per ongeluk in gevallen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:17 schreef Stinus het volgende:
In groep 2 wel eens met andere jongetjes Legoblokjes in onze broekzakken gestopt.
De juffrouw wist dat er gejat was en zei:
"Wie heeft die legoblokjes? Kijk allemaal even in je broekzak, want misschien zijn ze er wel per ongeluk ingevallen!"
De meesten gaven het terug, maar ik heb de buit meer naar huis genomen
hoe kom je eropquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:59 schreef Prowl het volgende:
Snoep met zakken tegelijk ![]()
Een David de Kabouter magneetje ![]()
Sigaretten enkele pakjes ![]()
3 doosjes 16 pack condooms en het hele schoolplein er mee vol gelegd ![]()
Zakken chips voor de flippo's ![]()
2 Hamsterbaby's uit een dierenwinkel ![]()
Een schildpad uit dezelfde dierenwinkel Een guppy uit een andere dierenwinkel alleen niet over nagedacht hoe we die thuis kregen dus losgelaten in een sloot ![]()
![]()
De deur van de emballage stond open, 6 kratten met lege colaflessen meegenomen en ze met een stalen gezicht daar weer inleven ![]()
Alles voor mijn 14e daarna heb ik mijn leven gebeterd
Hoe steel je nou in godsnaam al die dieren uit een dierenwinkel zonder dat iemand dat ziet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:59 schreef Prowl het volgende:
Snoep met zakken tegelijk ![]()
Een schildpad uit dezelfde dierenwinkel Een guppy uit een andere dierenwinkel alleen niet over nagedacht hoe we die thuis kregen dus losgelaten in een sloot ![]()
![]()
De deur van de emballage stond open, 6 kratten met lege colaflessen meegenomen en ze met een stalen gezicht daar weer inleven ![]()
Tankenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe steel je nou in godsnaam al die dieren uit een dierenwinkel zonder dat iemand dat ziet?
inslikkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe steel je nou in godsnaam al die dieren uit een dierenwinkel zonder dat iemand dat ziet?
Naast zo'n bak gaan staan een vlugge handbeweging en in je jaszak ermeequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De teringquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:54 schreef Prowl het volgende:
[..]
Naast zo'n bak gaan staan een vlugge handbeweging en in je jaszak ermee
Dat van die dieren vind ik wel minderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:59 schreef Prowl het volgende:Snoep met zakken tegelijk ![]()
![]()
Wat moet je in de brugklas met een doos sigaren...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:07 schreef Supersoep het volgende:
Een doos sigaren
Aanstekers
Agendas/pennen/etuis/typex
Een teddybeer voor m'n nichtje ()
CD's
Een playboy
Blikjes cola
Tennisballen in van die kokers.
Horloge
Broekriem
MP3 speler
God wat had ik het naar m'n zin in de brugklas.
Een mp3 speler en horloge?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:07 schreef Supersoep het volgende:
Een doos sigaren
Aanstekers
Agendas/pennen/etuis/typex
Een teddybeer voor m'n nichtje ()
CD's
Een playboy
Blikjes cola
Tennisballen in van die kokers.
Horloge
Broekriem
MP3 speler
God wat had ik het naar m'n zin in de brugklas.
Lekker belangrijk...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:59 schreef De-Hamster het volgende:
Misschien niet zo handig om dit op een openbaar forum te vertellen, maar idd het een en ander ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |