quote:Op maandag 21 juni 2010 15:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
een koelkast bij radio modern.
ging heel simpel.
ik pakte een steekwagen die in de zaak stond, heb daar een koelkast opgezet.
heb dat ding zo de deur uitgereden.
netjes goedemiddag gezegt tegen een verkoper die de deur voor mij open hield.
ook nog eens goede service dus.
Dat is geen stelenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
oe en laat ik vooral de duizenden IKEA potloodjes niet vergeten
Ja dat soort acties zijn nog lucratief, ook een prijsstickertje van een vergelijkbaar goedkoper artikel op de duurdere versie geplakt voor extra kortingquote:Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef Joosterd het volgende:
- Van die inbindmapjes 2 bij elkaar in geschoven en maar 1 hoeven te betalen omdat ik niet genoeg geld bij me had![]()
Ik heb wel eens een kortingssticker van de ene tas afgehaald en op de andere geplaktquote:Op maandag 21 juni 2010 17:39 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Ja dat soort acties zijn nog lucratief, ook een prijsstickertje van een vergelijkbaar goedkoper artikel op de duurdere versie geplakt voor extra kortingVoor al die prijsstijgingen van de afgelopen jaren moet je jezelf toch enigszins zien te compenseren niet waar.
Dit dus. Keer een snoepje bij de jamin om te kijken of het de goede waren, toen hele zak afgerekend. Vind ik geen stelen trouwens, meer proberen.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:49 schreef Problemz het volgende:
Niet echt stelen zoals cholade repen en energy blikjes.
Maar wel een bij de Jamin/Kruidvat een snoepje gepakt want tja zometeen schep je het erin en is het niet te vreten
Ha ik zag dit opeens staanquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:40 schreef Fluweel het volgende:
Als IKEA potloodjes tellen had ik er in de 1200 op één dag![]()
Heel droog met een IKEA tas langs de kassa lopen terwijl de potloodjes aan alle kanten eruit komen door de scherpe punten, en dan 10 meter verderop een ijsje gaan eten naast de kassa.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:55 schreef clockcable het volgende:
[..]
Ha ik zag dit opeens staan
"In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie."
Just in case..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |