Je zou er bijna gaan werken om de boel te reorganiserenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
vodafone doet er 4 weken over om mijn adreswijziging door te voeren in hun systeem, en ik kan mijn abonnement dus nog niet verlengen.
Cultureel gebied ook ja. Waaronder veel zoroastristische invloeden. Enig poging om verdeeldheid onder de Iraniers te zaaien zal mislukken.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:59 schreef GenusButeo het volgende:
Je moer.
quote:
Is goed, schatje.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:00 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Cultureel gebied ook ja. Waaronder veel zoroastristische invloeden. Enig poging om verdeeldheid onder de Iraniers te zaaien zal mislukken.
Het zijn voornamelijk de Turken buiten Iran die zich er zo druk over maken. Feit is dat de Azeri's Iraniers zijn en door de gehele geschiedenis van Iran altijd voor Iran hebben gestreden:quote:
quote:The life styles of urban Azerbaijanis do not differ from those of Persians, and there is considerable intermarriage among the upper classes in cities of mixed populations. Similarly, customs among Azerbaijani villagers do not appear to differ markedly from those of Persian villagers.
Ze werken daar waarschijnlijk net zo hard als genusbuteo.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je zou er bijna gaan werken om de boel te reorganiseren
Geheid.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze werken daar waarschijnlijk net zo hard als genusbuteo.
quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Oh, vind je het erg danquote:Op maandag 21 juni 2010 13:28 schreef GenusButeo het volgende:
Eindelijk weer een OP.
O, en sinds wanneer sta ik bij de reguliere posters?
Nee, joh. Mallerd.quote:
Haha, op die manierquote:Op maandag 21 juni 2010 13:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, joh. Mallerd.Het was me gewoon nooit opgevallen.
Parrrrrtij van de Arrrbeidquote:
Hahahaquote:
Noord-Korea wordt afgeslacht.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:40 schreef Rookert het volgende:
Ik kijk Noord-Korea al, GLORIOUS VICTORY IS ABOUT TO COMMENCE![ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, leuk voetbalteam, leuker dan Portugalquote:Op maandag 21 juni 2010 14:58 schreef GenusButeo het volgende:
Verdienen ze wel, lanetli gomünistler.![]()
Het wordt 4-5, let maar op.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, leuk voetbalteam, leuker dan Portugal
http://twitter.com/dushi_kimberley.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:02 schreef GenusButeo het volgende:
http://www.leukepaarden.tk/
Dit is echt hilarisch.
O, ik ken het pas sinds vorige week, of zo. Echt briljant.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://twitter.com/dushi_kimberley.
Allemaal uitgekauwd, ondertussen. [ afbeelding ].
ZE HEBBE HET ZADEL VAN ME FIETS GEJAT MAAR IK MERKTE HET PAS TOEN IK THUIS KWAM! AHAHHA ! FF WAT IJS EROPquote:Op maandag 21 juni 2010 15:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://twitter.com/dushi_kimberley.
Allemaal uitgekauwd, ondertussen. [ afbeelding ].
Gs is SE toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Yesssssss. Geschiedenis ging vet goed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar Nederlands... vragen over boeken die ik niet heb gelezen.
Ja, daarom had ik dat gisteravond alsnog geleerd ipv alles van die boeken opzoeken.quote:
Goedzoquote:Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik dat gisteravond alsnog geleerd ipv alles van die boeken opzoeken.![]()
Fuck Noord-Korea. Laat ze maar lekker verliezen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Yesssssss. Geschiedenis ging vet goed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar Nederlands... vragen over boeken die ik niet heb gelezen.
Ik begrijp dat je het precies bij dit vak zo erg vindt, maar tekstverklaring Nederlands ging wel goed. Helaas is dat niet genoeg voor een voldoende.quote:
kom me gelijk geven in dat topicquote:Op maandag 21 juni 2010 15:38 schreef mvdejong het volgende:
Omdat je het woord anti-semitisme niet eens kunt spellen ?
Je geeft dus toe dat uitschot in Rotown Zuid hoort?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is dus een typetje die blijkbaar past in Roffa Zuidje
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
ZONDER STREEP DEBIEL
EN BIL HEP GELIJK
OMGGGG!!!!!1111111quote:Op maandag 21 juni 2010 15:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is dus een typetje die blijkbaar past in Roffa Zuidje
Hoe voel ik dat toch keer op keer aan dat er een slotje aan gaat komen als ik dat wil?quote:
ik vindt het eg een teluerstelingquote:Op maandag 21 juni 2010 15:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het precies bij dit vak zo erg vindt, maar tekstverklaring Nederlands ging wel goed. Helaas is dat niet genoeg voor een voldoende.
niet liegen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef zarGon het volgende:
Jammer dat ie op slot is, was een goed topic!
Je bent gewoon een oranje mod.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe voel ik dat toch keer op keer aan dat er een slotje aan gaat komen als ik dat wil?
Jij bent gewoon zo'n walgelijke snitch.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe voel ik dat toch keer op keer aan dat er een slotje aan gaat komen als ik dat wil?
Ja, bàh. Vies hè?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo'n walgelijke snitch.
Het kwaad is al geschied. Het is nu maar wachten op de woede-uitbarsting van de heer S.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef GenusButeo het volgende:
Sinan, negeer mijn verbetering. Ik was vergeten dat je dat niet leuk vindt.
Dat dacht ik wel.quote:
IHVK en boos worden, laat staan een woede-uitbarsting.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het kwaad is al geschied. Het is nu maar wachten op de woede-uitbarsting van de heer S.
Ja...quote:
Ojo diss.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
IHVK en boos worden, laat staan een woede-uitbarsting.!!!
Haha is cool hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef GenusButeo het volgende:
Sinan, negeer mijn verbetering. Ik was vergeten dat je dat niet leuk vindt.
SEVMEYEN GÖZLER AGLAMAYIDA BILMEZ ÜHÜHHÜÜYYHÜÜÜquote:
O.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Haha is cool hoor.Volgens mij was ik gewoon sjaggo die ene keer.
Zeg dan dat 't niet zo is.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
SEVMEYEN GÖZLER AGLAMAYIDA BILMEZ ÜHÜHHÜÜYYHÜÜÜ
Hallo.
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
SEVMEYEN GÖZLER AGLAMAYIDA BILMEZ ÜHÜHHÜÜYYHÜÜÜ
Hallo.
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:56 schreef IHVK het volgende:
Er zijn maar een paar mensen die weten hoe ze mij boos kunnen maken, maar dan ga ik wel echt schreeuwen.
Wijf.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:56 schreef IHVK het volgende:
Er zijn maar een paar mensen die weten hoe ze mij boos kunnen maken, maar dan ga ik wel echt schreeuwen.
Natuurlijk wel, bijvoorbeeld als ze de lotto niet winnen.quote:
OMGGGGGGGGGGGGG HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat, dat je een wijf bent of dat je gaat schreeuwen? Of dat je niet snel boos wordt.
kkjode?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk eerder dat er één klein w0ordJe vAnn Z3sS L3tTurs AanN tE pAS SaL K0m3n
Tietenquote:
Ik wist het wel.quote:
Ben je nu pas wakker?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zoooo he. Lekker geslapen. Het voelt net alsof ik vakantie heb.
Nee, toetsweek. Was voor 11 uur thuis, ging toen slapen, toen beetje eten en fok. Toen weer slapen (20 minuten hooguit) en nu weer fok.quote:
Haha heerlijkquote:Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, toetsweek. Was voor 11 uur thuis, ging toen slapen, toen beetje eten en fok. Toen weer slapen (20 minuten hooguit) en nu weer fok.
Slapen.. ik zal vaker op fok komen als jij er bent..quote:Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef GenusButeo het volgende:
Bil, waar was je nou? Ik heb je gemist...
Waarom zo laat?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:16 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Haha heerlijk![]()
Ik was pas 14.00 uit bed.
Gelukkig maar... Trouwens, ik baal nog steeds dat je topic is gesloten.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Slapen.. ik zal vaker op fok komen als jij er bent..
Gecmis olsun.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Vannacht migraine-aanval.Maar nu gaat 't weer beter.
Ik baal er echt van.. dat zarGon en jij nou zo tegen mij doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Trouwens, ik baal nog steeds dat je topic is gesloten.
Hey nieuwe UI?quote:
kleinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:31 schreef Rookert het volgende:
50? Hoe lang ben je?
Als jij die zoete troep van dat plaatje als dessert regelt
Hey! Jij bent mijn evenbeeld, maar dan in het blond. Emel abla is ook 1,59 (andere Emel van fok)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:30 schreef maartjeh het volgende:
Dikkertje? Ik wel met m'n 50 kg.![]()
OhhhhMag ik mee komen eten?
![]()
ik ben er gewoonquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:07 schreef MrChill007 het volgende:
Bilmy kom es op msn lan. ik moet wat sturen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
kijk dit:
5,49![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en heb medelijden met mij..
kapa ceneniquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:24 schreef MrChill007 het volgende:
Bilmy zoek eens leven anders sla ik je in mekaar idijood.
Voor wat en wat is het gevolgquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
kijk dit:
5,49![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en heb medelijden met mij..
Ik durf niet te zeggen welk vak..quote:
Een 5,4? Voor welk vak?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen welk vak..![]()
maar ik dacht dat ik een 5,49 stond
klopt niet, ik moet dinsdag voor de herkansing minimaal een 5,4 halen en ben dan over
wat een warhoofd ben ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het wiskunde waarvoor je bent gezaktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Topic klopt niet. Verkeerd berekend.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een 5,4? Voor welk vak?
GA JE HALEN![]()
Ik kom al het bier bij jullie opdrinken danZonder die spoiler had ik het echt niet begrepen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Nee, geschiedenis. En niet dom doen, het is echt mogelijk als je het hele jaar niets opvangt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het wiskunde waarvoor je bent gezakt?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hey! Jij bent mijn evenbeeld, maar dan in het blond. Emel abla is ook 1,59 (andere Emel van fok)
Wij zijn de beste.
Vind mijn Turk ook.quote:
Goed zo, zo hoort het.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, geschiedenis. En niet dom doen, het is echt mogelijk als je het hele jaar niets opvangt.Laatste toets wel goed gemaakt. Sta nu geen 5,49 maar een 5,00. Geopend topic was dus verkeerd, rekenfout.. Wel moet ik voor de herkansing dinsdag een 5,4 halen en dat is makkelijk te doen. Ben dan over.
pics!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
Schattig
Nieuwe jas (voor de Nederlandse zomer)
wij zijn ook leuker.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:08 schreef Rookert het volgende:
Ik vind kleinere meisjes <1.75 ook meestal leuker
ja! doen we een kleding-ruil ofzoiets.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
maartjeh, kom laten we een kledingdag houden voor kleine mensen
Ik heb een hekel aan arrogante meisjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
wij zijn ook leuker.![]()
[..]
ja! doen we een kleding-ruil ofzoiets.
tsss ben serieus hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
wij zijn ook leuker.![]()
[..]
ja! doen we een kleding-ruil ofzoiets.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Kleine mensen_!
Nepnederlanders, dat zijn het. Ze zouden zoals de Spartanen van een berg af moeten worden gegooid zodat we in Nederland een nieuw superras van megamensen kunnen creëren.
Ik begrijp nu waarom jij zo vaak in dit topic bent.quote:
Lang is voor mij 1,83 of meer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik begrijp nu waarom jij zo vaak in dit topic bent.
- Je houdt van Turken
- Je houdt van lange mensen
Je wil Ayca.
Van de Turken bedoel ik. Langste is Ayca hier toch wel.quote:
En hoe lang is lang voor turken danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Van de Turken bedoel ik. Langste is Ayca hier toch wel.
als je zo van lang houdt, neem maar een wijf van 1,84 dan
Zo bijzonder om van jou te horen... vraag me niet waarom. Mijn voorgevoel.quote:
schudden met die billenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bil, je bil, je bil gaat ontploffen.
Tsja, 16-jarigen zijn nou eenmaal gewild.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik begrijp nu waarom jij zo vaak in dit topic bent.
- Je houdt van Turken
- Je houdt van lange mensen
Je wil Ayca.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tsja, 16-jarigen zijn nou eenmaal gewild.
Wat een diepgaande analyse.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zo bijzonder om van jou te horen... vraag me niet waarom. Mijn voorgevoel.
GenusButeo: een gezonde jongeman
wikwakka2: altijd alles op tijd, geordend, nooit een ontploffing van zijn hoofd
En de rest van de Turken hier?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
IK ZAL JOU EENS DIEPGAAND ANALYSEREN.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sta bekend om mijn diepgaande analyses.
Jij bent echt een mongoolquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK ZAL JOU EENS DIEPGAAND ANALYSEREN.
What the fuck?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bortecinem en Julis 1,68
Sinan 1,83 ofzo
Oeps. Ik dacht dat je om lengtes vroeg. Even wachten hoor, de rest komt eraan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
What the fuck?. Waarom schakel je over naar lichaamslengte van de users?
.
Braaf.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oeps. Ik dacht dat je om lengtes vroeg. Even wachten hoor, de rest komt eraan.
Jullie zijn voor elkaar gemaakt, zo vergevingsgezind. Hier bloeit iets.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoort erbij, joh. Net zoals jouw baggeruitbarstingen soms. Daar heb ik ook mee leren leven.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sinan: een nuchtere Turkse jongeman, komt niet makkelijk voor z'n gevoelens uit, maar als ie ervoor uitkomt dan komt ie er goed voor uit. Onpartijdig, oordeelt het objectiefst. Optimistisch
Bortecinem: pittig (wat een woord), beetje bitchy en zegt alles wat dr in dr opkomt
Ayca: chaotisch
Julis: netjes, verlegen, geordend
baggeruitbarstingen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoort erbij, joh. Net zoals jouw baggeruitbarstingen soms. Daar heb ik ook mee leren leven.
Je vergeet jezelf.quote:
Maar ik ben heel anders in het echt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je vergeet jezelf.
emel: veel ontploffingen van haar hoofd, druk, relturkje, bontkraagjesdraagster, Neerlandicus in de dop.
Kan ik me echt niet herinneren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je topics, soms. Laatste keer in GC geloof ik, had je nog een ban voor gekregen.
Je doet je anders voor op FOK!? Maar dat kan niet, hè.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar ik ben heel anders in het echt.Is dat laatste een compliment?
Wik is wel een Turk, bedoel je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij bent toch geen Turk? Poepchinees!
Jwel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je doet je anders voor op FOK!? Maar dat kan niet, hè.
Er is een verschil tussen pedofilie en efebofilie, vrouwmens.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
zarGon: een Turkse jongeman, die nog niet zo goed weet wat hij moet in het leven. Potentiele pedo. Beetje verlegen.
Blijft fout manmens.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen pedofilie en efebofilie, vrouwmens.
Wat ben je toch oppervlakkigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik aan jou denk, denk ik aan vlees.
Aborturk?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef zarGon het volgende:
Hoe noem je een Turkse vrouw die zich vijf keer heeft laten aborteren?
...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik aan jou denk, denk ik aan vlees.
Wie heeft jouw raad allemaal al opgevolgd dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
De meeste mensen die mijn raad opvolgen komen goed terecht. Sommige daarentegen...
Ja klopt zeker, varkensvlees is lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent toch een varkeneter! Ontken het niet!
Emel1 Emel2 Emel3 Emel4...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie heeft jouw raad allemaal al opgevolgd dan?
Dat moet moeilijk leven zijn, als je elke niet-moslim die je tegenkomt als vieze varkenseter ziet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent toch een varkeneter! Ontken het niet!
Nou dan heb ik geen moeilijk leven.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat moet moeilijk leven zijn, als je elke niet-moslim die je tegenkomt als vieze varkenseter ziet.
Wat dacht je van vice versaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat moet moeilijk leven zijn, als je elke niet-moslim die je tegenkomt als vieze varkenseter ziet.
Emel1 is succesvol op fokquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en moet je zien wat dáár van is terecht gekomen.
Succesvol is iets anders dan net op het nippertje een 5,5 halen voor ieder vak.quote:
Hoe kun je eigenlijk net op het nippertje een 5,5 halen voor ieder vak. Een 5,5 is een 5,5.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Succesvol is iets anders dan net op het nippertje een 5,5 halen voor ieder vak.
Door een 5,49 te halen bijvoorbeeld. Afgerond is dat een 5,5.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe kun je eigenlijk net op het nippertje een 5,5 halen voor ieder vak. Een 5,5 is een 5,5.
Nee, het wordt afgerond naar een 5 bij ons.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Door een 5,49 te halen bijvoorbeeld. Afgerond is dat een 5,5.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan arrogante meisjes
Ik ook. maar ik vind kledingruil een stom woord.quote:
En dan mag je nog over ook, bij jullie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, het wordt afgerond naar een 5 bij ons.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is een redelijk bizar verhaal en ik voel me er vrij kut om.
Mijn ex was biseksueel en na anderhalf jaar kwam ze hier voor uit. Ze begon te vertellen over dat ze die en die mooie meisjes vond en dat ze wel eens een VVM trio wilde. Uiteraard stemde ik hiermee in!![]()
Zodoende hadden we ons eerste triotje, waaruit meerdere volgden. Met een vaste chick iedere keer. Times were good. We hadden lol en het was ook een lief mooi meisje. Ze kwam steeds vaker en ook als alleen mijn vriendin thuis was. Ik zocht er niets achter.
Nu kwam ze een paar dagen geleden met feit dat ze verliefd op haar is, meer dan op mij, en met haar verder wilt. Zo had ik dit toch niet ingecalculeerd.. Dat meiden zó achterbaks kunnen zijn.![]()
Iemand iets soortgelijks meegemaakt?
my 2 cents.
Ja, je mag twee 5-en staan. Moet je wel een 8 of twee zevens hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dan mag je nog over ook, bij jullie.
Ik weet dat je het wel aankan (met gemak zelfs), maar waarom zo'n situatie nu? Lui? Geen zin?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, je mag twee 5-en staan. Moet je wel een 8 of twee zevens hebben.
Zoveel vertrouwen in mij, wat houd ik toch veel van je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet dat je het wel aankan (met gemak zelfs), maar waarom zo'n situatie nu? Lui? Geen zin?
Geen idee. Omdat hij er net achter is dat meiden achterbaks zijn en dat nu ook zijn mening is?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom zegt die randdebiel "my 2 cents"?
Moe? (De rest is herkenbaar, natuurlijk.)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zoveel vertrouwen in mij, wat houd ik toch veel van je.Lui, geen zin, moe, uitstellen.
Ja, moe van uitstelgedrag. Wil over, maar stel het leerwerk vaak uit tot na 02.00quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moe? (De rest is herkenbaar, natuurlijk.)
Volgens mij moet je eerst even voelen wat de gevolgen echt kunnen zijn voordat je je gedrag echt verandert.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, moe van uitstelgedrag. Wil over, maar stel het leerwerk vaak uit tot na 02.00
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef Triggershot het volgende:
zG. jouw nichtje ook geslaagd hoorde ik.
Nee, je krijgt haar nummer niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef Triggershot het volgende:
zG. jouw nichtje ook geslaagd hoorde ik.
Heb je het echt gevraagd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zei ze tegen jou dat ze um niet heeft gegeven?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zei ze tegen jou dat ze um niet heeft gegeven?
Ik heb um zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, m'n mentrix wilde zelfs een dagje met me naar het mbo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eerst even voelen wat de gevolgen echt kunnen zijn voordat je je gedrag echt verandert..
's Nachts leren is trouwens chill. Nadeel is dat je na de toetsen/examens wel alles binnen vijf minuten bent vergeten..
MBOquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, m'n mentrix wilde zelfs een dagje met me naar het mbo.![]()
Heb van de tweede tot de derde (2x, dus in totaal 3 jaar) altijd in de nacht geleerd. Met als argument: waarom vroeger als het toch nog in de nacht kan? Ben nu serieus uitgeput.
Bestaat er een mbo p dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
MBO![]()
![]()
![]()
Kan je met MBO propedeuse en HBO propedeuse in 2 jaar naar universiteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |