baggeruitbarstingen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoort erbij, joh. Net zoals jouw baggeruitbarstingen soms. Daar heb ik ook mee leren leven.
Je vergeet jezelf.quote:
Maar ik ben heel anders in het echt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je vergeet jezelf.
emel: veel ontploffingen van haar hoofd, druk, relturkje, bontkraagjesdraagster, Neerlandicus in de dop.
Kan ik me echt niet herinneren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je topics, soms. Laatste keer in GC geloof ik, had je nog een ban voor gekregen.
Je doet je anders voor op FOK!? Maar dat kan niet, hè.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar ik ben heel anders in het echt.Is dat laatste een compliment?
Wik is wel een Turk, bedoel je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij bent toch geen Turk? Poepchinees!
Jwel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je doet je anders voor op FOK!? Maar dat kan niet, hè.
Er is een verschil tussen pedofilie en efebofilie, vrouwmens.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
zarGon: een Turkse jongeman, die nog niet zo goed weet wat hij moet in het leven. Potentiele pedo. Beetje verlegen.
Blijft fout manmens.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen pedofilie en efebofilie, vrouwmens.
Wat ben je toch oppervlakkigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik aan jou denk, denk ik aan vlees.
Aborturk?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef zarGon het volgende:
Hoe noem je een Turkse vrouw die zich vijf keer heeft laten aborteren?
...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik aan jou denk, denk ik aan vlees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |