
55709 Stereotomy
pi_83095954
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is eigenlijk best krankzinnig dat Nederland, met een schoolsysteem waarbij competitie nauwelijks bestaat, zo'n goed draaiende kenniseconomie heeft.

Andere landen moet je een kneitergoede student zijn om op die kneitergoeie opleiding te kunnen komen. Hier in Nederland ga je zowat naar de uni of Hogeschool die het dichtst bij je ouderlijk huis is, omdat het niveau in het algemeen wel hoog genoeg is..
  maandag 21 juni 2010 @ 13:45:07 #79
55709 Stereotomy
pi_83095965
Wat P zegt.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:45:53 #80
291156 Aure
pi_83095999
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jij hebt een leuke voornaam.
Ik vond hem eerst verschrikkelijk! Maar nu ben ik er wel blij mee
  maandag 21 juni 2010 @ 13:45:55 #81
192732 cybermans
pi_83096001
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Maar laten we wel wezen: ik denk dat het schoolssyteem over het algemeen toch wel een van de betere ter wereld is. Iedereen kan naar die school die hij / zij wil. Dat is in sommige andere landen wel anders kijk maar eens naar Amerika
In Amerika kan je ook voor niets (of weinig) naar basis en middelbaar onderwijs... alleen hoef je dan niet de beste leraren te verwachten...

In de VS betaal je dan ook minder belasting maar alles kost dan ook klauwen vol met geld. Dat zit hier in de belasting inbegrepen
  maandag 21 juni 2010 @ 13:46:34 #82
248287 LieLie
ISTJ
pi_83096024
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik vond hem eerst verschrikkelijk! Maar nu ben ik er wel blij mee
Ja? Verschrikkelijk? Is toch een mooie naam!
  maandag 21 juni 2010 @ 13:47:49 #83
192732 cybermans
pi_83096073
Woei de noord koreanen maken het de Portugezen wel gelijk moeilijk
  maandag 21 juni 2010 @ 13:48:10 #84
8136 Blues
pi_83096090
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:52 schreef borisz het volgende:

Even mijn geschiedenis doorgezocht en gevonden .
http://www.grandcafekruiten.nl/index.php/kruiten/welkom
Klik en hap snap verder bijlezen
  maandag 21 juni 2010 @ 13:49:09 #85
74145 freecell
dinges
pi_83096130
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:47 schreef cybermans het volgende:
Woei de noord koreanen maken het de Portugezen wel gelijk moeilijk
Zijn er nou 4 weg of niet?
  maandag 21 juni 2010 @ 13:49:31 #86
291156 Aure
pi_83096148
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:46 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja? Verschrikkelijk? Is toch een mooie naam!
Ja dat kwam een beetje omdat bijna iedereen in mn omgeving wel een naam had die wat algemener is en die van mij hoorde ik nooit. Plus dat iedereen er altijd iets anders van maakte (Melissa ofzo ). Maar toen ik wat ouder werd begon ik mn naam wel te waarderen
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 13:49:57 #87
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83096161
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Voor als nog niet. Of ze moeten vier nieuwe Koreanen ingevlogen hebben .
  maandag 21 juni 2010 @ 13:50:14 #88
291156 Aure
pi_83096187
Ohjee ikmoet naar de tandarts, wasset bijna vergeten

Tozzo
  maandag 21 juni 2010 @ 13:50:42 #89
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_83096206
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef cybermans het volgende:
In de VS betaal je dan ook minder belasting maar alles kost dan ook klauwen vol met geld. Dat zit hier in de belasting inbegrepen
En in dit geval vind ik dat een goede zaak Kennis is de basis van de samenleving denk ik en hoe meer kennis je mensen meegeeft, hoe beter de samenleving ervan profiteert. Plus dat ik vind dat je mensen ook de kansen moet geven om zich goed te ontplooien en dat gebeurt op deze manier erg goed.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:51:16 #90
217782 FutureFairytale
pi_83096234
quote:

[..]

vreselijk dat bericht over dat er Chinezen in het publiek zitten voor de Noord Koreanen, omdat ze bang zijn dat eigen publiek gaat vluchten naar de westkant.... Kim Jong Il
  maandag 21 juni 2010 @ 13:51:37 #91
217782 FutureFairytale
pi_83096246
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef Aure het volgende:

Tozzo
heb je nu al geen tanden meer
  maandag 21 juni 2010 @ 13:51:56 #92
192732 cybermans
pi_83096257
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En in dit geval vind ik dat een goede zaak Kennis is de basis van de samenleving denk ik en hoe meer kennis je mensen meegeeft, hoe beter de samenleving ervan profiteert. Plus dat ik vind dat je mensen ook de kansen moet geven om zich goed te ontplooien en dat gebeurt op deze manier erg goed.
same
  maandag 21 juni 2010 @ 13:53:15 #93
55709 Stereotomy
pi_83096312
quote:

[..]

Nee, de man die bij Noord-Korea spelersfomulier moest invullen wist niet dat hij er 22 bij een WK mag invullen. Normaal zijn het er maar 18 die je mag hebben.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:53:27 #94
192732 cybermans
pi_83096323
wel een fikse regenbui in zuid afrika
  maandag 21 juni 2010 @ 13:54:38 #95
8136 Blues
pi_83096371
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:49 schreef LieLie het volgende:
Ik had mavo/havo advies, maar ging naar de huishoudschool, lekker met mijn vriendinnen mee

@ boris, wat een leuk pand
  maandag 21 juni 2010 @ 13:56:54 #96
175447 ColdFeet
pi_83096461
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:53 schreef cybermans het volgende:
wel een fikse regenbui in zuid afrika
Kaapstad?
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 13:58:09 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83096519
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kaapstad?
  maandag 21 juni 2010 @ 13:58:42 #98
68866 Den_Haag
pi_83096561
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee, de man die bij Noord-Korea spelersfomulier moest invullen wist niet dat hij er 22 bij een WK mag invullen. Normaal zijn het er maar 18 die je mag hebben.
lol!
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 13:59:25 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83096606
1-0 Portugal.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:59:36 #100
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83096617
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het is eigenlijk best krankzinnig dat Nederland, met een schoolsysteem waarbij competitie nauwelijks bestaat, zo'n goed draaiende kenniseconomie heeft.

Competitie wordt in dit geval ook wel erg overschat i.m.o.. Voor de selecte groep toppers is het waarschijnlijk geweldig, maar voor de breedte werkt ons systeem beter.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:01:06 #101
217782 FutureFairytale
pi_83096675
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef borisz het volgende:
1-0 Portugal.
ja schakel net in op nos stream....
  maandag 21 juni 2010 @ 14:01:56 #102
68866 Den_Haag
pi_83096713
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef borisz het volgende:
1-0 Portugal.
bagger
  maandag 21 juni 2010 @ 14:02:41 #103
217782 FutureFairytale
pi_83096739
tis wel weer droog
  maandag 21 juni 2010 @ 14:04:50 #104
55709 Stereotomy
pi_83096824
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Competitie wordt in dit geval ook wel erg overschat i.m.o.. Voor de selecte groep toppers is het waarschijnlijk geweldig, maar voor de breedte werkt ons systeem beter.
Ik had ergens gelezen dat de competitiedrang op Ivy League universiteiten in Amerika juist averechts werkt: ieder voor zich. Nooit je aantekeningen aan iemand laten lenen, dat soort dingen. En dat je dan een verkeerd soort mentaliteit kweekt.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:06:33 #105
55709 Stereotomy
pi_83096912
Die Noord-Koreanen zijn zo slecht nog niet.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:08:29 #106
74145 freecell
dinges
pi_83096981
Morgen komt er een meneer van Essent om naar mijn ketel te kijken (die maakt herrie en flink ook) moet ik naar het UWV omdat ze vinden dat ik een werk-leer traject in moet en komt er iemand van de woningbouw om te kijken of ze bij ons een zonneboiler gaan installeren...
Hm, instantiedagje!
  maandag 21 juni 2010 @ 14:09:11 #107
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_83097007
Pfffff....ik had net een pissige zwitserse collega aan de lijn Kleine communicatie screw up vanuit het project waardoor we nu, als NL team, de naam hebben om niet mee te werken en de deadline nadert
  maandag 21 juni 2010 @ 14:11:05 #108
297833 Laydina
pi_83097075
http://www.nu.nl/wetensch(...)mantisch-liedje.html

Nou jongens.. let goed op de muziek dus
  maandag 21 juni 2010 @ 14:11:45 #109
68866 Den_Haag
pi_83097098
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik had ergens gelezen dat de competitiedrang op Ivy League universiteiten in Amerika juist averechts werkt: ieder voor zich. Nooit je aantekeningen aan iemand laten lenen, dat soort dingen. En dat je dan een verkeerd soort mentaliteit kweekt.
Het cijfer wordt berekend vanuit het gemiddelde. Dus als iedereen goed scoort moet jij het geweldig doen wil je meer dan een zesje halen. Doet de rest het slechter dan is dat voor jou weer beter.
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 14:13:00 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83097143
TDFforum open
  maandag 21 juni 2010 @ 14:15:26 #111
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_83097238
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:11 schreef Laydina het volgende:

Gewoon een kwestie van een playlist met romantische nummers aanvragen
  maandag 21 juni 2010 @ 14:16:01 #112
297833 Laydina
pi_83097254
lol.. ik ben echt zo slecht in meelevend reageren

met m'n opa gaat het steeds slechter verteld m'n ma net op msn. Maar ik heb geen idee hoe ik daarop moet reageren.
Het is een aardige man enzo, maar ik heb er niet specifiek een band mee. En eerlijk gezegd maakt het mij niet uit of hij nu dood gaat of nog even verder leeft. En nu heb ik geen idee hoe en wat ik soms beleefd/meelevend moet reageren
  maandag 21 juni 2010 @ 14:16:25 #113
175447 ColdFeet
pi_83097272
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat wil ik best geloven, ja. 't Zal de sfeer ook niet ten goede komen. Hoewel, Amerikanen zijn altijd erg goed in oppervlakkig aardig doen
  maandag 21 juni 2010 @ 14:18:59 #114
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_83097374
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:16 schreef Laydina het volgende:

met m'n opa gaat het steeds slechter verteld m'n ma net op msn. Maar ik heb geen idee hoe ik daarop moet reageren.
Het is een aardige man enzo, maar ik heb er niet specifiek een band mee. En eerlijk gezegd maakt het mij niet uit of hij nu dood gaat of nog even verder leeft. En nu heb ik geen idee hoe en wat ik soms beleefd/meelevend moet reageren
Blijft lastig hoor, dat soort dingen
  maandag 21 juni 2010 @ 14:21:01 #115
297833 Laydina
pi_83097444
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:

Blijft lastig hoor, dat soort dingen
Ja best wel. Dan ligt ze me weer in over de stand van zaken en dan heb ik zoiets van.. Hoeft niet, ik hoor het wel als hij is overleden. Maarja dat kan ik ook moeilijk tegen der zeggen haha
  maandag 21 juni 2010 @ 14:24:24 #116
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83097547
Ik wordt inmiddels echt gestoord van de takkeherrie die mijn laptop maakt
  maandag 21 juni 2010 @ 14:25:23 #117
63722 z80
I fink you freaky
pi_83097590
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:16 schreef Laydina het volgende:

bekend probleem.
even per tel. reageren gaat in dit soort gevallen beter.
kan er niemand vallen over een woordkeuze die verkeerd uitgelegd kan worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:26:35 #118
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_83097622
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:21 schreef Laydina het volgende:
Ja best wel. Dan ligt ze me weer in over de stand van zaken en dan heb ik zoiets van.. Hoeft niet, ik hoor het wel als hij is overleden. Maarja dat kan ik ook moeilijk tegen der zeggen haha
Gewoon even laten praten. Ze wil haar verhaal ergens kwijt kunnen
  maandag 21 juni 2010 @ 14:26:59 #119
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_83097632
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wordt inmiddels echt gestoord van de takkeherrie die mijn laptop maakt
Oordopjes lenen? Dempt 15 decibel
  maandag 21 juni 2010 @ 14:27:03 #120
859 Isabeau
ISFP
pi_83097634
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:16 schreef ColdFeet het volgende:

Dat wil ik best geloven, ja. 't Zal de sfeer ook niet ten goede komen. Hoewel, Amerikanen zijn altijd erg goed in oppervlakkig aardig doen
Ik vond ze uitblinken in overdreven aardig doen (incl zoveel mogelijk superlatieven hoe geweldig het wel niet was me te zien...voor de eerste keer). Ik werd er héél erg introvert van, al die overdreven 'spontane' aandacht.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:27:15 #121
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_83097643
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:25 schreef z80 het volgende:

[..]

bekend probleem.
Dat ook ja
  maandag 21 juni 2010 @ 14:27:42 #122
297833 Laydina
pi_83097664
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:25 schreef z80 het volgende:

[..]

bekend probleem.
Ow nee dat is helemaal niks. Met m'n ma aan de tel
  maandag 21 juni 2010 @ 14:29:16 #123
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83097714
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oordopjes lenen? Dempt 15 decibel
hmm denk dat ik meer opschiet met een nieuwe laptop
Ik heb trouwens zelf oordoppen, van die goede muzikantendingen, maar ik krijg er altijd zere oren van En dan doe ik ze dus niet in tijdens concerten, niet handig. Ik ga dus nu eindelijk maar eens dingen op maat laten maken..
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 14:31:44 #124
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83097821
Loting voorrondes in het nieuwe voetbalseizoen
Utrecht zit in de koker voor r2 Europa Leauge. Ze moeten regen Zalaegerszegi TE uit Hongarije of naar KF Tirana uit Albanie .
  maandag 21 juni 2010 @ 14:32:30 #125
217782 FutureFairytale
pi_83097846
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:21 schreef Laydina het volgende:

[..]

ligt = licht
maar moeilijk.. je kunt het niet maken om eerlijk te zeggen dat het je niet zo veel interesseert en wel hoort tot ie dood is
hoe kan het dat je niet zo veel voor je familie voelt?
  maandag 21 juni 2010 @ 14:39:43 #126
297833 Laydina
pi_83098108
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ligt = licht
maar moeilijk.. je kunt het niet maken om eerlijk te zeggen dat het je niet zo veel interesseert en wel hoort tot ie dood is
hoe kan het dat je niet zo veel voor je familie voelt?
Licht ja haha.

Het zijn niet mijn type mensen. Zijn gewoon aardig en dergelijke. Maar eigenlijk al vanaf jongs af aan viel ik beetje buiten de boot. Ze zijn van die mensen waarbij alles 'normaal' moet zijn. Waar je mee over het weer praat of wie er nu weer dood is.

Ik heb 1 nicht en neef die zo'n 10 jaar ouder zijn. Dusd aar nooit echt contact mee gehad. En een nichtje en neefje die 6 en 8 jaar jonger zijn en de rest zijn nu baby;s (achternichtjes). Heb ik dus ook helemaal niks mee.

Dusja verjaardagen zijn saai. Je praat zelden echt met iemand en het is allemaal zo uhm ja saai.

En sowieso voel ik weinig qua emoties mbt familie hoor. Mijn vader is denk ik de enige die ik niet wil missen. Mijn moeder spreek ik steeds minder en merk dat ik dat eigenlijk helemaal niet erg vind.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:41:49 #127
55709 Stereotomy
pi_83098194
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:11 schreef Laydina het volgende:

maandag 21 juni 2010 @ 14:42:36 #128
192732 cybermans
pi_83098231
en dat is 2-0
  maandag 21 juni 2010 @ 14:43:52 #129
297833 Laydina
pi_83098292
quote:
Geen geluid hier
  maandag 21 juni 2010 @ 14:45:05 #130
192732 cybermans
pi_83098356
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:42 schreef cybermans het volgende:
en dat is 2-0
3-0
  maandag 21 juni 2010 @ 14:46:03 #131
217782 FutureFairytale
pi_83098406
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:39 schreef Laydina het volgende:

[..]

Licht ja haha.

Het zijn niet mijn type mensen. Zijn gewoon aardig en dergelijke. Maar eigenlijk al vanaf jongs af aan viel ik beetje buiten de boot. Ze zijn van die mensen waarbij alles 'normaal' moet zijn. Waar je mee over het weer praat of wie er nu weer dood is.

Ik heb 1 nicht en neef die zo'n 10 jaar ouder zijn. Dusd aar nooit echt contact mee gehad. En een nichtje en neefje die 6 en 8 jaar jonger zijn en de rest zijn nu baby;s (achternichtjes). Heb ik dus ook helemaal niks mee.

Dusja verjaardagen zijn saai. Je praat zelden echt met iemand en het is allemaal zo uhm ja saai.

En sowieso voel ik weinig qua emoties mbt familie hoor. Mijn vader is denk ik de enige die ik niet wil missen. Mijn moeder spreek ik steeds minder en merk dat ik dat eigenlijk helemaal niet erg vind.
knap vind ik het ergens dat je daar zo makkelijk over praat. ik heb wel nichtjes en neefjes van rond mijn leeftijd maar doordat ik vroeger stil en anders was val ik alsnog een beetje buiten de boot maar dat geeft niet. echter al heb ik een moeilijk gesprek met één van mn zussen of ouders, vind ik het verschrikkelijk. dan denk ik; familie houdt van elkaar, doe dan lief tegen elkaar...
  maandag 21 juni 2010 @ 14:46:41 #132
217782 FutureFairytale
pi_83098441
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:45 schreef cybermans het volgende:

[..]

3-0
ik zie het... vreselijk... maar die 1-0 en 2-0 had de keeper bijna. zat er net met zn voet naast, jammer
  maandag 21 juni 2010 @ 14:48:53 #133
297833 Laydina
pi_83098541
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

knap vind ik het ergens dat je daar zo makkelijk over praat. ik heb wel nichtjes en neefjes van rond mijn leeftijd maar doordat ik vroeger stil en anders was val ik alsnog een beetje buiten de boot maar dat geeft niet. echter al heb ik een moeilijk gesprek met één van mn zussen of ouders, vind ik het verschrikkelijk. dan denk ik; familie houdt van elkaar, doe dan lief tegen elkaar...
Moeilijke gesprekken heb ik zelden met m'n gezin/familie. Meestal is het koetjes en kalfjes. Hoogstens heel af en toe met m'n pa. Maar dan wordt het toch meer een zwijgen vanuit mijn kant.

En tja familie, ik kan niet zeggen dat ik van ze houdt. Ja misschien van m'n pa, thats all.

Wel jammer dat het voor jou soms zo lastig is. Al is dat misschien ook wel goed hoor. Dit nuchtere van mij is ook niet altijd even goed.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:49:03 #134
14078 DarkElf
pi_83098559
weer thuis van zusje en neefjes, was gezellig. K. is een schatje en mijn oudtse neefje D. is echt zo grappig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 21 juni 2010 @ 14:50:01 #135
192732 cybermans
pi_83098618
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik zie het... vreselijk... maar die 1-0 en 2-0 had de keeper bijna. zat er net met zn voet naast, jammer
4-0
  maandag 21 juni 2010 @ 14:50:05 #136
217782 FutureFairytale
pi_83098623
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:
weer thuis van zusje en neefjes, was gezellig. K. is een schatje en mijn oudtse neefje D. is echt zo grappig
lief, leuk bezoek dus
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 14:50:29 #137
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83098638
Federer verliest de eerste set
  maandag 21 juni 2010 @ 14:50:30 #138
217782 FutureFairytale
pi_83098641
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef cybermans het volgende:

[..]

4-0
  maandag 21 juni 2010 @ 14:50:38 #139
68866 Den_Haag
pi_83098647
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond ze uitblinken in overdreven aardig doen (incl zoveel mogelijk superlatieven hoe geweldig het wel niet was me te zien...voor de eerste keer). Ik werd er héél erg introvert van, al die overdreven 'spontane' aandacht.
Maar zo leeghoofdig als maar kan.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:50:46 #140
192732 cybermans
pi_83098658
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:48 schreef Laydina het volgende:

[..]

Moeilijke gesprekken heb ik zelden met m'n gezin/familie. Meestal is het koetjes en kalfjes. Hoogstens heel af en toe met m'n pa. Maar dan wordt het toch meer een zwijgen vanuit mijn kant.

En tja familie, ik kan niet zeggen dat ik van ze houdt. Ja misschien van m'n pa, thats all.

Wel jammer dat het voor jou soms zo lastig is. Al is dat misschien ook wel goed hoor. Dit nuchtere van mij is ook niet altijd even goed.
jouw gezin?

is dat nieuw
  maandag 21 juni 2010 @ 14:50:49 #141
217782 FutureFairytale
pi_83098659
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef borisz het volgende:
Federer verliest de eerste set
whaa in de 1e ronde? van wie?
  maandag 21 juni 2010 @ 14:51:32 #142
217782 FutureFairytale
pi_83098690
quote:

[..]

jouw gezin?

is dat nieuw
met jou toch hoorde ik?
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 14:51:36 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83098696
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

whaa in de 1e ronde? van wie?
Hij speelt tegen Falla. In Halle versloeg Federer Falla nog met 61 62
  maandag 21 juni 2010 @ 14:51:44 #144
297833 Laydina
pi_83098702
quote:

[..]

jouw gezin?

is dat nieuw
gezin als in pa/ma/broer (wel gescheiden) maar dat is toch je gezin
(totdat je er zelf 1 hebt)
  maandag 21 juni 2010 @ 14:52:04 #145
217782 FutureFairytale
pi_83098712
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Maar zo leeghoofdig als maar kan.
heeft niks met leeghoofdig te maken, overdreven doen
  maandag 21 juni 2010 @ 14:52:13 #146
14078 DarkElf
pi_83098718
nog iets gemist hier ?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 21 juni 2010 @ 14:52:26 #147
68866 Den_Haag
pi_83098729
Gaat had met die koreaantjes
  maandag 21 juni 2010 @ 14:52:34 #148
217782 FutureFairytale
pi_83098742
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:51 schreef borisz het volgende:

[..]

Hij speelt tegen Falla. In Halle versloeg Federer Falla nog met 61 62
jammer voor em
  maandag 21 juni 2010 @ 14:52:40 #149
192732 cybermans
pi_83098749
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:51 schreef Laydina het volgende:

[..]

gezin als in pa/ma/broer (wel gescheiden) maar dat is toch je gezin
(totdat je er zelf 1 hebt)
neuh dat noem ik gewoon familie..

gezin is toch echt datgene dat jezelf produceert en bij elkaar regelt
  maandag 21 juni 2010 @ 14:53:17 #150
217782 FutureFairytale
pi_83098785
als de zuid koreaantjes maar doorgaan
  maandag 21 juni 2010 @ 14:53:34 #151
297833 Laydina
pi_83098800
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:52 schreef cybermans het volgende:

[..]

neuh dat noem ik gewoon familie..

gezin is toch echt datgene dat jezelf produceert en bij elkaar regelt P
Hm ik heb het altijd m'n gezin genoemd en alles wat daarbuiten is.. is familie. Dat je toch ergens het onderscheid tussen 1e rang en 2e rangs heb.

Maar familie mag ook, ben ik sneller klaar
  maandag 21 juni 2010 @ 14:53:45 #152
68866 Den_Haag
pi_83098810
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

heeft niks met leeghoofdig te maken, overdreven doen
Over een gondel in Venetie zeggen over de telefoon naar paps....its like a boat, that floats on the water. and like, it can get you to the other side of the channel.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:56:02 #153
217782 FutureFairytale
pi_83098928
wie doet dat?
  maandag 21 juni 2010 @ 14:57:30 #154
217782 FutureFairytale
pi_83098993
wat een gevaarlijke actie van die Portugees, die trap bijna tegen het hoofd. doe normaal joh!!
  maandag 21 juni 2010 @ 14:59:12 #155
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83099090
Ivoorkust kan dus ook wel vast inpakken.

is N-Korea zo slecht of Portugal goed?
  maandag 21 juni 2010 @ 14:59:31 #156
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83099109
mijn broek slobbert
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 14:59:39 #157
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83099114
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef TAV74 het volgende:
Ivoorkust kan dus ook wel vast inpakken.

is N-Korea zo slecht of Portugal goed?
Dat eerste vooral.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:59:49 #158
14078 DarkElf
pi_83099125
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:53 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Over een gondel in Venetie zeggen over de telefoon naar paps....its like a boat, that floats on the water. and like, it can get you to the other side of the channel.
*grin
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 21 juni 2010 @ 15:00:37 #159
68866 Den_Haag
pi_83099173
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
wie doet dat?
Amerikanen
  maandag 21 juni 2010 @ 15:00:58 #160
68866 Den_Haag
pi_83099190
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef DarkElf het volgende:

[..]

*grin
DE
  maandag 21 juni 2010 @ 15:01:45 #161
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83099235
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef borisz het volgende:

[..]

Dat eerste vooral.
Ah ok, aangezien het VBL forum er alles aan doet om leden weg te jagen kan ik het niet even volgen momenteel
  maandag 21 juni 2010 @ 15:02:22 #162
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_83099269
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb trouwens zelf oordoppen, van die goede muzikantendingen, maar ik krijg er altijd zere oren van En dan doe ik ze dus niet in tijdens concerten, niet handig. Ik ga dus nu eindelijk maar eens dingen op maat laten maken..
Hahahahahaha Die dingen moet ik ook nog eens laten maken. Ik vergeet het alleen elke keer Plus dat ze 120 EUR kosten
  maandag 21 juni 2010 @ 15:02:55 #163
175447 ColdFeet
pi_83099294
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:53 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Overmatig gebruik van het woord 'like' is wel typisch, ja. En ontzettend enthousiast over suffe dingen
  maandag 21 juni 2010 @ 15:03:30 #164
14078 DarkElf
pi_83099318
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:00 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

DE
hi
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 21 juni 2010 @ 15:03:47 #165
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_83099330
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn broek slobbert
  maandag 21 juni 2010 @ 15:05:07 #166
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83099384
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hahahahahaha Die dingen moet ik ook nog eens laten maken. Ik vergeet het alleen elke keer Plus dat ze 120 EUR kosten
niet!! shit.. dat vind ik wel erg veel geld hoor..
  maandag 21 juni 2010 @ 15:05:34 #167
8136 Blues
pi_83099402
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:
  maandag 21 juni 2010 @ 15:05:59 #168
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83099415
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Probeer eerst gewoon een redelijk standaard Alpine setje van 30 a 40 euro. Die passen mij super en functioneren absoluut naar behoren, in ieder geval 100 keer beter dan herriestoppers.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:07:07 #169
8136 Blues
pi_83099471
quote:
mijn broek slobbert

Mijn maatje 46 zit ook al wat losser
  maandag 21 juni 2010 @ 15:07:22 #170
248287 LieLie
ISTJ
pi_83099491
quote:
mijn broek slobbert

Mijne ook
  maandag 21 juni 2010 @ 15:08:41 #171
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83099545
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mijn maatje 46 zit ook al wat losser
Ik zit nog steeds in-between-maten Onhandig..
geen idee welke maat dit is eigenlijk.. ff kijken

edit: ah, broekmaat 34. waar ik niets van snap, want heb er wat in de kast liggen waar ik nog steeds niet in kom
  maandag 21 juni 2010 @ 15:09:27 #172
14078 DarkElf
pi_83099582
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

vind t zo cute als hij zegt: tante A blijf je ook een boterhammetje eten? das gezellig!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 21 juni 2010 @ 15:09:50 #173
192732 cybermans
pi_83099612
5-0
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 15:10:07 #174
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83099629
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:09 schreef cybermans het volgende:
5-0
Liedson
  maandag 21 juni 2010 @ 15:10:31 #175
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83099652
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

vind t zo cute als hij zegt: tante A blijf je ook een boterhammetje eten? das gezellig!

leuk!!!
  maandag 21 juni 2010 @ 15:10:43 #176
248287 LieLie
ISTJ
pi_83099660
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds in-between-maten Onhandig..
geen idee welke maat dit is eigenlijk.. ff kijken
Ja, ik ook, vreselijk Al lijkt het steeds meer op een maat kleiner. Kon al een linnen broek kopen die een maat kleiner was. Maar goed, dan zit het model en de stof ook mee natuurlijk.

Net mijn kledingkast even opgeruimd, mijn god wat een bende was dat
Dus ik heb weer een beter overzicht van wat ik heb en (bijna) aankan.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:10:49 #177
217782 FutureFairytale
pi_83099666
wat een verdediging
  maandag 21 juni 2010 @ 15:11:06 #178
14078 DarkElf
pi_83099680
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

leuk!!!
en hij ging op zijn fiets achter kraaien aan om ze " dubbel te rijden"
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 21 juni 2010 @ 15:11:24 #179
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83099703
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:01 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ah ok, aangezien het VBL forum er alles aan doet om leden weg te jagen kan ik het niet even volgen momenteel
ben je gebanned?? Stoute tav!
  maandag 21 juni 2010 @ 15:11:38 #180
217782 FutureFairytale
pi_83099715
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:11 schreef DarkElf het volgende:

[..]

maandag 21 juni 2010 @ 15:12:02 #181
192732 cybermans
pi_83099732
Mijn broeken waren ook te groot... bij langs gaan bij SuitSupply hebben ze dat gelijk gefixed

erg handig

Bij pak dat nog in bestelling staat is zelf helemaal een slanker model geworden
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 15:12:13 #182
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83099748
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Neuh dat forum heeft last van hostingproblemen.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:12:27 #183
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_83099762
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:05 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Probeer eerst gewoon een redelijk standaard Alpine setje van 30 a 40 euro. Die passen mij super en functioneren absoluut naar behoren, in ieder geval 100 keer beter dan herriestoppers.
Ik heb een paar standaard oordoppen van 20 EUR die voldoende dempen om het tijdens een metalconcert tot bijzonder aanvaardbare niveaus terug te dringen terwijl ik voor de speakers sta Maar die beginnen af en toe goed te irriteren in mijn oren
  maandag 21 juni 2010 @ 15:12:55 #184
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83099783
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, ik ook, vreselijk Al lijkt het steeds meer op een maat kleiner. Kon al een linnen broek kopen die een maat kleiner was. Maar goed, dan zit het model en de stof ook mee natuurlijk.

Net mijn kledingkast even opgeruimd, mijn god wat een bende was dat
Dus ik heb weer een beter overzicht van wat ik heb en (bijna) aankan.
Ja dat maakt uit he, stof.. De linnenbroek van vorig jaar kan ik nu, zonder knoop en rits los te maken, gewoon uit trekken En dat is maat 44..
  maandag 21 juni 2010 @ 15:13:26 #185
68866 Den_Haag
pi_83099812
quote:
mijn broek slobbert
Heb gisteren maar even een broek achter gelaten bij de Bijenkorf een 1 maat in te laten nemen. Had hem een tijdje niet aangehad en was echt veel te ruim geworden.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:13:29 #186
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83099815
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef borisz het volgende:

[..]

Neuh dat forum heeft last van hostingproblemen.
Oh.. jammer had wel zin in een relletje
  maandag 21 juni 2010 @ 15:13:37 #187
248287 LieLie
ISTJ
pi_83099819
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja dat maakt uit he, stof.. De linnenbroek van vorig jaar kan ik nu, zonder knoop en rits los te maken, gewoon uit trekken En dat is maat 44..
Beter
  maandag 21 juni 2010 @ 15:13:58 #188
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83099842
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Heb gisteren maar even een broek achter gelaten bij de Bijenkorf een 1 maat in te laten nemen. Had hem een tijdje niet aangehad en was echt veel te ruim geworden.
ook al!! En Cyber ook!! We vallen wat af hier zeg
  maandag 21 juni 2010 @ 15:14:32 #189
14078 DarkElf
pi_83099867
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

had ik ook last van, heb hem aan mijn schoonmoeder meegegeven. die is handig met de naaimachine bleef nieuwe kleren kopen.. das niet zo handig. Had al zoveel nieuw moeten kopen na t ziekenhuis, en wacht ik liever even weer tot mijn maat gestabiliseerd is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 21 juni 2010 @ 15:14:35 #190
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_83099873
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh.. jammer had wel zin in een relletje
Ja Dat dacht ik ook Weer een illusie minder
  maandag 21 juni 2010 @ 15:14:48 #191
8136 Blues
pi_83099887
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:11 schreef DarkElf het volgende:

haha heerlijk he
Ik kan niet wachten tot Babi J. gaat praten
(kruipen, lopen, eigenlijk alles )
  maandag 21 juni 2010 @ 15:14:53 #192
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_83099895
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Cool
  maandag 21 juni 2010 @ 15:15:00 #193
217782 FutureFairytale
pi_83099904
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb een paar standaard oordoppen van 20 EUR die voldoende dempen om het tijdens een metalconcert tot bijzonder aanvaardbare niveaus terug te dringen terwijl ik voor de speakers sta Maar die beginnen af en toe goed te irriteren in mijn oren
goed dat je het zegt! ik heb ergens nog herriestoppers en misschien dat ik ze voor het eerst ga gebruiken a.s. vrijdag. wil alleen niet dat het zichtbaar is
  maandag 21 juni 2010 @ 15:15:04 #194
248287 LieLie
ISTJ
pi_83099906
quote:

[..]

Haha, ja zeg!
  maandag 21 juni 2010 @ 15:15:27 #195
14078 DarkElf
pi_83099931
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

haha heerlijk he
Ik kan niet wachten tot Babi J. gaat praten
(kruipen, lopen, eigenlijk alles )
ja leuk is dat lekker meegenieten van de leuke dingen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 21 juni 2010 @ 15:15:57 #196
217782 FutureFairytale
pi_83099954
quote:

[..]

Noord Korea ook
  maandag 21 juni 2010 @ 15:16:08 #197
297833 Laydina
pi_83099962
Goed nieuws van jullie allen!

ik blijf al weken/maanden steken
  maandag 21 juni 2010 @ 15:16:15 #198
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83099970
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef DarkElf het volgende:

[..]

had ik ook last van, heb hem aan mijn schoonmoeder meegegeven. die is handig met de naaimachine bleef nieuwe kleren kopen.. das niet zo handig. Had al zoveel nieuw moeten kopen na t ziekenhuis, en wacht ik liever even weer tot mijn maat gestabiliseerd is
Ja, ik ga binnenkort ook wat broeken aan mijn schoonmoeder geven idd. Die kan dat ook heel goed. Pas als ik echt op streef ben durf ik weer wat duurdere broeken te kopen denk ik zo. Probeer het nu iig niet te veel te doen En ik heb ook nog wel wat liggen gelukkig. De stapel 'broeken waar ik bijna in pas' is groter dan die ik werkelijk pas en draag nu
  maandag 21 juni 2010 @ 15:16:29 #199
68866 Den_Haag
pi_83099988
quote:

[..]

Snap niet dat het zoveel te ruim was. maar ja
  maandag 21 juni 2010 @ 15:16:36 #200
192732 cybermans
pi_83100005
ronaldo

6-0
  maandag 21 juni 2010 @ 15:16:51 #201
248287 LieLie
ISTJ
pi_83100025
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Die van mij ook. Maar die is vanmorgen op vakantie gegaan voor twee weken. En mijn enige goede broek (die nieuwe dus) is gister kapot gegaan, de zoom aan de onderkant is aan één kant helemaal los gegaan.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:17:58 #202
192732 cybermans
pi_83100126
7-0 OMG
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 15:18:16 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83100162
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:16 schreef cybermans het volgende:
ronaldo

6-0
7-0
  maandag 21 juni 2010 @ 15:19:03 #204
192732 cybermans
pi_83100223
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:18 schreef borisz het volgende:

[..]

7-0
  maandag 21 juni 2010 @ 15:19:12 #205
217782 FutureFairytale
pi_83100240
stop er alsjeblieft mee, scheids; fluit ajb af. ik huil gewoon mee met de Noord Koreaanse keeper nu. die kan echt niet meer slapen, arm schaap
  maandag 21 juni 2010 @ 15:19:17 #206
14078 DarkElf
pi_83100248
lijkt wel slank de zomer in hier

ik ga eens even mijn eten van vanavond voorbereiden (ienieminie broccoliroosjes snijden, die heel kort koken, en laten afkoelen, dan lekker wat spek bakken en erdoor, wat tomaatjes erdoor en bieslook... dressing van knoflook/mosterd/witte wijnazijn en olijfolie met wat p&z en eventueel nog wat feta erdoor )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 15:19:54 #207
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83100307
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
stop er alsjeblieft mee, scheids; fluit ajb af. ik huil gewoon mee met de Noord Koreaanse keeper nu. die kan echt niet meer slapen, arm schaap
Arme familie
  maandag 21 juni 2010 @ 15:19:57 #208
68866 Den_Haag
pi_83100312
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:17 schreef cybermans het volgende:
7-0 OMG
Ik denk dat we straks 22 Noord-Koreaanse vluchtelingen erbij hebben
  maandag 21 juni 2010 @ 15:20:23 #209
192732 cybermans
pi_83100336
Voor mij heel onslank eten vanavond

broodjes hamburger maar dan wel met een ciabatta als brood
  maandag 21 juni 2010 @ 15:20:33 #210
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83100351
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Kijk op het gemiddelde voetbalforum en je snapt dat ik veel te fatsoenlijk ben om daar gebanned te worden
  maandag 21 juni 2010 @ 15:21:07 #211
68866 Den_Haag
pi_83100395
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef DarkElf het volgende:
lijkt wel slank de zomer in hier

ik ga eens even mijn eten van vanavond voorbereiden (ienieminie broccoliroosjes snijden, die heel kort koken, en laten afkoelen, dan lekker wat spek bakken en erdoor, wat tomaatjes erdoor en bieslook... dressing van knoflook/mosterd/witte wijnazijn en olijfolie met wat p&z en eventueel nog wat feta erdoor )
Klinkt ook weer goed. Had dit weekend de veldsla-stamppot van de AH gemaakt. Best wel lekker
  maandag 21 juni 2010 @ 15:21:17 #212
859 Isabeau
ISFP
pi_83100410
Zouden ze de echte score bekend maken in N-Korea?
  maandag 21 juni 2010 @ 15:21:19 #213
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83100413
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:16 schreef LieLie het volgende:

[..]

Die van mij ook. Maar die is vanmorgen op vakantie gegaan voor twee weken. En mijn enige goede broek (die nieuwe dus) is gister kapot gegaan, de zoom aan de onderkant is aan één kant helemaal los gegaan.
Oh zonde.. een zoompje zou ik zelf nog wel redden (als het geen spijkerbroek is). Heb de oude husqvarna van mijn moeder. Die mist nu een paar functies, maar recht toer recht aan doet ie het nog prima. Alleen ben ik er zelf niet zo goed in..

Wat ik vooral fijn vind nu is dat mijn buik zo is afgenomen dat een simpel truitje of shirtje gewoon weer mooi valt. Ik ben nog lang niet op streef, maar ik ben wel veel beter in proportie nu. Mijn buik is echt ruim 10cm minder vol..
  maandag 21 juni 2010 @ 15:21:47 #214
192732 cybermans
pi_83100447
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ik denk dat we straks 22 Noord-Koreaanse vluchtelingen erbij hebben
21 (of incl coach dan) aangezien ze een speler hebben die in Japan woont en nooit meer een voet op Noord Koreaanse bodem zal zetten. (dus nu zitten al zijn ploegmaten bij hem op de kamer op de playstation te spelen)
  maandag 21 juni 2010 @ 15:21:57 #215
14078 DarkElf
pi_83100457
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Klinkt ook weer goed. Had dit weekend de veldsla-stamppot van de AH gemaakt. Best wel lekker
is ook heel lekker

veldsla is lekker, wat deed je er nog meer in?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 21 juni 2010 @ 15:23:04 #216
217782 FutureFairytale
pi_83100529
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef borisz het volgende:

[..]

Arme familie

zuid korea ben ik voor maar vind het sowieso sneu voor iemand die met zoveel verliest
  maandag 21 juni 2010 @ 15:23:21 #217
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83100542
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Kijk op het gemiddelde voetbalforum en je snapt dat ik veel te fatsoenlijk ben om daar gebanned te worden
Saai hoor
  maandag 21 juni 2010 @ 15:23:27 #218
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83100549
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:18 schreef borisz het volgende:

[..]

7-0
Toch nog een echt voetbaldwerg ontdekt dit toernooi En Portugal mag nu gewoon verliezen van Brazilië.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:23:28 #219
248287 LieLie
ISTJ
pi_83100551
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh zonde.. een zoompje zou ik zelf nog wel redden (als het geen spijkerbroek is). Heb de oude husqvarna van mijn moeder. Die mist nu een paar functies, maar recht toer recht aan doet ie het nog prima. Alleen ben ik er zelf niet zo goed in..

Wat ik vooral fijn vind nu is dat mijn buik zo is afgenomen dat een simpel truitje of shirtje gewoon weer mooi valt. Ik ben nog lang niet op streef, maar ik ben wel veel beter in proportie nu. Mijn buik is echt ruim 10cm minder vol..
Zelfs dat zoompje wordt hem niet voor mij

Mijn buik is ook weer behoorlijk strak nu. Alleen gaan mijn benen wat langzamer. Dus mt 44 kan echt niet meer, omdat ik daar qua middel wel twee keer in kan. En mt 42 is nog lastig, omdat ie dan bij m'n bovenbenen nog te strak zit, maar bij m'n middel goed.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:24:07 #220
859 Isabeau
ISFP
pi_83100588
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef cybermans het volgende:

21 (of incl coach dan) aangezien ze een speler hebben die in Japan woont en nooit meer een voet op Noord Koreaanse bodem zal zetten. (dus nu zitten al zijn ploegmaten bij hem op de kamer op de playstation te spelen)
Vluchten heeft wel enorme consequenties voor je familie - ga er maar aan staan
  maandag 21 juni 2010 @ 15:24:09 #221
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83100590
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Saai hoor
Als je liever heb dat ik ga communiceren zoals sommige figuren daar hoor ik het graag
  maandag 21 juni 2010 @ 15:24:25 #222
14078 DarkElf
pi_83100606
ik kan ook niet eens een zoompje doen, ik ben echt een kluns op dat gebied. (een schoonmoeder hebben die t wil doen is heel handig ook dus ik ga t ook echt niet leren hoor )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 21 juni 2010 @ 15:24:34 #223
217782 FutureFairytale
pi_83100624
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef TAV74 het volgende:

[..]

als jij fatsoenlijk bent, hoe erg is de rest dan wel niet
  maandag 21 juni 2010 @ 15:24:34 #224
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83100625
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:23 schreef LieLie het volgende:

[..]

Zelfs dat zoompje wordt hem niet voor mij

Mijn buik is ook weer behoorlijk strak nu. Alleen gaan mijn benen wat langzamer. Dus mt 44 kan echt niet meer, omdat ik daar qua middel wel twee keer in kan. En mt 42 is nog lastig, omdat ie dan bij m'n bovenbenen nog te strak zit, maar bij m'n middel goed.
Dat heb ik nu ook een beetje ja.. Komt vanzelf wel weer goed, al is het ook gewoon mijn model om brede heupen en een slanke taille te hebben.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:25:44 #225
297833 Laydina
pi_83100697
Ik doe zelfs zoompjes in m'n spijkerbroek, maar dan wel op een omslachtige manier en enkel met naald en draad
  maandag 21 juni 2010 @ 15:25:48 #226
217782 FutureFairytale
pi_83100700
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:23 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Toch nog een echt voetbaldwerg ontdekt dit toernooi En Portugal mag nu gewoon verliezen van Brazilië.
dat hoop ik ook. een deceptie na een arrogante overwinning
  maandag 21 juni 2010 @ 15:25:55 #227
248287 LieLie
ISTJ
pi_83100701
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat heb ik nu ook een beetje ja.. Komt vanzelf wel weer goed, al is het ook gewoon mijn model om brede heupen en een slanke taille te hebben.
Ja, mijn model ook wel hoor. Maar het verschil is nu een beetje te
  maandag 21 juni 2010 @ 15:26:29 #228
248287 LieLie
ISTJ
pi_83100733
Dus ik ga zo maar eens hardlopen, omdat een beetje te verhelpen

De 'magische' grens van 10 minuten moet ik gaan halen

2 keer
  maandag 21 juni 2010 @ 15:26:42 #229
217782 FutureFairytale
pi_83100746
vind ik juist mooi bij vrouwen! slanke taille en brede heupen
  maandag 21 juni 2010 @ 15:26:53 #230
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83100750
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, mijn model ook wel hoor. Maar het verschil is nu een beetje te
haha ja volgens mij lijken wij qua bouw wel op elkaar als ik die foto's zo zag
  maandag 21 juni 2010 @ 15:27:42 #231
248287 LieLie
ISTJ
pi_83100794
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Nououou, niet zo breed hoor
  maandag 21 juni 2010 @ 15:27:45 #232
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83100798
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Mooier dan andersom iig Maar soms wel heel lastig.. zeker omdat mijn bovenlichaam eigenlijk altijd 1 maatje minder is, is soms lastig kleren kopen..
  maandag 21 juni 2010 @ 15:28:12 #233
68866 Den_Haag
pi_83100817
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef cybermans het volgende:

[..]

Vind het wel zielig voor die jongens. Alsof ze een schijn van kans maken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 15:28:23 #234
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83100828
Federer 2-0 down
  maandag 21 juni 2010 @ 15:28:52 #235
248287 LieLie
ISTJ
pi_83100850
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

haha ja volgens mij lijken wij qua bouw wel op elkaar als ik die foto's zo zag
Geloof het ook ja!
  maandag 21 juni 2010 @ 15:28:54 #236
68866 Den_Haag
pi_83100855
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef DarkElf het volgende:

[..]

is ook heel lekker

veldsla is lekker, wat deed je er nog meer in?
Paprika, ui en mais. Catelaanse worstjes erbij
  maandag 21 juni 2010 @ 15:29:13 #237
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83100872
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat hoop ik ook. een deceptie na een arrogante overwinning
Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat ze ook bij een nederlaag tegen Brazilië gewoon door zijn Op doelsaldo gaat Ivoorkust er nooit meer in de buurt komen.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:30:19 #238
248287 LieLie
ISTJ
pi_83100945
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Mooier dan andersom iig Maar soms wel heel lastig.. zeker omdat mijn bovenlichaam eigenlijk altijd 1 maatje minder is, is soms lastig kleren kopen..
Dingen in één stuk ook, zoals jurkjes. Dat zit dan bij m'n middel toch vaak een beetje te los.
Kan beter een rokje en een shirtje/hempje dragen, want dan worden beide delen op de juiste manier geaccentueerd
  maandag 21 juni 2010 @ 15:30:42 #239
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83100968
Handig hoor zo'n hondje die de post gaat halen alleen moet ik hem toch eens leren zelf de deur naar de gang open te maken en daarna zelf een koekje van de hoge keukenkast te pakken
  maandag 21 juni 2010 @ 15:31:26 #240
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83101000
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dingen in één stuk ook, zoals jurkjes. Dat zit dan bij m'n middel toch vaak een beetje te los.
Kan beter een rokje en een shirtje/hempje dragen, want dan worden beide delen op de juiste manier geaccentueerd
Juist!! Herkenbaar Althans.. ik hoop dat dat ook echt weer zo gaat worden Nu is het verschil nog niet heel groot namelijk..
  maandag 21 juni 2010 @ 15:32:07 #241
217782 FutureFairytale
pi_83101047
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:29 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat ze ook bij een nederlaag tegen Brazilië gewoon door zijn Op doelsaldo gaat Ivoorkust er nooit meer in de buurt komen.
ooh haha ik hoopte dat ze tegen brazilie moesten in de 1/8 ofzo, dat je dat bedoelde
jammeeerrr... ik ben echt bang voor NL, zij in de 1/4 tegen Brazilië als de 1/8 gewonnen wordt... brrr
  maandag 21 juni 2010 @ 15:32:58 #242
217782 FutureFairytale
pi_83101083
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nououou, niet zo breed hoor
brede heupen met brede maar ook gespierde bovenbenen vind ik mooi, zou ik ook wel willen hebben. dan heb je een slanke taille met een mooie volle kont en benen
  maandag 21 juni 2010 @ 15:33:55 #243
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83101125
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

brede heupen met brede maar ook gespierde bovenbenen vind ik mooi, zou ik ook wel willen hebben. dan heb je een slanke taille met een mooie volle kont en benen
modelletje 'Shakira' of 'Beyonce' dat heb ik van nature wel een beetje ja..
  maandag 21 juni 2010 @ 15:34:28 #244
217782 FutureFairytale
pi_83101142
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

hmm ja kan ik me voorstellen. zowel truitjes als broeken. maar broeken zijn voor de meeste mensen een ramp. ik heb het opgegeven
  maandag 21 juni 2010 @ 15:34:55 #245
217782 FutureFairytale
pi_83101163
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

modelletje 'Shakira' of 'Beyonce' dat heb ik van nature wel een beetje ja..
yes modelletje Beyoncé, echt mooi
  maandag 21 juni 2010 @ 15:35:47 #246
217782 FutureFairytale
pi_83101221
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Handig hoor zo'n hondje die de post gaat halen alleen moet ik hem toch eens leren zelf de deur naar de gang open te maken en daarna zelf een koekje van de hoge keukenkast te pakken
zou ik niet doen als ik jou was. als hij dat heeft geleerd kun je iedere dag nieuwe koekjes kopen
  maandag 21 juni 2010 @ 15:36:19 #247
217782 FutureFairytale
pi_83101247
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef borisz het volgende:
Federer 2-0 down
whaha maf
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 15:37:32 #248
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83101311
  maandag 21 juni 2010 @ 15:38:03 #249
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83101334
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zou ik niet doen als ik jou was. als hij dat heeft geleerd kun je iedere dag nieuwe koekjes kopen
Ohja.. daar zeg je wat

Nja vind het zo koddig! Hij is helemaal fanatiek als het gaat om post halen

Ik ben ook heel benieuwd, ik heb spulletjes besteld bij een bedrijfje die een gepersonaliseerd logo van je dier maken PetArts Ik ben heel benieuwd hoe het logo van Sam wordt Vind ze zooooo gaaf!!
  maandag 21 juni 2010 @ 15:38:34 #250
55709 Stereotomy
pi_83101366
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
  maandag 21 juni 2010 @ 15:40:54 #251
291156 Aure
pi_83101494
weer terug. Ik heb daar nog 3 kwartier moeten wachten voordat ik aan de beurt was
  maandag 21 juni 2010 @ 15:41:29 #252
291156 Aure
pi_83101536
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik ben ook heel benieuwd, ik heb spulletjes besteld bij een bedrijfje die een gepersonaliseerd logo van je dier maken PetArts Ik ben heel benieuwd hoe het logo van Sam wordt Vind ze zooooo gaaf!!
Wat leuk is dat zeg!
  maandag 21 juni 2010 @ 15:42:30 #253
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83101588
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:41 schreef Aure het volgende:

[..]

Wat leuk is dat zeg!
Gaaf he! Vind deze zo tof (is ook een Cocker, net als Sam): http://www.petarts.biedme(...)owmodellen.html#baco
  maandag 21 juni 2010 @ 15:45:01 #254
859 Isabeau
ISFP
pi_83101719
Wordt het eindelijk weer mooi weer, heb ik 7 nachtdiensten op een rij Typisch.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:46:08 #255
248287 LieLie
ISTJ
pi_83101788
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Gaaf he! Vind deze zo tof (is ook een Cocker, net als Sam): http://www.petarts.biedme(...)owmodellen.html#baco
Wat tof! Ook net iets voor m'n schoonouders, die hond is hun derde kind (maar komt op de eerste plaats, zeggen ze altijd )
  maandag 21 juni 2010 @ 15:46:59 #256
291156 Aure
pi_83101837
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jaa superleuk Ze maken echt mooie logo's!
  maandag 21 juni 2010 @ 15:47:41 #257
14078 DarkElf
pi_83101881
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Wordt het eindelijk weer mooi weer, heb ik 7 nachtdiensten op een rij Typisch.
's avonds lekker buiten eten voor je naar je werk moet? dan geniet je er nog een beetje van
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 21 juni 2010 @ 15:49:04 #258
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83101954
oeh, inderdaad mooi weer. Dan moet BBQ maar weer aan aankomend weekend
  maandag 21 juni 2010 @ 15:50:35 #259
217782 FutureFairytale
pi_83102028
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:49 schreef TAV74 het volgende:
oeh, inderdaad mooi weer. Dan moet BBQ maar weer aan aankomend weekend
dan kan het zeker! 30 graden
ik lig dan plat op het gras op Parkpop, als er geen 300.000 bezoekers komen
  maandag 21 juni 2010 @ 15:51:12 #260
217782 FutureFairytale
pi_83102063
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:40 schreef Aure het volgende:
weer terug. Ik heb daar nog 3 kwartier moeten wachten voordat ik aan de beurt was
tandartsen.....
wel weer een schoon gebitje?
  maandag 21 juni 2010 @ 15:51:19 #261
859 Isabeau
ISFP
pi_83102070
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef DarkElf het volgende:

's avonds lekker buiten eten voor je naar je werk moet? dan geniet je er nog een beetje van
dat kan natuurlijk wel
En het fijne is wel dat ik naar bed ga als het goed is afgekoeld ('s morgens), terwijl jullie 's avonds als het nog snikheet is naar bed gaan.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:51:36 #262
68866 Den_Haag
pi_83102086
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:40 schreef Aure het volgende:
waar?
  maandag 21 juni 2010 @ 15:51:39 #263
192732 cybermans
pi_83102090
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dan kan het zeker! 30 graden
ik lig dan plat op het gras op Parkpop, als er geen 300.000 bezoekers komen
30 graden.... omg tropischhhhh

volgende week maar wat extra fris inslaan
  maandag 21 juni 2010 @ 15:51:42 #264
217782 FutureFairytale
pi_83102095
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
  maandag 21 juni 2010 @ 15:52:43 #265
217782 FutureFairytale
pi_83102142
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dat kan natuurlijk wel
En het fijne is wel dat ik naar bed ga als het goed is afgekoeld ('s morgens), terwijl jullie 's avonds als het nog snikheet is naar bed gaan.
dat scheelt zeker! dat vind ik een groot nadeel. ik kan niet slapen zonder dekbed. met alleen een laken slaap ik stukken lichter. maar met dekbed in tropisch weer kan ik ook niet slapen
  maandag 21 juni 2010 @ 15:53:06 #266
217782 FutureFairytale
pi_83102155
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef cybermans het volgende:

[..]

30 graden.... omg tropischhhhh

volgende week maar wat extra fris inslaan
FRIS he, inderdaad FRIS
geen alcohol
  maandag 21 juni 2010 @ 15:53:20 #267
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83102163
30 graden!! Boh wat overdreven weer.. waarom kan het in nederland niet gewoon een lange periode fijn 23 graden zijn zonder dat stomme geschommel.. 30 graden vind ik helemaal niet prettig meer
  maandag 21 juni 2010 @ 15:54:01 #268
248287 LieLie
ISTJ
pi_83102195
Nou, daar ga ik dan!
  maandag 21 juni 2010 @ 15:55:13 #269
217782 FutureFairytale
pi_83102228
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
30 graden!! Boh wat overdreven weer.. waarom kan het in nederland niet gewoon een lange periode fijn 23 graden zijn zonder dat stomme geschommel.. 30 graden vind ik helemaal niet prettig meer
woensdag 25, donderdag en vrijdag 25 tot 28, zaterdag en zondag 28-30
  maandag 21 juni 2010 @ 15:55:36 #270
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83102249
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:

25 is meer dan genoeg inderdaad. Tot en met zaterdag is dat ook wat ze ongeveer voorspellen, zondga misschien idd 29 graden oid.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:55:36 #271
291156 Aure
pi_83102250
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

tandartsen.....
wel weer een schoon gebitje?
Ik moest mn gaatjes laten vullen, want daar had ie de vorige keer geen tijd meer voor maar tis weer helemaal goed nu
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

waar?
Tandarts

Succes Lie! T gaat je lukken hoor
  maandag 21 juni 2010 @ 15:58:20 #272
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83102421
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat wordt weer afzien in de klas dus..
  maandag 21 juni 2010 @ 15:58:38 #273
217782 FutureFairytale
pi_83102444
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik moest mn gaatjes laten vullen, want daar had ie de vorige keer geen tijd meer voor maar tis weer helemaal goed nu
[..]

Tandarts

Succes Lie! T gaat je lukken hoor
gaatjes vullen doet geen pijn toch? alleen een gek gevoel
  maandag 21 juni 2010 @ 15:59:06 #274
217782 FutureFairytale
pi_83102470
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

oh bah heb je een heet lokaal zonder airco?
  maandag 21 juni 2010 @ 15:59:40 #275
859 Isabeau
ISFP
pi_83102498
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik begin donderdag met mijn nachtdiensten
  maandag 21 juni 2010 @ 16:00:52 #276
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83102553
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oh bah heb je een heet lokaal zonder airco?
Ik heb niet eens arko in de klas. 2 kleine raampjes die open kunnen, meer niet
  maandag 21 juni 2010 @ 16:01:30 #277
291156 Aure
pi_83102590
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gaatjes vullen doet geen pijn toch? alleen een gek gevoel
Hmm doet wel een beetje pijn hoor! Ik had ooit een best groot gat (kies was stuk afgebroken en toen was er een gaatje gekomen) en die was gevuld enzo maar die moest nu opnieuw gedaan worden.. (was iets niet helemaal goed gegaan de eerste keer). Mann dat deed toch wel zeer hoor, want er moest weer meer weggehaald worden en dan kom je steeds dichter bij je zenuw
  maandag 21 juni 2010 @ 16:04:59 #278
217782 FutureFairytale
pi_83102788
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:00 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb niet eens arko in de klas. 2 kleine raampjes die open kunnen, meer niet
aiks maar hopen dat de kinderen braaf zijn, anders zweet je je helemaal kapot
  maandag 21 juni 2010 @ 16:05:22 #279
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83102801
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Teletekst en Weeronline voorspellen wat lagere temperaturen.
  maandag 21 juni 2010 @ 16:06:41 #280
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83102867
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

aiks maar hopen dat de kinderen braaf zijn, anders zweet je je helemaal kapot
Laatst toen het zo warm en drukkend was heb een tijdje gewoon stil gezeten in de klas, en het zweet liep nog langs mijn lijf zo irritant!
  maandag 21 juni 2010 @ 16:07:09 #281
217782 FutureFairytale
pi_83102891
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:01 schreef Aure het volgende:

[..]

Hmm doet wel een beetje pijn hoor! Ik had ooit een best groot gat (kies was stuk afgebroken en toen was er een gaatje gekomen) en die was gevuld enzo maar die moest nu opnieuw gedaan worden.. (was iets niet helemaal goed gegaan de eerste keer). Mann dat deed toch wel zeer hoor, want er moest weer meer weggehaald worden en dan kom je steeds dichter bij je zenuw
oh dan heb ik tot nu toe nog geluk had met mijn gaatjes. alhoewel; ik heb een voortand waar een stuk vanaf is gegaan vroeger en die moest om de 5 jaar weer bijgevuld worden omdat ie weer afviel. deed niet echt pijn, maar de tandarts houdt zo lang je mond open
  maandag 21 juni 2010 @ 16:07:31 #282
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83102911
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:05 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Teletekst en Weeronline voorspellen wat lagere temperaturen.
Oh veel lager zelfs!! Komt niet boven de 24 graden.. dat is beter. mag van het weekend wel wat warmer zijn, maar als ik moet werken liever niet
  maandag 21 juni 2010 @ 16:07:46 #283
217782 FutureFairytale
pi_83102923
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:06 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Laatst toen het zo warm en drukkend was heb een tijdje gewoon stil gezeten in de klas, en het zweet liep nog langs mijn lijf zo irritant!
daar word je dan ook wat slapper van he... en sneller hoofdpijn... is niet leuk als je moet werken
  maandag 21 juni 2010 @ 16:08:39 #284
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83102965
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

daar word je dan ook wat slapper van he... en sneller hoofdpijn... is niet leuk als je moet werken
Barstende koppijn ja en de kinderen worden er ook vervelend van.. geen concentratie, lamlendig..
  maandag 21 juni 2010 @ 16:08:39 #285
217782 FutureFairytale
pi_83102966
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh veel lager zelfs!! Komt niet boven de 24 graden.. dat is beter. mag van het weekend wel wat warmer zijn, maar als ik moet werken liever niet
ooh dat zou voor mij ook beter zijn. geen keiharde keelpijn veroorzakende airco aan
  maandag 21 juni 2010 @ 16:09:38 #286
217782 FutureFairytale
pi_83103016
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Barstende koppijn ja en de kinderen worden er ook vervelend van.. geen concentratie, lamlendig..
gelukkig krijgen ze bijna schoolvakantie
  maandag 21 juni 2010 @ 16:11:07 #287
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83103077
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gelukkig krijgen ze bijna schoolvakantie
daar zijn ze nu ook echt wel aan toe zo langzamerhand. Einde van de week gaan we ook regelmatig gewoon even buiten spelen aan het eind van de dag.. is toch niets meer waard nu..
  maandag 21 juni 2010 @ 16:12:05 #288
68866 Den_Haag
pi_83103124
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

FRIS he, inderdaad FRIS
geen alcohol
ga je een weekendje bij Cyber doorbrengen?
  maandag 21 juni 2010 @ 16:14:17 #289
217782 FutureFairytale
pi_83103225
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

daar zijn ze nu ook echt wel aan toe zo langzamerhand. Einde van de week gaan we ook regelmatig gewoon even buiten spelen aan het eind van de dag.. is toch niets meer waard nu..
mochten wij dat maar ook doen vroeger.. kan me gelukkig niet meer herinneren hoe het was toen het snikheet was op de basisschool.
af en toe mis ik dat nog wel van school; de zomervakantie
  maandag 21 juni 2010 @ 16:14:44 #290
217782 FutureFairytale
pi_83103241
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:12 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ga je een weekendje bij Cyber doorbrengen?
ik help hem gewoon een kater te voorkomen
  maandag 21 juni 2010 @ 16:24:30 #291
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83103695
Zo, hapje gegeten, tandjes ff poetsen en dan ga ik vast naar school. Dan heb ik nog een uurtje om wat laatste dingen voor te bereiden en klaar te leggen. Moet goed gaan.. hoop ik
  maandag 21 juni 2010 @ 16:26:35 #292
859 Isabeau
ISFP
pi_83103820
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, hapje gegeten, tandjes ff poetsen en dan ga ik vast naar school. Dan heb ik nog een uurtje om wat laatste dingen voor te bereiden en klaar te leggen. Moet goed gaan.. hoop ik
Succes! Ontspan, meestal loopt het allemaal vanzelf
  maandag 21 juni 2010 @ 16:29:25 #293
217782 FutureFairytale
pi_83103971
Succes Sun vnv met de gesprekken!
  maandag 21 juni 2010 @ 16:32:20 #294
217782 FutureFairytale
pi_83104137
Rood! hij greep zn gezicht vast, wat een sukkel
  maandag 21 juni 2010 @ 16:32:47 #295
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_83104165
Thanx meiden!! Laat zo rond 21.00 hoop ik wel even horen hoe het ging
  maandag 21 juni 2010 @ 16:33:14 #296
859 Isabeau
ISFP
pi_83104200
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Rood! hij greep zn gezicht vast, wat een sukkel
En het halve Chileense team heeft al gele kaarten en dan krijgt Zwitserland direct rood
  maandag 21 juni 2010 @ 16:33:37 #297
859 Isabeau
ISFP
pi_83104227
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx meiden!! Laat zo rond 21.00 hoop ik wel even horen hoe het ging
Komt goed
  maandag 21 juni 2010 @ 16:35:29 #298
217782 FutureFairytale
pi_83104344
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En het halve Chileense team heeft al gele kaarten en dan krijgt Zwitserland direct rood
ja 4 geel
oh ik zag net de herhaling vanaf een andere kant. hij raakte em wel aan in zn gezicht, maar volgens mij krabte, kneep of sloeg hij niet
  maandag 21 juni 2010 @ 16:36:06 #299
217782 FutureFairytale
pi_83104376
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Komt goed
idd, wordt misschien nog wel gezellig ook
  maandag 21 juni 2010 @ 16:37:01 #300
192732 cybermans
pi_83104423
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik help hem gewoon een kater te voorkomen
heb nog nooit een kater gehad van champagne die tijdens de sex gebruik werd

maandag 21 juni 2010 @ 16:38:39 #301
217782 FutureFairytale
pi_83104503
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef cybermans het volgende:

[..]

heb nog nooit een kater gehad van champagne die tijdens de sex gebruik werd

dat zei ik niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')