quote:Op maandag 21 juni 2010 00:47 schreef Mariemaia het volgende:
Ik heb een vraagje! =O
Ik heb nu mijn lippiercing al 7 maanden en er zit een knobbeltje aan de binnenkant. (is dat normaal?)
Ook heb ik als ik een nieuwe erin wil doen (zoals een ringetje bijv.) dat het een beetje
bloed of er komt geelachtig spul uit D: Mijn vraag was dus is het nog steeds niet genezen?!
Ohja als ik mijn staafje daarna er weer in doe is mijn lip weer dik en heb ik er last van. -.-
What to do? D:
PS: Ik wil de opleiding tandartsassistente gaan doen en ik heb dinsdag een intakegesprek maar
mijn retainer wil niet in het gaatje D: Het is wel gewoon 1.2..
Het is net alsof er een stukje vel los zit niet echt een knobbelte (had ik erbij moeten zeggen)quote:Op maandag 21 juni 2010 13:44 schreef Aure het volgende:
@Mariemaia: Dat van dat knobbeltje komt me niet bekend voor... Ik heb het in ieder geval niet.Mijn eerste lippiercing heeft er heel lang over gedaan om te genezen, toen ik die wilde verwisselen na een half jaar kwam er ook weer wat geel spul uit en deed het ook nog zeer als ik er iets anders in deed.. Dus ik heb toen dat staafje wat er inzat er nooit meer uitgehaaldInmiddels kan ik wel gewoon verwisselen en irriteert het niet meer.
Zo mooiquote:Op maandag 21 juni 2010 18:36 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben erover aan het denken om zo eentje te laten zetten zaterdag
Zie de OP voor een paar linkjes met shops waar je ze kunt bestellenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
Vraagje aan dames met een VCH, wat voor afmeting staafje hebben jullie erin? Die ik hiervoor had was nogal groot, maar nu heb ik een 6 mm en die zie je bijna niet meerook onmogelijk om erin te krijgen overigens..
En hoe komen jullie aan jullie piercings?
Wel heel mooiquote:Op maandag 21 juni 2010 18:36 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
Vraagje aan dames met een VCH, wat voor afmeting staafje hebben jullie erin? Die ik hiervoor had was nogal groot, maar nu heb ik een 6 mm en die zie je bijna niet meerook onmogelijk om erin te krijgen overigens..
Die zijn zo mooi,quote:Op maandag 21 juni 2010 18:36 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef Mirjam het volgende:
en hij zitieeeks wat een bloedbadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de vorige was véél erger, toen had ik de hele dag bloed tussen m'n borsten door lopenquote:
als ik morgen gedouched heb was ik 'm netjes, dan maak ik wel een nieuwe fotoquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:28 schreef Sulley02 het volgende:
Oeh, nice! Ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet zonder bloed
ik ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:45 schreef Aure het volgende:
ben benieuwd hoe ie er zonder bloed uitziet mirjam
Ik heb al jaren een conch en vond het zetten echt verschrikkelijk. Is echt mn meest pijnlijke piercing geweest [heb ook tragus, lip, rook en tepel]. Maargoed ik blijf hem wel heel leuk vinden en hij genas snel.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:36 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Da's wel duur,quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga vandaag wat nieuwe dermals laten zetten, 2 onder sleutelbeen (beide kanten) misschien 1 op pols erbij
Pijnlijker dan tepel? Ik vond dat echt al een hel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:16 schreef saaw het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een conch en vond het zetten echt verschrikkelijk. Is echt mn meest pijnlijke piercing geweest [heb ook tragus, lip, rook en tepel]. Maargoed ik blijf hem wel heel leuk vinden en hij genas snel.
1 onder elkquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Da's wel duur,!
Of bedoel je 1 onder elk sleutelbeen?
Da's mooi iddquote:
ik werk bij ikea, dan moet ik een zeer hoog gesloten gele polo aanquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Da's mooi idd
Zou ik ook wel willen, maar die in mijn pols waren uitgegroeid.
En werkt dat niet tegen je op het werk? Als je een topje draagt, met dit weer, zonder vestje?
i knowquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:03 schreef Sulley02 het volgende:
Iew dat lijkt me best wel vies. Heb je je piercing nog? En ben je anders je wild vlees ook kwijt?
8mm heb ik erin, niet teveel ruimte over en beide bolletjes zichtbaarquote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
dat INWRIJVEN moet je mee oppassen, als je dat doet, beweegt de MD continu en kan die niet goed vastgroeien. aandrukkenmoet niet, ik doe het wel, des te beter kan het hechten, en vooral de eerste periode druk ik ze even aan, daarna niet meerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef Mirjam het volgende:
ok, ik doe nu enkel s'ochtends en s'avonds wat dettol handzeep (mild) erop, beetje zachtjes inwrijven en afspoelen.
moet aandrukken echt iedere dag?
en gewoon zachtjes?
het wordt bij veel shops wel aangeraden, ik doe het wel, behalve dat het haak risico kleiner is, is het ook fijner dat het strak zit en dus niet zo beweegt=minder auw (maar mijn nieuwsten zitten ook niet meer tussen mn boobiesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:49 schreef Mirjam het volgende:
ik plak 'm niet af nee?
ik blijf nergens aan haken, hij zit echt tussen m'n boobies dan, en draag altijd een nachthemd.
dan hoeft het toch niet denk ik?
Wauw, dat is echt mooiquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
1 onder elksorry
maar bij sleutelbeen was lastig ivm beweging dus het is dit geworden:
[ afbeelding ]
bovenste 2 zijn dus nieuw
Ik denk dat 8 mm ook prima is voor mij, achja.. Ik ga wel een paar maten bestellen en kijken wat het beste isquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
8mm heb ik erin, niet teveel ruimte over en beide bolletjes zichtbaarmaarja elke doos is anders
Erg groot valt wel mee, maar je ziet het wel, ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je zo`n MD er weer uithaalt..hou je dan een groot litteken over?
Dat houdt mij een beetje tegen namelijk..want ik vind het wel heel erg gaaf!
Een off-center labret bedoel je denk ik. Ik heb er twee bij Queen of Rings in Rotterdam laten zetten en ik ben erg tevreden over die shopquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:29 schreef ACOM het volgende:
Hoezee, ik mag een piercing laten zetten!![]()
Ik durfde 't nooit te vragen maar ik heb m'n angst opzij gezet en mijn moeder vond 't goed!
Nu wil ik een lippiercing. Zo eentje aan de zijkant. Ik weet niet hoe dat heet, want ik ben nog een piercingleek.![]()
Maargoed. Hebben jullie ervaringen met shops in Rotterdam/Utrecht?
Want ik ben al druk op internet aan het rondneuzen maar ik lees veel verschillende positieve en negatieve reacties. Dus ik twijfel nogal.
Precies, die bedoel ik!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Een off-center labret bedoel je denk ik. Ik heb er twee bij Queen of Rings in Rotterdam laten zetten en ik ben erg tevreden over die shopZe doen hun werk daar erg goed!
Ja bij mij zie je het ook nog steeds.. na 3,5 jaar nu.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:30 schreef ACOM het volgende:
[..]
Precies, die bedoel ik!Ik heb al veel gelezen over Queen of Rings. Overwegend positief, maar ook vaak dat de piercers kortaf doen en weinig tijd ervoor nemen...
En nog even een vraagje.. Hoe zit dat met littekens. Als je 'm eruit moet/wil halen.. Blijf je dat erg zien? Of trekt dat aardig bij? Want het is natuurlijk niet een heel groot gat..
Het klopt wel dat ze soms wat kortaf zijn, maar dat ligt ook wel aan de persoon. Ze piercen wel echt heel goed en daar gaat het uiteindelijk om. Degene die mij de laatste keer gepierct heeft heet Joan en ik vond haar wel gewoon relaxtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:30 schreef ACOM het volgende:
[..]
Precies, die bedoel ik!Ik heb al veel gelezen over Queen of Rings. Overwegend positief, maar ook vaak dat de piercers kortaf doen en weinig tijd ervoor nemen...
En nog even een vraagje.. Hoe zit dat met littekens. Als je 'm eruit moet/wil halen.. Blijf je dat erg zien? Of trekt dat aardig bij? Want het is natuurlijk niet een heel groot gat..
Nou dat ook niet eens 100%.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Het klopt wel dat ze soms wat kortaf zijn, maar dat ligt ook wel aan de persoon. Ze piercen wel echt heel goed en daar gaat het uiteindelijk om. Degene die mij de laatste keer gepierct heeft heet Joan en ik vond haar wel gewoon relaxt
Oh nouja dan heb ik elke keer geluk gehadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou dat ook niet eens 100%.
Ze piercen wel.. maar ze weten slecht hoe de after care nou helemaal zit.
Heb geen idee hoe ze heet hoor maar 't was een red-head.. met een lip ring.
Ik alleen de zee, dus maakt toch niet veel uitquote:Op zondag 27 juni 2010 12:11 schreef Empathologica het volgende:
Ohja, niet aan gedacht, ga zelf nooit onderwater enzo
Dat dus.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:39 schreef Joysa het volgende:
Of hooikoorts, dan lijkt neuspiercing me ook niet zo fijn.
Ik had met mijn neuspiercings steeds dat ze ontzettend gingen ontsteken als ik verkouden was of als ik last had van hooikoorts..quote:Op zondag 27 juni 2010 16:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik loop nu zo erg te snotteren, lijkt me niet smakelijk voor de piercer. En het lijkt mij niet bevorderlijk voor de genezing als ik 3x per dag neusspray langs een verse piercing spray.
Bij mij inderdaad de reden geweest om m'n septum er weer uit te halenquote:Op zondag 27 juni 2010 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had met mijn neuspiercings steeds dat ze ontzettend gingen ontsteken als ik verkouden was of als ik last had van hooikoorts..
Dat was bij mij dus precies andersom. Anti-tragus zat zo, conch was zo pijnlijk! Maar goed, verschilt per persoon en kraakbeen is sowieso wel gevoelig. Heb overigens vorige week afscheid genomen van mijn anti-tragus, was hem zat...quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef Stracciatella het volgende:
Ik heb een conch, ik vond 't niet pijn doen. M'n anti-tragus was pijnlijker, maar vooral omdat dat dikker kraakbeen was en dus langer duurde. Nu heb ik wel een redelijk hoge pijngrens, maar het is niet iets om bang voor te zijn
Ik wil ook nog steeds een septum maar ik ben zo bang dat het ook gaat ontsteken dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mij inderdaad de reden geweest om m'n septum er weer uit te halenal dat snot er elke keer aan en pijn met neus snuiten.. mis 'm nog wel eens want het was zo'n stoere piercing
.
Goed om te horen! Heb vier 8 mm piercings besteldquote:Op zondag 27 juni 2010 22:32 schreef Leinonlein het volgende:
En over die VCH, hier 8mm en gewoon spul van de CrazyFactory hoor. Geen problemen mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |