quote:The Florentine architect Filippo Brunelleschi received a three-year patent for a barge with hoisting gear, that carried marble along the Arno River in 1421.
quote:
Jawel toch? Of gaat het niet op onderling resultaat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:31 schreef jna het volgende:
[..]
Heul niet, niet als Griekenland en Zuid-Korea allebei nog 5 keer scoren
Theoretisch gezien kan Argentinië eruit vliegen, maar ga geloof ik niet in.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:31 schreef jna het volgende:
[..]
Heul niet, niet als Griekenland en Zuid-Korea allebei nog 5 keer scoren
Eerst punten, dan doelsaldo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel toch? Of gaat het niet op onderling resultaat?
En niet op onderling resultaat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst punten, dan doelsaldo.
Raarrrrrrrrrquote:
Dat ook. Maar dat doelsaldo voor onderling resultaat gaat kan ik niet bijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef jna het volgende:
Ik vind het pas raar dat ze op het eind het beslissen door loting als alles gelijk is
Dankuquote:
Ik heb daar ook punten meequote:
Ik één wedstrijd helemaal goed en één de toto goed.quote:
gekund inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook punten meeEn voor de andere wedstrijd ook maar het had beter gekunt
quote:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was geen toets voor Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |