Ga eens lijnen vetzakquote:
Dat is zonde, steel dan op zn minst iets dat je nodig hebt.quote:
inkoppertje ...quote:Op maandag 21 juni 2010 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zonde, steel dan op zn minst iets dat je nodig hebt.
OT: snoepjes
quote:Op maandag 21 juni 2010 08:59 schreef Lolque het volgende:
Klappertjes voor mn klapperpistooltje toen ik 7 jaar was ofzo.
Haha hier hetzelfde, zo'n heel rolletjequote:Op maandag 21 juni 2010 08:59 schreef Lolque het volgende:
Klappertjes voor mn klapperpistooltje toen ik 7 jaar was ofzo.
inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2010 09:48 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoe kan er nou 'anders' worden ingevuld bij deze poll?
Wel iets gestolen, maar je weet niet zeker of het wel een echte winkel wasquote:Op maandag 21 juni 2010 09:48 schreef Tja..1986 het volgende:
Voor als je iets gejat hebt uit een SRV wagen, da's niet echt een winkel maar meer een soort bus met spullen.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:48 schreef Tja..1986 het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:18 schreef Aurelianus het volgende:
Een rolletje plakband, een Winnie the Pooh-schriftje, twee goudvissen, een televisiemeubel, twee dozijn potloden en een kilo lasasgne.
in de locale ap hebben ze laatst een jochie gepakt die door de kratten baan ingang naar binnen ging en telkens het kratje bier er opnieuw inschoofquote:Op maandag 21 juni 2010 11:26 schreef 0nnoman het volgende:
de allereerste automatische flesseninlevermachine van de albert heijn wist ik vroeger te flashen..
de bak met lichtgewichtflessen puilden altijd uit.. zodat ik de fles telkens weer opnieuw kon pakken..
opeens had ik meerdere bonnen met 14 euro erop staan..
beetje ongeloofwaardig vindt u ook niet? wanneer je bij de kassa komt![]()
![]()
tegenwoordig heb je zon bak waar je de statiegeld bonnetjes in kan gooien voor een goed doel..quote:Op maandag 21 juni 2010 11:30 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
in de locale ap hebben ze laatst een jochie gepakt die door de kratten baan ingang naar binnen ging en telkens het kratje bier er opnieuw inschoof
En leefden ze nog toen je thuiskwam?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:18 schreef Aurelianus het volgende:
Een rolletje plakband, een Winnie the Pooh-schriftje, twee goudvissen, een televisiemeubel, twee dozijn potloden en een kilo lasasgne.
Die mag je toch gewoon meenemen?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
oe en laat ik vooral de duizenden IKEA potloodjes niet vergeten
Ja maar niet met honderden tegelijkquote:
En dat staat waar precies?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar niet met honderden tegelijk
Och ja fietsen. Ik ging zelden met dezelfde fiets naar als waar ik mee naar het station was gefietstquote:Op maandag 21 juni 2010 15:17 schreef Sold het volgende:
Oh ja, fietsen natuurlijk ook wel. Maarja, dat moet ook wel. Ik woon in Helmond, en al maak je je fiets met een dik kettingslot aan een lantaarnpaal vast, dan nog weten ze hem weg te krijgen. Dan nemen ze voor de vorm ook maar gewoon de lantaarnpaal mee.
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
een koelkast bij radio modern.
ging heel simpel.
ik pakte een steekwagen die in de zaak stond, heb daar een koelkast opgezet.
heb dat ding zo de deur uitgereden.
netjes goedemiddag gezegt tegen een verkoper die de deur voor mij open hield.
ook nog eens goede service dus.
Dat is geen stelenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
oe en laat ik vooral de duizenden IKEA potloodjes niet vergeten
Ja dat soort acties zijn nog lucratief, ook een prijsstickertje van een vergelijkbaar goedkoper artikel op de duurdere versie geplakt voor extra kortingquote:Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef Joosterd het volgende:
- Van die inbindmapjes 2 bij elkaar in geschoven en maar 1 hoeven te betalen omdat ik niet genoeg geld bij me had![]()
Ik heb wel eens een kortingssticker van de ene tas afgehaald en op de andere geplaktquote:Op maandag 21 juni 2010 17:39 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Ja dat soort acties zijn nog lucratief, ook een prijsstickertje van een vergelijkbaar goedkoper artikel op de duurdere versie geplakt voor extra kortingVoor al die prijsstijgingen van de afgelopen jaren moet je jezelf toch enigszins zien te compenseren niet waar.
Dit dus. Keer een snoepje bij de jamin om te kijken of het de goede waren, toen hele zak afgerekend. Vind ik geen stelen trouwens, meer proberen.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:49 schreef Problemz het volgende:
Niet echt stelen zoals cholade repen en energy blikjes.
Maar wel een bij de Jamin/Kruidvat een snoepje gepakt want tja zometeen schep je het erin en is het niet te vreten
Ha ik zag dit opeens staanquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:40 schreef Fluweel het volgende:
Als IKEA potloodjes tellen had ik er in de 1200 op één dag![]()
Heel droog met een IKEA tas langs de kassa lopen terwijl de potloodjes aan alle kanten eruit komen door de scherpe punten, en dan 10 meter verderop een ijsje gaan eten naast de kassa.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:55 schreef clockcable het volgende:
[..]
Ha ik zag dit opeens staan
"In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie."
Just in case..
per ongeluk in gevallen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:17 schreef Stinus het volgende:
In groep 2 wel eens met andere jongetjes Legoblokjes in onze broekzakken gestopt.
De juffrouw wist dat er gejat was en zei:
"Wie heeft die legoblokjes? Kijk allemaal even in je broekzak, want misschien zijn ze er wel per ongeluk ingevallen!"
De meesten gaven het terug, maar ik heb de buit meer naar huis genomen
hoe kom je eropquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:59 schreef Prowl het volgende:
Snoep met zakken tegelijk ![]()
Een David de Kabouter magneetje ![]()
Sigaretten enkele pakjes ![]()
3 doosjes 16 pack condooms en het hele schoolplein er mee vol gelegd ![]()
Zakken chips voor de flippo's ![]()
2 Hamsterbaby's uit een dierenwinkel ![]()
Een schildpad uit dezelfde dierenwinkel Een guppy uit een andere dierenwinkel alleen niet over nagedacht hoe we die thuis kregen dus losgelaten in een sloot ![]()
![]()
De deur van de emballage stond open, 6 kratten met lege colaflessen meegenomen en ze met een stalen gezicht daar weer inleven ![]()
Alles voor mijn 14e daarna heb ik mijn leven gebeterd
Hoe steel je nou in godsnaam al die dieren uit een dierenwinkel zonder dat iemand dat ziet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:59 schreef Prowl het volgende:
Snoep met zakken tegelijk ![]()
Een schildpad uit dezelfde dierenwinkel Een guppy uit een andere dierenwinkel alleen niet over nagedacht hoe we die thuis kregen dus losgelaten in een sloot ![]()
![]()
De deur van de emballage stond open, 6 kratten met lege colaflessen meegenomen en ze met een stalen gezicht daar weer inleven ![]()
Tankenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe steel je nou in godsnaam al die dieren uit een dierenwinkel zonder dat iemand dat ziet?
inslikkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe steel je nou in godsnaam al die dieren uit een dierenwinkel zonder dat iemand dat ziet?
Naast zo'n bak gaan staan een vlugge handbeweging en in je jaszak ermeequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De teringquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:54 schreef Prowl het volgende:
[..]
Naast zo'n bak gaan staan een vlugge handbeweging en in je jaszak ermee
Dat van die dieren vind ik wel minderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:59 schreef Prowl het volgende:Snoep met zakken tegelijk ![]()
![]()
Wat moet je in de brugklas met een doos sigaren...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:07 schreef Supersoep het volgende:
Een doos sigaren
Aanstekers
Agendas/pennen/etuis/typex
Een teddybeer voor m'n nichtje ()
CD's
Een playboy
Blikjes cola
Tennisballen in van die kokers.
Horloge
Broekriem
MP3 speler
God wat had ik het naar m'n zin in de brugklas.
Een mp3 speler en horloge?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:07 schreef Supersoep het volgende:
Een doos sigaren
Aanstekers
Agendas/pennen/etuis/typex
Een teddybeer voor m'n nichtje ()
CD's
Een playboy
Blikjes cola
Tennisballen in van die kokers.
Horloge
Broekriem
MP3 speler
God wat had ik het naar m'n zin in de brugklas.
Lekker belangrijk...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:59 schreef De-Hamster het volgende:
Misschien niet zo handig om dit op een openbaar forum te vertellen, maar idd het een en ander ja.
Alsof ze nu nog iemand kunnen/willen/gaan koppelen aan de diefstal van een potlood van 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:59 schreef De-Hamster het volgende:
Misschien niet zo handig om dit op een openbaar forum te vertellen, maar idd het een en ander ja.
Nee oke, maar je kent het gezegde 'Het internet vergeet niets'. Bedoel dermee dat als ik het nu als achttien jarig knuppeltje wel leuk vind om een hele lijst op te noemen maar wie weet over vijf jaar zoiets heb van, hoezo heb ik dat ooit op internet kunnen zetten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof ze nu nog iemand kunnen/willen/gaan koppelen aan de diefstal van een potlood van 10 jaar geleden
Dan neem je een abbo en edit je de postquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:06 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Nee oke, maar je kent het gezegde 'Het internet vergeet niets'. Bedoel dermee dat als ik het nu als achttien jarig knuppeltje wel leuk vind om een hele lijst op te noemen maar wie weet over vijf jaar zoiets heb van, hoezo heb ik dat ooit op internet kunnen zetten.
Maar natuurlijk. Ik betaal er nog steeds m'n studie van.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een mp3 speler en horloge?Toch wel een Breitling he
Was ik maar 18quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:06 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Nee oke, maar je kent het gezegde 'Het internet vergeet niets'. Bedoel dermee dat als ik het nu als achttien jarig knuppeltje wel leuk vind om een hele lijst op te noemen maar wie weet over vijf jaar zoiets heb van, hoezo heb ik dat ooit op internet kunnen zetten.
Haha dat heb ik ook eens gedaan, en toen kwam me moeder erachter en toen moest ik het terug gevenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:17 schreef Stinus het volgende:
In groep 2 wel eens met andere jongetjes Legoblokjes in onze broekzakken gestopt.
De juffrouw wist dat er gejat was en zei:
"Wie heeft die legoblokjes? Kijk allemaal even in je broekzak, want misschien zijn ze er wel per ongeluk ingevallen!"
De meesten gaven het terug, maar ik heb de buit meer naar huis genomen
Kan ik nergens een abbo stelen danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan neem je een abbo en edit je de post
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:32 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Kan ik nergens een abbo stelen dan
Dingen als snoepjes, ikea potloden, en niet teruggeven van teveel wisselgeld doet iedereen wel denk ik. Ik ging vroeger tussen mijn 9e en 14e altijd na de Intertoys en ik kocht toen een game die ik leuk vond. Intussen ging ik na huis kopieerde ik het spel en ruilde ik het spel weer om, omdat deze het zogenaamd niet deed. Hierdoor kon ik weer nieuw spel uitzoeken en als er dan meerdere spellen uit waren gekomen die ik allen leuk vond dan ging ik deze weer omruilen maar dan het dorp ernaast in een andere Intertoys vestiging.
Hier in de stad heb je zo'n ding waar je snacks uit de muur kan halen. Achter van die kleine klepjes ken je dus elke keer voor 1 euro een frikadel, bamiblok of kipkorn pakken. Nu is dat zo mooi daar, de deur aan de achterkant is niet altijd op slot dus dan kan je mooi voor een euro je frikadel pakken en dan met je hand achterlangs na boven om nog een frikadel mee te nemen en na onder om hetzelfde weer te doen. Altijd leuk 3 frikadellen voor de prijs van 1.
Bij de pizzeria heb ik ook regelmatig gratis gegeten, lekker pizza-tje gegeten of broodje shoarma en op het einde zet ik me bord weer terug. Vragen ze nog zo mooi altijd: "Had je al betaald?" Aangezien er om de 5 min een andere collega in de bezorgauto stapt heb ik gezegd dat ik bij die bezorger betaald had, en dat kan je vaker doen. Leuke tent! Aardig volk ook.
Dit zijn dan wel de redelijk bescheiden verhalen.
Dat zeggen ze allemaal!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:16 schreef bacobas het volgende:
gebeurt soms wel is dat je dingen vergeet af te rekenen. Overkomt me best vaak met sigaretten en kauwgomMaar dat is ook niet echt mijn schuld, want ik moet eerst sigaretten bij kassa 1 ophalen om ze vervolgens bij kassa 9 af te rekenen. Soms neemt mijn onderbewuste dan over en prop ik de sigaretten gewoon in me zak, idem met kauwgom
![]()
Net als met groente en fruitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ohja en vroeger kon je in de supermarkt nog zelf snoep scheppen en de prijs erop zetten.
Dus; halfvol scheppen, afrekenen, flinke schep erbij
Dat kan bij de Appie niet meer daar wegen ze aan de kassa tegenwoordigquote:
Ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat kan bij de Appie niet meer daar wegen ze aan de kassa tegenwoordig
Als het potloden zijn ja, ik ben toch heel wat verder gegaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof ze nu nog iemand kunnen/willen/gaan koppelen aan de diefstal van een potlood van 10 jaar geleden
Vroegerquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:41 schreef Laureline het volgende:
Bestaan er nog mensen die nooit hebben gejat bij het scheporgel van Jamin/Kruidvat? Kan het me niet voorstellen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |