Het lijkt wel een kliekje....quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Die iPhone-conversatie op Twitter tussen de 3FM-DJ's![]()
![]()
Sander de Heer is toch radio 2quote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog Sander de Heer er nog Helaas is Daniel Dekker weer terug van vakantie en geen Corné Klein meer op de ochtend
Heb jij ook een iPhone??quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Die iPhone-conversatie op Twitter tussen de 3FM-DJ's![]()
![]()
Ah, okayquote:Op maandag 21 juni 2010 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. En nee, niet jaloers.
Vind het allemaal verkapte kijk-mij-eens-een-iphone-hebben.
Als je tegenwoordig een iPhone hebt is dat echt niet meer zo bijzonder hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. En nee, niet jaloers.
Vind het allemaal verkapte kijk-mij-eens-een-iphone-hebben.
Die reclame begint echt m'n strot uit te komenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Ik wil wel de phone uit de KPN reclame met zo'n ubber vette ringtone! Mooie kleur ook, zwart!
Eerste paar keer vond ik 'm erg leuk, maar je ziet de reclame veel te vaak. Idem inderdaad wat de Beesies betreft. Eerste paar keer aardig, maar ben er nu ook wel klaar meequote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Die reclame begint echt m'n strot uit te komen
Net zoals die AH reclame met de Beesies
Nu we het toch over Radio2 hebben: komende zaterdagavond gaat Bert Haandrikman een plaatje voor me draaienquote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sander de Heer is toch radio 2Alleen al de gedachte dat Corné een ochtendshow zou presenteren maakt mij heel blij
. Ik vond het vorige week echt super om hem weer even op 3FM te horen. Corné rules!
wazige plaat, wel lachenquote:
Mijn vrouw is moe, Roel slaapt voornamelijk. Gelukkig kan hij slapend drinkenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:40 schreef borisz het volgende:
AZ![]()
Hoe is het met mevrouw AZ en de drie spitsen?
Sander de Heer is inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog Sander de Heer er nog Helaas is Daniel Dekker weer terug van vakantie en geen Corné Klein meer op de ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |