Ik luister 's ochtends vaak naar Sander, gewoon omdat ik Giel niet trek 's ochtends. En dan van 9 tot 10 gouden uren, en dan weer gewoon terug naar 3FM.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:53 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Sander de Heer is inderdaad![]()
Zo kut dat hij toen weg ging bij 3 en naar 2 ging![]()
En dan het meest kutte was nog wel dat we Timur ervoor in de plaats kregen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit meer naar hem geluisterd sinds hij weg is bij 3FM...
goedMIDDAG!quote:
Precies ik doe tegenwoordig hetzelfde en ik ben nog 12 jaar te jong voor hun doelgroepquote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik luister 's ochtends vaak naar Sander, gewoon omdat ik Giel niet trek 's ochtends. En dan van 9 tot 10 gouden uren, en dan weer gewoon terug naar 3FM.
Gefeliciteerd met de kleine Roel!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nu we het toch over Radio2 hebben: komende zaterdagavond gaat Bert Haandrikman een plaatje voor me draaien
we zijn de generatie nix ben ik bang...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Precies ik doe tegenwoordig hetzelfde en ik ben nog 12 jaar te jong voor hun doelgroep
yep. Two People - Heaven. Staat wel ergens op YouTubequote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de kleine Roel!. Bert Haandrikman.. vroeger regelmatig gehoord @ RTV Noord. Leuke gast ! Wil je verklappen welke plaat het is?
Het is bekend dat er een leeftijds-gat zit tussen 3FM en Radio 2.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
we zijn de generatie nix ben ik bang...
Nice!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep. Two People - Heaven. Staat wel ergens op YouTube
hij lult veel maar hij weet waar die et over heeft en verteld bovendien geen gebakken lucht, fijne manquote:Op maandag 21 juni 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Wat vinden de voetbal volgers hier van Piet de Visser? Ik vind het eerlijk gezegd wel een aanwinst. Lees wel veel negatieve dingen over de beste man op o.a. Twitter. Hij lult teveel. Tsja, als je luchtig gelul wilt horen dan moet je bij VI zijn.
Hij weet inderdaad verdomd goed waar hij het over heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hij lult veel maar hij weet waar die et over heeft en verteld bovendien geen gebakken lucht, fijne man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |