SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef Mirjam het volgende:
en hij zitieeeks wat een bloedbadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de vorige was véél erger, toen had ik de hele dag bloed tussen m'n borsten door lopenquote:
als ik morgen gedouched heb was ik 'm netjes, dan maak ik wel een nieuwe fotoquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:28 schreef Sulley02 het volgende:
Oeh, nice! Ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet zonder bloed
ik ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:45 schreef Aure het volgende:
ben benieuwd hoe ie er zonder bloed uitziet mirjam
Ik heb al jaren een conch en vond het zetten echt verschrikkelijk. Is echt mn meest pijnlijke piercing geweest [heb ook tragus, lip, rook en tepel]. Maargoed ik blijf hem wel heel leuk vinden en hij genas snel.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:36 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben erover aan het denken om zo eentje te laten zetten zaterdag
Da's wel duur,quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga vandaag wat nieuwe dermals laten zetten, 2 onder sleutelbeen (beide kanten) misschien 1 op pols erbij
Pijnlijker dan tepel? Ik vond dat echt al een hel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:16 schreef saaw het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een conch en vond het zetten echt verschrikkelijk. Is echt mn meest pijnlijke piercing geweest [heb ook tragus, lip, rook en tepel]. Maargoed ik blijf hem wel heel leuk vinden en hij genas snel.
1 onder elkquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Da's wel duur,!
Of bedoel je 1 onder elk sleutelbeen?
Da's mooi iddquote:
ik werk bij ikea, dan moet ik een zeer hoog gesloten gele polo aanquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Da's mooi idd
Zou ik ook wel willen, maar die in mijn pols waren uitgegroeid.
En werkt dat niet tegen je op het werk? Als je een topje draagt, met dit weer, zonder vestje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |