Je bent toch bewusteloos, dus eisen kan je niet hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey, ik laat me niet zomaar in 1 of andere pauperbak kidnappen hoor!
Dan geef ik je wel een colaatjequote:Op maandag 21 juni 2010 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
ik drink geen alchol normaliter, en de T3 DoKa Syncro staat ook nog nietin de planning
Slaapsequote:Op maandag 21 juni 2010 00:47 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen denk ik
Morgen weer vroeg en een hele dag met wat Caparissen op stap
Ik werk niet bij Caparis hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
oh joy, we worden collegas! ik sta over een weekop straat, dus mag over een tijde in de bijstandgokik...
Welterusten dushiquote:
Caparis heeft wel hippe busjesquote:Op maandag 21 juni 2010 00:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik werk niet bij Caparis hoor
Bij een hovenier, en werk morgen samen met wat van die lui
Dat wel, maar ze komen allemaal op de fiets of met de auto, al dat volk woont gewoon in Drachtenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Caparis heeft wel hippe busjes
truste iig
Wat doe jij tegenwoordig dan [nog even]?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn tokkiebuurman werlkt er ookmaar das vestiging Liwwadden weest wel
werk in een busdeurenfabriek in Bolsward, logistiek voor de service afdelingquote:Op maandag 21 juni 2010 00:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat doe jij tegenwoordig dan [nog even]?
Wat was het eigenlijk, je PWS?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:02 schreef Isdatzo het volgende:
HET.
IS.
AF.
Vanochtend om 6 uur opgestaan, om 6.20 hier naar binnen gestrompeld (de eerste keer dat ik hier als eerste was) en 7 koppen koffie verder en 61 minuten voor de deadline IS HET KLAAR
!
Nu hopen dat 'ie goedgekeurd wordt want anders ben ik echt properly fucked.
Keihard ja, maar je hebt een goed excuusquote:Op maandag 21 juni 2010 11:07 schreef Isdatzo het volgende:
Of hap ik nu in een bbTroll? Sorry dat ik niet heel helder ben.
Lekker he, vanaf volgende week heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weerquote:Op maandag 21 juni 2010 14:02 schreef Bravebart het volgende:
Oh het is zomer vanaf nu. En zowaar een zonnetje in Schiedam!
In Rotterdam en omstreken schijnt geen zonquote:Op maandag 21 juni 2010 14:02 schreef Bravebart het volgende:
Oh het is zomer vanaf nu. En zowaar een zonnetje in Schiedam!
Oh joy!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lekker he, vanaf volgende week heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer![]()
Blijkbaar wel, ouwe zeikstraalquote:Op maandag 21 juni 2010 14:17 schreef jna het volgende:
[..]
In Rotterdam en omstreken schijnt geen zon
Jeuzus, dat is meer dan de hele eerste ronde bij elkaarquote:
quote:
Ik denk eerder de Jong dit jaarquote:Op maandag 21 juni 2010 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ronaldo nadat boula met 'm klaar is ja.
Blijft een walgelijk ventje. Alleen van veraf is Ronaldo om aan te zien, als je niet kan zien dat hij het is. Mijn tv begint spontaan te sputteren als hij in beeld komt, omdat de gaydar het signaal stoort.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ronaldo nadat boula met 'm klaar is ja.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Blijft een walgelijk ventje. Alleen van veraf is Ronaldo om aan te zien, als je niet kan zien dat hij het is. Mijn tv begint spontaan te sputteren als hij in beeld komt, omdat de gaydar het signaal stoort.
Ja want die trekt (hihi) heeeeel ander publiekquote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef Bravebart het volgende:
Jan Jan Jan Jan Jan Jan Jan Jan!
Nu komt (hihi) Beenie Man ipv Snoooooooooop
Ja, homo hatersquote:Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ja want die trekt (hihi) heeeeel ander publiek
Wil je erover praten?quote:
Wie?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:00 schreef Isdatzo het volgende:
Hij kmot niet hoor.
Ben jij van de benen? Of ben je het vrouwtje in jullie relatie?quote:
Ja, of Jamai!quote:
James Brown is still alive!quote:
Ja tof, bands die hun eigen ding doenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
James Brown is still alive!
Of gewoon Ziggy Marley, die is wel tofOver tof gesproken, Moke kan ook!
Daar zou ik best wel eens mee willen proosten!quote:
We zijn al onderwegquote:
Ey swa.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben jij van de benen? Of ben je het vrouwtje in jullie relatie?
Ik heb ooit een vlieg met 3 poten 'gemaakt'. Maar die bleek weinig levensvatbaar en anders had hij ook weinig lol in z'n leven gehad denk ikquote:Op maandag 21 juni 2010 18:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een derde 'been' tho'.
Ken ik niet, kwam toevallig net deze tegenquote:
#niggerquote:Op maandag 21 juni 2010 18:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ken ik niet, kwam toevallig net deze tegen
Huh?quote:
Whehehe.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef Bravebart het volgende:
Jan Jan Jan Jan Jan Jan Jan Jan!
Nu komt (hihi) Beenie Man ipv Snoooooooooop
Ik verwacht niet dat iemand dat goed heeft voorspeld.quote:
Oh hemeltje lief, dat je je daar druk om maakt.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef jna het volgende:
Ik zie nu pas dat L.no zichzelf een naamtopic heeft gegeven?
Maar ze heeft er ook een terug gegeven aan Isdatzoquote:Op maandag 21 juni 2010 20:29 schreef jna het volgende:
Ik zie nu pas dat L.no zichzelf een naamtopic heeft gegeven?
We gaon er vuûr.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef Bravebart het volgende:
Wie blieven gaon, tot het tiet is en dan gaon wie naar huus!
En zo ist moar net jungs!
We verzuipen en komen bovendrijven!quote:
Jeweets.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We verzuipen en komen bovendrijven!
Daar zouden ze een kreet van moeten maken!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We verzuipen en komen bovendrijven!
Unluctor et emergencyoquote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef jna het volgende:
[..]
Daar zouden ze een kreet van moeten maken!
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef DjRex89 het volgende:
Ik sta gewoon 18e in de voetbal poule van Fok!
Hoeveel?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik heb vandaag bij iedere wedstrijd punten gescoord.
Glenn?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
Eh, villa bedoel ik ja. Ben niet zo helder vandaag hè.
Ik ook. Anders had ik tien punten voor deze wedstrijd gehad.quote:
Ik 15 van de in totaal 30.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoeveel?
Ik heb vandaag in totaal 110 puntjes bij elkaar gesprokkeld
Hey, dat is de slogan van mijn school.quote:
Idd ja, dat ga ik ook maar doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu maar naar bed. Want ik ben alweer te laat.![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef jna het volgende:
[..]
Daar zouden ze een kreet van moeten maken!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Hey, dat is de slogan van mijn school.
In het Kerkraads dan.
Wordt gaan dan met ch geschreven in plaats van een g?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Hey, dat is de slogan van mijn school.
In het Kerkraads dan.
Geen idee, kan zelfs met een 'j' (joan) zijn ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wordt gaan dan met ch geschreven in plaats van een g?
Ik heb hier een paar dagen niet gepost en ik mis het niet echt. Daarnaast ben ik niet zo geliefd meer bij de helft van de SC'ers.. Tja, dan gun ik hun hun rust. Besides.. Komende donderdag ben ik als het goed is geen student meer..quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb hier een paar dagen niet gepost en ik mis het niet echt. Daarnaast ben ik niet zo geliefd meer bij de helft van de SC'ers.. Tja, dan gun ik hun hun rust. Besides.. Komende donderdag ben ik als het goed is geen student meer..
Zoek een nieuw slachtofferquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie moet ik dan corrigeren als 'ie taalfouten maakt?
Leegloopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
Volk, ik ga de boel hier verlaten. Mijn naam is uit de OP gehaald maar mijn UI nog niet. Die krijg ik niet weg zonder de boel te verneuken..
Toedels
Ach, het zal de sfeer goeddoen. Links volk alleen nog hierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Leegloop [ afbeelding ]
Dag Beau, het was me wat
Wordt het helemaal zo'n bedompte boel hierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, het zal de sfeer goeddoen. Links volk alleen nog hier
Tja, dat was het toch al een beetje..?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wordt het helemaal zo'n bedompte boel hier
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, het zal de sfeer goeddoen. Links volk alleen nog hier
Ik vind ze een verkeerd gedachtegoed hebben.. Té soft..quote:
Oja truequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, dat was het toch al een beetje..?
De extreem linkse mensen ook?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vind ze een verkeerd gedachtegoed hebben.. Té soft..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vind ze een verkeerd gedachtegoed hebben.. Té soft..
Mij mag je wel verbeteren hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie moet ik dan corrigeren als 'ie taalfouten maakt?
True..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:00 schreef Isdatzo het volgende:
Zal het onthouden. Maar bij iemand die "bewuste taalnazi" als ondertitel heeft is het toch anders hè
.
Ik probeer dan altijd een dag van te voren even in het Engels te denkenquote:Zo vervelend, die presentatie donderdag moet in 't Engels. Niet dat dat zo'n probleem is maar in het Nederlands gaat het toch wat vloeiender en makkelijker denk ik.
Let we hope that if you a mistake make, they'll see it through the fingers.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:00 schreef Isdatzo het volgende:
Zal het onthouden. Maar bij iemand die "bewuste taalnazi" als ondertitel heeft is het toch anders hè
.
Zo vervelend, die presentatie donderdag moet in 't Engels. Niet dat dat zo'n probleem is maar in het Nederlands gaat het toch wat vloeiender en makkelijker denk ik.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Let we hope that if you a mistake make, they'll see it through the fingers.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
True..
[..]
Ik probeer dan altijd een dag van te voren even in het Engels te denkenDan gaat het sowieso wat vloeiender.
OOK IN HET STEMBUREAU GABBERT ENDYMION!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:50 schreef jna het volgende:
En dan natuurlijk wel hakkend het stembureau uit met je Aussie
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OOK IN HET STEMBUREAU GABBERT ENDYMION!!!
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:20 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben natuurlijk weer de enige die bekend is met dat fenomeen
Sorry, geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OOK IN HET STEMBUREAU GABBERT ENDYMION!!!
Nvm, ik stort mij wel weer op de wondere wereld van de lymfocytenquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nvm, ik stort mij wel weer op de wondere wereld van de lymfocyten
Ik heb ze nog nooit horen klagen in ieder gevalquote:
Ach, soms worden ze pissig en dan lig ik wat dagen in bed met koorts, maar verder zijn het fijne huisdierenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
Zou wat zijn als je ze wél hoorde klagen.
Ja, ik ga ook weer verder, tjoooquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien moet ik maar eens verder met die presentatie ehh.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Oh link in m'n sig: graag aanklikken, even doen, bedankt
Hier haakte ik afquote:Ik zal u 1 pagina's tonen
Ha, ook fixedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:00 schreef Isdatzo het volgende:
Fix mijn presentatie ook even.
Bewegende dingen in je presentatie, daar geilen docenten opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Enige wat erger is dan die irritante regels die zin voor zin alle aandacht opeisen is muziek achter je presentatiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bewegende dingen in je presentatie, daar geilen docenten op
Wat is precies de opdracht danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat mijn afstudeerproject niet van een bepaald hoog niveau is![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:05 schreef Yesse het volgende:
Vaders heeft BOA cito examen 1 afgerond met maar 3 fout
![]()
nu nog 1tje vanmiddag en dan hebben we geen stresskip meer rondlopen
Met die regels is niks mis hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Enige wat erger is dan die irritante regels die zin voor zin alle aandacht opeisen is muziek achter je presentatieOH of links naar filmpjes en dan pas later bedenken dat je helemaal geen internetverbinding hebt...
Usability onderzoek naar website van Dagblad van het Noordenquote:
Ja maar dat was ook wel verwacht hoorquote:
Soms is het makkelijker dan je verwachtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Usability onderzoek naar website van Dagblad van het Noorden![]()
Aan de andere kant: ik heb tijdens het theorie gedeelte al een paar dingen gevonden waar gebruikers ook tegenaan lopen. Dus dat is wel goed. Maar het lijkt zo... makkelijk allemaal
Ja maar 9 van de 10 mensen kan het niet goed toepassen en drukt óf te vaak, of vergeet dat ze al bij de laatste regel zijn (en dan doorklikken naar de volgende sheet) of laten de zinnen binnen vliegen alsof het Aladin is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met die regels is niks mis hoorAls je ze maar goed toepast en ze niet om de 7 seconde in je beeld laat vliegen
Ja, dat is echt walgelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar 9 van de 10 mensen kan het niet goed toepassen en drukt óf te vaak, of vergeet dat ze al bij de laatste regel zijn (en dan doorklikken naar de volgende sheet) of laten de zinnen binnen vliegen alsof het Aladin is.
Echt? Nou aan theorie geen gebrekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:12 schreef Yesse het volgende:
Soms is het makkelijker dan je verwachtZodra je gewoon een hoop theorie erin gooit vinden ze het vaak wel goed
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat is echt walgelijkVorig jaar een gast gehad die een Mac presentatie had, met 76 slides en tussen elke slide zat een ander effect
Na 76 effecten had ik bijna m'n Mac uit het raam gegooid, uit pure frustratie
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:19 schreef Yesse het volgende:
Mijn top 3 slechtste presentaties ooit gezien:
1) Presentatie met felblauwe achtergrond (ala paint) en gele letters..
2) Presentatie waarbij met elke sheet-wissel een soort belletje te horen was.
3) Presentatie met de hele presentatie zin voor zin beschreven en een vrouwtje die het op stond te lezen
Presentaties
Ja geen fucking ideequote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja geen fucking ideeHet gaat gewoon zooooo falen. PVV/VVD/CDA werkt niet door CDA, Paars+ werkt niet volgens Rutte en PvdA/VVD/CDA wil Cohen weer niet, wat nu
Vooral dat laatste..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:19 schreef Yesse het volgende:
Mijn top 3 slechtste presentaties ooit gezien:
1) Presentatie met felblauwe achtergrond (ala paint) en gele letters..
2) Presentatie waarbij met elke sheet-wissel een soort belletje te horen was.
3) Presentatie met de hele presentatie zin voor zin beschreven en een vrouwtje die het op stond te lezen
Presentaties
Duhquote:
Ok, ik bel mn oom Desi. Die weet hoe dit soort dingen werken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DuhOok thema van nieuwe bestuur bij ons, dus ik zit er al helemaal in
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ok, ik bel mn oom Desi. Die weet hoe dit soort dingen werken.
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]Wel enorm kut dat Paars+ nou ook al faalt
Ik zie het somber in, vooral voor Ruttequote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie het somber in, vooral voor Rutte
Maar Cohen wil toch ook niet met het CDA?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Rutte overspeelt z'n hand.
Coalitie met de pvv wordt 'm niet, cda/vvd/pvda wil cohen niet. Paars+ wil rutte niet.
Dan gaat straks 't initiatief van rutte naar cohen en dan hebben we de mogelijkheden zonder VVD:
PvdA/CDA/SP/GL
PvdA/CDA/D66/GL/CU
PvdA/CDA/SP/D66
quote:Job Cohen (PvdA) verklaarde daarop meteen dat hij niet bereid is te onderhandelen over een midden kabinet van VVD, CDA en PvdA, een combinatie dat de voorkeur geniet van Rutte.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:59 schreef jna het volgende:
Ik zat al te wachten op de rechtse reactie van Bootje, maar die komt nu niet meer
Pffffff, zitten we straks weer met CDAquote:
quote:Femke Halsema van GroenLinks zei te balen 'als een gieter'.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pffffff, zitten we straks weer met CDAAl lijkt CDA me niet heel waarschijnlijk als je ziet hoe Rouvoet dat afhoudt...
Mja, CDA is in een coalitierol waarin ze niet de premier leveren inderdaad een vaantje die met de wind meewaaitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, maar hoeveel heeft 't CDA in te brengen bij PvdA/CDA/SP/GL of PvdA/CDA/SP/D66?
Iig beter dan VVD/CDA/PVDA of VVD/CDA/PVV. Vooral met dat laatste kabinet help je 't land om zeep.
't CDA is een vaantje dat meewaait met de richting die de wind waait in 't kabinet waarin ze zitten. Coalitie links? CDA centraal-links, coalitie rechts? CDA centraal-rechts.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vieze langharige werkschuwe negroïde communistische kuthippie!
Idd. Bootje was tenminste altijd tegen de restquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
Over politiek posten is niet 't zelfde zonder bootje.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Bootje was tenminste altijd tegen de restDie Yesse<>Bootje discussies, omnomnom, smullen was dat
Ik ga mn aandelen popcorn ook snel verkopen voordat ze niks meer waard zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Bootje was tenminste altijd tegen de restDie Yesse<>Bootje discussies, omnomnom, smullen was dat
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga mn aandelen popcorn ook snel verkopen voordat ze niks meer waard zijn
Dat wordt niet half zo leukquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En mijn Isdatzo<>Bootje-discussies dan?
Misschien eens een Yesse<>Isdatzo-discussie aanslingeren?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wordt niet half zo leukWhat once was, will never come back
Ik denk dat het nu ook al een stuk tammer zou zijn
Neehoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ooooh jij gaat mij zo onderschatten.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeehoorMaar Yesse is zoooo tam tegenwoordig!
Wat makkelijk weerquote:
En dan gok je maar meteen op het minste?!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, jij bent suri?
Wist ik veel, ik gokte.
Wat is het verschil dan? Ik zie ook geen verschil tussen Japanners, Chinezen en Koreanenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, jij bent suri?
Wist ik veel, ik gokte.
Surinamers zijn, hoe zal ik het zeggen....Gewoon heel veel beterquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Ik zie ook geen verschil tussen Japanners, Chinezen en Koreanen
Geen verschil dus, kthnxbaiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:22 schreef jna het volgende:
[..]
Surinamers zijn, hoe zal ik het zeggen....Gewoon heel veel beter
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:09 schreef jna het volgende:
[..]
En dan gok je maar meteen op het minste?!
Schwarzkopf!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef jna het volgende:
Stelletje Belgen
Of misschien is op dit moment stelletje Fransen beter om te gebruiken
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:45 schreef Yesse het volgende:
DISCUSSIE? DISCUSSIE? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR?
Schelden is een teken van zwaktequote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Schelden is een teken van zwakteDaarmee zaai je kwade geraniums en dat is een slechte uitgangspositie in een discussie
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zal eens een kwade geranium ergens in jou steken waar de zon niet schijnt.
Heb ze vrijdag net gesnoeid, dus je kan je gang gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zal eens een kwade geranium ergens in jou steken waar de zon niet schijnt.
Wat nou kuthoer. YO mama is a kuthoer.quote:
DEAN!quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
DEAN!ik vind je auto nog steeds tof
Update trouwens: Mijn papa is geslaagd![]()
(geen stress meer olé olé)
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat nou kuthoer. YO mama is a kuthoer.
Edit: zo discussieer je natuurlijk niet netjesWat is je punt?
Zulke mensen denken alleen maar aan hun quotum.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:31 schreef Isdatzo het volgende:
Nogal ja. Kijk, als ik echt iets fout doe en ik krijg een bekeuring. Ok, da's zuur maar goed. Dan accepteer ik het wel.
Maar zoiets. The fuck zeg. Als ik nu volle vaart door de overstekende mensen was gefietst. Maar er liep gewoon niemand.
En dan die "ik bepaal de bedragen niet". Wtf. Je *HOEFT* die bekeuring niet uit te schrijven hoor. Dat zei ik 'm ook, en toen: "maar ik doe 't toch".
Bedankt man. Gelukkig is Valkenswaard nu een stuk veiliger![]()
.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik discussieer altijd netjes.
Net ook nog, met de politie. Die idioot (jaja) geeft me een boete omdat ik anderhalve seconde voordat 't licht op groen springt (ik ken dat stoplicht) door rood fiets bij een voetgangersoversteek waar niemand meer overstak.
Weer 60 euro, bedankt. Lul.
Komt ook zo lekker uit met die motor waar ik deze maand totaal 1500 euro aan uit moet geven om 'm weer rijdend te krijgen.
Vraag ik aan die vent waar 't op slaat dat dat 60 euro is. "Ja, ik bepaal die bedragen niet". Nee, maar je schrijft wel die bekeuring uit. De held, je verstoppen achter een gigantische reclame-opblaaspop en dan fietsers bekeuringen gaan geven.
Zal jouw moeder even trots zijn.
tl;dr!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:31 schreef Isdatzo het volgende:
Nogal ja. Kijk, als ik echt iets fout doe en ik krijg een bekeuring. Ok, da's zuur maar goed. Dan accepteer ik het wel.
Maar zoiets. The fuck zeg. Als ik nu volle vaart door de overstekende mensen was gefietst. Maar er liep gewoon niemand.
En dan die "ik bepaal de bedragen niet". Wtf. Je *HOEFT* die bekeuring niet uit te schrijven hoor. Dat zei ik 'm ook, en toen: "maar ik doe 't toch".
Bedankt man. Gelukkig is Valkenswaard nu een stuk veiliger![]()
.
Maar je vader doet ook niet van die actiesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:47 schreef Yesse het volgende:
[..]Mijn vader is nu dus parkeerwacht
die verdient geen kogel
Toch vind ik die opmerking wel ver gaan, oorlogtechnischquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar je vader doet ook niet van die acties
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:47 schreef Yesse het volgende:
[..]Mijn vader is nu dus parkeerwacht
die verdient geen kogel
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch vind ik die opmerking wel ver gaan, oorlogtechnisch
Eigenlijk zegt dat inderdaad al genoeg.quote:
Lekker voetbal aan het kijkenquote:
Als Argentinië even scoort is dat goed voor mijn poolquote:
Ik heb Nigeria door laten gaan naar de 8ste finales, dus die moeten winnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:19 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb 2-1 voor Argentinië en 1-1 bij die andere wedstrijd. Dus die andere wedstrijd moet nu gewoon afgelopen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |