Op twitter hebben ze het over dat zijn stem precies op Tjibbe lijktquote:Op maandag 21 juni 2010 20:33 schreef Captain_Slow het volgende:
Die gast die met Michiel presenteert lijkt net op Ramon qua stem
Wat dat betreft past ie dus perfect bij 3FM.... tís wel een droom van hemquote:Op maandag 21 juni 2010 20:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Op twitter hebben ze het over dat zijn stem precies op Tjibbe lijkt
Jij kent hem persoonlijk?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Wat dat betreft past ie dus perfect bij 3FM.... tís wel een droom van hem
Yup. Hij is dj bij E-fm waar ik techniek doe.quote:
Aha nou misschien mag hij zich binnenkort uitleven op het mengpaneel van 3FM na vanavondquote:Op maandag 21 juni 2010 20:50 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Yup. Hij is dj bij E-fm waar ik techniek doe.
Toffe gast, beetje druk en wil graag het beste uit alles halen... behalve uit onze mengtafel...daar heeft ie het helemaal mee gehad(groot gelijk)
Help me ff... was dat de peroon van de Dj school?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ik zie the one and only Timo zitten in de studio!
Klopt, da's Mr. DJ School.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Help me ff... was dat de peroon van de Dj school?
dat is inderdaad heel erg veel mazzel!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een stomme uitvoering.
Geintje.Goh, schakel ik toch mooi op tijd in. Een van de 3fm-Lambert-minigig-gangers is trouwens as we speak op een vlucht naar New York. Heeft wederom een prijsvraag gewonnen, mag nu van Q Music naar een concert van Adam in NY! Mazzeltrut!
Af en toe moet er ook nog gesport wordenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit topic is best wel dood rond het programma van Michiel tegenwoordig
Ja, beiden eigenlijk welquote:Op maandag 21 juni 2010 20:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Op twitter hebben ze het over dat zijn stem precies op Tjibbe lijkt
QFT.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Af en toe moet er ook nog gesport worden.
Nee joh, nergens voor nodig.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Af en toe moet er ook nog gesport worden.
Gelukkig is er nog Sander de Heer er nog Helaas is Daniel Dekker weer terug van vakantie en geen Corné Klein meer op de ochtendquote:Op maandag 21 juni 2010 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Nou, weinig Veronica voor mij als die Jensen de ochtendshow gaat doen.. Vreselijk om al zo vroeg naar die gehaktbal te moeten luisteren. Dan maar OOG radio
Het lijkt wel een kliekje....quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Die iPhone-conversatie op Twitter tussen de 3FM-DJ's![]()
![]()
Sander de Heer is toch radio 2quote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog Sander de Heer er nog Helaas is Daniel Dekker weer terug van vakantie en geen Corné Klein meer op de ochtend
Heb jij ook een iPhone??quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Die iPhone-conversatie op Twitter tussen de 3FM-DJ's![]()
![]()
Ah, okayquote:Op maandag 21 juni 2010 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. En nee, niet jaloers.
Vind het allemaal verkapte kijk-mij-eens-een-iphone-hebben.
Als je tegenwoordig een iPhone hebt is dat echt niet meer zo bijzonder hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. En nee, niet jaloers.
Vind het allemaal verkapte kijk-mij-eens-een-iphone-hebben.
Die reclame begint echt m'n strot uit te komenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Ik wil wel de phone uit de KPN reclame met zo'n ubber vette ringtone! Mooie kleur ook, zwart!
Eerste paar keer vond ik 'm erg leuk, maar je ziet de reclame veel te vaak. Idem inderdaad wat de Beesies betreft. Eerste paar keer aardig, maar ben er nu ook wel klaar meequote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Die reclame begint echt m'n strot uit te komen
Net zoals die AH reclame met de Beesies
Nu we het toch over Radio2 hebben: komende zaterdagavond gaat Bert Haandrikman een plaatje voor me draaienquote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sander de Heer is toch radio 2Alleen al de gedachte dat Corné een ochtendshow zou presenteren maakt mij heel blij
. Ik vond het vorige week echt super om hem weer even op 3FM te horen. Corné rules!
wazige plaat, wel lachenquote:
Mijn vrouw is moe, Roel slaapt voornamelijk. Gelukkig kan hij slapend drinkenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:40 schreef borisz het volgende:
AZ![]()
Hoe is het met mevrouw AZ en de drie spitsen?
Sander de Heer is inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog Sander de Heer er nog Helaas is Daniel Dekker weer terug van vakantie en geen Corné Klein meer op de ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |