abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:23:37 #201
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84105256
Bwah, ik had zo gehoopt dat Limoentje een huisje zou hebben nu
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_84105423
Anna weg
En Limoen vindt vast een huis (houden ze je daar een beetje van op de hoogte eigenlijk?)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_84106247
Anna is inderdaad vanavond vertrokken naar haar nieuwe huis. In het meest schattige rieten mandje. Hopeloos onpraktisch en ze is er waarschijnlijk in 3 maanden uitgegroeid, maar het zag wel heel lief uit. De baasjes komen mogelijk ook nog naar de kitten dag volgende week, want ze willen er een tweede kind bij. Ze hebben duidelijke ideeën over de klik die er moet zijn dus ik heb de andere kittens verder niet gepromoot, ze weten dat die nog geplaatst moeten worden.

Het asiel houdt me niet op de hoogte van het wedervaren van La Limona (of de andere kittens). Kunnen ze ook niet aan beginnen natuurlijk met al die gastgezinnen. Dat kan ik zelf wat bijhouden via de site. Als ze eraf is, ga ik ervan uit dat ze geplaatst is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_84165138
Ik denk dat Wattuntrik inmiddels onderweg is naar het asiel om de adoptie te regelen. Tom amuseert zich intussen prima op de bovenste verdieping van de krabpaal.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_84169257
En ook Tom is vertrokken.
Komt vast goed met die knul! Kriebelen door het baasje beviel in ieder geval prima en hij wandelde zelf het reismandje in.

Nog maar eens wat kitten pics:

Knuffen met pleegmamma:

Anna?

Ja, Anna!

Suede is cameraschuw

Toch een min of meer goed portretje

Kittens blijven kittens

Knuffen met de baas
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 juli 2010 @ 15:12:29 #206
163650 Greys
pi_84169470
Oh die onderste foto

Toch vast een heel dubbel gevoel he Cat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 17 juli 2010 @ 15:12:59 #207
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84169483
Wat een lieve foto's Cat
Ga je Tomaat en Annanas niet heel erg missen?
pi_84169533
In het begin mis je ze wel een beetje natuurlijk, maar het scheelt dat je vanaf het begin al weet dat ze maar tijdelijk hier zijn. Dan hecht je je er toch minder aan dan wanneer het je eigen katten zijn. En ze zijn met zulke lieve baasjes mee, dat maakt het afscheid een stuk makkelijker. Hopelijk worden de andere drie (en Limoen natuurlijk!) ook gauw geplaatst, want dat is minder leuk, ze in het asiel te moeten achterlaten. Het scheelt dat ik de dag erna op vakantie ga, is een prima afleiding.
pi_84170178
Acherrum!
Blue lag lekker te slapen op de bank en kwam opeens piepend naar me toe. Aaien maakte het niet beter. Het volgende moment begint hij te kokhalzen en ik kon hem nog net op tijd op de kattenbak zetten voor hij begon over te geven. Dat luchtte wel op, want hij begon meteen weer te spinnen. En inmiddels is hij weer helemaal het mannetje.

Wel lief dat hij naar surrogaat mammapoes kwam toen hij zich niet lekker voelde.
pi_84170213
Aw blue
En Limoen is helemaal allenig nu zeker?
pi_84170563
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 15:45 schreef tombolafan het volgende:
Aw blue
En Limoen is helemaal allenig nu zeker?
Japs. Maar die lijkt dat niet zo'n ramp te vinden. Yoko was als moedertje veel meer betrokken. De kinders mochten nog wel bij Limoen drinken maar meestal als ik binnen kwam dan lag Limoentje bovenop de boekenkast en de kinders op een ander plekje. En sowieso haalde ik het tweetal de laatste dagen al veel naar de woonkamer dus dan was ze ook alleen. Komt wel goed, van mij krijgt ze extra kroeltjes.

Ze is trouwens weer een stuk relaxter! Naar me toekomen, prrten en kletsen, wijdbeens op haar rug liggen voor buikjeskroeltjes etc. Wie weet heeft het aan het warme weer gelegen dat ze zo onrustig was.
pi_84170586
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Japs. Maar die lijkt dat niet zo'n ramp te vinden. Yoko was als moedertje veel meer betrokken. De kinders mochten nog wel bij Limoen drinken maar meestal als ik binnen kwam dan lag Limoentje bovenop de boekenkast en de kinders op een ander plekje. En sowieso haalde ik het tweetal de laatste dagen al veel naar de woonkamer dus dan was ze ook alleen. Komt wel goed, van mij krijgt ze extra kroeltjes.

Ze is trouwens weer een stuk relaxter! Naar me toekomen, prrten en kletsen, wijdbeens op haar rug liggen voor buikjeskroeltjes etc. Wie weet heeft het aan het warme weer gelegen dat ze zo onrustig was.
Oh, dat is fijn!
pi_84171019
Ik duim heel hard dat Limoentje ook gauw een nieuw (t)huis krijgt
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 15:04 schreef Cat22 het volgende:

Kittens blijven kittens
[ afbeelding ]
!

En yay voor Anna en Tom, dat ze het maar heel fijn krijgen bij de nieuwe baasjes, ze hebben het iig perfect bij jou gehad Cat
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84176533
Tom is goed thuis gekomen, hij is wel duidelijk onder de indruk en weet nog niet of alles wel zo goed te vertrouwen is. De nieuwe omgeving een nieuw hyperactief maatje is 'm eigenlijk een beetje teveel allemaal. Hij laat duidelijk merken dat ie met rust gelaten wil worden. Buikschuift bij de eerste de beste onverwacht geluid of beweging onder de bank. Maakt niet direct een schuwe maar meer onzekere indruk.. Als ik hem onder de bank uitpluk en hem in de hangmat van de krabpaal leg dan vind ie dat ook prima en wil eigenlijk alleen maar bijkomen van alle nieuwe indrukken.

Die kleine rooie snapt nog niet zo goed dat Tom ook niet meteen gelijk zo fanatiek is als hijzelf.. Tom blaast en veegd 'm gelijk eentje er in is als de ander te opdringerig wordt.. IS wel grappig om te zien, denk dat Tom een echt baasje gaat worden, niet lang fakkelen, gelijk een op die toet vegen..

Denk dat Tom een paar daagjes nodig heeft om alles eens met alle rust op te kunnen nemen.. Ik merk wel dat ik hem veel moet gaan begeleiden en zo veel mogelijk moet confronteren met alledaagse dingen..
Hij schrikt snel van vreemde geluiden en zo.. Anders ben ik bang dat het een schuwe buikschuiver gaat worden.. Als hij zich straks aansluit bij die rooie en die 2 een team worden komt dat wel goed denk ik. Die rooie is echt helemaal nergens bang voor.. En heeft Tom al geaccepteerd, nu nog anders om..
Laat 'm maar even uitslapen..

Ik ben blij dat ie er is.. Ik vind 'm prachtig.. En hij is echt ram cool en relaxed, de tegenpool van de ander..
pi_84176974
Watuntrik, gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst!
Ik hoop dat Tom zich snel thuis gaat voelen, maar dat komt vast helemaal goed! Idd even wennen
  Designer zaterdag 17 juli 2010 @ 19:48:02 #216
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_84177001
Tomaatjuhhh
🐙
pi_84177058
Tom

Anna is altijd de meer ontdekkende van de 2 geweest, blijkt hier ook maar weer. De hangmat kende hij al , fijn dat hij zich daar kan ontspannen. Het is toch een hele verandering voor hem, zo'n nieuw huishouden.
Met die rooie komt het wel goed, Tom heeft hier ook een paar dagen nodig gehad om aan de andere 3 kittens te wennen. Omdat hij Anna had, werden ze geen beste vriendjes maar toen zuslief vertrokken was, zag ik al dat hij meer naar hen toe begon te trekken (spelen, slapen). Maar diep in zijn hartje is het denk ik een einzelganger die zijn eigen ding doet en gezelschap opzoekt als hij daar zin in heeft. Laat die rooie hem maar lekker mee op sleeptouw nemen!

En wat een mooi setje is het, cyper en rood.
pi_84177128
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:

En wat een mooi setje is het, cyper en rood.
Ja dat dacht ik ook meteen, mooie set
pi_84191101
Inderdaad een mooie set, zijn trouwens allebeide Cypers getekend ook beiden dus die M op het kupke..
En dat zijn míjn initialen van voor en achternaam M.... M..... Ik heb nog niets besloten wat betreft definitieve namen, voor nu blijft het nog even Tom en die Rooie..

Maar Tom kwam gisteren klokslag 22.00 uur uit zijn holletje en liet eens even zien wat ie in zijn mars heeft..
Wat is dat mannetje sterk voor zijn leeftijd, hij klimt beter dan zijn bijna 4 weken oudere maatje. Die rooie heb ik moeten triggeren om naar de top te klimmen, ben ik dagen mee bezig geweest. Tom deed effe meteen voor hoe het moest op en af als een wereldkampioen.. Omdat het te donker was en zij te snel lukte het niet om wat foto's te maken of een filmpje.
En vechten dat ie kan die Tom ongelooflijk. Op zijn ingetogen manier is ie best een stoer stuntmannetje die al erg veel durft... Omdat die rooie zo'n hyper(cyper) is dacht ik dat ie Tom zou onderdrukken en inschuchteren met z'n constante opdringerige attacks. Maar niets is gelukkig minder waar, Tom krijst als een oude tijger bijt flink van zich af en daagt de anders zelfs weer opnieuw uit, mept die rooie dan even door de hele kamer en krijgt hij alle respect. Ik moet die rooie wel ven wat indammen als Tom zijn behoefte moet doen, hij springt Tom zelfs nog tijdens het schijten in de nek.. Tom moet echt van zich af bijten om rust te krijgen en dat doet ie ook, als ie het zat is kruipt hij onder de bank en een veilige hoek. Ook als ie ergens rustig ligt te pitten en je komt friemelen, heeft hij zoiets van pleur effe op ik ga onder de bank.

Nou de kogel door de kerk.. Dat zit wel snor.. Tom wordt beslist de baas, hij is nu al sterker.
Ik zal tzt eens proberen hun escapades te filmen en te posten.. Maar schrik dan niet het is net echt, meer gekrijs en geblaas dan wat anders..

[ Bericht 0% gewijzigd door Watuntrik op 18-07-2010 09:39:53 ]
pi_84197375
Nou, veel plezier ermee!

Eet en drinkt hij goed?
pi_84202865
Ja hoor hij eet heel goed, ze eten zelfs samen, ook van hetzelfde bord..

Hier een korte video update..

Het begint zo..

En dan zo.

Zie je gelijk dat hij echt niet onder wil liggen.. Dat wordt een baasje denk ik..

Zo, nou genoeg lelijk gedaan denkt ie dan en verdwijnd onder de bank.
Ligt dan ook meteen lekker te spinnen, zo van je "Hier kan ie me niks"
Heb 'm eigenlijk tot nog toe alleen maar onder de bank horen spinnen..
Het is een aparte eigenheimer..
pi_84203541
Wehehehe! Die rooie die daar met de poten breed ligt in het eerste filmpje. En die meteen jouw hand te grazen neemt in het tweede filmpje!

Maar zo te zien zijn ze aan elkaar gewaagd en gaat dat een heel leuk team worden.

Fijn dat hij lekker eet. Had ik wel gedacht maar je weet nooit hoe lang hij moet wennen aan een andere omgeving.
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:06 schreef Watuntrik het volgende:

Het is een aparte eigenheimer..
Hij heeft dan ook een heel speciale moeder.
pi_84204840
Leuk, Watuntrik! Inderdaad lekker aan elkaar gewaagd! Wacht maar tot ze tegen je gaan samenspannen, kan je je lol op volgens mij
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_84240889
Dat gaat helemaal goed komen! Dat zie je nu al!
Die rooie die zo lekker met zn buik naar boven blijft liggen slaan met die pootjes

Worden vast 2 grote vriendjes!

* Lotjuh wilde dat haar poezels nog ff zo klein waren
  maandag 19 juli 2010 @ 18:35:14 #225
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84243630
Wat een leuke update!
pi_84244581
Vandaag is het feest in huize Cat; Satsu -en Habushu en Yumi natuurlijk- zijn 1 jaar geworden.

Van dit: Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje - The Japanese connection (Satsu was cyper met roze neus)

Naar dit:

pi_84246028
Gefeliciteerd met je jarige kattenkinders Cat
Heb je nog iets lekkers gegeven?
  maandag 19 juli 2010 @ 21:29:11 #228
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_84250413
Woensdag vlaai!
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_84250910
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef Takaiki het volgende:
Woensdag vlaai!
Uhm....

Zaterdag ijs bij Florence?
  maandag 19 juli 2010 @ 21:44:13 #230
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84251189
Wat leuk dat Tom zo goed gaat.

En cypertjes zijn vet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 19 juli 2010 @ 21:47:03 #231
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84251313
En die 'Anna in de bank' foto's
pi_84252042
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:06 schreef Watuntrik het volgende:
Ja hoor hij eet heel goed, ze eten zelfs samen, ook van hetzelfde bord..

Hier een korte video update..

Het begint zo..

En dan zo.

Zie je gelijk dat hij echt niet onder wil liggen.. Dat wordt een baasje denk ik..
Wat leuk om ze zo samen op film te zien
pi_84291719
Dankzij onder ander dit topic en die van Poeke heb ik me ook aangemeld als pleegmama! vanaf augustus ben ik beschikbaar dus ben benieuwd!
pi_84292130
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:34 schreef Oognip het volgende:
Dankzij onder ander dit topic en die van Poeke heb ik me ook aangemeld als pleegmama! vanaf augustus ben ik beschikbaar dus ben benieuwd!

Ook bij Redcat? (ik weet zo snel niet waar je woont )

Vers van de pers in huize Cat: de kittens hebben alle drie diarree.
Lang leve de plastic zakjes om het mee op te ruimen en gelukkig weten ze 9 van de 10 keer de kattebak nog prima te vinden. Verder raast het nog levendig genoeg rond maar ik heb geen idee waar het aan ligt. Geen ander eten, drinken of kattegrit gehad. Maar goed dat ik vrijdag toch een afspraak bij de DA heb staan.
pi_84293340
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ook bij Redcat? (ik weet zo snel niet waar je woont )

Vers van de pers in huize Cat: de kittens hebben alle drie diarree.
Lang leve de plastic zakjes om het mee op te ruimen en gelukkig weten ze 9 van de 10 keer de kattebak nog prima te vinden. Verder raast het nog levendig genoeg rond maar ik heb geen idee waar het aan ligt. Geen ander eten, drinken of kattegrit gehad. Maar goed dat ik vrijdag toch een afspraak bij de DA heb staan.
Nope niet bij Redcat. Ik woon in Enschede en dan heeft het volgens mij niet echt een naam? Het gaat via het dierenopvangcentrum en de kittens komen te staan op kittenpaleis.nl

Naar dat jouw kittens aan de diarree zijn hopelijk worden ze snel weer beter!
pi_84294195
Wat leuk dat je de opvanggelederen komt versterken. En uiteraard hoort daar een topic(reeks) op Fok bij.
pi_84334498
Hoe is het met de diarree?
pi_84345647
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef Oognip het volgende:

[..]

Nope niet bij Redcat. Ik woon in Enschede en dan heeft het volgens mij niet echt een naam? Het gaat via het dierenopvangcentrum en de kittens komen te staan op kittenpaleis.nl

Naar dat jouw kittens aan de diarree zijn hopelijk worden ze snel weer beter!
Oooh daar heb ik een jaar geleden een mama geadopteerd wat goed van jou.

Feli Cat met je jarige jobje. Hoe is het nu met de diarree???
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_84375478
De diarree is helaas niet minder geworden. En groot nadeel daarvan is dat ze zaterdag niet klaar zijn om mee te gaan naar een nieuw huisje. Logisch, Redcat wil alleen kerngezonde kittens meegeven.
En aangezien het dan voor mij weinig zin heeft om daar op de kitten dag te gaan zitten (de kittens zullen van de rest weggehouden moeten worden) en ze morgenvroeg toch voor controle van de oortjes moeten, verhuist het hele spul morgen al naar het asiel. Hopelijk gaat het met een paar dagen dan beter en kunnen ze harten stelen van bezoekers aan het asiel.

Vanavond dus nog maar goed genieten van alle capriolen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 juli 2010 @ 22:26:08 #240
163650 Greys
pi_84375806
Ow jakkes Cat.
Dit is ook niet de manier van afscheid nemen die je voor ogen had
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84376342
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Ow jakkes Cat.
Dit is ook niet de manier van afscheid nemen die je voor ogen had
Nope. Ik baal er aan de ene kant gigantisch van (wilde ze zelf aanprijzen en zien met wie ze eventueel meegaan), aan de andere kant is een vrije zaterdag en een hele dag met alleen mijn eigen katten voor mijn vakantie begint ook wel erg fijn voor hen en voor mij. Dubbel dus.

En ik lees nu net een mail van Redcat dat ze een overschot aan plaatsbare kittens hebben en dat er kittens worden overgeplaatst naar asiels in Purmerend en ... Zwolle! Als JJH Bertje inmiddels niet had geadopteerd had hij alsnog een Redcat kunnen kiezen.
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:19:18 #242
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_84378484
Ik ga met mijn 7 kittens (8 - fred, die is ziek) er wel zitten. Ik moet de ambulance brengen namelijk Komt dat zien dus :p
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_84378606
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:19 schreef Poeke het volgende:
Ik ga met mijn 7 kittens (8 - fred, die is ziek) er wel zitten. Ik moet de ambulance brengen namelijk Komt dat zien dus :p
Nóg een reden om te balen! Was wel leuk geweest je weer te zien.

Hopelijk is Fred er niet te ernstig aan toe.
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:43:52 #244
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_84379988
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nóg een reden om te balen! Was wel leuk geweest je weer te zien.

Hopelijk is Fred er niet te ernstig aan toe.
Ben al 5 weken met hem aan het kwakkelen, diaree, koorts en nu een rare uitslag met korsten. Heel fijn allemaal .

OFFTOPIC: Ik kwam nog langs je huis vandaag.... en toen crashte de trein waar ik inzat (klik)
Uit Eindhoven
pi_84381074
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ben al 5 weken met hem aan het kwakkelen, diaree, koorts en nu een rare uitslag met korsten. Heel fijn allemaal .
Arme Fredje.
quote:
OFFTOPIC: Ik kwam nog langs je huis vandaag.... en toen crashte de trein waar ik inzat (klik)
Ik hoorde van de vertraging op het nieuws!
Jeutje, is dat bij station Maarheeze? En heb jij er niks aan overgehouden? Die vrachtwagen zit er plat uit, hopelijk is de chauffeur er zonder ernstige schade uitgekomen.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 05:02:10 #246
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84385979
Ik zou bijna alsnog gaan kijken.

Jammer dat het dan op zo'n manier moet Cat, maar net wat je zegt. Je kunt nu wel lekker relaxed aan je vakantie beginnen.
pi_84386817
Verdomd! 2 halfvaste drolletjes in de bak!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 08:55:31 #248
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84387430
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 08:24 schreef Cat22 het volgende:
Verdomd! 2 halfvaste drolletjes in de bak!

Hopelijk gaat het nu alleen maar beterderder en kun je lekker met ze pimpen op de kittendag
pi_84387456
Precies, leuren met je poes daar!
pi_84387527
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 08:55 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Hopelijk gaat het nu alleen maar beterderder en kun je lekker met ze pimpen op de kittendag
Over een uur vertrek ik met ze naar de DA voor oortjescontrole. Dus ze hebben nog maar weinig tijd om hier hun shitskilzzz te demonstreren. Maar ik ga het daar wel aangeven en wie weet lukt het nog om ze morgen klaar te hebben. Dan kom ik wel op en neer om ze aan te prijzen.
pi_84395842
Back. En dat was weer even niet leuk.

Het begon al met La Limona in het reismandje doen. Ik had haar de laatste dagen al wat lekkers gegeven in het mandje, en dat ging telkens op. Maar vanmorgen liet ze zich niet lokken dus uiteindelijk is ze spugend en blazend door gehandschoende mij in haar mandje gepropt. Arm ding.

Bij het asiel was het een bang hoopje poes wat zo ver mogelijk van het deurtje af lag. ´Gelukkig´wordt ze door de angst wel heel handelbaar en kon ik haar gemakkelijk eruit halen. En daarna moest ze in een kooitje achterblijven. Arme poes. In het kooitje ernaast zaten de kittens, die waren ook wat beduusd door alles wat gebeurde maar een bakje eten was evengoed lekkah.
Positief is wel dat, als ze morgen mooie hoopjes poepen, ik ze alsnog ga aanprijzen op de kittendag. Want de oortjes waren schoon.

En ik hoorde dat het zusje van Limoen nu al flink ontdooid is. Ze loopt los in de gezamenlijke kattenruimte en komt zelfs kopjes geven. Dus ook voor mijn dame heb ik goede hoop.

Maar de kamer lijkt wel erg kaal zonder de bench erin en het is vreemd om de deur van het Limoen verblijf open te zien staan. Effe wennen.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:49:40 #252
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84396574
Limoentje
pi_84399254
Och arm Limoentje.. Tom en ik zullen voor haar duimen... Hopelijk komt het allemaal goed..

Tom gaat iig als een trein , hij stuiterd inmiddels de gehele dag met een hoge rug door de kamer zijn maatje uit te dagen .. Komt zelfs al kopjes geven en loopt ook veel te knorren.. Is dus helemaal in zijn nopjes.. We zijn ook al voorzichtig de tuin in geweest en dat vind hij best interessant al is het nog even met argusogen en komt hij niet onder mijn stoel vandaan. Zit van daaruit voorzichtig te bekijken wat zijn maatje wel niet allemaal doet en durft..
  Designer vrijdag 23 juli 2010 @ 14:53:17 #254
266257 crew  DeZwabber
pi_84399342
ohw, Limoentje
🐙
pi_84400044
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:51 schreef Watuntrik het volgende:
Och arm Limoentje.. Tom en ik zullen voor haar duimen... Hopelijk komt het allemaal goed..

Tom gaat iig als een trein , hij stuiterd inmiddels de gehele dag met een hoge rug door de kamer zijn maatje uit te dagen .. Komt zelfs al kopjes geven en loopt ook veel te knorren.. Is dus helemaal in zijn nopjes.. We zijn ook al voorzichtig de tuin in geweest en dat vind hij best interessant al is het nog even met argusogen en komt hij niet onder mijn stoel vandaan. Zit van daaruit voorzichtig te bekijken wat zijn maatje wel niet allemaal doet en durft..
Tommetje. Die heeft zijn plekje gevonden bij jullie.

En ik ga er gewoon vanuit dat Limoen net zo goed terecht komt.
pi_84446844
Toch nog naar de kittendag geweest! *O*

De beebs waren net op tijd beter dus konden zichzelf laten zien. Ze waren er wel onder de indruk van. :P
Maar met zo´n 80 kittens, waarvan de helft zwart/wit en de andere helft rood (of zo ongeveer) was de concurrentie hevig.

Evengoed heeft Shoes een nieuw huisje gevonden! *O* Ze gaat wonen bij een echtpaar met twee andere katten, waarvan er eentje met rust gelaten wil worden en de ander juist een maatje nodig heeft. Dus daar past Shoes prima bij. :) Ik heb hun mailadres dus hopelijk komen er nog wat foto-updates. Suede en Blue blijven in het asiel en gaan wellicht richting Purmerend, samen met nog een hoop kittens. Blijkbaar is daar een kitten tekort terwijl het hier uitpuilt.

Ik kwam ook nog de baasjes van Anna tegen. Die regeert het hele huishouden daar, is superlief en aanhankelijk en helemaal thuis, ze waren er dolgelukkig mee en ik kreeg een lief kaartje en wat chocolaatjes... awww! O+ En heb zo'n 100 foto's gezien. Herkenbaar. _O-

Uiteraard ook nog even een bezoekje gebracht aan Limoentje. Ik moet zegen, het viel me mee. Ze was wel bang en krabbelen gaf weinig reactie, maar ze zat niet zo tegen de wand aangeplakt als het poesje wat ik een week of 10 geleden mee naar huis nam, dus ze heeft wel wat vertrouwen gekregen. Ze woont nu naast zusje Lime die al aardig gewend is en het asiel hoopt dat de dames later samen in een hok kunnen. En dat Limoentje dan van Lime leert dat mensen niet eng zijn.

Dusch.. dat was het Redcat avontuur van dit voorjaar. Ik ga nu met vakantie, wie weet.... over 2 weken weer een nieuw topic. :W
pi_84447201
Het is dat ik iets anders gepland had, anders was ik wel gekomen.
Leek mij interessant om te zien en uitzoeken enzo...
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 juli 2010 @ 20:35:55 #258
163650 Greys
pi_84447224
Shoes! *O*
Anna update! *O*

En goed om te horen dat La Limona niet helemaal in paniek is in het asiel.
En dat ze bij Lime in de buurt zit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84448662
Wat fijn dat je alsnog naar de kittendag kon en dat Shoes een huisje heeft. ^O^

Ik blijf duimen voor Limoentje ;( O+

En alvast een héle fijne vakantie Cat :* Goeie reis en een fijne tijd!
  zondag 25 juli 2010 @ 02:39:24 #260
247887 Takaiki
pi_84458572
En in het hele verhaal wordt niet gezegd dat Tante Takke ook mee was :{w
Sometimes you're the bug
  Designer zondag 25 juli 2010 @ 02:47:08 #261
266257 crew  DeZwabber
pi_84458702
quote:
Op zondag 25 juli 2010 02:39 schreef Takaiki het volgende:
arme Takke
🐙
  zondag 25 juli 2010 @ 03:37:53 #262
247887 Takaiki
pi_84459309
;)
Sometimes you're the bug
pi_84459821
quote:
Op zondag 25 juli 2010 02:39 schreef Takaiki het volgende:
Aangezien tante Takke regelmatig oppaste maar nauwelijks in dit topic te vinden was, leek me dit een mooie trigger voor haar om hier weer mee te posten. :6
(wat ben jij trouwens laat op! :o )

Doe je mijn poezels vanavond een dikke knuffel geven van het vrouwtje? O+ (en morgen... en overmorgen.. en.. en.. en...)
  zondag 25 juli 2010 @ 10:51:39 #264
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84461249
Wat fijn voor Shoes *O*
En ik hoop zoooo dat Limoentje heul snel een huisje heeft...

Enne....nog fijne vakantie w/ :*
pi_84679646
Op de site van Redcat staat niemand van de nestjes meer, zouden ze dan allemaal een baasje hebben? Ik hoop het zo voor Limoentje!
♥ scars make us who we are ♥
  zaterdag 31 juli 2010 @ 01:51:12 #266
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_84692914
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Op de site van Redcat staat niemand van de nestjes meer, zouden ze dan allemaal een baasje hebben? Ik hoop het zo voor Limoentje! w/
Helaas, kittens en poezen die in de verschillende DOC's zijn geplaatst worden van de site afgehaald om zo plaats te maken voor alle kittens die nog in de gastgezinnen zitten.
Uit Eindhoven
pi_84950362
Update van Shoes de koeiepoes:

quote:
Onze nieuwe aanwinst, Koetje

Vandaag organiseerde Stichting REDCAT weer een Kittendag samen met Dierenopvangcentrum De Doornakker. ***** wilde al jaren een kitten erbij – onze Bommel en Blacky zijn alletwee op iets oudere leeftijd bij ons gekomen. Blacky zou best een leuk speelkameraadje willen; Bommel is erg bang aangelegd dus ze speelt niet graag met andere katten.
Precies om 13:00 stonden we bij De Doornakker, en stonden we oog in oog met zo’n 50 kittens die heel graag geadopteerd wilden worden. De opvang zat zoals gebruikelijk in de zomer weer overvol. Eigenlijk een heel trieste gedachte, dat er zoveel dieren op straat worden gezet…

We werden gelijk begroet door drie actievelingen: Blue, Suede en Shoes. Ze waren heel jong in een schuurtje gevonden, opgevangen door **** van REDCAT en inmiddels zo’n 10 weken oud.

Na korte onderhandelingen heeft Shoes ons in dienst genomen als nieuw personeel, en mochten we haar gelijk meenemen naar huis!

Omdat haar vacht nogal aan een bepaald dier deden denken, hebben we haar Koetje gedoopt. Hopelijk neemt ze ons dat niet echt kwalijk ;-)

De ontmoeting met Blacky ging heel erg goed – dat worden vast hele goeie maatjes! Bommel was natuurlijk iets gereserveerder, maar ook zij lijkt Koetje zonder problemen te accepteren.

Na een drukke en stresvolle dag kon Koetje eindelijk een beetje ontspannen en is ze heerlijk bij het vrouwtje op schoot in slaap gevallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 06-08-2010 19:42:25 ]
pi_84950459
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
Update van Shoes de koeiepoes:
[..]

Yay, dat klinkt goed O+ Ook met de andere 2 katten *O* En koeiepoes :D
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 10:37:44 #269
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84968405
KoetjeShoesPoes *O* O+
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 13:28:35 #270
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84972598
Koetje. :D
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:54:41 #271
247887 Takaiki
pi_84986080
Kjoetje O+
Sometimes you're the bug
pi_84987679
Kijk La Limona nu eens! KLIK! Leuke tekst erbij, nog niet geplaatst, maar wat ziet ze er al relaxed uit voor haar doen. O+

Blue en Suede heb ik niet kunnen vinden. Hopelijk hebben ze inmiddels een huisje gevonden (via Redcat of na een overplaatsing naar een ander asiel). Maar het kan ook zijn dat zij onder de categorie 'kittens' zijn gezet en geen eigen linkje hebben. Dus ik blijf ze de komende tijd nog zoeken.
pi_84987779
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
Kijk La Limona nu eens! KLIK! Leuke tekst erbij, nog niet geplaatst, maar wat ziet ze er al relaxed uit voor haar doen. O+

Ze ziet er idd best relaxed uit, en toch krijg ik natte oogjes als ik denk aan wat je allemaal over haar verteld hebt, en dat ze daar dan nu zit ;( Maar ik duim heeeeeeeeeel hard voor Limoentje O+ *O*
pi_84990841
Limoentje ziet er idd redelijk relaxt uit! Hopelijk vindt ze heel snel een goed huisje!

*O* Dinsdag is het zover en krijg ik mijn eerste drie kittens *O* Ze zitten op dit moment in een ander gastgezin maar daar zijn te veel kittens atm dus moeten er een paar weg. Heb er zin in!
pi_84991438
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:56 schreef Oognip het volgende:
Limoentje ziet er idd redelijk relaxt uit! Hopelijk vindt ze heel snel een goed huisje!

*O* Dinsdag is het zover en krijg ik mijn eerste drie kittens *O* Ze zitten op dit moment in een ander gastgezin maar daar zijn te veel kittens atm dus moeten er een paar weg. Heb er zin in!
Spannend! *O*

Ik had vandaag bijna alweer een zwangere poes in huis. Maar die bleek toch te wild om binnen opgesloten te worden dus die wordt via het zwerfkattenproject verder geholpen.
pi_84991617
quote:

Blue en Suede heb ik niet kunnen vinden. Hopelijk hebben ze inmiddels een huisje gevonden (via Redcat of na een overplaatsing naar een ander asiel). Maar het kan ook zijn dat zij onder de categorie 'kittens' zijn gezet en geen eigen linkje hebben. Dus ik blijf ze de komende tijd nog zoeken.
Awww ze ligt en leuk ook :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:44:59 #277
247887 Takaiki
pi_84992702
Aaw Limoentje O+ O+
Ze ziet er idd ontspannen uit :Y
Sometimes you're the bug
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:49:55 #278
163650 Greys
pi_84992866
quote:

Misschien een stomme vraag hoor, maar als ik Limoentje zo op die plank zie liggen... hebben ze ook een zacht mandje of dekentje ofzo? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:53:59 #279
247887 Takaiki
pi_84993010
Jahoor, madam beschikt over een mandje met deken, maar in huize Cat prefereerde het eigenwijze lieve beestje ook de boekenplank bij menselijke aanwezigheid :)
Sometimes you're the bug
pi_84993023

WAZZUP! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2010 23:54:27 ]
pi_84993055
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+ O+ O+
Als ze er over een half jaar nog zit ga ik r halen! :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:55:36 #282
163650 Greys
pi_84993080
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:53 schreef Takaiki het volgende:
Jahoor, madam beschikt over een mandje met deken, maar in huize Cat prefereerde het eigenwijze lieve beestje ook de boekenplank bij menselijke aanwezigheid :)
Oh gelukkig O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84993131
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+
*pruillip
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_84993321
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Met haar jubeltenen. O+ Prachtig woord! _O_

En zoals Takkedinges al zei heeft iedere poes een lekker zacht slaap/lig/rust/relaxmandje. :Y Maar Limoen is meer van de harde oppervlakken, de mand werd hier ook regelmatig leeggewoeld. :')

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+
Dan pas? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84993436
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*pruillip
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 00:01 schreef Cat22 het volgende:

Dan pas? :D

SPOILER
:P
Ik ga er van uit dat ze er niet zo lang zit. Maar mocht ze er wel nog zijn dan, dan ben ik tegen die tijd denk ik wel in staat er nog een kat bij te nemen ;) (in staat in de zin van; een regelmatiger leven ed) ^O^
pi_84993585
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Ik ga er van uit dat ze er niet zo lang zit. Maar mocht ze er wel nog zijn dan, dan ben ik tegen die tijd denk ik wel in staat er nog een kat bij te nemen ;) (in staat in de zin van; een regelmatiger leven ed) ^O^
Ik snappum. :Y Limoentje is ook een poes die een stabiel nest nodig heeft, anders komt ze alleen maar meer gestressed eruit.
pi_84997496
Ze lijkt er veel op mijn Koemba. Alleen die is wat dikker (voer schijnt nog al geconcentreerd te zijn. wist ik veel).
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_84999696
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

O+!

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:53 schreef Takaiki het volgende:
Oh dat is fijn om te weten :)
pi_85395279
Op verzoek van Cat22 hier een nieuwe kleine update over het reilen en zeilen van ons kleine Tomaatje.
Voordat dit topic wordt gesloten.

Hij is nu al meer dan 4 weken bij ons en zoals jullie kunnen zien groeit hij gestaag, is kerngezond en is zeker al bijna een kilo aangekomen. De ondeugd straalt van hem af en is een echte onverschrokken dondersteen aan het worden. :D

Hij doet nauwelijks onder voor zijn 4 weken oudere maatje en ook al is ie nog een kopje

kleiner, maar wegen doet hij bijna net zo veel.

En wanneer hij niet helemaal in katzwijm ligt dan is hij constant op zoek naar confrontatie en het uithalen van kattenkwaad. Knuffelen is nog niet zijn sterkste kant en heeft ie eigenlijk ook helemaal geen tijd voor of zin in.

Heeft veel meer zin in het pesten van zijn maatje.

Of alles samen te onderzoeken

verkennen

En ravotten in de tuin.

Hij is dus een echte vechtjas aan het worden

en als hij niet stil zit is het bijna onmogelijk om hem fatsoenlijk op de foto te krijgen.
Maar inmiddels toch al zoveel weten te maken dat het moeilijk kiezen is welke te plaatsen.

Al bij al zijn we heel gelukkig samen en is hij gewoon een heerlijk ventje waar ik heel vaak om moet lachen.. Wat wil je nog meer O+ O+

*O*
pi_85408920
Wat doet het menneke het goed. *O* Allebei de heren trouwens. Hij heeft een prima huisje bij je gevonden. ^O^

Enne.. als deze dicht is ga ik voor deze nestjes natuurlijk geen nieuwe meer openen, maar voel je vrij om updates te spammen in toekomstige Redcat topics van me. ;)
Hij heeft trouwens echt het gezicht van zijn moeder, met dat platte neusje. O+ Nu hij ouder wordt komt dat steeds meer eruit. Leuk dat je hier nog even komt posten voor alle fans!
pi_85408961
Wat een jongens! Geweldig! Echt genoten van je foto's, blijf ze posten! :)
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:37:55 #292
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85408974
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:10 schreef Watuntrik het volgende:
Op verzoek van Cat22 hier een nieuwe kleine update over het reilen en zeilen van ons kleine Tomaatje.
[ afbeelding ] Voordat dit topic wordt gesloten.

Hij is nu al meer dan 4 weken bij ons en zoals jullie kunnen zien groeit hij gestaag, is kerngezond en is zeker al bijna een kilo aangekomen. De ondeugd straalt van hem af en is een echte onverschrokken dondersteen aan het worden. :D

[ afbeelding ]

Hij doet nauwelijks onder voor zijn 4 weken oudere maatje en ook al is ie nog een kopje

[ afbeelding ]

kleiner, maar wegen doet hij bijna net zo veel.

[ afbeelding ]

En wanneer hij niet helemaal in katzwijm ligt dan is hij constant op zoek naar confrontatie en het uithalen van kattenkwaad. Knuffelen is nog niet zijn sterkste kant en heeft ie eigenlijk ook helemaal geen tijd voor of zin in.

[ afbeelding ]

Heeft veel meer zin in het pesten van zijn maatje.
[ afbeelding ]

Of alles samen te onderzoeken

[ afbeelding ]

verkennen

[ afbeelding ]

En ravotten in de tuin.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hij is dus een echte vechtjas aan het worden

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en als hij niet stil zit is het bijna onmogelijk om hem fatsoenlijk op de foto te krijgen.
Maar inmiddels toch al zoveel weten te maken dat het moeilijk kiezen is welke te plaatsen.
[ afbeelding ]

Al bij al zijn we heel gelukkig samen en is hij gewoon een heerlijk ventje waar ik heel vaak om moet lachen.. Wat wil je nog meer O+ O+

*O*
Die laatste foto! Zie hem zitten. :D
pi_85409337
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:10 schreef Watuntrik het volgende:
[ afbeelding ] Voordat dit topic wordt gesloten.

Wat heeft Tom het geweldig bij je ^O^ en wat een leuke, grappige en lieve fotoreportage O+
Je hebt echt een leuk duo :Y
pi_85420258
We zijn ook heel gelukkig met hem! In het begin maakte ik me wat zorgen ivm met zijn shuwheid, maar wanneer hij met een beetje beleid over de drempel wordt geholpen is dat snel voorbij. En dan gaat hij zelfs uitzichzelf voorzichtig de confrontatie zoeken en de boel uitdagen.. Een beetje gereserveerd zal hij altijd wel blijven, dat is gewoon zijn karakter, maar voor de rest trekken we hem wel erdoor..

Zoals bij familie Chabo en tante Dotje, die hier niet op de foto erbij staat

Daar was hij bij eerste ontmoeting als de dood voor..

En ik probeer nu al een tijdje foto's te maken hoe hij nu de boel uit aan het dagen is met de kippetjes testen. Het lukt me maar niet, m'n camera en vooral ik zijn doorgaans te langzaam. Maar soms zijn het echt hilarische momenten..

Geen zorgen hoor! Big Bad Papa Chabo

heeft alles onder 100% controle. :Y En dat is nou juist wat het zo interessant maakt. Want daar heeft ie toch heel veel respect voor _O-

Ik a beslist nog wel een updatetje posten.. Ik weet niet meer wie het was, maar tenslotte heb ik met hulp van fok Tomaatje toch maar even gevonden.. Dus jullie hebben er alle recht op ^O^

Dus nog hartelijk bedankt daar voor! _O_
pi_85825744
Heeft Limoentje al nieuw onderkomen gevonden? Ze staat nergens op de site?
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik waarschijnlijk toch een kat neem als hij buiten regio Almere gaat werken. Dit omdat hij wegens files 90% van de tijd in zijn eigen woning zal zitten in Amsterdam.
Als het goed is krijg ik tussen week 45/week 47 de sleutel.
Het is het overwegen waard. Maar hopeljk heeft ze allang een nieuw huisje gevonden.
pi_85826137
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 09:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Heeft Limoentje al nieuw onderkomen gevonden? Ze staat nergens op de site?
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik waarschijnlijk toch een kat neem als hij buiten regio Almere gaat werken. Dit omdat hij wegens files 90% van de tijd in zijn eigen woning zal zitten in Amsterdam.
Als het goed is krijg ik tussen week 45/week 47 de sleutel.
Het is het overwegen waard. Maar hopeljk heeft ze allang een nieuw huisje gevonden.
:D O+ *O*

Limoentje is nog niet geplaatst, ze staat nu op de site van het asiel ipv de redcat site. Ik stuur je een pm!
pi_85852641
Zou het toch voor Limoentje
pi_85869382
Heyy,
Ik heb bijna al je topics gelezen; wat super om te lezen en wat een geweldige foto's!! O+
Echt leuk dat je dit doet & dat we ook allemaal mee kunnen genieten. ;)
Heb me even op dit forum aangemeld, want ik zit zelf ook te denken over het opvangen van een moederkat met kittens. Ik heb het asiel al gebeld en de mogelijkheid is er, dus als ik echt wil, kan ik snel beginnen!
Maar ik studeer nog en heb 1 dag stage van 10 tot 6, maar ik geloof dat jij ook fulltime werkt? Dus dat hoeft geen probleem te zijn? Verder heb ik weinig college-uren, maar met deze stagedag zit ik toch wel een beetje..
En verder qua huisinrichting; kun je dat een beetje netjes houden? Want aan jou foto's te zien zijn de kittens zó klein, dat ik me niet kan voorstellen dat ze mijn bank & gordijnen geheel zouden slopen? Hoe zit dat met het krabben aan banken en natuurlijk ook qua zindelijkheid? Jij hebt een kattenkamer, maar daar heb ik geen plek voor, dus dat betekend misschien dat ze ook op mijn banken gaan plassen enzo?
Ik ben benieuwd hoe het met deze dingen zit! Zou echt super zijn als je je ervaringen hierover wilt delen, want vind het momenteel erg moeilijk om te kiezen..
Groetjes!
pi_85970015
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:16 schreef elske89 het volgende:
Heyy,
Ik heb bijna al je topics gelezen; wat super om te lezen en wat een geweldige foto's!! O+
Echt leuk dat je dit doet & dat we ook allemaal mee kunnen genieten. ;)
Heb me even op dit forum aangemeld, want ik zit zelf ook te denken over het opvangen van een moederkat met kittens. Ik heb het asiel al gebeld en de mogelijkheid is er, dus als ik echt wil, kan ik snel beginnen!
Maar ik studeer nog en heb 1 dag stage van 10 tot 6, maar ik geloof dat jij ook fulltime werkt? Dus dat hoeft geen probleem te zijn? Verder heb ik weinig college-uren, maar met deze stagedag zit ik toch wel een beetje..
En verder qua huisinrichting; kun je dat een beetje netjes houden? Want aan jou foto's te zien zijn de kittens zó klein, dat ik me niet kan voorstellen dat ze mijn bank & gordijnen geheel zouden slopen? Hoe zit dat met het krabben aan banken en natuurlijk ook qua zindelijkheid? Jij hebt een kattenkamer, maar daar heb ik geen plek voor, dus dat betekend misschien dat ze ook op mijn banken gaan plassen enzo?
Ik ben benieuwd hoe het met deze dingen zit! Zou echt super zijn als je je ervaringen hierover wilt delen, want vind het momenteel erg moeilijk om te kiezen..
Groetjes!
Ik ben tegenwoordig gemiddeld 3 dagen per week weg (7.00 uur - 18.00 uur). Met een moederpoes of oudere socialisatiekittens kan dat wel, met kleinere weeskittens die niet zelf eten kan dat niet. Als je een moederpoes wil huisvesten moet je eigenlijk wel een aparte kamer hebben, was iig een Redcat eis toen ik me aanmeldde. Dat is zowel voor het slopen van meubilair als voor de veiligheid (gevoel) van moederpoes als voor het besmettingsgevaar voor eventuele eigen katten.

Moederloze kittens kun je prima huisvesten in een woonkamer, Redcat heeft daar benches voor die je kunt lenen. Kleine kittens raken zo niet in de problemen (want een huiskamer kent toch best wat gevaren), bij grotere kittens geldt eigenlijk hetzelfde en het spaart je huishouden. Schade kan vooral ontstaan door kattenageltjes of omstuimig geren. Want van zichzelf zijn katten al zinderlijk en als ze de bak weten te vinden gaat dat eigenlijk altijd goed. Als ze al ergens anders plassen zal het in een hoekje van de kamer zijn, als de kattebak te ver weg is.

Als je nog meer vragen hebt kun je me een PM sturen (envelopje rechts bovenin je scherm). :)
pi_85970173
en....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')