quote:Op maandag 21 juni 2010 10:32 schreef Flodder450 het volgende:
kut internet
dr zit eentje Ultrasurf te gebruiken
Nee. Hij zal de klassieke GIF uit de OP niet opzij duwen.quote:
Bij tieten hoort eigelijk ook wel een lekkere ass.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Hij zal de klassieke GIF uit de OP niet opzij duwen.
quote:Op Maandag 21 juni 2010 10:44 schreef remlof het volgende:
Solique, spammer, kliko.
En dan heb je van die domme wichten die niet doorhebben dat die broeken zo doorschijnend zijn als de pest als ze een zwarte string aantrekkenquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar gaat de nieuwste (fatsoenlijke) aanwinst van de SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:
en kontjesquote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
de tering, ik zit op het werk hier. hele tijd tieten in beeld
En datquote:
Daar heb ik er ondertussen ook al een paar van gehad :p Ik kan namelijk niet het gehele topic lezen op mijn werk ivm de plaatjesquote:
dat is nog is lekker wakker wordenquote:
Ik wil best op die tieten laggen.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:34 schreef Flodder450 het volgende:
zelfs de GIF in de OP lagd als een gek
ePoit!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:59 schreef Tain het volgende:
kudt eiPot wordt niet meer herkend door mijn pc![]()
Dat las ik dus serieus de eerste drie keerquote:
Ik heb een gast naast me met baard en DS, dus die mag best meekijken met de tieten en konten, kan hij vast tegenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar heb ik er ondertussen ook al een paar van gehad :p Ik kan namelijk niet het gehele topic lezen op mijn werk ivm de plaatjesword daar niet zo prijs gesteld
edit: iedereen die de apotheek binnenloopt kan op mijn beeldscherm kijken
Nieuwe eipot kopen.quote:
Dat interesseert niemand hier iets, ga maar in de hoek spelen met je blokjes en speelkleiquote:Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef Flodder450 het volgende:
zo, hele klas in paniek om een virus
bleek dr achteraf niks aan de hand te zijn
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
Kut. Ingebroken bij mij thuis.
Ik kwam vanochtend uit de trein van Groningen.
Alles weg als het gaat om games en CD's. Mijn oude iPod is ook me genomen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er staat alleen PC in de URL en op de website staat PC dik gedrukt en ps3 en 360 niet...quote:Op maandag 21 juni 2010 15:09 schreef _Led_ het volgende:
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.pcgames.de%2FCrysis-2-PC-213107%2FNews%2FCrysis-2-Neue-Gameplay-Szenen-im-E3-Video-Absturz-des-Spiels-754967%2F&h=3b9c7oH8u6KO08yRBnebVX_O-ww
Pro-tip: Als je mensen wilt laten geloven dat de demo van je nieuwe spel op een Xbox360 draait, zorg dan dat ie niet crasht naar de desktop van Windows 7.
Nou, tenzij je alle bonnetjes nog hebt....quote:Op maandag 21 juni 2010 15:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat is stom... Hoe werkt de dekking van cd's, games etc eigenlijk verzekeringstechnisch?
"Auch wenn dann das Windows 7-Logo zu sehen ist, handelt es sich bei dem gezeigten Gameplay um Footage der Xbox 360-Version"quote:Op maandag 21 juni 2010 15:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Er staat alleen PC in de URL en op de website staat PC dik gedrukt en ps3 en 360 niet...
http://www.pcgames.de/Cry(...)z-des-Spiels-754967/
Weet ik niet precies, nu valt het gelukkig wel mee. Geen grote dingen die mee zijn genomen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat is stom... Hoe werkt de dekking van cd's, games etc eigenlijk verzekeringstechnisch?
Shit man! Vet klote!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
![]()
![]()
![]()
Damn... klote manquote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn TV is in dit geval een plus.![]()
Zo maar meteen FIFA halen, want kan niet zonder FIFA.
serieus , ff een vraag wat zo lang hang ik hier nog niet rond.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat interesseert niemand hier iets, ga maar in de hoek spelen met je blokjes en speelklei
Lekker klote.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat interesseert niemand hier iets, ga maar in de hoek spelen met je blokjes en speelklei
Ieder gek zijn gebrek.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
Ja, het is ook eng.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ieder gek zijn gebrek.
Wel lullig dat het je overkomen is, alleen al het feit dat iemand zo je huis inkomt
Hopelijk kun je wel rustig slapen in de toekomstquote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, het is ook eng.
Huisbaas zover gekregen om er dubbel glas in te doen en om er een nieuwe deur in te zetten. Die deur ligt ook met 1 trap open denk ik.
Fuck manquote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Fuck man
Op de harde schijf van die iPod staan allemaal naakt foto's van mijn ex. Ook filmpjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Op de harde schijf van die iPod staan allemaal naakt foto's van mijn ex. Ook filmpjes.
Nicequote:Op maandag 21 juni 2010 15:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Op de harde schijf van die iPod staan allemaal naakt foto's van mijn ex. Ook filmpjes.
Al heb je een huis van metaal. Als ze binnen willen komen, komen ze wel binnen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef Edwinuss het volgende:
Ja, het is ook eng.
Huisbaas zover gekregen om er dubbel glas in te doen en om er een nieuwe deur in te zetten. Die deur ligt ook met 1 trap open denk ik.
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik heb nooit begrepen waarom mensen dat doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
waarschijnlijk om nog eens aan de goede momenten terug te denken en keihard te fappen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom mensen dat doen.
Dat was dan ook de enige plek waar ik het zou verwachtenquote:
Ik ben blij dat ik dat nooit gedaan hebquote:Op maandag 21 juni 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat een sukkels, ze laten je xbox ook staanquote:
Ik heb denk ik 4 GB aan foto's. Nooit zin gehad om ze te sorteren dus heb ze allemaal op die iPod gegooid.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik begrijp eerder de drang niet om naaktfotos te maken, met kans op uitlekkenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 4 GB aan foto's. Nooit zin gehad om ze te sorteren dus heb ze allemaal op die iPod gegooid.
Ow zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik begrijp eerder de drang niet om naaktfotos te maken, met kans op uitlekken
vraag het in KPD of USquote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom probeerde ik Edwinus, gezien zijn verzamelingquote:
Dat maakt het extra spannend.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde inbrekers!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat een sukkels, ze laten je xbox ook staan
Ja best wel goed eigenlijk, ik schrijf nu alweer een tijdje voor XGN en dat bevalt me zeker.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]hoi Egamertje
Hoe bevalt het FOK!-loze leven?
Cool, XGN zijn best leuke mensen inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ja best wel goed eigenlijk, ik schrijf nu alweer een tijdje voor XGN en dat bevalt me zeker.Maar blijkbaar is het FOK!-forum nog niet dood, aangezien jullie er allemaal nog zijn ondanks het "ex-crew zijn".
Nou de vorige was voor mijn tijd, dus hopelijk is er binnenkort eentje.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Cool, XGN zijn best leuke mensen inderdaadHebben ze daar ook toffe meets of niet echt?
Maar mis je niet een beetje de losse schrijfstijl die bij FOK! kon? Bij XGN wordt alles toch wel iets zakelijker gebracht, en met reviews ook striktere deadline enzo...quote:Op maandag 21 juni 2010 16:30 schreef Egamer het volgende:
[..]
Nou de vorige was voor mijn tijd, dus hopelijk is er binnenkort eentje.
Ja dat is op zich wel jammer, maar als ik gewoon een hele goede journalist wil worden moet ik het beide kunnen. Nu is het dus tijd voor een zakelijke kant van schrijven.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar mis je niet een beetje de losse schrijfstijl die bij FOK! kon? Bij XGN wordt alles toch wel iets zakelijker gebracht, en met reviews ook striktere deadline enzo...
Da's ook zo natuurlijk, bij FOK! kan het dan wel los, bij zo'n beetje alle andere media nietquote:Op maandag 21 juni 2010 16:34 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ja dat is op zich wel jammer, maar als ik gewoon een hele goede journalist wil worden moet ik het beide kunnen. Nu is het dus tijd voor een zakelijke kant van schrijven.
Ja dat heeft zo zn voordelen en nadelen, nadeel is natuurlijk dat veel mensen allang een mening hebben gevormd over de game, voordeel is wel dat er ruuuuiiimmm de tijd is om een spel goed te spelen en daarmee in principe ook een echt eerlijk oordeel te kunnen geven over dingen als multiplayer, ipv dat er snel een paar potjes gespeeld moeten worden... Maarja, het is voor veel games overbodig om zoveel tijd uit te rekken, veel games weet je heel snel hoe ze zijn en hebben geen boeiende multiplayer-ervaring, geldt eigenlijk alleen voor de uitzonderingenquote:En die deadlines vind ik juist fijner dan toen bij FOK!games, omdat FOK!games heel vaak als één van de laatste websites was met een review van een game.
Ze hebben net toch met 7-0 gewonnen?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef koei het volgende:
Spanky, was jij nou degene die had voorspeld dat Noord Korea ver zou komen in het WK?
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde inbrekers!Iemand die jullie allebei kent en boven de rivieren woont...
Volgens mij is het Teun!
Ik was na Nederland voor Noord Koreaquote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef koei het volgende:
Spanky, was jij nou degene die had voorspeld dat Noord Korea ver zou komen in het WK?
Ja idd! Risico van korte deadlines is dat je heel snel een mening vormt, maar als je gewoon niet genoeg tijd hebt om veel te spelen, dan moet je ook niet zo'n review schrijven. Maar ja, games als The Tomorrow War en 4x4 Hummer zijn games waarvan je al na een uur spelen weet dat ze bagger zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Ja dat heeft zo zn voordelen en nadelen, nadeel is natuurlijk dat veel mensen allang een mening hebben gevormd over de game, voordeel is wel dat er ruuuuiiimmm de tijd is om een spel goed te spelen en daarmee in principe ook een echt eerlijk oordeel te kunnen geven over dingen als multiplayer, ipv dat er snel een paar potjes gespeeld moeten worden... Maarja, het is voor veel games overbodig om zoveel tijd uit te rekken, veel games weet je heel snel hoe ze zijn en hebben geen boeiende multiplayer-ervaring, geldt eigenlijk alleen voor de uitzonderingen
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:48 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ja idd! Risico van korte deadlines is dat je heel snel een mening vormt, maar als je gewoon niet genoeg tijd hebt om veel te spelen, dan moet je ook niet zo'n review schrijven. Maar ja, games als The Tomorrow War en 4x4 Hummer zijn games waarvan je al na een uur spelen weet dat ze bagger zijn.
Iemand ipod kopen?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde inbrekers!Iemand die jullie allebei kent en boven de rivieren woont...
Volgens mij is het Teun!
Het is nog wel even rijden vanaf Enschede hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij is het Teun!
No offense, maar de meeste publishers die ik sprak waren niet bepaald onder de indruk van de zakelijke kant van XGN. Het is dat de site meer bezoekers heeft dan bv FOK! (althans, ze groeide hard een jaartje of twee terug), maar anders zouden genoeg bedrijven die lui maar wat graag negerenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:34 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ja dat is op zich wel jammer, maar als ik gewoon een hele goede journalist wil worden moet ik het beide kunnen. Nu is het dus tijd voor een zakelijke kant van schrijven.
En die deadlines vind ik juist fijner dan toen bij FOK!games, omdat FOK!games heel vaak als één van de laatste websites was met een review van een game.
Naja dat kanquote:Op maandag 21 juni 2010 17:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
No offense, maar de meeste publishers die ik sprak waren niet bepaald onder de indruk van de zakelijke kant van XGN. Het is dat de site meer bezoekers heeft dan bv FOK! (althans, ze groeide hard een jaartje of twee terug), maar anders zouden genoeg bedrijven die lui maar wat graag negeren
oh, die zakelijke kant, ik kijk nooit op die site, dus dat weet ik niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:38 schreef Egamer het volgende:
[..]
Naja dat kanMaar we hadden het over stijl van schrijven wat betreft de zakelijke kant
Wel toevallig dat mijn eiPot net stuk isquote:Op maandag 21 juni 2010 17:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Iemand ipod kopen?
Kheb ook nog een 42" tv... op kanaal 1 staat omroep friesland....
Elke Ipod die ik gehad heb ging precies na een jaar en een maand kapot......quote:Op maandag 21 juni 2010 17:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel toevallig dat mijn eiPot net stuk is
mijn ouders hebben nog steeds mijn oude iPod Mini, eerste generatiequote:Op maandag 21 juni 2010 17:49 schreef Tain het volgende:
die van mij is nu bijna 2.5 jaar oud... eerste generatie ipod touch...
Ja hoi.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:53 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb heel geen iPod![]()
Is hier trouwens iemand die FF13 heeft uitgespeeld??
Nee, wat een ruk game.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:53 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb heel geen iPod![]()
Is hier trouwens iemand die FF13 heeft uitgespeeld??
Mag ik u een vraag stellen over FF13quote:
Wel als je "je" zegtquote:Op maandag 21 juni 2010 18:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mag ik u een vraag stellen over FF13
Oke je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Knuppelquote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Knuppel. Maar toch kut, bij familie 3 weken geleden was het ook raak.2de x in 6 maanden
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Die is bij Ed langs geweestquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke Dankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Geen idee.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef RitseB het volgende:
Is het nog de moeite waard om mee te posten hier?
ik moest lachenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Iemand ipod kopen?
Kheb ook nog een 42" tv... op kanaal 1 staat omroep friesland....
Duh.quote:
Ik zag eerst jequote:Op maandag 21 juni 2010 18:53 schreef Morthill het volgende:
http://www.imdb.com/media/rm4039410432/rg2796722688
Megan Fox is echt
Ik vind het super tof als je er bentquote:
Naja, zak over het hoofd en klaar natuurlijk, maar tochquote:Op maandag 21 juni 2010 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag eerst jeniet laden. Ik wilde dus al reageren met een botox verhaaltje...
En ze was ooit best knap, maar nu
Dat interview in de FHMquote:Op maandag 21 juni 2010 18:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naja, zak over het hoofd en klaar natuurlijk, maar tochkan in het rijtje met Lindsay Lohan, Tara Reid en al die andere mislukte tienersterren die ooit zo mooi waren.
In Hollywood is het zien en gezien worden. Dus ja, ze trekt de aandacht. Net als iedereen daar dat probeertquote:Op maandag 21 juni 2010 19:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat interview in de FHM![]()
"alle vrouwen worden als biseksueel geboren" Te trieste uitspraken... hoe trek ik de aandacht weer helemaal naar me toe.
Een beetjequote:Op maandag 21 juni 2010 18:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind het super tof als je er bent![]()
![]()
![]()
Helpt dat wel?
Sluit ik bij aan, mijn diepe gesprekken voeren zonder het wijven gedoe bud!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind het super tof als je er bent![]()
![]()
![]()
Helpt dat wel?
Want?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef RitseB het volgende:
Als je een Thom Yorke avatar hebt is het altijd de moeite.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef RitseB het volgende:
Biggie! Die kerel was echt VET!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo, lekker studeren met Biggie op de achtergrond!
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:53 schreef Morthill het volgende:
http://www.imdb.com/media/rm4039410432/rg2796722688
Megan Fox is echt
wow, ik heb gewoon niet eens de neiging om te lachenquote:
Ik had ook niet echt de neiging om te lachen, hoewel de audio wel echt is. (Een of andere anti-AIDS activist in Afrika die zwaar tegen homo's isquote:Op maandag 21 juni 2010 20:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
wow, ik heb gewoon niet eens de neiging om te lachen
Heb je eindelijk een nieuwe modem... ga je verhuizen!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Elke Ipod die ik gehad heb ging precies na een jaar en een maand kapot......
Damn heb straks 3WEKEN! geen internet door verhuizing. Waarom duurt dat zo lang? en ook nog 50 euro ?
JA, ik ken de originele waanzinquote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik had ook niet echt de neiging om te lachen, hoewel de audio wel echt is. (Een of andere anti-AIDS activist in Afrika die zwaar tegen homo's is)
Ja klopt, heb alleen nog een leuk fornhuis met hetelucht oven nodig.... iemand die hier in huis? PM je adres ff kom ik hem gratis ophalen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een nieuwe modem... ga je verhuizen!
Maar je hebt bij Edwin en Mainframes dus alvast een gedeelte van je inboedel bij elkaar gespaard?
JA! PEACE PLANET!quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef Rossdale het volgende:
Ed! Ik heb de hulp nodig van een Tele 2 goeroe
Ik heb nu 3-in-1 pakket van Tele 2 en wil digitale TV aansluiten op meerdere tv's. Ik lees dat ik daarvoor een extra digitale ontvanger nodig heb (best logisch eigenlijk). Bij Tele 2 zelf zijn die natuurlijk belachelijk duur, maar weet jij of een random andere ook werkt? Of moet ik speciaal een decoder van Tele 2 aanschaffen?
Gaat niet werken met een andere willekeurige decoder. Als je bijvoorbeeld alleen internet had dan zou het wel mogelijk zijn om een eigen modem aan te schaffen.quote:
Aightquote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gaat niet werken met een andere willekeurige decoder. Als je bijvoorbeeld alleen internet had dan zou het wel mogelijk zijn om een eigen modem aan te schaffen.
Je hebt mazzel gast, je hoeft niet de decoder te betalen maar een abonnement van 4 euro per maand.
Als je verbinding het toelaat kan ik misschien de cap van je verbinding eraf halen.
Zo debiel doe ik zelfs nog nietquote:Op maandag 21 juni 2010 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_zure_snoepjes.html
Had flodder kunnen zijn
Ed, Edd n Eddyquote:Op maandag 21 juni 2010 21:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Je zou meteen zes kaakkrakers in je bek proppen omdat je gelooft dat je ze zo doormidden bijt als een hongerige hyena
Ik verwacht meer dat Flodder eigenlijk zoiets wegheeft van een personage uit Ed, Edd n Eddy
[ afbeelding ]
Hij is echt belachelijk duur, maar wel echt awesomequote:Op maandag 21 juni 2010 22:17 schreef Sigmund666 het volgende:
http://www.mycom.nl/Products/View/257439.aspx?utm_source=MailingList&utm_medium=email&utm_campaign=Nieuwsbrief+2010+week+25
Wat een ziekelijk overpriced lelijke kutkast is me dat zeg![]()
Ik vind hem echt stierlijk lelijk. Maar goed, als je al dingen als QUAD-SLI hebt en een berg HDD's, dan is 439 euro een peuleschil.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij is echt belachelijk duur, maar wel echt awesome
Hello, 911 Emergency? There's a handsome guy in my bathroom! Hey, wait a second. Cancel that - it's only me!quote:
Nog een kans ook, de trainer zal wel veilig opstellenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:36 schreef Morthill het volgende:
ik zit mijn WK pool door te kijken en zie dat ik gezegd heb dat Kameroen wint van NL
Hij zal niet afwijken van de laatste paar opstellingen, hij wil de ploeg vaak genoeg samen laten spelen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog een kans ook, de trainer zal wel veilig opstellenDe sterallurespelers zullen wel hun rust krijgen
Bij verlies worden we heel misschien nog tweede en ontwijken zo Italiëquote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog een kans ook, de trainer zal wel veilig opstellenDe sterallurespelers zullen wel hun rust krijgen
Ik hoop niet dat ze ooit tegen Spanje moeten, Spanje is echt FIRE.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bij verlies worden we heel misschien nog tweede en ontwijken zo Italiëzou toch te erg voor woorden zijn.
als ze kampioen willen worden moeten ze van iedereen kunnen winnenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze ooit tegen Spanje moeten, Spanje is echt FIRE.
Je moet geluk hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
als ze kampioen willen worden moeten ze van iedereen kunnen winnen
geluk maak je zelfquote:
Een grotere kans op succes in ieder geval wel.quote:
Als een keeper de bal niet goed vangt en de bal laat glippen waardoor de bal in het doel komt, hoe noem je dat dan?quote:
Agh, mensen definiëren alles als pech of geluk als het uitkomt. Van Hooijdonk die in '98 tegen Brazilië geen strafschop krijgt, maar een kaart, pech en dus hebben we verloren, omdat we geen geluk hadden of zo. Je hebt 90 minuten om het verschil te maken, één moment daarin is niet allesbeslissend, hoe graag je dat ook zou willen. Je moet continu goed presteren en anders kan er gewoon een treffer tegen komen, dat is geen pech, dat is gewoon eigen falenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een grotere kans op succes in ieder geval wel.
Incompetentiequote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Als een keeper de bal niet goed vangt en de bal laat glippen waardoor de bal in het doel komt, hoe noem je dat dan?
hangt van het schot af.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Als een keeper de bal niet goed vangt en de bal laat glippen waardoor de bal in het doel komt, hoe noem je dat dan?
Laten we zeggen dat de keeper de bal in z'n handen heeft. De keeper gaat uittrappen en laat de bal in keer stuiteren.quote:
In voetbal misschien, maar niet alles heb je in de hand. Daarom zeg ik dat je de kans op succes alleen maar kan vergroten door je eigen acties. Er is altijd een stukje dat je niet in de hand hebt, maar je kunt dat stukje wel kleiner makenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, mensen definiëren alles als pech of geluk als het uitkomt. Van Hooijdonk die in '98 tegen Brazilië geen strafschop krijgt, maar een kaart, pech en dus hebben we verloren, omdat we geen geluk hadden of zo. Je hebt 90 minuten om het verschil te maken, één moment daarin is niet allesbeslissend, hoe graag je dat ook zou willen. Je moet continu goed presteren en anders kan er gewoon een treffer tegen komen, dat is geen pech, dat is gewoon eigen falen
Dus geluk maak je.
Dom, waarom moet hij stuiteren om te trappenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:02 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat de keeper de bal in z'n handen heeft. De keeper gaat uittrappen en laat de bal in keer stuiteren.
Blijkt dat er een bobbel in het gras zit en de bal zo het doel in stuitert.
Hoe noem je dat dan?
Heb je ook realistische voorbeelden? Want dit noem ik gewoon de hand van Godquote:Op maandag 21 juni 2010 23:02 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat de keeper de bal in z'n handen heeft. De keeper gaat uittrappen en laat de bal in keer stuiteren.
Blijkt dat er een bobbel in het gras zit en de bal zo het doel in stuitert.
Hoe noem je dat dan?
Ja, maar dat is wat ik bedoel. Als een tegenstander scoort door een zwabberende bal wordt dat als pech gezien, die zwabber heb je niet in de hand, maar dat is onzin. Die tegenstander kreeg namelijk de kans om te schieten en dus is het gewoon goed spel van de tegenstander of slecht spel van jezelf, maar je kunt niet doodleuk zeggen, geluk.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
In voetbal misschien, maar niet alles heb je in de hand. Daarom zeg ik dat je de kans op succes alleen maar kan vergroten door je eigen acties. Er is altijd een stukje dat je niet in de hand hebt, maar je kunt dat stukje wel kleiner maken
Dat klopt, ik noem het het stukje wat je niet in de hand hebtquote:Op maandag 21 juni 2010 23:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wat ik bedoel. Als een tegenstander scoort door een zwabberende bal wordt dat als pech gezien, die zwabber heb je niet in de hand, maar dat is onzin. Die tegenstander kreeg namelijk de kans om te schieten en dus is het gewoon goed spel van de tegenstander of slecht spel van jezelf, maar je kunt niet doodleuk zeggen, geluk.
Dat stukje wat je niet in de hand hebt is niet gelijk geluk of pech.
Klunzigquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Svubeqak het volgende:
Ander voorbeeld:
Een speler van de tegenpartij struikelt met de bal aan z'n voet waardoor de bal zo het eigen doel in rolt.
Hoe noem je dat?
Als het een Noord-Koreaan is? Zelfmoord.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Svubeqak het volgende:
Ander voorbeeld:
Een speler van de tegenpartij struikelt met de bal aan z'n voet waardoor de bal zo het eigen doel in rolt.
Hoe noem je dat?
Helemaal waarquote:Op maandag 21 juni 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, ik noem het het stukje wat je niet in de hand hebt
Maar ik reken ook niet in pech of geluk, dat heeft geen zin. Als Nederlanders denken dat ons land echt het WK moet winnen, moeten ze tegen elke tegenstander moeten kunnen winnen. Dus dan is er geen pech dat ze tegen land X moesten. Dan waren ze gewoon niet kampioenwaardig.
dan kun je alles als geluk gaan bestempelen, kom op zeg. Ja, de keeper reageert net niet perfect, geluk voor de andere kant, want nu is het een goal. Een strafschop vliegt erin want de keeper zit in de verkeerde hoek, geluk voor de tegenstander.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:08 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
En dat is geen geluk voor de andere partij?
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het een Noord-Koreaan is? Zelfmoord.
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het een Noord-Koreaan is? Zelfmoord.
Definieer geluk dan eens.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
dan kun je alles als geluk gaan bestempelen, kom op zeg. Ja, de keeper reageert net niet perfect, geluk voor de andere kant, want nu is het een goal. Een strafschop vliegt erin want de keeper zit in de verkeerde hoek, geluk voor de tegenstander.
Tevreden zijn met mijn leven. Dat is voor mij geluk. Dat dat tot stand komt door toevalligheden, kansen die ik zelf creëer of andere invalshoeken doet er niet toe.quote:
Geluk is het geschieden van een gebeurtenis waar een erg kleine kans op is in je voordeel. Gewoon een statistisch fenomeenquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Deze is echt episch awesomeOf zoals Nebo zei, Awesissimo!
[ afbeelding ]
Ik snap je punt, en ben er met het grootste deel eens.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geluk is het geschieden van een gebeurtenis waar een erg kleine kans op is in je voordeel. Gewoon een statistisch fenomeen
Een speler die struikelt en de bal in eigen doel trapt, ja, dat is geluk. Maar jij stelt dat je geluk nodig hebt om te winnen en volgens mij werd Italië geen wereldkampioen door tegenstanders die liepen te blunderen. Spanje werd geen Europees kampioen door een bal die vanuit het niets het doel in vloeg. Inter versloeg Bayern in de CL-finale niet doordat Robben niet goed uit zijn doppen keek op het verkeerde moment en de verkeerde plek.
Situaties zoals jij die beschrijft zijn absurd en beslissen niet het verloop van een WK, ze komen namelijk gewoon schier nooit voor. En mocht de bizarre situatie geschieden dat in de finale een keeper struikelt over zijn veters en de bal in eigen doel legt, dan is dat een lucky goal ja. Maar dan nog zijn er 90 minuten waarin je als team wat kan doen aan die stand.
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef koei het volgende:
Ja, ik ben blij dat jij weer terug bent Edje
Topper.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:56 schreef Nebo het volgende:
Serieus moet ook kunnen Ed, wat niveau in de SC
Ja, ik ook. Waar is Poit?quote:
Poit... Poit ist tot...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:02 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga zo ook slapen, morgen ook 8 uur beginnen en na het werk sporten. Tijdje al niet gedaan.
[..]
Ja, ik ook. Waar is Poit?
In mijn kelder.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:02 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga zo ook slapen, morgen ook 8 uur beginnen en na het werk sporten. Tijdje al niet gedaan.
[..]
Ja, ik ook. Waar is Poit?
Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:15 schreef Nebo het volgende:
Sigmund en GB wonen samen OMFGBOONZORZZZ!!!111!
En verliefdheid is een lichamelijke reactie wegens de drang naar voortplantig. Zo kun je alles in het leven downsizen tot simpele weetjes, maar dat haalt wel het 'spontane' in het leven een beetje wegquote:Op maandag 21 juni 2010 23:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geluk is het geschieden van een gebeurtenis waar een erg kleine kans op is in je voordeel. Gewoon een statistisch fenomeen
Juistem. Al zag Claire er ook goed uit, en natuurlijk Julietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 02:53 schreef DJ_ het volgende:
net lost season 6 afgekeken,
DAMN zagen alle vrouwen er maar zo uit, dit is teminste een vrouw geen halve tiener met een baby face![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed dat je het zegt ik moet 6 nog kijken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 02:53 schreef DJ_ het volgende:
DAMN zagen alle vrouwen er maar zo uit, dit is teminste een vrouw geen halve tiener met een baby face![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ogenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 02:53 schreef DJ_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik blij dat ik zondag gewoon hard gewerkt heb. Alle stof gehad voor tentamen, hoef nu alleen nog maar de gemaakte samenvatting te bestuderenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Bwuh, ben moeGeen zin om te studeren.... wil liever nog wat meer
Yeah dat scheelt altijd wel...! Ik moet nog 2,5 paper schrijven voor eind juni, waarvan ik weet dat ik er 1 eigenlijk gewoon niet af ga krijgen zo sick lastig is die... Alles in het oud-duits, alles in zinnen van anderhalve pagina, bah...!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik blij dat ik zondag gewoon hard gewerkt heb. Alle stof gehad voor tentamen, hoef nu alleen nog maar de gemaakte samenvatting te bestuderen
Dat klinkt inderdaad episch kut. Papers heb ik allemaal begin deze maand ingeleverd, prima cijfers op gescoordquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah dat scheelt altijd wel...! Ik moet nog 2,5 paper schrijven voor eind juni, waarvan ik weet dat ik er 1 eigenlijk gewoon niet af ga krijgen zo sick lastig is die... Alles in het oud-duits, alles in zinnen van anderhalve pagina, bah...!
Geen flauw idee nogquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:48 schreef Nebo het volgende:
Welke masters gaan jullie doen Spankers en Morthie?
Het volk is er anders niet zo blij meequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Gewoon master filosofie, had interesse in Bestuurskunde of Politicologie, maar voor allebei moet ik minstens een half jaar lang bijscholen en daar heb ik uiteindelijk écht geen zin in, gewoon zo snel mogelijk klaar zijn...
En wat de voetballers betreft, wat een mannen inderdaad! Vol eer en geweten, respect naar het spel en het volk, fantastisch
Zonde van je tijd? Al vind je het te makkelijk, wellicht sluit het wel aan bij wat je hierna wil doen toch? Researchmasters heb ik ook naar gekeken, maar daar werd ik zelf niet echt vrolijk vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geen flauw idee nogCIW is veel te makkelijk en zou ik zonde van mijn tijd vinden, maar computercommunicatie lijkt me niet heel boeiend. Misschien wel gewoon een researchmaster of zo.
Ik weet niet eens wat ik hierna wilquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zonde van je tijd? Al vind je het te makkelijk, wellicht sluit het wel aan bij wat je hierna wil doen toch? Researchmasters heb ik ook naar gekeken, maar daar werd ik zelf niet echt vrolijk van
Mja maakt uiteindelijk niet eens zo heel veel uit wat voor master je hebt gedaan, in veel gevallen dan... Als filosoof maak ik even veel kans op een "normale" baan als iemand die sociologie heeft gestudeerd of Nederlands. Verschil is natuurlijk wel dat ik niet voor een bepaald vak ben opgeleid, met mn vorige studie (biomedische wetenschappen) bijvoorbeeld wel heel erg, dan moest je gewoon het lab in, met psychologie kan je ook heel erg de kant op van psycholoog worden. Daarentegen zijn er genoeg mensen die psychologie gestudeerd hebben en uiteindelijk alsnog bij de overheid terecht komen, of als loonslaaf in een bedrijfquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het volk is er anders niet zo blij meeWaar wil jij eigenlijk terecht komen als filosoof. No offense verder hoor, maar ik vraag me af wat voor functies je kan vervullen als je geen boeken gaan schrijven
Ik proef een hoop jeugdig naïef idealismequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mja maakt uiteindelijk niet eens zo heel veel uit wat voor master je hebt gedaan, in veel gevallen dan... Als filosoof maak ik even veel kans op een "normale" baan als iemand die sociologie heeft gestudeerd of Nederlands. Verschil is natuurlijk wel dat ik niet voor een bepaald vak ben opgeleid, met mn vorige studie (biomedische wetenschappen) bijvoorbeeld wel heel erg, dan moest je gewoon het lab in, met psychologie kan je ook heel erg de kant op van psycholoog worden. Daarentegen zijn er genoeg mensen die psychologie gestudeerd hebben en uiteindelijk alsnog bij de overheid terecht komen, of als loonslaaf in een bedrijf
De kant die ik iig op wil is de overheid, als het even kan wil ik op het ministerie van volksgezondheid werken, dan heb ik nog raakvlak met allebei mn studies, en dan vanaf daar mooie projecten opzetten en kijken of ik de medische industrie iets minder corrupt kan maken
Nee, juist realismequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik proef een hoop jeugdig naïef idealisme
Dat is totaal niet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, juist realismeHeb goed opgelet bij al mn vrienden die nu afgestudeerd zijn en waar die terecht komen, en tot nu toe blijkt dat diploma alleen maar belangrijk is om uitgenodigd te worden, daarna hangt het van je praatje af en maakt je opleiding niet meer zo heel veel uit
Hangt uiteraard wel echt van de functie af, ik kan uiteraard niet zomaar een jurist worden of een psycholoog
quote:en dan vanaf daar mooie projecten opzetten en kijken of ik de medische industrie iets minder corrupt kan maken
Je houdt dus in principe een heel hoop deuren open? Hetzelfde geldt een beetje voor psychologie, hoewel je daar natuurlijk redelijk specifieke afstudeerrichtingen hebt. Kies je voor sociale pscyhologie dan heb je daarna een behoorlijk breed kader om werk in te zoeken. Heb je binnen filosofie niet ook specifieke richtingen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mja maakt uiteindelijk niet eens zo heel veel uit wat voor master je hebt gedaan, in veel gevallen dan... Als filosoof maak ik even veel kans op een "normale" baan als iemand die sociologie heeft gestudeerd of Nederlands. Verschil is natuurlijk wel dat ik niet voor een bepaald vak ben opgeleid, met mn vorige studie (biomedische wetenschappen) bijvoorbeeld wel heel erg, dan moest je gewoon het lab in, met psychologie kan je ook heel erg de kant op van psycholoog worden. Daarentegen zijn er genoeg mensen die psychologie gestudeerd hebben en uiteindelijk alsnog bij de overheid terecht komen, of als loonslaaf in een bedrijf
De kant die ik iig op wil is de overheid, als het even kan wil ik op het ministerie van volksgezondheid werken, dan heb ik nog raakvlak met allebei mn studies, en dan vanaf daar mooie projecten opzetten en kijken of ik de medische industrie iets minder corrupt kan maken
Spank loopt daar gewoon naar binnen: "Jongens, afgelopen nu! Dit is niet kapot-spang!" en BAM, problemen opgelost.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is totaal niet wat ik bedoel
[..]
Spanky wordt een klant van mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Spank loopt daar gewoon naar binnen: "Jongens, afgelopen nu! Dit is niet kapot-spang!" en BAM, problemen opgelost.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is totaal niet wat ik bedoel
[..]
Yeah zeker, open deuren hou ik wel vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je houdt dus in principe een heel hoop deuren open? Hetzelfde geldt een beetje voor psychologie, hoewel je daar natuurlijk redelijk specifieke afstudeerrichtingen hebt. Kies je voor sociale pscyhologie dan heb je daarna een behoorlijk breed kader om werk in te zoeken. Heb je binnen filosofie niet ook specifieke richtingen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Spank loopt daar gewoon naar binnen: "Jongens, afgelopen nu! Dit is niet kapot-spang!" en BAM, problemen opgelost.
Ik had allang klant van je kunnen zijn maar ik heb geen PS3 of PSPquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Spanky wordt een klant van mijPff weet je zeker dat je daar wilt werken, toen ik daar een opdracht deed moest ik 6 weken op winzip wachten
![]()
Is het geen reguliere bachelor van 180EC of zit er gewoon heel veel overlap in met je eigen studie? 90EC in één jaar is alsnog aardig watquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar natuurlijk.
Denk trouwens dat ik volgend jaar nog even een BA Nederlandse Taal en Cultuur ga inkoppenlijkt me nog wel interessant en ik hoef maar iets van 90EC te halen
Ja, plan is als volgt:quote:
Nice! Ik zit er zelf aan te denken om een minor Ethiek te volgen, alleen het is tot dusver hopeloos te combineren met mijn huidige studieplan, dus ik vrees dat het wellicht één blokje ethiek wordt met wat extra vakken die bij mijn studiepad passen. Daar zit ook een vak seksualiteit en relaties bij die ik nodig heb, mocht ik een GZ-opleiding willen hiernaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah zeker, open deuren hou ik wel vanEr zijn wel afstudeerrichtingen, ik ga zelf voor de Praktische Filosofie, dus de nadruk op Ethiek en Politieke Filosofie, is ook het enige wat ik leuk vind, de rest is allemaal oeverloos geblaat waar je geen fuck aan hebt en waar je het toch nooit over eens wordt...
Wat wil je dan gaan doen Nebo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice! Ik zit er zelf aan te denken om een minor Ethiek te volgen, alleen het is tot dusver hopeloos te combineren met mijn huidige studieplan, dus ik vrees dat het wellicht één blokje ethiek wordt met wat extra vakken die bij mijn studiepad passen. Daar zit ook een vak seksualiteit en relaties bij die ik nodig heb, mocht ik een GZ-opleiding willen hierna
Ik weet nog absoluut niet waar ik later terecht wil komen. Ik moet volgend jaar één van de zes studiepaden volgen en ik heb gekozen om er twee van te doen: Sociale en Klinische & Gezondheidspsychologie. Daarna heb ik dus de mogelijkheid om zowel de master Soc als de master Kli te doen, maar dat weet ik nu nog niet. Mocht ik Kli gaan doen en daarmee verder gaan, dan is een GZ-opleiding wel echt een vereistequote:
quote:
Heerlijk als je eigenlijk niet weet wat je wilt hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik weet nog absoluut niet waar ik later terecht wil komen. Ik moet volgend jaar één van de zes studiepaden volgen en ik heb gekozen om er twee van te doen: Sociale en Klinische & Gezondheidspsychologie. Daarna heb ik dus de mogelijkheid om zowel de master Soc als de master Kli te doen, maar dat weet ik nu nog niet. Mocht ik Kli gaan doen en daarmee verder gaan, dan is een GZ-opleiding wel echt een vereiste
Ja en bovendien kom je als klinisch psycholoog niet of nauwelijks aan de bak zonder zo'n opleiding. Heb er alleen vrij belabberde dingen over gehoord hier en daar. Van niveau koffie-halen-en-dossiers-opruimenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:48 schreef SpankmasterC het volgende:
GZ-opleiding is hoe dan ook echt vet relaxed voor je salaris!
Yeah da's wel zo, maar boeiend, je bent dan GZ, je krijgt meer geld, je hebt meer kansenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja en bovendien kom je als klinisch psycholoog niet of nauwelijks aan de bak zonder zo'n opleiding. Heb er alleen vrij belabberde dingen over gehoord hier en daar. Van niveau koffie-halen-en-dossiers-opruimen
Ach ik doe het voorlopig maar even met weten wat ik absoluut niet wil! En daarmee heb ik dus al vier studiepaden weg kunnen strepen, dat scheelt alquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heerlijk als je eigenlijk niet weet wat je wilt heIk moet volgend jaar natuurlijk bachelorscriptie schrijven en ik heb echt nog geen flauw idee waarover
Pff ik kan geen studiepunt meer zien, ben er echt wel klaar mee... En ik ga ook niet promoveren!quote:
Je moet er vroeg bij zijn voor de goede plekken, die zijn helaas schaars. Onder begeleiding ook daadwerkelijk cliënten mogen helpen is natuurlijk wel erg tof!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah da's wel zo, maar boeiend, je bent dan GZ, je krijgt meer geld, je hebt meer kansen
Hoewel het natuurlijk wel stom blijft dat het eigenlijk zo'n niets-zeggende opleiding is dan, maarja... zou leuker zijn als het wel echt wat inhield
Honours heb ik ook over gedacht maar ik was te oudquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ach ik doe het voorlopig maar even met weten wat ik absoluut niet wil! En daarmee heb ik dus al vier studiepaden weg kunnen strepen, dat scheelt alIk ga wellicht ook nog meedingen met het honours-traject, is 30EC verspreid over twee jaar en staat behoorlijk mooi. Het wordt op die manier wel een vrij "standaard" studiepakket waarbij stage lopen of vakken volgens in het buitenland geen optie is
Misschien dat ik er nog een jaartje aan vast plak daarvoor, extra vakken halen enzo
Agh, zelfs dan nog. Mijn moeder werkte tot voor kort in het Radboud en daar liepen dus echt van die carrière-dames rond die gewoon zwanger waren. 80+ uur per week werken, maar wel kinderen krijgen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Pff ik kan geen studiepunt meer zien, ben er echt wel klaar mee... En ik ga ook niet promoveren!
Hoewel ik dat vorige keer ook aan het eind van mijn studie zei en binnen 3 maanden met een master was begonnenNu niet te hopen dat ik opeens begin met promoveren, zou me zomaar kunnen gebeuren. Zeker nu er geen partner meer is om babies mee te krijgen
Dat is serieus de reden geweest om je af te wijzen? Het honours-traject hier was erg tof dit jaar, ben behoorlijk vrij gelaten. Jammerlijk genoeg gaat die van de komende twee jaar een stuk zwaarder en gestructureerder zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Honours heb ik ook over gedacht maar ik was te oud(ik behoor tot de beste 1% van de studie, maar agh, dat is niet relevant). Leek me overigens ook niet heel interessant, dus ik vind het niet heel erg om het niet te doen. Liever wat extra vakken die me wel leuk lijken.
Ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is serieus de reden geweest om je af te wijzen? Het honours-traject hier was erg tof dit jaar, ben behoorlijk vrij gelaten. Jammerlijk genoeg gaat die van de komende twee jaar een stuk zwaarder en gestructureerder zijn
Dat was ook wel de reden dat ik promoveren had uitgesloten. Wilde voor mijn 30ste wel kinderen en dan past 4 jaar (parttime) promoveren er echt niet bij... zeker niet icm een fulltime baan en een eigen bedrijf. Die smoes valt nu wel weg, dus dat is jammer, want ik ga waarschijnlijk wel een aanbod krijgen... maar eigenlijk vind ik het schrijven gewoon niet leuk maar het onderzoeken welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, zelfs dan nog. Mijn moeder werkte tot voor kort in het Radboud en daar liepen dus echt van die carrière-dames rond die gewoon zwanger waren. 80+ uur per week werken, maar wel kinderen krijgen.
Ik heb het exact andersom, ik vind schrijven hartstikke leuk, maar het onderzoek vaak niet, omdat de onderwerpen me niet liggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat was ook wel de reden dat ik promoveren had uitgesloten. Wilde voor mijn 30ste wel kinderen en dan past 4 jaar (parttime) promoveren er echt niet bij... zeker niet icm een fulltime baan en een eigen bedrijf. Die smoes valt nu wel weg, dus dat is jammer, want ik ga waarschijnlijk wel een aanbod krijgen... maar eigenlijk vind ik het schrijven gewoon niet leuk maar het onderzoeken wel
Ik begrijp niet helemaal waarom er een leeftijd aan gebonden is en waarom je na die leeftijd te oud bent. Wat is dan de maximale leeftijd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben niet de enigeEr zijn meer oude studenten afgewezen simpelweg omdat ze te oud waren. Waren wel eerstejaars, maar die werden gewoon geweigerd.
18/19 jaar denk ik zo. Mensen die afgewezen werden waren allemaal ergens in de 20. Ik ben de argumentatie van de uni ook helemaal kwijt, is alweer tijd terug. Stond toen artikel in de universiteitskrant waarin erover geklaagd werd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom er een leeftijd aan gebonden is en waarom je na die leeftijd te oud bent. Wat is dan de maximale leeftijd?
Zullen we er een duo promotie van makenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb het exact andersom, ik vind schrijven hartstikke leuk, maar het onderzoek vaak niet, omdat de onderwerpen me niet liggen.
De komende maanden wil ik me wat gaan richten op onderzoeksjournalistiek naar een paar politieke onderwerpen voor D66. Dus zeg maar opinie-artikelen over Afghanistan, multi-culturele samenleving, dat soort dingen. Dan gewoon wat achtergrondinformatie, soms wetenschappelijk, erbij zoeken en er een leuk artikel van maken. Dat lijkt me nog wel tof. Maar echt wetenschappelijk onderzoek is niet aan mij besteed
waar?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik moet zo naar een intake voor ICT niveau 3 of 4
(Eigenlijk totaal geen zin om nu te gaan, maar het moet)
LOL sigmund en flodder op 1 school! Kunnen jullie samen naar school fietsen!quote:
ik woon 35km van mn school afquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
LOL sigmund en flodder op 1 school! Kunnen jullie samen naar school fietsen!
35 km met de busquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik woon 35km van mn school af
met de bus dus
eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
35 km met de bus![]()
Dat vind ik nou echt een treinafstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |